>
Ontvangen bedankjes 27
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV4life schreef :
opadiehard, ik heb begrepen dat jij door bommengooiers agressief benaderd bent?opadiehard schreef :
Och jeh schreef : MVV4life, het is heel nobel van je, maar op dit moment denk ik dat de woede en het onbegrip bij de mensen, die in de Geusselt waren, te vers is. Ik heb veel huilende kinderen gezien, die krijg je nooit meer naar het stadion voor een leuk dagje uit, terwijl een avondje of middagje MVV dit wel zou moeten zijn.
Ps had na de open dag waar mijn kleinzoon mee was geweest hem willen meenemen,ben blij dat ik dat niet gedaan heb en had.
Jongen wie heeft plausibelle verklaring of te wel wie kan heel eenvoudig het nut van deze aktie uitleggen,ben nog steeds vol onbegrip...gr opa .
Dat kan dus echt niet! Het is jammer dat ik niet heb gezien wie dat was. Ik ben vredelievend aangelegd, maar iemand die jou agressief bejegend dient een les opvoeding te krijgen.
Zo iemand heeft totaal geen kennis van het MVV verleden!
Sandro schreef : Reactie MVV voorzitter na bommenregen: "Wij willen dit niet meer"
www.maastricht.gezien.nl/sport/reactie-m...n-dit-niet-meer.html
Mappie schreef : Spandoek ophangen / statement afgeven: prima.
Rebel schreef :
Spandoeken werden weggehaald door het bestuur, nog voor de wedstrijd en een groot deel van het publiek binnen was. dus statement in het stadion was niet mogelijk
jeoff schreef :
Rebel schreef :
Spandoeken werden weggehaald door het bestuur, nog voor de wedstrijd en een groot deel van het publiek binnen was. dus statement in het stadion was niet mogelijk
onzin.. Misschien een fuck fox doek maar er hing nog een levensgroot doek voor de angelside tribune