MVV tegen beloftenelftallen

15 aug 2013 00:47
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #406

webmastersfm schreef : Dan zal je toch in het stadion moeten zitten aswin mbt tot het vuurwerk. Daarbuiten zal er toch een proces-verbaal moeten zijn.

Dat is wat ik dus bedoel m.b.t. tot mijn opmerking; tot hoever gelden de huisregels buiten het stadion? Houden die op zodra je door de poortjes naar buiten gaat? Is dat niet het geval, dan blijft mijn opmerking staan.

webmastersfm schreef : Zowiezo moeten first-offenders met een niet geweldgerelateerd eerst langs de CSM. Dit staat volgens mij in een convenant met de KNVB. Kan me daarin vergissen.

Dat convenant bestaat inderdaad. Dat is ook de hele discussie die vorig jaar speelde. De CSM werd toen gepasseerd.

webmastersfm schreef : Maar dan kom je op t feit dat de toegangspoorten niet gepasseerd zijn en je niet verbindt aan de huisregels. Ik denk dat ze een jurist geraadpleegd hebben en het daarom toegangsverbod noemen...

Met het passeren van de poortjes verbind je je aan de standaardvoorwaarden van de KNVB. De huisregels kunnen voor een groter gebied gelden.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2013 01:01
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #407

Aswin schreef :

webmastersfm schreef : Dan zal je toch in het stadion moeten zitten aswin mbt tot het vuurwerk. Daarbuiten zal er toch een proces-verbaal moeten zijn.

Dat is wat ik dus bedoel m.b.t. tot mijn opmerking; tot hoever gelden de huisregels buiten het stadion? Houden die op zodra je door de poortjes naar buiten gaat? Is dat niet het geval, dan blijft mijn opmerking staan.

webmastersfm schreef : Zowiezo moeten first-offenders met een niet geweldgerelateerd eerst langs de CSM. Dit staat volgens mij in een convenant met de KNVB. Kan me daarin vergissen.

Dat convenant bestaat inderdaad. Dat is ook de hele discussie die vorig jaar speelde. De CSM werd toen gepasseerd.

webmastersfm schreef : Maar dan kom je op t feit dat de toegangspoorten niet gepasseerd zijn en je niet verbindt aan de huisregels. Ik denk dat ze een jurist geraadpleegd hebben en het daarom toegangsverbod noemen...

Met het passeren van de poortjes verbind je je aan de standaardvoorwaarden van de KNVB. De huisregels kunnen voor een groter gebied gelden.

Ok, we Zullen het zien hoe het gaat lopen. Dit verhaal heeft alleen maar verliezers. De mensen die nu juichen en met een hard plassertje vanwege de uitsluitingen mogen zich van mij echt een boom opzoeken. Dit zal in alle geledingen gevoeld worden. Misschien zal er toch een middenweg gekozen worden. We shall see..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, MVV4life, Lummel, opadiehard

15 aug 2013 08:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #408
een protest actie van MVV supporters richting 2de elftallen kan ik begrijpen en dat daar een "bepaalde aandacht" voor gevraagd moet worden is logisch , immers anders valt het protest niet op.

Wat ik niet snap is de tactiek erachter, als je voor het stadion, laten we zeggen bijna in het stadion met alles en iedereen die meekijkt herhaaldelijk met vuurwerk gaat gooien , dan weet je toch dat je daar niet mee wegkomt.
Vraag me dan af , supporters die hier aan mee doen,nemen die dan een sanctie als voor lief ???
Of zijn ze naief em denken ze dat omdat dit buiten de poorten van het stadion gebeurt er geen tegenactie komt ?

Ik begreep in de berichtgeving dat er toegangsverboden zijn opgelegd aan mensen die al een stadionverbod hebben, kan me voorstellen dat die personen het weinig interesseert of ze een toegangsverbod krijgen.
Voor andere die dat niet hadden en die zich wel in die groep bevonden , vraag ik me af of ze niet van te voren na hebben gedacht over een vervolg actie vanuit MVV , KNVB, Politie .....
Bedoel , de actie met deze aandacht en opzet komt op mij over als inbreken in een Politiebureau ...

MVV moet natuurlijk niet toe naar publiek wat passief de wedstrijd volgt, evenmin moet MVV een publiek hebben die ook een negatieve sfeer brengt , beide zijn uitersten .

Er ligt natuurlijk een allergische reactie aan de basis tussen bepaalde supporters groepen/personen en het bestuur van MVV , zeg maar voornamelijk richting Paul Rinkens, de laatste voelt naar mijn mening heel vaak niet de sfeer of het gevoel van de normale supporter aan , dat is iets waar ik van overtuigd bent . Dat geeft spanning tussen die groepen en dat komt volgens mij zolang Rinkens er zit niet meer goed.

Aan de andere kant willen bepaalde supporters groepen/personen hun strategie niet veranderen en lopen ze naar mijn mening regelmatig tegen dezelfde problemen op . Resultaat is steeds verdere escalaties op punten die volgens mij niet echt belangrijk zijn.
Fox is een gegeven, 2de elftallen is een gegeven...het voetbal is verandert, positief dan wel ook negatief , echter hebben we met bepaalde veranderingen te maken waar we het beste mee om moeten zien te gaan .
Het resultaat van de actie van afgelopen week tegen Twente is voor iedereen negatief , kan me niet voorstellen dat iemand hier een goed gevoel aan heeft over gehouden.

Een vraag aan de CSV , wat houdt het toegangsverbod nu tijdelijk in , en wat is de vervolgstap hierin...en wie legt die verboden op en wie leeft ze na ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73

17 aug 2013 09:50
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #409
Opmerkelijk stukje uit DDL vandaag:

Bovendien hadden achttien mensen, die volgens de politie bij de rookbommen betrokken waren geweest, een briefthuis ontvangen. Met het dringende verzoek om niet de wedstrijd tegen Jong Ajax te bezoeken.
Volgens Rinkens was het geen officieel verbod. „Wij geloven niet in verboden. We moeten dit op onze manier zien op te
lossen. De club MVV moet hiermee om zien te gaan.”
Vandaag is er een overleg met alle geledingen van MVV, waarin het vuurwerk van vorige week hoog op de agenda staat. De winst op JongAjax gisteren, na een wedstrijd zonderincidenten, kwam in ieder geval gelegen na een week met vooral negatieve publiciteit voor de club. Rinkens feliciteerde coach TiniRuijs na afloop met een stralend gezicht. „Deze avond is
goed voor MVV. Een dure zege en het publiek gaat blij naar huis

17 aug 2013 10:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #410

jeoff schreef : Opmerkelijk stukje uit DDL vandaag:

Bovendien hadden achttien mensen, die volgens de politie bij de rookbommen betrokken waren geweest, een briefthuis ontvangen. Met het dringende verzoek om niet de wedstrijd tegen Jong Ajax te bezoeken.
Volgens Rinkens was het geen officieel verbod. „Wij geloven niet in verboden. We moeten dit op onze manier zien op te
Vandaag is er een overleg met alle geledingen van MVV, waarin het vuurwerk van vorige week hoog op de agenda staat. De winst op JongAjax gisteren, na een wedstrijd zonderincidenten, kwam in ieder geval gelegen na een week met vooral negatieve publiciteit voor de club. Rinkens feliciteerde coach TiniRuijs na afloop met een stralend gezicht. „Deze avond is

opmerkelijk.....vraag me dus af wat de volgende stap in dit proces is, Rinkens was gister heel duidelijk tijdens zijn one man show dat er geen plaats is voor deze supporters .....ik kan het allemaal niet meer volgen !!

17 aug 2013 10:14 17 aug 2013 10:16 door Aswin. Reden: SpelVAUten....
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #411

jeoff schreef : Opmerkelijk stukje uit DDL vandaag:

Een dergelijk iets hoorde ik na de wedstrijd ook uit de mond van een ander bestuurslid. Een supporter had hem aangesproken en gezegd dat hij zijn maat gemist had omdat hij een 'verbod' had opgelegd gekregen. Waarop het bestuurslid zijn email adres had gegeven en aangegeven had dat zijn maat contact kon opnemen om onder het genot van een kop koffie te komen praten.
En dat er dan wel iets geregeld zou kunnen worden.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

17 aug 2013 10:35
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #412
Het bestuur voelt nattigheid omdat ze de brieven naar willekeurige mensen hebben verzonden. Zo zijn er 2 mensen die uberhaupt niet daar waren en een brief hebben gekregen (eentje zat zelfs 300 km verderop tijdens het hele incident). Daarnaast heeft er een journalist een verbod gekregen. Er staat trouwens letterlijk in de brief: ",ontzeggen wij u hierbij in ieder geval de toegang tot het stadion en de directe omgeving bij de wedstrijd MVV Maastricht - jong Ajax op vrijdag 16 augustus aanstaande." Oftewel toch wel duidelijk een verbod dus wordt er voor de verandering maar weer eens gelogen. Daarnaast staat er in de brief: " wij zoeken uit welke rol u precies heeft gespeeld." Dus er zijn verboden opgelegd aan mensen van wie ze niet eens weten dat ze iets hebben gedaan.

Voor alle slimmeriken ik was niet bij het incident aanwezig en heb ook geen brief ontvangen.

17 aug 2013 10:39 17 aug 2013 10:40 door Rebel.
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #413
Geen officieel verbod??? Waarom werd ik dan aangesproken toen ik mijn hond uitliet om kwart over acht, dat ik niet in de buurt van het stadion mocht komen????? Heel raar.

En ja, ik was bij de demonstratie aanwezig

17 aug 2013 11:16
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #414
Gistere ging iech met eun good geveul naor mvv tow mer dat waor al ,wie iech oet de auto stapte ,hiel snel veurbei zog eune vreund van eus langs lope richting hoes iech vraog heum wat der waor zeet her iech maag het station neet in ivm wat der veurige week gebeurd waor terwijl iech in het stadion waor, veer zachte tege heum kom mer met goon ver vraoge wat hei de bedoeling van is. Bei aankomst bei het stadion kaome meteen eun stuk of 6 plesiemenneke's op eus afgelope Wouwe ze dee vreund op pakke, veer zachte tege het aonspreekpunt van de pelisie Veur wat heer neet naor binne moch daor heer niks met de relle en bomincident te maakte had, heer stond gewoen in het stadion Same met nog tien andere, nei zeet die pelisiemuts heer kump in opdrach van het BESTUUR van MVV neet der in en dat heer mer snel het het snel weg kos goon anders pakke veer heum op en dat heer mer contact moot op neume met het BESTUUR van MVV. Dit is al de twiede kier dat dee vreund ergens van beschuldig weurt door het BESTUUR van MVV dat heer der bei waor,Veur de relle in Breda heet her 6oor vast gezete terwijl heer wie die relle waore aon het werreke waor. Dus het BESTUUR van MVV goed gewoen lui eun toegangs verbod terwijl ze neet der bei zien. Foei Foei het is gewoen schandolig dat dit Kin gebeure KUT BESTUUR ROT OP es geer meint zoe met euch supporters eum dink te goon. Ze gaove de complimente aon de 3062? Supporters wie zie reageerde op het ibommenincident dee vreund waor eine van die 3062? Supporters en es dank der Veur moch heer tege jong ajakkes neet het stadion in. Goon stoppe kin miech steeds giftig maake hei euver. Weens euch nog eun fijne weekend tow gr

17 aug 2013 12:45
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #415
De stoutste droom van Rinkens is uitgekomen. Zit er nu al een weekje naar te kijken, maar nu is zijn plannetje bijna uitgekomen.
De fanatieke supporters (die in zijn ogen te veel macht zouden hebben) uit het stadion krijgen en het stadion vullen met pappa's en mamma's met hun kinderen.

Rinkens/het bestuur ziet MVV te veel als bedrijf, maar ze moeten zich eens realiseren wie er straks nog zal staan als het weer slechter gaat met MVV. Verlies je 5x achter elkaar een thuisduel, dan willen de kinderen straks niet gaan kijken, of het is te koud. De echte MVV-diehards die zullen altijd blijven komen, maar door deze spelletjes zullen dat er straks niet meer veel zijn.

Voor Rinkens komt de actie van vorige week als geroepen. Hiervoor wordt meteen de media gezocht en blijven ze erover praten.
Dat dit bestuur alles aangrijpt om de fanatieke supporters te duperen, zien we nu wel weer. Breda vorig jaar was al een signaal, maar daar heeft het bestuur niets van geleerd. Nu hoor je overal signalen van onterechte "toegangsverboden" die uitgedeeld zijn.

Rinkens sloot gisteren af met de woorden: Niemand is groter dan de club... Hoop dan ook dat Rinkens eens zal gaan stoppen met zijn spelletjes, want hij veranderd ons MVV van een volksclub naar een familieclub. En om deze verandering goed te laten verlopen heeft hij maar 1 doel gehad na het redden van MVV. De in zijn ogen "machtige" Ultra's zou en moest uit het stadion. Dit is mij zelfs meerdere malen bevestigd geworden door mensen die in tijde van het toen pas nieuwe bestuur kortbij stonden.
En kijk wat hij 3 jaar later heeft bereikt.

En wat gaan straks de nieuwe spatjes van hem worden? Algeheel rookverbod??? Omdat de kindjes daar last van hebben? Alcoholverbod??? Omdat de kindjes anders agressieve mensen zien?

En nee, mij hoor je de actie van vorige week zeker niet goedpraten. Persoonlijk vond ik de rook nog wel kunnen, maar de knallen gingen voor mij al meteen te ver. Maar om dit incident zodanig uit zijn verband te trekken is nu ook weer niet nodig.
Het is gebeurd, er is iets over gezegd, klaar. Niet nog eens door blijven gaan.

Op naar een nieuw bestuur die verstand en gevoel heeft van voetbal en die geen attractiepark wilt maken van onze voetbalclub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, mvvke4life

17 aug 2013 13:04
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #416
Rinkens moet opstappen! Liever vandaag dan morgen. We mogen hem erg dankbaar zijn dat hij MVV heeft gered maar hij heeft ons supporters ook verdeeld! Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij van de fanatiekesupporters af wil! Hij wil liever een familieclub een handjesklap publiek. Nou rinkens voetbal is passie emotie en geen theater waar je rustig op je stoel zit. En een deel van de MVV supporters heeft zich helaas door deze zakenman laten inpakken! Ik hoop dat de ultra's niet opgeven en MVV zijn ziel weer terug krijgt! Maar rinkens het is genoeg geweest stap op!!!!

17 aug 2013 13:10
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #417
De Ultras spelen Rinkens in de kaart met dit soort acties, als ze gewoon weer sfeer gaan maken zoals van ouds, heeft Rinkens geen poot om op te staan en snoeren ze hem de mond, nu werken ze aan hun eigen ondergang.
Wat betreft die kinderen overal, is alleen omdat Ajax speelde, die zie je de volgende wedstrijd niet meer, deze wedstrijd was financieel wel aantrekkelijk voor MVV met goed gevulde tribunes.

17 aug 2013 13:12
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #418

mvvke4life schreef : Rinkens moet opstappen! Liever vandaag dan morgen. We mogen hem erg dankbaar zijn dat hij MVV heeft gered maar hij heeft ons supporters ook verdeeld! Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij van de fanatiekesupporters af wil! Hij wil liever een familieclub een handjesklap publiek. Nou rinkens voetbal is passie emotie en geen theater waar je rustig op je stoel zit. En een deel van de MVV supporters heeft zich helaas door deze zakenman laten inpakken! Ik hoop dat de ultra's niet opgeven en MVV zijn ziel weer terug krijgt! Maar rinkens het is genoeg geweest stap op!!!!

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Rinkens al een tijdje opzoek is naar een opvolger?

17 aug 2013 13:18
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #419
Dat i dan maar haast maakt! Anders zetten we m zelf af! Genoeg is genoeg... Ik wil MVV terug

17 aug 2013 13:19
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #420
Men vergeet dat veel van deze fanatieke supporters er voor MVV waren in slechte tijden toen iedereen MVV links liet liggen!

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden