MVV tegen beloftenelftallen

12 aug 2013 22:13 12 aug 2013 22:20 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #376

webmastersfm schreef :
Echter heb je niet inhoudelijk gereageerd op Houten's post.. oa:

Wat is discriminerend?? Alleen een mof vindt roda tof? en wie niet springt is een mof? Afhaalchinees naar een aziatische voetballer? En hoeveel wedstrijden zijn er daarvoor stilgelegd? Buiten een waarschuwing van de voorzitter?
discriminerende kleding? Ja belachelijk dat mensen niet meer met de swastika's op hun mouw binnen mogen. pffff Dat logo staat symbool voor rassenverheerlijking door de Egyptenaren. Je zegt hiermee tegen 'Rabi Jacob' op de tribune dat zijn familie terecht is uitgemoord en al die mensen die hun leven hebben gegeven, zodat de drager ervan de tijd en vrijheid heeft om zoiets kansloos aan te trekken, die zijn voor niets gestorven
Drugs gebruiken? Laat de mensen lekker in hun eigen hoekje zonder kids in de buurt lekker een jointje roken. Vindt mensen die drinken gevaarlijker. Laat staan de sigaar rokende en prozac en valium en anti depressieva slikkende neuroot. Daarom staat er ook tussen haakjes 'hard drugs'. Verder is cannabis in combinatie met een medicijn cocktail ook niet echt bevorderlijk.
Vechtpartij beginnen? Ja zonde dat het niet meer mag. Laat staan ene neersteken. Zonde, saai! Hoort niet bij de hoofdact.
Arbitrage lastig vallen? Steek die vlag maar in je reet? hij is een hondelul? De grens aan het hek zijn vrouw of moeder betichten van het oudste beroep. Objecten gooien, aanstekers, laserpen in de pups, etc. Hoort niet bij het plaatje.
Vuurwerkbiommen die de brandveiligheid aantasten. Is vuurwerk per definitie geen situatie waardoor de brandveiligheid in het geding komt?? Dat en die door jou genoemde neuroten met een vlammetje. Of die kwezel uit Sittard.
Op de trap blijven staan, nog nooit bij MVV een situatie meegemaakt waardoor dit een probleem was. Totdat de door jou genoemde neuroot een bom bij zich heeft of papier in brand steekt, dan is het ieder voor zich in de stormloop en worden mensen geplet op de trap, of over de leuning gelanceerd.

Jouw huisregels die niet mogen passen prima in een theater. NIET in een voetbalstadion. In mijn optiek horen de verboden thuis in de favela's van Brazilië. Het is doelloos om deze vormen van excessen te projecteren op een spelletje, dat bedacht is voor vermaak en verbroedering na de schade op het vertrouwen, die o.a. de tweede wereldoorlog heeft veroorzaakt. Ik kan me niet voorstellen dat je in je dagelijks bestaan ook zo met je omgeving kunt omgaan, waarom zou je het dan in het stadion wel mogen doen?
En ja dit is mijn beleving, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Maar m.i wat MVV uniek maakte. Succes ermee. wat een metarmorfose van mentaliteit. Gelukkig is dit forum geen weerspiegeling van de doorsnee MVV supporter. Gelukkig maar. Vroeger well. maar ja vroegah Is dat zo? waar is dan het forum van de doorsnee supporter?.

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjop

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2013 22:29
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #377

webmastersfm schreef : geloof je het zelf? Pffff houd je lekker bij je columns. Met je metaforen en zinspelletjes. Hier sla je echt de plank mis.

Sluit me hier volledig bij aan

12 aug 2013 22:34
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #378
Bonsoir gamins,
Een tip gratuit extraordinaire. Iedereen moet zich bewust zijn van het feit dat iedereen hard nodig is om tot een eenheid te komen. Van bestuur tot de Ultras en alles daar tussen. Blijft men opereren als aparte groepjes dan kan men beter de repetities bezoeken van de zaate harmonie Is niks weurt niks. Nondedju gamins (excusez le mot). Deze club verdient beter. We hebben goud in handen en we doen er niks mee. Salve.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Klomeleer, Maosbrögk, jesfen, tuutsje, webmastersfm, Geusseltmania, Janepie

12 aug 2013 23:15
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #379

Roei baank schreef : Bonsoir gamins,
Een tip gratuit extraordinaire. Iedereen moet zich bewust zijn van het feit dat iedereen hard nodig is om tot een eenheid te komen. Van bestuur tot de Ultras en alles daar tussen. Blijft men opereren als aparte groepjes dan kan men beter de repetities bezoeken van de zaate harmonie Is niks weurt niks. Nondedju gamins (excusez le mot). Deze club verdient beter. We hebben goud in handen en we doen er niks mee. Salve.

Eigenlijk zou dit de laatste post moeten zijn en zou niemand meer moeten reageren. Ik kan het niet laten...
Ik heb niet voor niets aangedrongen op een overleg tussen supporters en bestuur, mede doordat het bestuur hier ook al mee bezig was, is dat er nu.
Er is ook een los initiatief om de sfeer te verbeteren, waarvoor hulde! Sterker nog degene die daar mee begonnen is, verdient een standbeeld! (Jao, diech! Iech weit tots diech aon ut leze bis, gezeen dien reaksies op dit forum/in dit topic :thumbsup: )
Laten we deze overleggen gebruiken om godmiljaar tot elkaar te komen en er weer voor zorgen dat er de beroemde en geroemde sfeer terug komt in de Geusselt!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

13 aug 2013 01:56
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #380

Zaterdagavond was ik verbolgen, teleurgesteld, waarom moest het zo lopen. Zo averechts.
Deze discussie is geweest, de meningen zijn door vele duidelijk gegeven.

Laten we er dan iets?! positiefs uithalen... Misschien is het wel goed dat deze mislukte actie de monden heeft doen spreken. De neuzen wijzen nu ineens niet meer naar 4 windstreken, maar vooral 1 kant op.
Dat is in ieder geval iets.

Wij willen terug naar een geusselt waar men voor vreest, waar men met knikkende knieën binnen komt. En ja, vind maar eens die hele dunne lijn, wat mag wel, wat mag niet. Ik zeg eerlijk, een stadionfakkel vind ik prachtig op de tribune. Over het hek richting het veld geworpen dan weer niet.
Dat maakt het ook zo lastig.

En stadion laten trillen gaat niet met een AZ-klappertje. Maar hoeft ook niet met een Iraakse Strijker.

Wij zijn Maastrichtenaren, vol passie en vol chauvinisme. Dat zal ook altijd zo blijven. Dat houdt geen maatschappelijk bestuur tegen.

De grens ging men deze keer ver! over. Maar zeker mogen we ons laten horen.

Ik denk dat het allemaal wel goed komt. Er is maar een beste revanche. Ons stadion weer laten kolken als vanouds. Net op de grens!! maar net niet erover.

Kom op MVV

Zonder inzet, geen waardering

13 aug 2013 17:11
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #381
leuke discussie op FB van de MVV supportersclub account: www.facebook.com/Supportersclubmvv?fref=ts
Je ziet de anti reacties van een aantal erg jeugdigen.. Tje dao velt diech toch niks mie in.
Veel positieve en wat jeugdige schreeuwers. Ik snap niet dat mensen niet in willen zien hoe dom de actie was en hoeveel schade mvv en haar supporters heeft opgelopen. Vandaag ook weer op de radio hoorde ik van de MVV protesten. Denigrerend.

13 aug 2013 20:49
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #382
Laten we hopen dat al deze reacties niet ave rechts gaan werken. Je ziet dat ook bij kleine kinderen, hoemeer je aandacht geeft aan negatief gedrag des te meer ze zich negatief profileren.

13 aug 2013 21:04
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #383
Denk hier maar eens over na, voor een ieder die het wel eens een jaartje aan wil kijken;

www.indehekken.net/news/actueel/een-slechte-grap/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, SC MVV Maastricht, Sjop

13 aug 2013 21:47
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #384
Zeer goed stuk. Helemaal waar. Daar staan we denk ik allemaal wel achter. Niet achter de vuurwerkactie echter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjotelsplak

13 aug 2013 22:23
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #385
Ja goed stukje maar alle nadelen worden nieteens opgenoemd (bv ook competitievervalsing door niet tegelijk spelen bv vrijdag/maandag ), en afstand naar Topclubs wordt noch groter omdat zij nog sneller zien welke spelers interresant zijn om te kopen. De voorstanders claimde altijd dat deze wedstrijden mvv meer opbrengsten zouden brengen (en zonder zouden we bijna faillet gaan of zwaar inleveren). Zijn de kaartjes vrijdag weer €3,50 :lachen: . Misschien krijgt Rinkens dan toch nog 5000 man op de tribunes. Eigenlijk belachelijk; in de vriendschappelijke oefenwedstrijden enkele weken geleden heb ik nog graag €7,50 betaald (dus die 1000 man toen hebben bijna hetzelfde opgeleverd, zeker als je de kosten van politie meerekend).
Wat krijgt mvv eigenlijk per seizoen van Fox of de Knvb voor dit gedroch ? En wat krijgen de topclubs hiervoor, die hier ook nog eens sportief het meeste garen van spinnen.
De boycotters hebben volgens mij wel het gelijk aan hun zijde, in hun argumentatie
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

14 aug 2013 10:28 14 aug 2013 10:32 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #386

NathanR schreef : De voorstanders claimde altijd dat deze wedstrijden mvv meer opbrengsten zouden brengen (en zonder zouden we bijna faillet gaan of zwaar inleveren). Zijn de kaartjes vrijdag weer €3,50 :lachen: . Misschien krijgt Rinkens dan toch nog 5000 man op de tribunes. Eigenlijk belachelijk; in de vriendschappelijke oefenwedstrijden enkele weken geleden heb ik nog graag €7,50 betaald (dus die 1000 man toen hebben bijna hetzelfde opgeleverd, zeker als je de kosten van politie meerekend).

Stick to the facts, €3,50 is een kaartje op Noord van A voor jeugd tot 12 jaar!
Niet voor gehele stadion, en ik vind een prima manier om jeugd te kunnen laten meekijken voor een leuke prijs. Dit is gewoon zoals het bestuur het vooraf heeft aangekondigd met het nieuwe sterren rating systeem voor tegenstanders in de Geusselt (Jong ajax laag en VVV hoog bijv.). Je gaat toch zeker niet volgende thuiswedstrijd tegen VVV melden dat de kaarten veel te duur zijn?...

Meeropbrengst van deze wedstrijden zit hem in een hogere prijs voor seizoenkaart (19 ipv 16x thuis) en een extra kaart en horeca en mediaopbrengst.

Een aantal argumenten van je ben ik het mee eens hoor, maar laten we het asjeblieft niet negatiever maken dan het al is.

Boe is dat feeske?

14 aug 2013 17:01
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #387
Mooi!!! www.mvv.nl/blocks/nieuws/excuses-complim...ige-toegangsverboden

nu komt er zeker weer protest tegen de verboden ;)
Als dat zou gebeuren zou ik zeggen

14 aug 2013 17:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #388
www.elfvoetbal.nl/nieuws/288031_mvv-deel...-stadionverboden-uit

MVV deelt achttien stadionverboden uit

Het was aan het begin van de wedstrijd tussen MVV en Jong FC Twente erg onrustig buiten het stadion. De fans lieten hun ongenoegen blijken over de deelname van B-teams in de Jupiler League en gooiden van buiten het stadion vuurwerk op het veld.
Foto
Foto: Orange Pictures
Voorzitter Paul Rinkens is blij dat de overige supporters de actie afkeurden. "Het was hartverwarmend omiedereen, alle 3607 mannen, vrouwen en kinderen, als een familie tezien en te horen: de afkeuring was algemeen. De stadionspeaker en destewards verdienen een bijzonder compliment."
Achttien fans zijn inmiddels herkent en zullen de komende duels niet welkom zijn. "We willen ervoor zorgen datiedereen zich in De Geusselt veilig voelt en we voelen dieverantwoordelijkheid ook. Dat brengt ons ertoe deze maatregel tenemen. Wat moet dat moet."

14 aug 2013 17:38 14 aug 2013 17:43 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #389

Mie leef Mestreech schreef : Achttien fans zijn inmiddels herkent (...)

:ohmy: Als je niet kunt spellen kun je nog altijd journalist worden...

Wel mee eens deze keer, denk dat MVV in dit geval weinig anders kon, aangenomen dat deze 18 ook daadwerkelijk onacceptabel gedrag vertoonden.

14 aug 2013 17:59
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #390
De beloftenelftallen worden er pas uitgehaald als we 18 punten hebben behaald tegen deze 3 elftallen.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden