MVV tegen beloftenelftallen

17 aug 2013 13:50
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #421
Ik vond gisteren opvallend veel kinderen rondlopen in een Ajax shirtje.
www.amk-nederland.nl/

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2013 14:03
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #422

Rebel schreef : Geen officieel verbod??? Waarom werd ik dan aangesproken toen ik mijn hond uitliet om kwart over acht, dat ik niet in de buurt van het stadion mocht komen????? Heel raar.

En ja, ik was bij de demonstratie aanwezig

Jij hebt geen lopend stadionverbod neem ik aan? Dan kan dit dus niet. MVV heeft zeggenschap over het stadion en wie er in komt maar helemaal niets over de omgeving.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2013 14:25
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 42
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #423
Heb geen lopend SV, maar in Noord Korea kan alles.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2013 14:30
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #424

Vluuzak schreef : De Ultras spelen Rinkens in de kaart met dit soort acties, als ze gewoon weer sfeer gaan maken zoals van ouds, heeft Rinkens geen poot om op te staan en snoeren ze hem de mond, nu werken ze aan hun eigen ondergang.
Wat betreft die kinderen overal, is alleen omdat Ajax speelde, die zie je de volgende wedstrijd niet meer, deze wedstrijd was financieel wel aantrekkelijk voor MVV met goed gevulde tribunes.


Je hebt wel en geen gelijk in deze.

Wel: De actie van vorige week is natuurlijk in het voordeel van Rinkens. Daarom dat hij dit zo aan het uitspreiden is.
Niet: Breda-verhaal. Het bestuur heeft geen verboden uit te delen aan mensen die worden aangevallen en die zich verdedigen. Als dit nu in de buurt of in het stadion was gebeurd, dan had ik het nog wel kunnen begrijpen, maar het was in het centrum en daar is justitie dan voor en niet het bestuur om "straffen" uit te delen.

Als iemand MVV hoort, dan krijgen de meeste meteen flitsen voor de ogen met een goed gevuld stadion waar alle supporters op hun stoeltje staan en hun team aanmoedigen. Het bestuur heeft het vuur uit de supporter gehaald.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2013 14:49
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #425

mvvke4life schreef : Dat i dan maar haast maakt! Anders zetten we m zelf af! Genoeg is genoeg... Ik wil MVV terug


Met dit soort 'pracht' supporters staan goede voorzitters dan ook niet in de rij om bij MVV te komen werken. wat een ondankbaar werk moet dat zijn.. je doet het nooit goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2013 17:37
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #426

jeoff schreef :

mvvke4life schreef : Dat i dan maar haast maakt! Anders zetten we m zelf af! Genoeg is genoeg... Ik wil MVV terug


Met dit soort 'pracht' supporters staan goede voorzitters dan ook niet in de rij om bij MVV te komen werken. wat een ondankbaar werk moet dat zijn.. je doet het nooit goed.

Inderdaad. Grappig dat er nog supporters durven klagen over het bestuur na de beschamende vertoning van vorige week. Nu was de actie al in de kaart van Rinkens. Nog even en Rinkens had hem misschien zelf opgezet om de fanatieke supporters aan te pakken? :dry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2013 17:58
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #427
het waren maar een handvol supporters die daar aanmee deden vorige week. en ook ik vind het een domme actie!
neemt niet weg dat rinkens al vaker heeft aangegeven van de fanatieke supporters af te willen. en hij wil van MVV een bioscoop publiek maken! stil zitten en klappen op commando.en trepke b wees gewaarschuwd...ook als jullie te fanatiek worden zijn jullie de volgende. voetbal is verdorie een VOLKSSPORT en deze bobo wil er een élite clubje van maken! dus let maar op, MVV is zijn ziel kwijt en de patiënt zal op deze manier overlijden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2013 18:49
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #428
Ich hub Onno&Albert neet mie gezeen op trepke B, die zint toch neet auch aan ut bojkotte ?????
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2013 22:18
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #429
t is misschien een idee maar zou het als KNVB niet verstandig zijn om alle supporters van de jupilerleague te vragen wat ze als beste oplossing zien om de competitie te redden?! nu lijkt het er op dat de competitie helemaal om zeep wordt gebracht! kijk maar eens naar de verschillende toeschouwers aantallen tot nu toe. vooral op de zaterdag
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2013 18:48
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #430
Ik miste tegen Ajax alleen de klappertjes nog!!


Wat een shit publiek allemaal mensen die 1x komen om ''jong'' ajax te zien.
Maar in ieder geval extra publiek is weer geld en dat is toch weer meegenomen.
Eentje had nog commentaar nooit bij MVV gezien nu 1x gezien en meteen commentaar hebben.
Tweede helft heb ik hem ook niet meer gezien!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2013 21:25 18 aug 2013 21:26 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #431
In Spanje kiezen de fans hun voorzitter, gaan ze naar de stembussen....

Wie zou de MVV fan momenteel kiezen als opvolger van Rinkens? En dan eens zien wie het beter doet...?

Poll maken?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2013 21:28
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #432

mvv4ever schreef : Ik miste tegen Ajax alleen de klappertjes nog!!


Wat een shit publiek allemaal mensen die 1x komen om ''jong'' ajax te zien.
Maar in ieder geval extra publiek is weer geld en dat is toch weer meegenomen.
Eentje had nog commentaar nooit bij MVV gezien nu 1x gezien en meteen commentaar hebben.
Tweede helft heb ik hem ook niet meer gezien!

bedenk het zo, dat waren allemaal ajax mensjes die geen geld hebben om naar het 'echte' ajax te gaan...
Nu staan ze met hun dekbed en shirtjes op de MVV tribune...

Schandalig :O

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2013 22:14
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #433
Inmiddels zullen de meeste zich wel realiseren dat de Jup-league een optimaal opleidingscentrum is voor beloftenteams. Dit is daarom een enorme bevoordeling van topclubs. Ik realiseerde mij vandaag dat feyenoord hieraan ook mee wil gaan doen in de toekomst, anders vallen ze snel buiten de (sub)top. Welke club van de 20 gaat dan het veld moeten ruimen ? Deze nieuwe opzet is alleen te accepteren, als hier een veel grotere vergoeding tegenover staat voor de andere clubs (om het kwaliteit verschil te compenseren). Zo niet volgen er op de lange termijn nog vele 'veendams'

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 07:56
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV tegen beloftenelftallen #434
Het was niet de beste wedstrijd maar ik vond het leuker dan bijv. tegen telstar, almere of oss omdat je ook een beetje naar de tegenstander kijkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 08:18
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV tegen beloftenelftallen #435

Janepie schreef : In Spanje kiezen de fans hun voorzitter, gaan ze naar de stembussen....

Wie zou de MVV fan momenteel kiezen als opvolger van Rinkens? En dan eens zien wie het beter doet...?

Poll maken?


Vergeet niet dat de beoogde voorzitters in Spanje zeer welvarend mensen zijn. Die superspelers beloven als zij gekozen worden.
Indien zij een uitspraak doen in de trant van: IK GOOI MIJNGELD LIEVER IN DE MAAS, DAN KAN HET NOG ZIEN DRIJVEN. Ijn ze meteen kansloos.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden