MVV tegen beloftenelftallen
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: MVV tegen beloftenelftallen
17 Aug 2013 13:50www.amk-nederland.nl/
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
17 Aug 2013 14:03Jij hebt geen lopend stadionverbod neem ik aan? Dan kan dit dus niet. MVV heeft zeggenschap over het stadion en wie er in komt maar helemaal niets over de omgeving.Rebel wrote: Geen officieel verbod??? Waarom werd ik dan aangesproken toen ik mijn hond uitliet om kwart over acht, dat ik niet in de buurt van het stadion mocht komen????? Heel raar.
En ja, ik was bij de demonstratie aanwezig
- Rebel
-
- Senior Member
-
17 Aug 2013 14:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
17 Aug 2013 14:30Vluuzak wrote: De Ultras spelen Rinkens in de kaart met dit soort acties, als ze gewoon weer sfeer gaan maken zoals van ouds, heeft Rinkens geen poot om op te staan en snoeren ze hem de mond, nu werken ze aan hun eigen ondergang.
Wat betreft die kinderen overal, is alleen omdat Ajax speelde, die zie je de volgende wedstrijd niet meer, deze wedstrijd was financieel wel aantrekkelijk voor MVV met goed gevulde tribunes.
Je hebt wel en geen gelijk in deze.
Wel: De actie van vorige week is natuurlijk in het voordeel van Rinkens. Daarom dat hij dit zo aan het uitspreiden is.
Niet: Breda-verhaal. Het bestuur heeft geen verboden uit te delen aan mensen die worden aangevallen en die zich verdedigen. Als dit nu in de buurt of in het stadion was gebeurd, dan had ik het nog wel kunnen begrijpen, maar het was in het centrum en daar is justitie dan voor en niet het bestuur om "straffen" uit te delen.
Als iemand MVV hoort, dan krijgen de meeste meteen flitsen voor de ogen met een goed gevuld stadion waar alle supporters op hun stoeltje staan en hun team aanmoedigen. Het bestuur heeft het vuur uit de supporter gehaald.
- jeoff
-
- Away
- Administrator
-
17 Aug 2013 14:49mvvke4life wrote: Dat i dan maar haast maakt! Anders zetten we m zelf af! Genoeg is genoeg... Ik wil MVV terug
Met dit soort 'pracht' supporters staan goede voorzitters dan ook niet in de rij om bij MVV te komen werken. wat een ondankbaar werk moet dat zijn.. je doet het nooit goed.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
17 Aug 2013 17:37Inderdaad. Grappig dat er nog supporters durven klagen over het bestuur na de beschamende vertoning van vorige week. Nu was de actie al in de kaart van Rinkens. Nog even en Rinkens had hem misschien zelf opgezet om de fanatieke supporters aan te pakken? :dry:jeoff wrote:mvvke4life wrote: Dat i dan maar haast maakt! Anders zetten we m zelf af! Genoeg is genoeg... Ik wil MVV terug
Met dit soort 'pracht' supporters staan goede voorzitters dan ook niet in de rij om bij MVV te komen werken. wat een ondankbaar werk moet dat zijn.. je doet het nooit goed.
- forzaMVV1902
-
- Junior Member
-
17 Aug 2013 17:58neemt niet weg dat rinkens al vaker heeft aangegeven van de fanatieke supporters af te willen. en hij wil van MVV een bioscoop publiek maken! stil zitten en klappen op commando.en trepke b wees gewaarschuwd...ook als jullie te fanatiek worden zijn jullie de volgende. voetbal is verdorie een VOLKSSPORT en deze bobo wil er een élite clubje van maken! dus let maar op, MVV is zijn ziel kwijt en de patiënt zal op deze manier overlijden
- Boer458
-
- Platinum Member
-
17 Aug 2013 18:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- forzaMVV1902
-
- Junior Member
-
17 Aug 2013 22:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
18 Aug 2013 18:48Wat een shit publiek allemaal mensen die 1x komen om ''jong'' ajax te zien.
Maar in ieder geval extra publiek is weer geld en dat is toch weer meegenomen.
Eentje had nog commentaar nooit bij MVV gezien nu 1x gezien en meteen commentaar hebben.
Tweede helft heb ik hem ook niet meer gezien!
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
18 Aug 2013 21:25 - 18 Aug 2013 21:26Wie zou de MVV fan momenteel kiezen als opvolger van Rinkens? En dan eens zien wie het beter doet...?
Poll maken?
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
18 Aug 2013 21:28bedenk het zo, dat waren allemaal ajax mensjes die geen geld hebben om naar het 'echte' ajax te gaan...mvv4ever wrote: Ik miste tegen Ajax alleen de klappertjes nog!!
Wat een shit publiek allemaal mensen die 1x komen om ''jong'' ajax te zien.
Maar in ieder geval extra publiek is weer geld en dat is toch weer meegenomen.
Eentje had nog commentaar nooit bij MVV gezien nu 1x gezien en meteen commentaar hebben.
Tweede helft heb ik hem ook niet meer gezien!
Nu staan ze met hun dekbed en shirtjes op de MVV tribune...
Schandalig

- SoerenBusk
-
- Elite Member
-
18 Aug 2013 22:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer1976
-
- Visitor
-
20 Aug 2013 07:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
20 Aug 2013 08:18Janepie wrote: In Spanje kiezen de fans hun voorzitter, gaan ze naar de stembussen....
Wie zou de MVV fan momenteel kiezen als opvolger van Rinkens? En dan eens zien wie het beter doet...?
Poll maken?
Vergeet niet dat de beoogde voorzitters in Spanje zeer welvarend mensen zijn. Die superspelers beloven als zij gekozen worden.
Indien zij een uitspraak doen in de trant van: IK GOOI MIJNGELD LIEVER IN DE MAAS, DAN KAN HET NOG ZIEN DRIJVEN. Ijn ze meteen kansloos.