MVV tegen beloftenelftallen

12 aug 2013 14:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #346

Jacques schreef : Houtengerard, ik heb voor de wedstrijd zeker vier politieauto's/busjes gezien. Misschien wel meer. Ik vond juist dat er opvallend veel politie op de been was.

Jean, ik stond er van te kijken dat het spandoek weg moest bij de boschpoorttribune, het was niet beledigend, er stonden geen scheldwoorden op. Maar tegelijkertijd mocht het wel weer bij de Angel Side opgehangen worden. Het doek is wel degelijk op tv geweest.

misschien moest heb doek ook wel weg, er was flink overleg tussen Rinkens en supporters, echter merkte ik ook op dat het doek niet bleef hangen door de wind die continue het doek los maakte van het hekwerk.
Zelf had ik het idee dat omwille van de harde wind het doek werd verplaats , zeker omdat inderdaad de tekst die hierop stond geen aanleiding kan geven tot verwijderen daar , mits er natuurlijk afspraken zijn gemaakt waar wat gehangen mag worden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2013 14:56 12 aug 2013 14:58 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #347

Jacques schreef : Houtengerard, ik heb voor de wedstrijd zeker vier politieauto's/busjes gezien. Misschien wel meer. Ik vond juist dat er opvallend veel politie op de been was.

Jean, ik stond er van te kijken dat het spandoek weg moest bij de boschpoorttribune, het was niet beledigend, er stonden geen scheldwoorden op. Maar tegelijkertijd mocht het wel weer bij de Angel Side opgehangen worden. Het doek is wel degelijk op tv geweest.

Ik kan me niet voorstellen dat abonnees van Fox in den lande die keken naar de wedstrijd überhaupt snapten wat hier op dat doek stond - waar het ook hangt.
Ja, weet ook wel: "Het is een kwestie van geduld, totdat heel Holland Limburgs lult".

Maar een spandoek in dialect? Alsof die "Hollenders" en vooral die "Amerikanen" van Fox dat een reet interesseert.

= ook maar even hier neer gezet aangezien 2 discussie door mekaar heen lopen.
== toevoeging:

Wat ze nu wel snappen is dat er in het MVVse een soort van onmacht is om hun eigen achterban te beheersen. Er een ruzie is tussen bestuur en fans. Er een ruzie is -komende?- tussen fans onderling.

Aandacht was het streven naar aandacht, nou dat heeft men nu, positief nee.

Facta Non Verba

12 aug 2013 15:06
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #348

Het spandoek is live in beeld geweest er werd zelfs door de verslaggever aan Ruijs gevraagd of hij het spandoek ook had gezien en wat hij er van vond.

12 aug 2013 15:14
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #349

Jean schreef : Een zwarte dag, zo mag men 10 Augustus wel noemen.
Het begint allemaal met het moeten aantreden tegen een tweede elftal, reden om de mouwen op te stropen en een tegengeluid te laten horen. Besloten wordt te kiezen voor een boycot, begeleidende tekstdoeken en een inzamelingsactie voor de eigen MVV jeugd.
Voor de wedstrijd wordt geprobeerd om, zoals wel vaker, een statement op te hangen op de Boschpoort. Dit wordt door MVV echter op alle manieren tegengewerkt, waarom is nog ons onduidelijk want het was een nette tekst, die normaal gesproken niet aan censuur onderhevig zou mogen zijn...
Na een noodoplossing te hebben gevonden en de doeken weggedrukt op vak E-F-G te hebben gehangen verzamelt men buiten verder. De wedstrijd begint en na even gewacht te hebben gaan men zingend op weg naar de poort. Ook wordt hierbij wat Bengaals vuur, rook en enkele knallen afgestoken. Deze laatste zorgen voor nogal consternatie op de tribunes. Geen van de boycotters heeft, bewust of onbewust, mensen laat staan kinderen angst willen inboezemen. Dat dit gebeurt is spijt ons enorm, daarvoor willen wij dan ook onze nadrukkelijke excuses aanbieden bij een ieder die geschrokken is of angst heeft ondervonden.

Sjiek!
Iech hoop dat veer ut gebeurde noe weer gaw achter us kinne laote.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke, Janepie

12 aug 2013 15:15
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #350
Bedankt voor je reactie Jean. Ik vind dat je je met 'enkele knallen' wel iets te voorzichtig uitdrukt. Er hadden in de groep mensen moeten opstaan om de bommegooiers erop te wijzen dat dit gewoonweg niet kan. Sociale controle heet dat. Vooral door die 'enkele knallen' vallen nu heel veel mensen over jullie heen (en terecht). Met de boycot kan ik leven, met de uitvoering absoluut niet.

Ik hoop overigens van harte dat de bommengooiers een stadionverbod krijgen. Dan kan de rest van de groep daar weer tegen gaan protesteren en dan begint het hele circus weer opnieuw :unsure:

12 aug 2013 15:31 12 aug 2013 15:32 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #351
Wat ik zo proef is dat ze het bommengooien wel een goede actie vonden, maar dat ze het betreuren dat mensen of kinderen er angst door hadden... Oftewel, als mensen of kinderen er geen angst van hadden, dan was het toch een goede actie geweest, ondanks dat de wedstrijd gestaakt werd.
Ook geen enkel woord over de lieden die andere MVV-supporters staan te bedreigen.

Zoiets wil je toch niet in je groep hebben?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

12 aug 2013 16:29
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #352
(quote)Sjiek!
Iech hoop dat veer ut gebeurde noe weer gaw achter us kinne laote.[/quote]

Vergeet dit maar. Fijn dat je constant alles probeert te lijmen, maar stop daar maar mee want dat gaat echt niet lukken. Het geduld is op. Deze jongens zijn geen supporters en moeten wegblijven uit het stadion.

Waar is "Snuf" nu met zijn argumenten om dit goed praten ...... staat wel grijnzend aan de zijkant toe kijken hoe zogenaamde "aanlopers / meelopers" met rotjes gooien.

Oh ja, en voor degene die er aan twijffelen of dit wel de Ultras waren ....... hun vak was wel erg leeg ..... of waren ze toevallig allemaal op vakantie ?

12 aug 2013 16:35
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #353
Hoop nu ook dat wij als MVV fans nu weer eens gezamelijk achter onze club kunnen gaan staan. Je leest zo her en der op facebook dat het voor sommige mensen nog steeds niet voorbij is. Ik hoop echter dat alle betrokken partijen zo verstandig zijn de strijdbijl te begraven en weer eens vol voor onze spelers kiezen !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, opadiehard, tcb

12 aug 2013 16:49
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #354

Sjotelsplak schreef : Ook geen enkel woord over de lieden die andere MVV-supporters staan te bedreigen.

Zoiets wil je toch niet in je groep hebben?

.....was het maar bij alleen bedreigen gebleven!

12 aug 2013 16:51
Kalemaan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #355
Tsja, Het lijkt wel weer het oude liedje:
Er wordt een ludieke actie voorbereid om de mening van een groep te ventileren. Daar is niks mis mee, sterker nog, dat zorgt voor de nodige sjeu rondom een wedstrijd.
Tijdens de uitvoering menen een stelletje 'gehirnamputierte randdebielen' de argumenten nog wat kracht te moeten bijzetten door van buiten naar binnen bommen het stadion in te gooien.
Hoe verzin je het? Vervolgens gaan we elkaar onderling nog wat bedreigen. Lekker flink!

Wat er nu bereikt wordt is het tegengestelde:
MVV raakt negatief in het nieuws;
MVV krijgt wellicht (ik hoop het niet) ook nog eens een boete (dat hadden we nou net even niet nodig);
Fans zijn het oneens;

En het ergste is dat het niet meer over voetbal gaat en de oorspronkelijke boodschap van de ludieke actie totaal vergeten is omdat het alleen nog maar over "het bommengooien" gaat. Ik hoop dat we straks niet ook nog bommen in elkaars vak gaan gooien om de 'onderlinge verdeeldheid' te onderstrepen.

Foi foi!

Anyway: bommengooiers identificeren en een stadionverbod opleggen; in gesprek blijven met het MVV-bestuur; volgende ludieke actie voorbereiden én zelf zoveel ballen hebben dat je A: excuses aanbiedt (zoals sommigen hier al gedaan hebben) en de groep de volgende keer zelf de randdebielen aanspreekt op hun daden.

Back to topic: MVV TEGEN BELOFTENELFTALLEN

12 aug 2013 16:51
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #356
41 jaar MVV, en ik doe dus mee aan die boycot,natuurlijk is het niet goed die harde knallen die ook nog eens in zo een hoek veel harder klinken als normaal en dat die kinderen schrikken kan ik mij heel goed voorstellen, en weet ook zeker dat ze dit ten zeerste betreuren want dit is het laatste wat ze zouden willen.Verder kan ik ook bevestigen dat er genoeg politie macht op de been was ik heb zelfs nog met de politie gesproken en ze zeiden tegen mij dat ze vandaag best wel tolerant waren omdat het niet zo lang zou duren maar toen was het kwaad al geschied helaas.

Even terug te komen op dat spandoek dat moest welk degelijk weg voor Rinkens omdat het anders recht voor de camera zou hangen, maar kan dat ook een keer op een normale manier gezegd worden,en ja de toon is alweer gezet en niet door de jongens maar door jullie voorzitter en natuurlijk praat dat het bommen incident niet goed.Maar kan Rinkens niet eens een keer mee werken of op een normale manier communiceren,het waren geen schokkende teksten maar gewoon zoals het is.

Jean excuses geaccepteerd en laat dit aub nooit meer gebeuren,en nu weer allemaal als een man achter us MVVke tegen VVV!!!!
Teminste als ik nog welkom ben in de Geusselt volgens sommige moest iedereen die buiten stond maar weg blijven bij us MVVke :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

12 aug 2013 17:19
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #357
Goed van jou Marke dat het je spijt van dat bommetjesgooien, maar dan blijven er toch nog vragen...
Wat denk je van de mensen die door het hek medeforumlid Opadiehard verbaal te lijf gingen en van hen die op facebook MVV4live letterlijk bedreigden?
Deze vraag geldt eigenlijk net zo goed voor de andere betogers....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

12 aug 2013 17:27
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #358
Ik lees in de zogenaamde excuus berichten van ultras alleen maar excuses voor de harde knallen, verpakt in smoesjes en niet relevante verwijzingen naar het gedrag van anderen? Er staat niks over bedreigingen, niks over de agressieve benadering van medesupporters, niks over het feit dat dit gedrag de club misschien een dikke boete gaat opleveren.

12 aug 2013 17:33 12 aug 2013 17:35 door marke.
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #359

Boer458 schreef : Goed van jou Marke dat het je spijt van dat bommetjesgooien, maar dan blijven er toch nog vragen...
Wat denk je van de mensen die door het hek medeforumlid Opadiehard verbaal te lijf gingen en van hen die op facebook MVV4live letterlijk bedreigden?
Deze vraag geldt eigenlijk net zo goed voor de andere betogers....

Natuurlijk is dat niet goed te praten net zoals ik het niet goed praat van de mensen die aan vielen vanachter het hek met geweld los je nooit iets op, dus is dit geweld ook niet goed te praten.Ik denk ook dat er veel mensen bij zijn die opa Diehard niet kennen, want het waren niet alleen de ultras die aan de boycot meededen,er liepen mensen bij die ik nog nooit gezien heb.
En met mvv4life heb ik die bewuste avond nacht nog contact gehad over wat hij allemaal over zich heen kreeg...Iemand wat die berichten stuurde naar MVV4life is iemand die niet in deze maatschappij thuis hoort!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458

12 aug 2013 17:36 12 aug 2013 17:43 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #360
@Lambik, ja klopt wat je zegt, maar zijn pa in het MVV bestuur - stond er naast en keek erna op de foto's in de media. Of was dat om de boel te sussen? Toen de verhalen opdoken van Paul Rinkens en de politie?

Dit gaat fout mensen.

@Marke, als je al 41 jaar fan bent, dan weet je toch dat dit fout moest gaan en met jouw ervaring laat je je toch niet in met dit soort meelopers?? Ik had je hoger ingeschat dan dit, de Ultras bestaan pas een paar jaar, geen 41 jaar en nu ga je mee in dit.

Ik snap het niet gans mesjiens maar wat is de beweegreden hier waarom dit uit de hand liep?
. Boycot ok, maar hooliganisme nee!

Zeker met jouw 41 jaar ervaring.

Kom op voor MVV! Dat dit nooit meer moge gebeuren!

Facta Non Verba

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden