>
Ontvangen bedankjes 188
You Are schreef : Nee dit klopt helaas niet helemaal.
Online zijn de tickets uitverkocht, maar aan de kassa zijn ze nog gewoon beschikbaar.
Bron.. de infobalie !
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Geusseltmania schreef : Morgenavond zit er weer eens als vanouds een engeltje op de lat.
Een onterechte en zwaar bevochten 2-0 overwinning wordt het.
We komen zwaar gehavend uit de strijd, waardoor de uitwedstrijd alnog heel moeilijk wordt.
Niets is onmogelijk, alles is mogelijk!
omnisciens schreef :
You Are schreef : Nee dit klopt helaas niet helemaal.
Online zijn de tickets uitverkocht, maar aan de kassa zijn ze nog gewoon beschikbaar.
Bron.. de infobalie !
Daarnaast net contact gehad met MVV, op vertoon van je seizoenkaart en je lossekaart kan je je stoel opeisen.
Dus vergeet je seizoenkaart niet.
Voor seizoenkaart houders (die verlengd hebben voor 2 mei) zouden ze wel meer tijden mogen opgeven om de kaartjes op te halen. Helaas kan dit morgen alleen tussen 13:00 en 19:00 uur.
MVVke schreef :
Geusseltmania schreef : Morgenavond zit er weer eens als vanouds een engeltje op de lat.
Een onterechte en zwaar bevochten 2-0 overwinning wordt het.
We komen zwaar gehavend uit de strijd, waardoor de uitwedstrijd alnog heel moeilijk wordt.
Niets is onmogelijk, alles is mogelijk!
Toch sjoen kut tot deen ingel daan 'nen daag te vreug op die lat zit....
Iech haw 't op 1-1
Dit had ik niet verwacht.Boys_in_Red schreef : #Twitteraccount MVV:
Q-park & Angel-Side MVV Maastricht – FC Volendam ONLINE UITVERKOCHT
tuutsje schreef :
Sandro schreef :
Mie leef Mestreech schreef :
Sandro schreef : Doordat Nick Kuipers vorige week vrijdag bij de training geblesseerd (scheurtje hamstring) afhaakte, trainde de MVV selectie vandaag op Klein Geusselt met slechts 17 man inclusief 3 keepers. Komende wedstrijd tegen FC Volendam zullen er slechts 4 veldspelers op de bank plaatsnemen. Hopelijk raakt er niemand meer geblesseerd bij de trainingen.
Ook nog geen Verdellen?
Sjors Verdellen traint niet mee met de MVV-selectie. Mogelijk zou hij misschien wel bij een eventuele finaleronde mee kunnen doen.
Misschien ligt het aan mij maar het viel me tegen Fortuna ook al op dat er minder reservespelers op de bank zaten terwijl er meer waren toegestaan. Loopt er dan niks in de A-jeugd rond die kan uithelpen? Zo hou je de keuze anders wel heel beperkt. Tenzij er natuurlijk niks rondloopt op de A-jeugd, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
Maar 4 veldspelers is wel heel erg karig.....