MVV tegen beloftenelftallen

11 aug 2013 21:53
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #316

serke schreef : Soraya was wel IN het stadion gisteren, vreemd en dan toch boycotster ?

Inderdaad vreemd. Misschien heeft iemand anders met haar naam gepost (ja, zulke trieste dingen gebeuren tegenwoordig ook via internet)...

Maar goed, laten we ontopic blijven: het blijft schandalig wat er gistermiddag is gebeurd. Opvallend is dat ik tot nu toe dit soort onzin alleen in De Geusselt heb gezien m.b.t. de "opstand" tegen Fox / beloftenelftallen in de Juup, op wat doeken bij Willem II e.d. na... Toch wel jammer dat er steeds meer verdeeldheid ontstaat tussen verschillende mensen / supporters(groepen) en laten we hopen dat het komende vrijdag (want dan komt weer een beloftenelftal op bezoek) rustig blijft en het op korte termijn weer sfeervol wordt zoals van ouds in De Geusselt. Maar om dat laatste te bereiken, zal er veel moeten gebeuren...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 21:54
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #317
Vrijdag tegen Jong Ajax en ook weer live op Fox3!

:thinking:

11 aug 2013 21:56 11 aug 2013 21:58 door sjoen-mestreech.
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #318

Fabrice schreef : Vrijdag tegen Jong Ajax en ook weer live op Fox3!

:thinking:

12 aug 2013 02:05
soraya043
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #319
Ja ja, ik snap al het gezeik op mij wel.. Maar na een goed gesprek met mijn broer en nog een paar mensen noem ik in het vervolg de UM niet meer! Mijn excuses aan iedereen hier. Ik ben zaterdag in het stadion zelf aangevlogen met al het gezeik en heb zelf bijna ruzie gehad, ja het klopt dat is mijn eigen schuld.. maar ik bied mijn excuses aan, aangezien IK een supporter ben in hart en nieren en dit ook liever niet had gewild, het is uit de hand gelopen.. maar ik stond erbij en heb NIKS gegooid.. dus ik krijg alleen het gezeik naar me gegooid naar wat ik getypt heb, hier heb ik inmiddels ook mijn excuses voor gemaakt ( ik kan er gewoon niet tegen als er zo slecht over word gepraat over iets waar familie van me bij zit) Verder heb ik met NIEMAND problemen en heb ik respect voor iedereen, supporter van MVV of niet.. Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan een seizoenskaart waar ik me kapot voor werk, als ik alleen maar met vuurwerk zou komen gooien? Ik ben niet het meisje dat snel excuses aanbied, maar deze keer doe ik het toch.. Ik hoop dat we dit kunnen laten rusten en met z'n alle achter MVV kunnen staan, zoals we altijd gedaan hebben.. Of jullie mijn excuses nou aanvaarden of niet, ik heb diep veel respect voor jullie, dat jullie ondanks de zeik van afgelopen zaterdag zo op jullie standpunt kunnen blijven staan, sorry voor mijn uitbrander & mening wat ik heb geplaatst, dit was NIET mijn bedoeling geweest, ik hoop dus van harte dat we ons fatsoenlijk kunnen treffen bij MVV en dat we weer vertrouwen in alles kunnen krijgen en dat we samen met heel stadion de geusselt onze club kunnen aanmoedigen.. Nogmaals": MIJN OPRECHTE EXCUSES .. groetjes Soraya Weijenberg
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, damske, de bok, opadiehard

12 aug 2013 04:54 12 aug 2013 05:25 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #320
Och Soraya, ik - eh... ik spreek natuurlijk niet voor iedereen (anders krijg ik weer een hoop gezeik over me heen) - accepteer je excuses. Eerst verdedigde je de uiterst vreemd opgezette 'sfeeractie', maar daar kom je nu, na er verder over nagedacht te hebben op terug. Iedereen kan zich vergissen. Er zijn niet veel mensen die dat publiekelijk willen toegeven. Je toonde lef door je via internet/sociale media voorstander van de 'sfeeractie' te noemen (dat heb ik de bedenkers van de 'sfeeractie' nog niet zien doen), en nu toon je lef door daar afstand van te nemen (iets wat ik de grote bedenkers evenmin zie doen). Prima.

Leer hier wat mij betreft van dat als je actie tegen iets onderneemt die actie wel kans van slagen moet hebben en iets moet kunnen opleveren. Een actie moet als doel hebben iets wat slecht is te veranderen. Nou, een actie tegen Fox en de drie jonge belofteteams heeft geen enkele kans van slagen! Alles is al vele maanden geleden beslist en beklonken. Is er nu werkelijk iemand van de actievoerders die dacht dat door de 'geweldige actie' van buiten de Geusseltpoorten Fox en/of de KNVB zouden besluiten om bijv. de drie jonge belofteteams terug te trekken? Echt kansloos! Een groepje mensen staat buiten de poorten van het stadion en gooit bommetjes naar binnen (ik zag ook dat er dingen in brand stonden waar de vlammen uitsloegen). Begrijpen die mensen dan niet dat je op zo'n manier niets communiceert? Wat willen ze duidelijk maken met een paar harde knallen? Zonder spandoeken, woordvoerders etc. is de actie volkomen onduidelijk. Zo niet-communicatief allemaal. Ik kan opnieuw boos worden om zo veel dommigheid.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

12 aug 2013 06:26 12 aug 2013 06:27 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #321

soraya043 schreef : Ja ja, ik snap al het gezeik op mij wel.. Maar na een goed gesprek met mijn broer en nog een paar mensen noem ik in het vervolg de UM niet meer! Mijn excuses aan iedereen hier. Ik ben zaterdag in het stadion zelf aangevlogen met al het gezeik en heb zelf bijna ruzie gehad, ja het klopt dat is mijn eigen schuld.. maar ik bied mijn excuses aan, aangezien IK een supporter ben in hart en nieren en dit ook liever niet had gewild, het is uit de hand gelopen.. maar ik stond erbij en heb NIKS gegooid.. dus ik krijg alleen het gezeik naar me gegooid naar wat ik getypt heb, hier heb ik inmiddels ook mijn excuses voor gemaakt ( ik kan er gewoon niet tegen als er zo slecht over word gepraat over iets waar familie van me bij zit) Verder heb ik met NIEMAND problemen en heb ik respect voor iedereen, supporter van MVV of niet.. Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan een seizoenskaart waar ik me kapot voor werk, als ik alleen maar met vuurwerk zou komen gooien? Ik ben niet het meisje dat snel excuses aanbied, maar deze keer doe ik het toch.. Ik hoop dat we dit kunnen laten rusten en met z'n alle achter MVV kunnen staan, zoals we altijd gedaan hebben.. Of jullie mijn excuses nou aanvaarden of niet, ik heb diep veel respect voor jullie, dat jullie ondanks de zeik van afgelopen zaterdag zo op jullie standpunt kunnen blijven staan, sorry voor mijn uitbrander & mening wat ik heb geplaatst, dit was NIET mijn bedoeling geweest, ik hoop dus van harte dat we ons fatsoenlijk kunnen treffen bij MVV en dat we weer vertrouwen in alles kunnen krijgen en dat we samen met heel stadion de geusselt onze club kunnen aanmoedigen.. Nogmaals": MIJN OPRECHTE EXCUSES .. groetjes Soraya Weijenberg

Heel knap dat je zo snel en positief reageert, hoop dat meerdere volgen om de supporters weer op een lijn te krijgen :thumbsup: .
Gezien ook het tijdstip van je post kan ik ook echt zien dat het je spijt,petje af hiervoor.
Nu maar hopen dat mvv geen boete krijgt, in ddl staat dat er een boete dreigt van 2500 euro.
Laten we hopen dat dat niet gebeurd scheelt misschien een nieuwe speler,ook stond in ddl dat mvv niet wilde dat de politie ingreep ivm escalatie.
Voor de rest hoop ik dat iedereen zich weer herenigt en als een groep achter die vaan us goon staon..gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

12 aug 2013 09:18
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #322
De heren hebben met hun vuurwerk natuurlijk wel bereikt waar het om te doen was: Aandacht.
Aandacht die je niet krijgt als je met een groepje van 30 man buiten het stadion wat gaat staan roepen.

Het gooien van die bommetjes was een buitengewoon ondoordachte actie die - dat zal nu wel duidelijk zijn - op weinig begrip bij de overgrote meerderheid van de supporters kan rekenen. En daarom is het onbegrijpelijk dat op de sociale media deze actie nog steeds verdedigd wordt. Kennelijk is voor sommigen het 'respect' van andere groepen in de 'scene' belangrijker dan het belang van MVV en haar supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, de bok

12 aug 2013 09:44
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #323
Ik loop al tijden MVV te verdedigen tegen mensen die roepen dat je er niet meer met je kinderen naar toe kan gaan. Verhalen als er zit alleen maar "krapuul" op de tribunes, het is te gevaarlijk op de tribunes om er met je kleine kind te gaan zitten etc. etc. Ik was er zo zeker van dat dit niet zo was dat ik afgelopen wedstrijd mijn dochter van 3,5 zelfs mee heb genomen naar de AS tribune.

Zeg het maar .... wat moet ik vanaf vandaag tegen deze mensen zeggen?

Dat het "krapuul" buiten de poort staat? Dat het "krapuul" daar volgende week weer staat? Dat het "krapuul" een week later wel weer op de tribune zit omdat het dan voor hun weer een "normale" wedstrijd is? En dat we als het zo doorgaat tegen VVV wel eens een massale knokpartij mogen aanschouwen op de AS zoals de laatste wedstrijd van het vorige seizoen al bijna gebeurde? .....

Ik vind het overigens overdreven van sommige hier om te praten over trauma's en het nooit meer naar MVV komen met kinderen maar de publieke opinie is iig weer goed verneukt .... HULDE!!

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Sjotelsplak, de bok, opadiehard, Boer458

12 aug 2013 09:49
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #324
Wat een schande dat het zonodig op deze manier moest! Ik hoef eigenlijk niks toe te voegen aan hetgeen hier al geschreven is en zal er dus verder niet op ingaan. Maar het moge duidelijk zijn dat elke vorm van respect, die er zeer zeker was, bij mij als sneeuw voor de zon is verdwenen.

Ik heb in de week voor de wedstrijd Snuf en Romadu genoemd als mensen die op een duidelijke en normale manier konden verwoorden waarom ze deelnemen aan de boycot. Zonder met een beschuldigende vinger te willen wijzen en zonder hun verantwoordelijk te willen stellen, zou ik wel graag hun mening eens willen horen. Ik kan me niet voorstellen dat zij dit goedkeuren.

Persoonlijk denk ik dat er binnen de bewuste groep een paar mensen ter verantwoording geroepen moeten worden. Dit kan ECHT niet jongens...

12 aug 2013 09:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #325
Het is natuurlijk prima dat supporters andere meningen zijn toegedaan en daar ook tegen ageren ook al is dat tegen beter weten in. Een voorwaarde ( voor mij althans ) is dat deze acties of standpunten er niet voor zorgen dat de club daarmee in diskrediet wordt gebracht.

Vraag me af welke afweging die supporters maken, in de wetenschap dat de KNVB hier natuurlijk niet van gediend is en de club MVV dan ook.
Is het dan een regelrechte "oorlogsverklaring" richting KNVB en MVV ??

MVV en haar supporters moeten verder, het is tijd om strepen te trekken en om afscheid te nemen en dan dus ook gelijk een nieuw begin te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, de bok, Us Clubke

12 aug 2013 10:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #326

jeoff schreef : Als deze gasten gewoon opgepakt waren door de politie en een stadionverbod hadden gekregen (zoals het hoort) was er niks aan de hand geweest, ook volgende week niet. Ik hoop dat bijv. DDL hier vragen over gaat stellen

volgens DDL wilde het MVV bestuur ( namens Rinkens) niet dat de politie ingreep omwille van de escalatie's, kan het alleen niet meer volgen.... of de berichtgeving van DDL is onjuist of de Politie bepaalt niet meer wat er gebeurd.

12 aug 2013 10:00 12 aug 2013 10:35 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #327
Hier vallen mijn schoenen van uit!!! Wat zijn we toch een stel mietjes in Nederland.. "om escalatie te voorkomen"?? De boel was al geëscaleerd en er had op dat moment ingegrepen moeten worden! En waarom vraagt de politie dit überhaubt aan MVV? Het gebeurde buiten het stadion dus volgens mij is de politie in dat geval verplicht om op te treden

MVVwilde geen ingrijpen politie tegen bomgooiers

VoorzitterRinkens zinspeelt op stadionverboden
door onze verslaggever

MAASTRICHT – Om escalatie te voorkomen heeft het MVV-bestuur zaterdag de politie gevraagd nietin te grijpen tegen de bommetjesgooiers tijdens MVV – Jong FCTwente.
De protestactie van een kleine vijftig man kan de Maastrichtse voetbalclub op een boete van 2500 euro komen te staan. Ze gooiden tijdens MVV-Jong FCTwente minuten lang bommetjes van direct buiten hetstadion richting een ingang, tot vlak bij het veld. De herrie en rookontwikkeling waren zo groot dat scheidsrechter Van der Graaf het duel in de tiende minuut even staakte. Twee supporters op de tribune moesten verzorgd worden bij de EHBO-post. De bommengooiers protesteerden tegen het toelaten van bebeloftenteams in de eerste divisie, een eis van Fox Sports. Omdat de nieuwe zender het duel live op de (betaal-)buis bracht, moesten beide teams al om 16.30 uur aftrappen op de zaterdagmiddag.
De bommetjesactie werd op de tribunes bepaald niet gewaardeerd. De speaker kreeg een staande ovatie voor zijn oproep: „Stop hiermee, kinderen staan doodsangsten uit. Dit gaat nergens over.” De ‘harde kern’ was in optocht naar het stadion gekomen. Bestuursleden van MVV probeerden hen vergeefs op andere gedachten te brengen.
Voorzitter Paul Rinkens ging ook kijken: „De politie vroeg: wil je dat we ingrijpen? We wilden dat niet, om escalatie te voorkomen.”
Na hun bommetjesactie bleven de gooiers de hele wedstrijd weg van hun tribune, simpelweg ook omdat de hekken gesloten waren. Voor Rinkens is de maat vol. „Binnenkort is een fanoverleg. Dan stellen we de vraag: accepteren we dit met z’n allen. Zo niet, dan heeft dit consequenties, dan is er geen plaats voor deze mensen.”
Waarmee hij zinspeelt op stadionverboden. Rinkens wijst erop dat de huidige opzet van de eerste divisie een experiment is voor twee jaar. „Fox betaalt de Nederlandse profclubs 1,3 miljard in tien jaar. Ik snap dat mensen principes hebben, maar laten we het uitproberen. Nu duperen ze de eigen club
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

12 aug 2013 11:00
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #328
Dus de politie gaat vragen aan een voorzitter wat ze moeten doen. Vraag me af hoe ze dat dan doen als ze een bekeuring moeten uitschrijven...aan wie vragen ze dan of ze moeten ingrijpen. Wat een lachertje. Mensen overtreden de wet, dan moet je als politie ingrijpen.

Lijkt er op dat er weer heel wat mensen een stadionverbod gaan krijgen....en terecht!

12 aug 2013 11:25
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #329
Ik vraag me af met wat voor leeftijd we te maken hebben bij deze boycotters.

Igg denken ze niet op een volwassen manier en worden er niet aan de gevolgen gedacht.
Vervolgens zijn ze verbaasd en boos dat er mensen van af de tribune naar beneden komen om verhaal te halen en het eventueel op te lossen?
Die mensen die naar beneden kwamen staan achter MVV en zagen huilende kinderen en een ballen jongen die niet eens meer kon blijven zitten. Deze wilde dat het meteen stopte. Zo dacht ik ook.
Sorry dat ik het zeg, maar van mij hadden ze de hekken mogen openmaken. Ik had wel eens willen zien wat er gebeurd zou zijn.
Want hoe dan ook dit gaat een keer fout.
Vorige seizoen was het ook al bijna prijs op de angelside.

Heel jammer dat het zo moet lopen, maar iemand zal die kinderen op hun plaats moeten zetten.
Gesprekken voeren heeft in mijn ogen geen zin want hier op het forum staan hele mooie en correcte argumenten waarom zo'n boycot amper tot geen effect zal hebben.

12 aug 2013 11:42
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #330

soraya043 schreef : ... Nogmaals": MIJN OPRECHTE EXCUSES .. groetjes Soraya Weijenberg

:applaus: :applaus: :applaus: :thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden