MVV tegen beloftenelftallen

11 aug 2013 14:50
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #301
Als deze gasten gewoon opgepakt waren door de politie en een stadionverbod hadden gekregen (zoals het hoort) was er niks aan de hand geweest, ook volgende week niet. Ik hoop dat bijv. DDL hier vragen over gaat stellen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 15:18
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #302
hoop dat jullie klasse aktie vervolgd krijgt in heel het land. fuck fox!

11 aug 2013 15:33
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #303

Us Clubke schreef :

Sandro schreef : Reactie MVV voorzitter na bommenregen: "Wij willen dit niet meer"
www.maastricht.gezien.nl/sport/reactie-m...n-dit-niet-meer.html

Lees ook de reacties..... Die soraya had toch een hart van mvv? Ze kan nu beter bij de ehbo langs gaan.

Dit is de reactie van die soraya

11 augustus 2013 01:56 - Soraya Weijenberg Beantwoorden

Beetje laf, dat jullie ‘supporters’ dit niet gewoon in onze gezichten kwamen zeggen, de meeste van jullie bleven op een afstand staan en keken gewoon toe! En dan ons (De Ultras) maar een beetje via internet uitmaken voor randdebielen etc. Als JULLIE in onze schoenen hadden gestaan, hadden jullie wel eens anders gedacht. Wij zijn de gene die ALTIJD zorgen voor sfeer in en buiten stadion de geusselt. het is nooit, maar dan ook NOOIT goed met jullie. Vandaag hadden we een sfeeractie & boycot in elkaar, ja het is jammer dat het uit de hand moest lopen, maar vuurwerk is bij de MEESTE wedstrijden wel van toepassing, en dan klagen jullie of jullie kinderen nooit.. Als jullie social media etc eens in de gaten hadden gehouden, waren jullie hier op voorbereid geweest. Wij hebben ons doel bereikt, we zijn landelijk op TV geweest met deze boycot, en hebben hopelijk genoeg andere supporters wakker geschud dat dit niet langer kan met de KNVB. jullie steunen MVV op jullie manier, en wij deden dat vandaag op onze manier. De meeste van jullie die nu klagen, zie je zelden alleen maar in het stadion.. en als er dan weer eens iets aan de hand is, zijn wij de gene die erop aangesproken worden omdat wij ultras altijd weer degene zijn die alles fout doen, maarja kijk eens naar die neppe ultras op trepke B, worden zij ooit aangesproken, nee! Als jullie fatsoenlijk met ons waren komen praten, was er niks aan de hand geweest! Ja mijn oprechte excuses voor de kinderen, dit is inderdaad te veel geweest, maar tijd kan niet terug gedraaid worden. Meestal word er geklaagd over de sfeer dat die te weinig is, maar jullie als supporters kunnen zelf ook wel sfeer maken, toch? Hoeven wij niet persee te doen als we niet in het stadion zijn! Dus fuck dit drama, alles kan gebeuren! Tevens komen we allemaal maar voor EEN ding en dat is us MVV.. dus jongens, in het vervolg spreek ons op een fatsoenlijke manier aan, wij zijn geen boemannen alleen omdat we de naam Ultras Mestreech dragen, wij zijn net zoals jullie voetbalsupporters.. en willen gerust op een normale manier met jullie praten, maar dan verwachten we wel een normale toon terug. en voor nu heb ik alleen nog maar te zeggen: AGAINST MORDERN FOOTBALL, KNVB MAFFIA!

11 aug 2013 15:34
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #304
Uiteindelijk gaat dit op deze manier toch uit de hand lopen binnenkort....
Op de manier hoe het gaat ben ik ook niet mee eens.
Zowiezo als je eigen supporters gewond laat raken , want had gehoord dat er iemand naar het ziekenhuis is moeten gaan omdat oogschade had opgelopen door de bommetjes!!

Paar jaar geleden zag ik donkere wolken boven MVV sterven op dood.
Maar 1 ding was er toen wel een eenheid en die is er nu totaal niet meer.

11 aug 2013 15:41
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #305
Het blijft stil onder de boycotters op het forum. Of zouden ze zich ook schamen?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

11 aug 2013 15:46
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #306
Nee die schamen zich niet op Facebook zijn ze erg kwaad op trepke B? Er schijnt geslagen te zijn naar een meisje? Het gaat in ieder geval een flink staartje krijgen jammer allemaal .Het gaat helemaal de verkeerde kant op met de supporters onderling.Wat gebeurd is dat is gebeurd we moeten nu weer samen achter de ploeg gaan staan verder wijzen naar mensen heeft geen zin meer.

11 aug 2013 16:33 11 aug 2013 16:36 door You Are. Reden: typo
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #307
Pffff krijgen we dit weer!

Eerst schijnt er naar een oude man te zijn geslagen, nu naar een meisje? Whats next? hebben ze ondertussen ook een politie paard gebeten?
Door dit soort fabeltjes de wereld in te brengen gaat het al helemaal bergafwaarts.

En het gaat al een tijdje de verkeerde kant op, remember de sfeer onder maaskant? Dat was genieten, helaas is daar ook al tijdje niks meer van over.

Waar vroeger gesproken werd over ene kolkende Geusselt , lijkt het nu meer op een zeiktent.

11 aug 2013 16:38
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #308
Misschien wordt het tijd dat dhr Rinkens het estafette stokje weer verder geeft? Vers bloed nieuwe mensen die wel voor verzoening kunnen zorgen en geen spandoeken laten verplaatsen?

11 aug 2013 16:48
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #309

NathanR schreef : Misschien wordt het tijd dat dhr Rinkens het estafette stokje weer verder geeft? Vers bloed nieuwe mensen die wel voor verzoening kunnen zorgen en geen spandoeken laten verplaatsen?

Natuurlijk niet, de sfeer na gisteren is er een van 'die groep hooligans tegen de rest van het stadion'. Ik sta nu aan de kant van Rinkens en niet die hooligans
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, de bok, Us Clubke, Boer458, peter ruiver

11 aug 2013 17:23
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #310
volgens mij is er op zijn minst nog een derde groep: mensen die ergens anders waren maar wel de boycot steunen. Mvv heeft toch normaal 5000 en soms 6000 toeschouwers. Ok er waren ook nog mensen op vakantie Maar ik ken mensen die zijn gaan kijken en die de hele nieuwe opzet ook niks vinden; ze zijn wel gaan kijken (dit noem ik de mvv-verslaafden; ze kunnen er niet afblijven :) ).

11 aug 2013 17:36
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #311
Ik ben tegen beloftenteams in de jupilerleague en boycot deze wedstrijden! Tegen VVV ben ik er weer. Nee ik ben het niet eens met de manier waarop de boycotters gister actie hebben gevoed en ja het het is beter om ons te verenigen en massaal achter is MVV te gaan staan. Dit is mijn mening! Respecteer mijn mening net zoals ik de mening van anderen respecteer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

11 aug 2013 18:38
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #312

damske schreef :

Us Clubke schreef :

Sandro schreef : Reactie MVV voorzitter na bommenregen: "Wij willen dit niet meer"
www.maastricht.gezien.nl/sport/reactie-m...n-dit-niet-meer.html

Lees ook de reacties..... Die soraya had toch een hart van mvv? Ze kan nu beter bij de ehbo langs gaan.

Dit is de reactie van die soraya

11 augustus 2013 01:56 - Soraya Weijenberg Beantwoorden

Beetje laf, dat jullie ‘supporters’ dit niet gewoon in onze gezichten kwamen zeggen, de meeste van jullie bleven op een afstand staan en keken gewoon toe! En dan ons (De Ultras) maar een beetje via internet uitmaken voor randdebielen etc. Als JULLIE in onze schoenen hadden gestaan, hadden jullie wel eens anders gedacht. Wij zijn de gene die ALTIJD zorgen voor sfeer in en buiten stadion de geusselt. het is nooit, maar dan ook NOOIT goed met jullie. Vandaag hadden we een sfeeractie & boycot in elkaar, ja het is jammer dat het uit de hand moest lopen, maar vuurwerk is bij de MEESTE wedstrijden wel van toepassing, en dan klagen jullie of jullie kinderen nooit.. Als jullie social media etc eens in de gaten hadden gehouden, waren jullie hier op voorbereid geweest. Wij hebben ons doel bereikt, we zijn landelijk op TV geweest met deze boycot, en hebben hopelijk genoeg andere supporters wakker geschud dat dit niet langer kan met de KNVB. jullie steunen MVV op jullie manier, en wij deden dat vandaag op onze manier. De meeste van jullie die nu klagen, zie je zelden alleen maar in het stadion.. en als er dan weer eens iets aan de hand is, zijn wij de gene die erop aangesproken worden omdat wij ultras altijd weer degene zijn die alles fout doen, maarja kijk eens naar die neppe ultras op trepke B, worden zij ooit aangesproken, nee! Als jullie fatsoenlijk met ons waren komen praten, was er niks aan de hand geweest! Ja mijn oprechte excuses voor de kinderen, dit is inderdaad te veel geweest, maar tijd kan niet terug gedraaid worden. Meestal word er geklaagd over de sfeer dat die te weinig is, maar jullie als supporters kunnen zelf ook wel sfeer maken, toch? Hoeven wij niet persee te doen als we niet in het stadion zijn! Dus fuck dit drama, alles kan gebeuren! Tevens komen we allemaal maar voor EEN ding en dat is us MVV.. dus jongens, in het vervolg spreek ons op een fatsoenlijke manier aan, wij zijn geen boemannen alleen omdat we de naam Ultras Mestreech dragen, wij zijn net zoals jullie voetbalsupporters.. en willen gerust op een normale manier met jullie praten, maar dan verwachten we wel een normale toon terug. en voor nu heb ik alleen nog maar te zeggen: AGAINST MORDERN FOOTBALL, KNVB MAFFIA!

Soraya was wel IN het stadion gisteren, vreemd en dan toch boycotster ?

11 aug 2013 20:20
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #313
Waardeloze actie.
Spandoek vond ik prima. Vuurwerk ging veel te ver.
Iedere vorm van sympathie bij wie dan ook binnen de club (ook supporters!) kun je vergeten. Dit kost MVV veel meer dan dat jullie aktie heeft opgeleverd.
Krediet opbouwen duurt langer (en is lastiger) dan krediet verspelen.
Wat mij betreft is dat krediet nu verspeeld.
Het gaat allang niet meer om MVV...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin, Us Clubke

11 aug 2013 20:27
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #314

Maosbrögk schreef : Waardeloze actie.
Spandoek vond ik prima. Vuurwerk ging veel te ver.
Iedere vorm van sympathie bij wie dan ook binnen de club (ook supporters!) kun je vergeten. Dit kost MVV veel meer dan dat jullie aktie heeft opgeleverd.
Krediet opbouwen duurt langer (en is lastiger) dan krediet verspelen.
Wat mij betreft is dat krediet nu verspeeld.
Het gaat allang niet meer om MVV...

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Als de verantwoordelijken voor deze actie ook maar enig blijk geven van hun naar eigen zeggen karaktervolle en principiële houding, dan melden ze zich bij MVV op het moment dat de club hier een boete voor krijgt en betalen ze die uit hun eigen zak. Immers, wanneer je bepaalde zaken in gang wil zetten zal je ook de consequenties hiervan moeten dragen, dat is althans mijn mening.

11 aug 2013 21:06
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #315

Armand schreef : Nee die schamen zich niet op Facebook zijn ze erg kwaad op trepke B? Er schijnt geslagen te zijn naar een meisje? Het gaat in ieder geval een flink staartje krijgen jammer allemaal .Het gaat helemaal de verkeerde kant op met de supporters onderling.Wat gebeurd is dat is gebeurd we moeten nu weer samen achter de ploeg gaan staan verder wijzen naar mensen heeft geen zin meer.

Van de echte vriendengroep Trepke B (ja ik ken ze alle 13) waren er gister 4 aanwezig, de overige 9 waren of werken (of bij een andere wedstrijd) lierse-cercle. die bewuste 4 personen die aanwezig waren stonden nog gewoon op de trap toen er andere supporters uit de vakken A B C ineens die kant op stormden, Deze 4 personen waren hier dan ook absoluut niet bij betrokken. Niet iedereen op vak A B C is van de vriendengroep Trepke b. Hetzelfde geld voor de ultra,s In de vakken E F G staan genoeg mensen die niet echt tot De ultra,s behoren.

tussen de echte ultra,s en trepke b heersten tot nu toe ook geen problemen onderling. Het zijn de meelopers die de rotzooi veroorzaken helaas, Deze meestal jeugdige fans komen net kijken, en snappen niet waar ze mee bezig zijn in mijn ogen.
En Nee ikzelf ben bij thuiswedstrijden niet aanwezig op de Angelside. Thuiswedstrijden kijk ik liever rustig vanaf de boschpoort, Genietend van de sfeer( als die weer terug komt)

Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden