MVV - Excelsior

08 sept 2013 22:44
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV - Excelsior #106

Kletswief schreef :

Napoleon schreef : .....daarbij is RUijs en de kritiek groeit echt steeds breder op dit forum maar ook buiten dit forum op dit moment nie de juiste man.....wie zal t zeggen voor de lange termijn maar op dit moment leeft er bij heel veel supporters onvrede.....daar is hij zelf trouwens ook debet aan door zijn media optreden.

We kunnen dan wel zo geweldig trainen volgens sommige supporters maar iedereen die heeft gesport op enig niveau weet dat je beste training de wedstrijd zelf is


Zelf heb ik nog relatief weinig kritiek gehoord op de trainer en zeker "als je wint heb je vrienden" is in deze tak van sport zeker van toepassing, maar denk dat de meeste toeschouwers wel zien dat deze selectie te weinig kwaliteit heeft.
O, ja de trainer zelf heeft ook op "enig" niveau gevoetbald.

Het enige positieve van deze voetbalavond vond ik de staande ovatie die Leroy Labylle kreeg. Blijkbaar hebben de supporters zijn voetbaltalent kunnen waarderen. Het zal denk ik lang duren voordat we weer zo'n voetballer in het tenue van usMVVke te zien krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2013 00:14
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - Excelsior #107

MVVke schreef : Zoondagmiddag, 't ideale memint um 'ns eve lekker te goon zeike:

a) M.V.V. moot z'ch de ouge oet de kop sjaome veur 't roondoet besjaomende aofsjeid vaan Labylle. :thumbsdown:

b) De haols eine veur in d'n aonval, en de geis 'm plaotse op 't middeveld...Hiel logisch jao.

c) De maneer wie mèt Stankov umgegaange weurt, dat kin ech neet. Ouch Rick Geenen verdeent 'ne kans, meh wie 'r gister späölde had 'ch 'm nao 'n haaf oor al d'r oet gehaold.

d) 't Voetbal dat oonder Tini gespäöld weurt höb iech meh 2 wäörd veur : laf & saai



Ik plaats de bovenstaande post van MVVke opnieuw ... omdat hij 4 maal hélemaal gelijk heeft!! :schamen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2013 12:07
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Excelsior #108
Veul m'ch bekans verlege, normaal höb 'ch nog gein 4 kier in è jaor geliek :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2013 12:38 09 sept 2013 12:39 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV - Excelsior #109

hindriks schreef : Volgens mij was dit "geen afscheid" maar meer een actie van Labylle zelf. Tenminste zo heb ik het gezien. Zelfs de stadionspeaker was verbaasd en zei volgens mij dat Labylle dit wou. Correct me if i'm wrong


Klopt helemaal. Maar het huidige toch al niet te gastvrij bestuur kan bij het vertrek van elke speler die MVV verkoopt vragen of hij afscheid van de fans wil nemen. Sorry dat ik dit schrijf maar bij Aachen Nord is dit veeel beter geregeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2013 12:43
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV - Excelsior #110
Ik hoor werkelijk niemand over Castro? Op de Noord tribune hoorde je verschillende mensen roepen dat de bal waaruit het doelpunt viel lang onderweg was en dat Castro deze had moeten hebben. Bij DDL op internet zie op de foto duidelijk dat hij mis zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2013 13:01
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV - Excelsior #111
Vanuit vak B boschpoort was heel lastig te zien of dit een fout van Castro was of dat de bal perfect in de kruising "onhoudbaar" ingeschoten werd.
Wat mist dit MVV toch een speler die met zo'n actie een wedstrijd kan beslissen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2013 13:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Excelsior #112
Ik vind Veldwijk ook zo'n geweldige speler, evenals die donkere linksbuiten(nr.26) die in de 2e helft gewisseld werd. Ik weet niet hoe hij heet. Hij schoot nog op de paal. Was echt een klasse speler. Ik dacht nog even; ze nemen de beste speler eruit?? Niet veel later viel dat ogenschijnlijke schlemielige doelpunt. Als ik echt eerlijk moet zijn, en dat doe ik niet graag, heeft Excelsior dit terecht met 0-1 gewonnen. MVV heeft zich dan wel te pletter gewerkt, maar kan nog geen vuist maken. Dit duurt nog minstens tot de winterstop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2013 13:22
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV - Excelsior #113
Gamins ook weer zo genoten zaterdag ?
Iedereen doet nu zo negatief maar iedere MVV supporter weet toch dat de titel goede tijden, slechte tijden hoog in ons vaandel staat, waarin de slechte tijden duidelijk overheersen. Degene die alleen komen voor de goede tijden verwijs ik gaarne naar een aantal andere clubjes. Soit.
Ik heb niet van de wedstrijd genoten maar toch een leuke avond gehad. Genoten van de passie(boven promotie), een gezellige nazit in de “crisis” nok van de Ster en de Bok die zijn beurs kon gaan afhalen in de omroepcabine. :lachen: Last but not least, we zijn weer een aantal uren van de straat geweest.
Kortom als MVV supporter moet men de geneugten des levens niet alleen uit een wedstrijd halen maar ook uit het randgebeuren. MVV moet daarvoor de mogelijkheden scheppen en de mate van amusatie bepaald men vervolgens zelf.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, les rouges blancs, Schapendonk, damske, serke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2013 14:22
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - Excelsior #114

Roei baank schreef : Gamins ook weer zo genoten zaterdag ?
Iedereen doet nu zo negatief maar iedere MVV supporter weet toch dat de titel goede tijden, slechte tijden hoog in ons vaandel staat, waarin de slechte tijden duidelijk overheersen. Degene die alleen komen voor de goede tijden verwijs ik gaarne naar een aantal andere clubjes. Soit.
Ik heb niet van de wedstrijd genoten maar toch een leuke avond gehad. Genoten van de passie(boven promotie), een gezellige nazit in de “crisis” nok van de Ster en de Bok die zijn beurs kon gaan afhalen in de omroepcabine. :lachen: Last but not least, we zijn weer een aantal uren van de straat geweest.
Kortom als MVV supporter moet men de geneugten des levens niet alleen uit een wedstrijd halen maar ook uit het randgebeuren. MVV moet daarvoor de mogelijkheden scheppen en de mate van amusatie bepaald men vervolgens zelf.


Daar heb je zeker een punt een voetbalwedstrijd van MVV begint voor mij altijd om op tijd in de Geusselt te zijn en ook naderhand wat bij te kletsen en wat meningen te delen met supporters...dat toen toch heel veel supporters niet. ,misschien omdat er te weinig mogelijkheden zijn om gezellig wat na te babbelen.... De wedstrijd is natuurlijk het belangrijkste onderdeel van de avond....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden