>
Ontvangen bedankjes 1604
Jacques schreef : Houtengerard, ik heb voor de wedstrijd zeker vier politieauto's/busjes gezien. Misschien wel meer. Ik vond juist dat er opvallend veel politie op de been was.
Jean, ik stond er van te kijken dat het spandoek weg moest bij de boschpoorttribune, het was niet beledigend, er stonden geen scheldwoorden op. Maar tegelijkertijd mocht het wel weer bij de Angel Side opgehangen worden. Het doek is wel degelijk op tv geweest.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik kan me niet voorstellen dat abonnees van Fox in den lande die keken naar de wedstrijd überhaupt snapten wat hier op dat doek stond - waar het ook hangt.Jacques schreef : Houtengerard, ik heb voor de wedstrijd zeker vier politieauto's/busjes gezien. Misschien wel meer. Ik vond juist dat er opvallend veel politie op de been was.
Jean, ik stond er van te kijken dat het spandoek weg moest bij de boschpoorttribune, het was niet beledigend, er stonden geen scheldwoorden op. Maar tegelijkertijd mocht het wel weer bij de Angel Side opgehangen worden. Het doek is wel degelijk op tv geweest.
Jacques schreef : Houtengerard, ik heb voor de wedstrijd zeker vier politieauto's/busjes gezien. Misschien wel meer. Ik vond juist dat er opvallend veel politie op de been was.
Sjiek!Jean schreef : Een zwarte dag, zo mag men 10 Augustus wel noemen.
Het begint allemaal met het moeten aantreden tegen een tweede elftal, reden om de mouwen op te stropen en een tegengeluid te laten horen. Besloten wordt te kiezen voor een boycot, begeleidende tekstdoeken en een inzamelingsactie voor de eigen MVV jeugd.
Voor de wedstrijd wordt geprobeerd om, zoals wel vaker, een statement op te hangen op de Boschpoort. Dit wordt door MVV echter op alle manieren tegengewerkt, waarom is nog ons onduidelijk want het was een nette tekst, die normaal gesproken niet aan censuur onderhevig zou mogen zijn...
Na een noodoplossing te hebben gevonden en de doeken weggedrukt op vak E-F-G te hebben gehangen verzamelt men buiten verder. De wedstrijd begint en na even gewacht te hebben gaan men zingend op weg naar de poort. Ook wordt hierbij wat Bengaals vuur, rook en enkele knallen afgestoken. Deze laatste zorgen voor nogal consternatie op de tribunes. Geen van de boycotters heeft, bewust of onbewust, mensen laat staan kinderen angst willen inboezemen. Dat dit gebeurt is spijt ons enorm, daarvoor willen wij dan ook onze nadrukkelijke excuses aanbieden bij een ieder die geschrokken is of angst heeft ondervonden.
Boer458 schreef : Goed van jou Marke dat het je spijt van dat bommetjesgooien, maar dan blijven er toch nog vragen...
Wat denk je van de mensen die door het hek medeforumlid Opadiehard verbaal te lijf gingen en van hen die op facebook MVV4live letterlijk bedreigden?
Deze vraag geldt eigenlijk net zo goed voor de andere betogers....