>
Ontvangen bedankjes 1128
Wellicht dat er in een later stadium iets aan de voorzitter is gevraagd, maar ik weet zeker dat tijdens het gooien van die bommen hem niets gevraagd is en dat iemand anders hiertoe de opdracht had gegeven (niet MVV). Is mij namelijk door de pliesie zelf verteld. Wellicht heeft de voorzitter vooraf aangegeven bij de lokale driehoek dat een statement gemaakt mocht worden, maar niet op dat moment.Och jeh schreef : Dus de politie gaat vragen aan een voorzitter wat ze moeten doen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
In ieder geval zijn er veel meelopers die zich misdragen, ik ben zaterdagavond meer dan een uur lang via facebook bedreigd, hij wilde mijn adres hebben, hij ging mij afmaken, kapot maken, ik was een meeloper, etc. Verder ben ik nog een mongool, homo, etc. Mijn tijd zou nog wel komen. Dit niveau ging meer dan een uur door, niet voor rede vatbaar, niet luisteren, etc.Sjop schreef : ... Of slechts de meelopers? ...
Punker73 schreef : Ik zal wel iets missen maar waar op facebook is dan deze discussie aan de gang?
Boschpoort schreef : Met de Ultras die ik ken valt heel goed te praten. We zijn het niet altijd eens als het gaat om de principes maar met die jongens kan een heel behoorlijke discussie gevoerd worden.
Veel kwalijker is de rol van een aantal lieden die zich rondom de Ultras bewegen. Ik heb het niet alleen over doorgesnoven jongeren die zich willen bewijzen maar ook een paar 40-plussers met wie geen zinnig woord te wisselen valt en die uitsluitend communiceren in zinnen van maximaal vier woorden waarbij minstens één daarvan een scheldwoord, vloek of ziekte is. Hun wangedrag maakt dat de MVV supporters in het algemeen en de Ultras in het bijzonder een slechte naam krijgen. Dit type aanspreken is inderdaad vragen om moeilijkheden want de bedreigingen zijn dan niet van de lucht.
Hoeveel heeft deze actie nu opgebracht voor de jeugd? Of gaat dit geld naar de te betalen boete?Besloten wordt te kiezen voor een boycot, begeleidende tekstdoeken en een inzamelingsactie voor de eigen MVV jeugd.