>
Ontvangen bedankjes 195
RiseOfTheSouth schreef : Houte gerard de enigste plek waar ik die joodse meelopers wil zien is in het uitvak ik zie het al voor me mensen met ajax shirts op de thuis tribunes. Denk je dat dat goed gaat?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
En dinks diech dat dat good geit? In ut oetvak of thoesblieve.Vluuzak schreef :
RiseOfTheSouth schreef : Houte gerard de enigste plek waar ik die joodse meelopers wil zien is in het uitvak ik zie het al voor me mensen met ajax shirts op de thuis tribunes. Denk je dat dat goed gaat?
Als MVV promoveert heb je dit probleem toch ook, dan heb je zelfs tegen Feyenoord die wannabe hooligans op de tribune.
MVV4life schreef : Aon de boycotters, nog 'n vraog: Stel veer kinne de letste wedstrijd kampioen weure, wat daan?
NathanR schreef : Als er te weinig clubs waren en daardoor te weinig inkomsten had men een Benelux competitie op dit nivo moeten/kunnen voorstellen als alternatief.
Snuf, reageren vanaf de mobiel zorgt voor meer typevaute.Snuf schreef : Er wordt hier aangenomen dat de knvb met dit riducule plan is gekomen. Eigelijkbis dit ook wat ik vermoedt. Dit is echter biet hoe het gespeeld wordt. De CED heeft ingestemd met get voorstel van Fox, waarna de knvb woedend reageerde.
Ben, ik ben mij er wel degelijk van bewust datde toekomst van vele clubs in het gevaar is. Juist daarom keervik mij tegen toetredibg van de beloftenelftallen. Als we kijken naar get aantal omgevallen clubs enhet aantal wat er financieel zeer zwaar voorstaat, lijkt het bijna onmogelijk om rond te komen in de eerste divisie. De knvb oordeelt echter dat er geen reden tot zorgen is. Naar mijn idee zou een forse lasten verlichting dmv het versoepelen van de licentie eisen het verschil kunnen maken. Mwn kiest ervoor om kwalitatief goede teams toe te laten treden. Ik vrees dat er nu juist extra risico's genomen worden om de concurrentie aan te gaan.
Olzie schreef : Weet je wat het erge is van de protesten en voorvallen de laatste twee jaar in de Geusselt? Er is gewoon totaal geen eenheid meer tussen de MVV supporters zoals sjotelsplak al zegt. De eens zo kolkende Geusselt is uit aan het sterven. Daarbij lopen de toeschouwers aantallen in de Geusselt mede hierdoor terug. Erg jammer...