>
Ontvangen bedankjes 77
Mie leef Mestreech schreef :
J.P. Ler schreef : DDL:
MVV mogelijk met Geenen en Sema
VOETBAL
door onze verslaggever
MVV start de thuiswedstrijd tegen Excelsior van morgenavond (18.45 uur) mogelijk met aanwinsten Rick Geenen en Maic Sema. Het tweetal werd door trainer Tini Ruijs nadrukkelijk betrokken bij het gebruikelijke basisteam. "Maar we zijn er nog niet helemaal uit", stelt Ruijs. "Ik wilde ze testen in een bepaald systeem en ik ben tevreden." Sema kan uit de voeten als vleugelspeler of valse spits, Geenen werd gehaald als rechtsback. "En op die posities staan bij mij nog vraagtekens."
Sinds ik dat interview met Ruijs, na Telstar-MVV, loop ik sindsdien met het gevoel dat Ruijs Stankov gaat passeren morgen. Waarschijnlijk gaat dat ook gebeuren dan.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Klopt: ik heb een goed contact met Stankov ( al vanaf de tijd toen enkele supporters hem in het begin "Stankmof" noemden vanwege zijn vorige club) en vond hem altijd een speler die van waarde kon zijn voor us clupke.Och jeh schreef : Misschien is dit net goed voor Stankov. Nu weet hij wel dat hij moet presteren en dat hij anders vervangen word. Vind het wel jammer voor de Kuper of zou hij worden gezien als centrale verdediger? Ben benieuwd morgen, zal geen makkie worden.
serke schreef : Matchday, iech goan veur 4-1. Kom op die roeije, en supporters loat uch huure !!!