MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie)
12 mei 2013 15:42
Armand schreef :
Meeser schreef : Laten we ons nou geen illusie maken, Mvv heeft geen schijn van kans tegen Volendam dat kwalitatief veel beter is. Volendam heeft de twee topscorers van de Jupiler League in haar ploeg. Mvv speelt na de winterstop zwak, meeste spelers zijn op. Mvv heeft een prima seizoen gedraaid daar mogen we trots op zijn. Mvv heeft ook niets te zoeken in de Eredivisie, de club kan zelfs nog geen premies meer betalen bij een overwinning. Mede dankzij Rinkens bestaan we nog, maar stiekem hoop ik snel op een nieuwe voorzitter. Het moet weer om voetbal gaan en niet om al dat maatschappelijk gedoe. Zou mooi zijn als Roda en Venlo ook zouden degraderen dan is de Jupiler Leaque competitie komend seizoen echt leuk,
Daar geef ik je nu 100% gelijk in zelf denk ik ook dat volendam gaat winnen,Voor de rest heb je ook gelijk
Volendam heeft dit seizoen al 2 keer van MVV gewonnen en is echt niet zoveel beter, dus denk ik dat MVV doorgaat. Het is wel zo dat MVV na de winterstop op een inelkaar vallend kaartenhuis lijkt, en dit is vreemd omdat slechts 1 basisspeler is weggevallen. Daar moet meer aan de hand zijn. Maar ik hoop dat ze zich nog een keer kunnen samen pakken, zoals tegen Sparta en GA Eagles en voor het resultaat kunnen vechten, kansloos zijn ze dan echt niet.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
12 mei 2013 19:15
Kletswief
Platinum Boarder
Meeser schreef : Laten we ons nou geen illusie maken, Mvv heeft geen schijn van kans tegen Volendam dat kwalitatief veel beter is. Volendam heeft de twee topscorers van de Jupiler League in haar ploeg.
Geen illusie, geen schijn van kans?????
:
Je hebt duidelijk beargumenteerd waarom Volendam favoriet is. Ik kan me er ook in vinden.
Alleen er bestaat ook (gelukkig) nog iets als spirit, wedstrijdmentaliteit. En de wedstrijd begint met 0-0 en voetbal kan soms raar en leuk verlopen. Volendam is voor mij favouriet, maar zie zeker kansen voor usMVVke.
Gelukkig hebben de spelers een andere mentaliteit en hopelijk is er niet een speler bij de selectie met jouw instelling.
Kom op usMVVke!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nao Väöre, opadiehard, tanteke
12 mei 2013 23:00
Zeer moeilijke wedstrijd, en zeer moeilijk om in te schatten waar MVV staat.
Voor de winterstop zat alles mee, tjah 2de seizoenshelft zeer ongelukkig..
Je hebt altijd kansen.. tegen wie je ook moet!
Zolang er maar voor iedere meter geknokt wordt, en niet dat lamlendige halfzachte eitjes voetbal.
13 mei 2013 10:45
wordt een mooie overwinning voor mvv als alle neuzen de zelfde kant staan,krijg eigenlijk een beetje genoeg van die doemdenkers onder de mvv supporters ga eens achter je ploeg staan en niet altijd als het goed gaat ook als het wat minder gaat moet je er zijn .ik ben er donderdag avond wel bij ,want al woon ik niet meer in maastricht het blijf altijd mijn club dus kom op zogenaamde echte maastrichtenaren echte sjengen.
13 mei 2013 12:01
Ik lees vanalles op mvv.nl over de voorverkoop en online verkoop van kaartjes, maar zijn op de wedstrijddag de kassa's ook gewoon geopend ?
13 mei 2013 13:33
MVV - FC Volendam, 19.45 uur. Scheidsrechter: Makkelie. Assistent-scheidsrechters: Steegstra en Slot. Vierde official: Martens.
13 mei 2013 15:37
ouwe rot
Platinum Boarder
Komt sjors Verdellen niet meer aan spelen toe in de play-offs ?
13 mei 2013 15:54
We (seizoenskaarthouders) kunnen woensdag pas een ticket voor MVV-Volendam ophalen.
Krijgen we dan gegarandeerd een ticket voor hetzelfde vak?
13 mei 2013 16:04
zonder Verdellen wordt het een hele moeilijke zaak. Volendam zit weliswaar nu ook in een dip.Dat kan nog wat redding brengen.
Hoop op een kleine 1 - 0. Maar het wordt moeilijk....
13 mei 2013 16:14
waarom denk je dat ik zie winkens graag met knos centraal heeft hij bij helmond sport enige malen gespeeld en dan voor de rest alles laten staan
13 mei 2013 19:40
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Mensen t gaat toch een keer gebeuren t word 5-0 Volendam weet niet wat t overkomt die denken die sjengen pakken we even en dan bam op de counter 5x!!!
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
13 mei 2013 20:10
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Fabrice schreef : We (seizoenskaarthouders) kunnen woensdag pas een ticket voor MVV-Volendam ophalen.
Inderdaad. Gratis kaarten is natuurlijk een mooi gebaar. Maar als we straks doorkomen,en half Maastricht kaarten wil hebben... Heb je er nog niks aan.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
13 mei 2013 20:11
les rouges blancs
Platinum Boarder
Fabrice schreef : We (seizoenskaarthouders) kunnen woensdag pas een ticket voor MVV-Volendam ophalen.
Nop...veer maage allemaol op Noord goon zitte
13 mei 2013 20:21
Je kan wel al die tijd een kaartje kopen, maar de mensen die trouw hun seizoenskaart hebben verlengd mogen alleen op die woensdag tijdens kantooruren langskomen voor het gratis kaartje? Volgend jaar verleng ik hem in ieder geval niet meer à la minute. Vond ik ook apart Fabrice en Sjotelsplak. Neem aan dat het voor het zelfde vak betreft anders wordt het helemaal mooi.
Hoop natuurlijk vurig erop dat Volendam nog steeds gebroken is na het mislopen van de titel. 1-0 of 2-0 zou een fantastisch resultaat zijn. Al denk ik dat het realistischer is dat Volendam met Tuyp en Kramer er wel eentje zullen maken. Maar dat doen wij ook dit seizoen op vreemde bodem.
13 mei 2013 20:27
Tja als zelfs thal op l1 zegt dat mvv het niet gaat halen tegen volendam word het wel heel moeilijk
Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden