>
Ontvangen bedankjes 173
serke schreef : Soraya was wel IN het stadion gisteren, vreemd en dan toch boycotster ?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
soraya043 schreef : Ja ja, ik snap al het gezeik op mij wel.. Maar na een goed gesprek met mijn broer en nog een paar mensen noem ik in het vervolg de UM niet meer! Mijn excuses aan iedereen hier. Ik ben zaterdag in het stadion zelf aangevlogen met al het gezeik en heb zelf bijna ruzie gehad, ja het klopt dat is mijn eigen schuld.. maar ik bied mijn excuses aan, aangezien IK een supporter ben in hart en nieren en dit ook liever niet had gewild, het is uit de hand gelopen.. maar ik stond erbij en heb NIKS gegooid.. dus ik krijg alleen het gezeik naar me gegooid naar wat ik getypt heb, hier heb ik inmiddels ook mijn excuses voor gemaakt ( ik kan er gewoon niet tegen als er zo slecht over word gepraat over iets waar familie van me bij zit) Verder heb ik met NIEMAND problemen en heb ik respect voor iedereen, supporter van MVV of niet.. Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan een seizoenskaart waar ik me kapot voor werk, als ik alleen maar met vuurwerk zou komen gooien? Ik ben niet het meisje dat snel excuses aanbied, maar deze keer doe ik het toch.. Ik hoop dat we dit kunnen laten rusten en met z'n alle achter MVV kunnen staan, zoals we altijd gedaan hebben.. Of jullie mijn excuses nou aanvaarden of niet, ik heb diep veel respect voor jullie, dat jullie ondanks de zeik van afgelopen zaterdag zo op jullie standpunt kunnen blijven staan, sorry voor mijn uitbrander & mening wat ik heb geplaatst, dit was NIET mijn bedoeling geweest, ik hoop dus van harte dat we ons fatsoenlijk kunnen treffen bij MVV en dat we weer vertrouwen in alles kunnen krijgen en dat we samen met heel stadion de geusselt onze club kunnen aanmoedigen.. Nogmaals": MIJN OPRECHTE EXCUSES .. groetjes Soraya Weijenberg
jeoff schreef : Als deze gasten gewoon opgepakt waren door de politie en een stadionverbod hadden gekregen (zoals het hoort) was er niks aan de hand geweest, ook volgende week niet. Ik hoop dat bijv. DDL hier vragen over gaat stellen
soraya043 schreef : ... Nogmaals": MIJN OPRECHTE EXCUSES .. groetjes Soraya Weijenberg