MVV tegen beloftenelftallen

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV tegen beloftenelftallen

10 Aug 2013 21:41
pinobel wrote:
MVV4life wrote: Boe iech bang veur waor, is noe gebeurt.

Niemand steit achter deze kompetiesie in deze vörrem, niemand in ut stadion liet gèt huure heij euver.
Noe deit 'ne groep aksie voere, um in eeder geval gèt te laote huure en bevèlt de meneer boe op neet.
Netuurlik ut waore gèt teveul bumkes, allein rook en ein bumke en zinge had utzellefde bereik.
Mèr niemand is opgestaande um aon te geve wat 'n aksie kos zien boe eederein achter kos stoon.

Geef daan neet aof op de groep dee ouch eur stum laot huure en ut waore neet allein ultras wat boete stoonte.
Kom daan mèt e good idee boe wèl eederein achter kin stoon.

En boe waor iech noe bang veur: De twiestrijd tösse de supporters, de discussie onderling wat noe ontsteit, de discussie euver wee 'ne echte supporter is. Nogmaols eedere MVV supporter is 'ne echte, eeder op zien eige meneer. Respecteer elkaar dao in.

Volgende week is weer 'ne wedstrijd tegen Jong-nog-gèt, laote veer zörrege dat de thoeswedstrijd denao, tege Venlo, veer daan mèt us alle achter MVV stoon es ein gehiel! Laot zien dat de tegestander weer bang mot weure um nao de Geusselt te kome, laot de Geusselt daan weer kolke!

Same mèt us alle, veur MVV!

Sorry MVV4life, ik ben het bijna altijd met je eens en ik weet dat jij je heel erg inzet om de fans op 1 lijn te krijgen, maar dit was op geen enkele manier te verdedigen. Dit ging hun om de sensatie, meer niet. Ik had de grootste moeite om mijn zoon in het stadion te houden, hij wilde alleen nog maar zo snel mogelijk naar huis van de angst. En dan is het begrip voor zo'n actie al helemaal weg. Er zaten bij ons op de tribune genoeg mensen die er graag wel eens onder wilden "vegen", inclusief mijzelf op dat moment. En als dit zo door gaat, loopt het een keer goed uit de hand tussen de MVV-supporters onderling. Nu keerden zich al vrijwel alle mensen in het stadion tegen hun.

Ps Beschamend maar net als MVV4life al aan gaf denk dat in de stream een aantal mee liep die echt niks met mvv te maken had...jammer ultraas wie komt er met een goede uitleg manus jij?...gr opa ;)
....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Och jeh
  • Och jeh's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

10 Aug 2013 21:56
MVV4life, het is heel nobel van je, maar op dit moment denk ik dat de woede en het onbegrip bij de mensen, die in de Geusselt waren, te vers is. Ik heb veel huilende kinderen gezien, die krijg je nooit meer naar het stadion voor een leuk dagje uit, terwijl een avondje of middagje MVV dit wel zou moeten zijn.

• Dixi
  • Dixi's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Aug 2013 22:02
De boycot was niet mijn ding dus heb ik er niet aan meegedaan, maar had respect voor degene die er wel aan meededen.
Sterker nog, de geluiden dat een gedeelte van de concumptieopbrengst naar de MVV-jeugd zou gaan, was voor mij een reden om na de wedstrijd gebruik te maken van de bbq en eventueel van gedachte te wisselen.
Maar dat respect verdween als sneeuw voor de zon toen de ingang van de Angel Side het doelwit was van deze actie.
De eerste wedstrijd, laatste weekend van de vakantie, ouders met hun kinderen, je zag gewoon een golf van schrikbeweging door het vak gaan bij iedere knal.
Als een van de boycotters me eens kan uitleggen (op een normale manier, zoals in het begin van de topic) waarom dit nodig was? Is zoiets nou van te voren gepland? Is het toch de drank die de actie doet omslaan? Of verzieken enkele onverlaten deze actie voor de andere boycotters?
Hoe dan ook, reden actie 10 uitvoering 0

Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Aug 2013 22:04 - 10 Aug 2013 22:06
Och jeh wrote: MVV4life, het is heel nobel van je, maar op dit moment denk ik dat de woede en het onbegrip bij de mensen, die in de Geusselt waren, te vers is. Ik heb veel huilende kinderen gezien, die krijg je nooit meer naar het stadion voor een leuk dagje uit, terwijl een avondje of middagje MVV dit wel zou moeten zijn.

Ps had na de open dag waar mijn kleinzoon mee was geweest hem willen meenemen,ben blij dat ik dat niet gedaan heb en had.
Jongen wie heeft plausibelle verklaring of te wel wie kan heel eenvoudig het nut van deze aktie uitleggen,ben nog steeds vol onbegrip...gr opa :schamen:.
....
Last edit: 10 Aug 2013 22:06 by opadiehard.

• Ben Salemans
  • Ben Salemans's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

10 Aug 2013 22:15 - 10 Aug 2013 22:32
MVV4life wrote: Volgende week is weer 'ne wedstrijd tegen Jong-nog-gèt, laote veer zörrege dat de thoeswedstrijd denao, tege Venlo, veer daan mèt us alle achter MVV stoon es ein gehiel! Laot zien dat de tegestander weer bang mot weure um nao de Geusselt te kome, laot de Geusselt daan weer kolke! Same mèt us alle, veur MVV!
Is dit een verkapte oproep aan MVV-supporters om aanstaande vrijdag opnieuw een thuiswedstrijd te boycotten? Waarom? Vanwege het grote succes van de misselijke boycotactie van afgelopen middag die mensen (zeker ouders met jonge kinderen) het stadion uitjaagt? Supporters die hun club niet ondersteunen, maar schade berokkenen (enkele ouders en kinderen zien we voorlopig niet meer terug) kunnen voortaan maar beter wegblijven uit het stadion. Ook is menige stadionbezoeker het langdurige gezeur van de Ultras beu: de Ultras waren ooit dé sfeermakers, maar krijgen steeds meer het imago van sfeerverziekers. Jammer jammer...
Last edit: 10 Aug 2013 22:32 by Ben Salemans.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Sandro
  • Sandro's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

10 Aug 2013 22:30 - 10 Aug 2013 22:32
Reactie MVV voorzitter na bommenregen: "Wij willen dit niet meer"
www.maastricht.gezien.nl/sport/reactie-m...n-dit-niet-meer.html
Last edit: 10 Aug 2013 22:32 by Sandro.
The following user(s) said Thank You: Ben Salemans, Us Clubke, opadiehard

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Aug 2013 22:36
Sandro wrote: Reactie MVV voorzitter na bommenregen: "Wij willen dit niet meer"
www.maastricht.gezien.nl/sport/reactie-m...n-dit-niet-meer.html

Rinkens kennende kan een bepaalde groep het vanaf nu wel schudden. En ik kan hem helaas geen ongelijk geven.
The following user(s) said Thank You: Us Clubke

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

10 Aug 2013 22:37
Ben Salemans wrote:
MVV4life wrote: Volgende week is weer 'ne wedstrijd tegen Jong-nog-gèt, laote veer zörrege dat de thoeswedstrijd denao, tege Venlo, veer daan mèt us alle achter MVV stoon es ein gehiel! Laot zien dat de tegestander weer bang mot weure um nao de Geusselt te kome, laot de Geusselt daan weer kolke! Same mèt us alle, veur MVV!
Is dit een verkapte oproep aan MVV-supporters om aanstaande vrijdag opnieuw een thuiswedstrijd te boycotten? Waarom? Vanwege het grote succes van de misselijke boycotactie van afgelopen middag die mensen (zeker ouders met jonge kinderen) het stadion uitjaagt? Supporters die hun club niet ondersteunen, maar schade berokkenen (enkele ouders en kinderen zien we voorlopig niet meer terug) kunnen voortaan maar beter wegblijven uit het stadion. Ook is menige stadionbezoeker het langdurige gezeur van de Ultras beu: de Ultras waren ooit dé sfeermakers, maar krijgen steeds meer het imago van sfeerverziekers. Jammer jammer...
Nee, zo was het niet bedoelt. Maar omdat ik verwacht dat nog niet iedereen in het stadion is... Het was vandaag volgens teletekst ook nog niet druk: 3.607 (ik neem aan door boycot en vakanties). En laten we eerlijk zijn, tegen Venlo zal het drukker zijn.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

10 Aug 2013 22:49
opadiehard wrote:
Och jeh wrote: MVV4life, het is heel nobel van je, maar op dit moment denk ik dat de woede en het onbegrip bij de mensen, die in de Geusselt waren, te vers is. Ik heb veel huilende kinderen gezien, die krijg je nooit meer naar het stadion voor een leuk dagje uit, terwijl een avondje of middagje MVV dit wel zou moeten zijn.

Ps had na de open dag waar mijn kleinzoon mee was geweest hem willen meenemen,ben blij dat ik dat niet gedaan heb en had.
Jongen wie heeft plausibelle verklaring of te wel wie kan heel eenvoudig het nut van deze aktie uitleggen,ben nog steeds vol onbegrip...gr opa :schamen:.
opadiehard, ik heb begrepen dat jij door bommengooiers agressief benaderd bent?
Dat kan dus echt niet! Het is jammer dat ik niet heb gezien wie dat was. Ik ben vredelievend aangelegd, maar iemand die jou agressief bejegend dient een les opvoeding te krijgen.
Zo iemand heeft totaal geen kennis van het MVV verleden!
100% veur de eige club!

• Sandro
  • Sandro's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

10 Aug 2013 22:55 - 10 Aug 2013 22:56
Van Hyfte: begrip voor actie supporters

MVV-aanvoerder Tom van Hyfte reageerde begripvol op de actie van de supporters die rookbommen het stadion ingooiden.

"De supporter heeft z'n mening", zegt de aanvoerder. "Ik kan hem ergens wel begrijpen. Het is hun recht." Over de manier waarop de fans zich uitten is van Hyfte minder te spreken. "Spijtig, want ze treffen ons ermee, maar ze hebben het signaal gegeven. Hopelijk is het volgende week weer een vol stadion.

Van Hyfte scoorde het enige doelpunt van de wedstrijd en zorgde voor de eerste thuiswinst sinds 21 december 2012. Zijn teamgenoot op het middenveld Nathan Rutjes was erg te spreken over de samenwerking. "Het gevoel dat ik had was zo goed. Ik ben heel blij met overwinning. Twente heeft geen enkele kans gehad."

www.L1.nl
Last edit: 10 Aug 2013 22:56 by Sandro.
The following user(s) said Thank You: MVV4life

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

10 Aug 2013 23:30
Laote veer hope dat veer weer gaw 'ne gooie sfeer in de Geusselt terök höbbe...
Iech höb koppijn devaan...
100% veur de eige club!

• Fabrice
  • Fabrice's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder

10 Aug 2013 23:32
MVV4life wrote: En laten we eerlijk zijn, tegen Venlo zal het drukker zijn.

Het zou wel eens heel rustig kunnen worden ... ik denk dan aan één leeg vak of een leeg stadion (wedstrijd zonder publiek).
Ik vrees dat dan de rapen écht gaar zijn ... :thinking:

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Aug 2013 23:33 - 10 Aug 2013 23:43
ik zag....

1. mijn cluppie winnen...

2. een meisje van 5 op de arm van haar vader richting vak A Angelside komen, totaal gechoqueerd 10 minuten lang huilend...

3. Opa van binnen huilend nadat hij naar de vuurwerkgooiers ging om met ze te spreken, daar de bekende middelvinger kreeg en uitgedaagd werd door "kom maar..."

4. ik zag een totaal falende politie ( die vroeger voor veel minder optrad...)

Ik hoop behalve 1. , de rest NOOIT meer in uzze Geusselt te zien...
Last edit: 10 Aug 2013 23:43 by les rouges blancs.
The following user(s) said Thank You: Us Clubke

• Hughes
  • Hughes's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

10 Aug 2013 23:43
Ik wilde vandaag mijn zoontje voor het eerst meenemen naar MVV. 'Gelukkig' was hij ziek en kon hij dus niet mee waardoor een trauma hem bespaard gebleven is. Wat een stelletje idioten!

• Olzie
  • Olzie's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

10 Aug 2013 23:43
Ik dacht dat de "boycot" tegen de KNVB en FOX gericht was en niet tegen de eigen supporters en stewards?!!

Hebben die gasten voor het hek wel gezien wat er zich binnen afspeelde? Huilende kinderen en paniek!

Het ging echt te ver toen een moeder haar twee kinderen moest optillen toen ze gefouilleerd werd omdat die huilend naast haar stonden.

Ik begrijp werkelijk niets van het doel van deze actie en ik mag toch hopen dat MVV en de supporters hier geen last van gaan krijgen (wedstrijd zonder publiek...)!

Time to create page: 0.372 seconds