MVV tegen beloftenelftallen

11 aug 2013 00:10 11 aug 2013 00:12 door Lukunku.
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #286
Als jonge supporter is dit toch al mijn 20e jaar als seizoenkaarthouder. Vandaag het dieptepunt wat betreft acties.

Ultras en andere sympathisanten van de actie, jullie boodschap vooraf was duidelijk en kon ik met name door jullie voornemen om de jeugdopleiding van MVV te steunen nog enigszins begrijpen. Om kwart voor vijf was al mijn respect voor jullie voorbij!!!

Jullie sfeeracties waren altijd mooi en jullie vocale steun aan onze matadore net dat extra's dat punten opleverde. Na 1 jaar alleen maar zwarte spandoeken was vandaag naar mijn mening een dieptepunt in jullie MVV beleving!!!!

Ik respecteer ieders mening maar weet 1 ding zeker, ik zal nooit meer middels collecte of merchandise een van jullie acties ondersteunen. Dit was en ging te ver!!!

Zelf kan ik me niet voorstellen dat de actievoerders trots zijn op het resultaat..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 00:42
ck
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #287
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Deze zogenaamde supporters moeten ze allemaal
Een stadion verbod geven.
Hoop dat er ook iemand van deze groep een reactie Wil geven.
Maar daar Zullen ze wel te laf voor zijn.
Was ook goed om te zien en te horen hoe de goede supporters
Zich tegen deze idioten keerde.
Voor mij mogen ze weg blijven, en een eventuele Schade
Op hun verhalen.

11 aug 2013 01:37
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #288
Er werd gericht gegooid naar de stewards met vuurwerk dat kan tippen aan handgranaten. Zeer triest. Ook kregen we een wegwerp gebaar, en cynisch geklap te verwerken van een van de ''áctievoerders''. Fijn zo, worden betiteld als nepsupporters.

Een heel goed doordachte actie, complimenten hiervoor.

Dwazen.

11 aug 2013 02:21 11 aug 2013 02:46 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #289
Ik dacht dat iemand spiritus op de bbq gegooid had. Als je dit vreedzaam barbecueën noemt, dan wil ik de steekvlam wel eens zien als ze gaan flamberen...

Voor elke euro die MVV dit grapje gaat kosten, mogen ze van mij die bommengooiers een maand stadionverbod geven (Naar boven afrondend.)

Dat je denkt dat je groter bent dan de club, die waan kan ik nog begrijpen, maar dat je denkt groter te zijn dan een voetbalbond en competitie, is een prachtuitzending waard bij 'Man bijt hond'..

Kom dan gewoon in het stadion zitten en geef een fluitconcert als Twente aan de bal was. Bereik je meer mee, dan dit soort terreur. In het hele filmpje bij Fox over dit incident, wordt de hele aanhang afgeschilderd als miskleunen, de reden van het hele protest wordt verzwegen. Resultaat van de hele actie: 0,0%

Alleen de redactie van L1 heeft weer kunnen smullen van de 'puber-struggles' bij FC Hollywood aan de Maas. Die hebben de dag van hun leven gehad, nu ze weer eens een persbericht het land in konden sturen, over die vergeten club uit dat barbaarse oord Limburg. Reclame pur sang. :kiss:

Volgende maand weer verontwaardigd met de rechter naar de beelden kijken, hoe zelfs een vredig middagje barbecueën voor je kan uitdraaien in een fiasco. Wat een braadworstje allemaal niet met je kan doen.. of was het de whiskey cocktail saus? Het leven is me toch allemaal zwaar op de verkeerde weghelft..

Ik hoop dat iemand hier een verklaring kan geven, waarom dit zo uit de hand is gelopen. Moet men dit als groepsactie zien, of het werk van individuen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u vakB

11 aug 2013 08:38
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #290

MVV4life schreef :

opadiehard schreef :

Och jeh schreef : MVV4life, het is heel nobel van je, maar op dit moment denk ik dat de woede en het onbegrip bij de mensen, die in de Geusselt waren, te vers is. Ik heb veel huilende kinderen gezien, die krijg je nooit meer naar het stadion voor een leuk dagje uit, terwijl een avondje of middagje MVV dit wel zou moeten zijn.

Ps had na de open dag waar mijn kleinzoon mee was geweest hem willen meenemen,ben blij dat ik dat niet gedaan heb en had.
Jongen wie heeft plausibelle verklaring of te wel wie kan heel eenvoudig het nut van deze aktie uitleggen,ben nog steeds vol onbegrip...gr opa :schamen:.

opadiehard, ik heb begrepen dat jij door bommengooiers agressief benaderd bent?
Dat kan dus echt niet! Het is jammer dat ik niet heb gezien wie dat was. Ik ben vredelievend aangelegd, maar iemand die jou agressief bejegend dient een les opvoeding te krijgen.
Zo iemand heeft totaal geen kennis van het MVV verleden!

PS Ik wilde proberen dat de sitiuatie helemaal uit de hand zou lopen door te ,,bemiddelen,, ik zag daar echter maar snel vanaf door de enorme felheid waarmee sommige daarop reageerden heel erg jammer.
Ik was van plan en dat weet je om een aantal wedstrijden bij je in het vak van de ultraas te komen zitten,maar heb daar nu erg mijn twijfels over!
Alleen ik blijf zeggen dat ik weiger om iedereen daar in dat vak de schuld te geven van die ongeregeldheden en blijf hopen dat het vak ooit weer eens de naam krijgt die het verdient nl echt sfeer maken net als wij eerste angels dat deden.
Wij hebben nog nooit een aktie tegen onze eigen club op zo een dusdanige wijze uit de klauwen laten lopen nog sterker wij hebben nog nooit verbaal acties uitgevoerd tegen onze club.
En ja ik vind het jammer dat ik onterecht bejegend ben ondanks dat ik erger wilde voorkomen.
Ik gooide ooit met ouwe jaar een ietsie pietsie te vroeg een paar heel kleine bommetjes met mijn kleinzoon..en hoppa daar was handhaving en kreeg ik 40 euro aan mijn broek?
Met andere woorden waarom werd er nu niet ingegrepen om escalatie te voorkomen?
Ik sluit af met het volgende ultraas pak jullie te samen en maak weer een positief front een roodwit front zoals de oudjes het jullie ooit voor hebben gedaan...gr opa ;)

....

11 aug 2013 09:23
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #291
Totaal uit de klauwen gelopen actie!!!
Ik heb begrip voor de argumenten tegen de KNVB en fox en ben het totaal niet eens met de nieuwe competitieopzet.
Ik weet niet of dit exact de bedoeling is geweest van de ultra's of dat dit een actie binnen een actie was van enige onverlaten.
Ik ben van mening dat je meer had kunnen bereiken door 90 min. met je rug naar het veld te gaan staan en enkele grote spandoeken op te hangen. Nu is er wel aandacht maar negatieve aandacht, en dit heeft onze club niet verdiend. Ik vind dat sinds vorig seizoen alleen maar negatieve reacties van de ultra's komen en vraag mij soms af of ze echt menen dat ze zo een poot aan de grond krijgen. Er was al enige wrevel tussen supportersgroepen en na gisteravond word dit en de sfeer in het stadion er zeker niet beter op. Is dit nu echt wat jullie willen, geen sfeer, agressieve sfeer, want dit is het enige wat er tot nu toe gepresteerd is.
Daarbij, als Opa diehard, en misschien nog enkele supporters meer willen bemiddelen, dat het incident niet volledig uit de klauwen loopt, deze mensen ook nog worden uitgedaagd, dan snap ik het al helemaal niet meer, en gaan jullie echt te ver !!!

Misschien is het aan te raden dat jullie een eigen voetbalclub oprichten, er zijn immers nog wel enkele velden in het maastrichtse die niet gebruikt worden, en dat jullie hier alles kunnen doen zoals jullie dit willen. Ik heb altijd diep respect gehad voor de sfeeracties van de ultra's, maar sinds vorig seizoen is dit al minder geworden en na gister is het tot beneden het vriespunt gedaald. Ben bang dat er maar weinig "echte ultraas" zijn en teveel meelopers !

11 aug 2013 09:34
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #292

Sandro schreef : Reactie MVV voorzitter na bommenregen: "Wij willen dit niet meer"
www.maastricht.gezien.nl/sport/reactie-m...n-dit-niet-meer.html

Lees ook de reacties..... Die soraya had toch een hart van mvv? Ze kan nu beter bij de ehbo langs gaan.

11 aug 2013 10:05
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #293
In het frament blijkt in ieder geval duidelijk dat de rest van het publiek het totaal oneens is met de actie. Er wordt geproken van "een paar onverlaten buiten het stadion" die het verzieken voor de rest. en zo is het!

foxsports.nl/video/147934-vuurwerk-zorgt...d-in-maastricht.html

11 aug 2013 11:26 11 aug 2013 11:26 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #294
Tjone TJonge Tjonge.

Ik kan maar 1 ding zeggen over de mensen die het vuurwerk gegooid hebben: NEP SUPPORTERS.
HOE durven jullie steun te vragen voor een boycot en dan zo iets uit te halen.

Fakkels: oke kan ik in komen
Trommels en gezang: Allemaal prima

1 Bommetje gooien: Oke je maakt een statement.
2 Bommetjes gooien : Je verdiend een stadion verbod
Meerder Bommen: Je bent een NEP SUPPORTER
Huilende kinderen: Je verdient klappen
Ballen jongen die niet kan blijven zitten: Je verdiend nog meer klappen.

Sory dat ik mijn reactie hier zo grof neerzet.
Maar wat een eikels zijn de gene die hier met bommen en dergelijke gegooid hebben.
Jullie zijn geen voetbal supporters maar ram diebielen die denken dat jullie alles zijn.
Ik hoop echt dat ze jullie allemaal goed in beeld hebben en allemaal de komende 50 jaar het stadion niet meer in mogen.
Er is maar 1 woord voor jullie: NEP SUPPORTERS, Ja NEP SUPPORTERS.

Wat ik dan nog erger vind: in kranten artikelen lees je dat het om 30 man ging.
Waar waren dan die politie agenten die buiten stonden de wachten? Waarom namen die geen actie na 2 bommen.
Het zijn je beste vrienden zeggen ze, maar ze weten je alleen te vinden als je 5 km te hard rijd.
Sta je in de zomer vuurwerk af te steken dan boeit het ze niks.
Pas als de wedstrijd gestopt is en het thuis publiek naar buiten wil om het zelf te regelen dan komen ze kijken.

Voor die nep supporters ik hoop zo dat jullie eens de verkeerde tegen komen.

Zo mijn frustraties zijn er uit.
Ik ben blij met de 3 punten, alleen was het een rare wedstrijd na het vuurwerk.

11 aug 2013 12:45
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #295

Mappie schreef : Spandoek ophangen / statement afgeven: prima.

Spandoeken werden weggehaald door het bestuur, nog voor de wedstrijd en een groot deel van het publiek binnen was. dus statement in het stadion was niet mogelijk

11 aug 2013 12:58
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #296

Rebel schreef :

Spandoeken werden weggehaald door het bestuur, nog voor de wedstrijd en een groot deel van het publiek binnen was. dus statement in het stadion was niet mogelijk

onzin.. Misschien een fuck fox doek maar er hing nog een levensgroot doek voor de angelside tribune

11 aug 2013 13:51
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #297

jeoff schreef :

Rebel schreef :

onzin.. Misschien een fuck fox doek maar er hing nog een levensgroot doek voor de angelside tribune

Het grote geld regeert, competitie niks mie weerd. Spandoekje is alleen van boschpoort naar angelside verhuisd.

11 aug 2013 13:51
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #298
Waar was dit doek dan
Bijlagen:

11 aug 2013 13:59
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #299

Rebel schreef : Waar was dit doek dan

dat doek hing voor de Angel-Side tribune.......... :blink:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

11 aug 2013 14:37
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #300
Zo te lezen op Facebook gaat het nog een staartje krijgen tussen de supporters .Word Tijd dat we weer allemaal achter de ploeg gaan staan zonder onderling gezeik.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden