MVV - Excelsior

07 sept 2013 20:52
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV - Excelsior #46
Geloof mij nou, Tiny is een zwaar overschatte trainer die alles en iedereen de schuld geeft van slechte resultaten behalve zichzelf. In Sittard heeft hij 6 maanden gewerkt als hoofdtrainer, en goed gepresteerd. Maar met Van Zaanen Hoesen en Schreurs in de aanval presteert elke hansworst goed.
Het is nu al een en al oersaai en anti voetbal in Maastricht. Dat is geen toeval.

Zijn talenten liggen bij het opleiden van jeugd en verder hoef je niets te verwachten van die vent.

Over een paar maanden zal hij weer vertrekken, dan heeft die heel zuid-limburg gehad in 2 jaar tijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Rebel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2013 21:02
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #47
Nou effe afwachten eerst, maar voorlopig valt het zeker niet mee. Maar het gemis van Schreurs en Esajas is niet makkelijk op te vangen, tel daarbij op dat Veldmate geen scorende spits is en de balans is snel opgemaakt.
Hoe minder je scoort, hoe meer druk op de verdediging komt te staan. Ik blijf erbij dat er voorin zeker nog een spits nodig is.

07 sept 2013 21:09
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #48
Wat een triest voetbal. De laatste 5 minuten met 1-0 achter en MVV blijft met 5 man achterin spelen tegen 2 spitsen van Excelsior. Bij ons lopen er een paar die absoluut niet in het profvoetbal thuishoren; bijv. Braken en Maria (die schiet nog geen deuk in een pakje boter). Ook valt me op dat Rutjes veel verdedigender speelt als vorig seizoen toen hij toch vaak gevaarlijk voor het doel van de tegenstander opdook. Dit gaat met alleen Schreurs erbij ook niet goedkomen. De zin gaat je zo wel over. Het wordt een lang, vervelend seizoen zo.

07 sept 2013 21:20
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #49

zitterd schreef : Geloof mij nou, Tiny is een zwaar overschatte trainer die alles en iedereen de schuld geeft van slechte resultaten behalve zichzelf. In Sittard heeft hij 6 maanden gewerkt als hoofdtrainer, en goed gepresteerd. Maar met Van Zaanen Hoesen en Schreurs in de aanval presteert elke hansworst goed.
Het is nu al een en al oersaai en anti voetbal in Maastricht. Dat is geen toeval.

Zijn talenten liggen bij het opleiden van jeugd en verder hoef je niets te verwachten van die vent.

Over een paar maanden zal hij weer vertrekken, dan heeft die heel zuid-limburg gehad in 2 jaar tijd.

Zit ik me de hele tijd af te vragen waarom MVV zover terugzakt en Excelsior laat komen,hoor ik in de auto Braeken op L1 zeggen dat dit de opdracht van de trainer was.....

JE SPEELT THUIS RUIJS HALLOO HOOR JE ME ?

07 sept 2013 21:20 07 sept 2013 21:28 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Excelsior #50
Ik vond MVV best aardig voetballen.. tot de 16 wederom.
Weer de betere ploeg maar weer 0 punten, daar koop je dus niks voor.

Tini kan hier niks aan doen dus aan de 'I told you so' post van Gohf sorry, Zitterd hebben we niks. Ga ergens anders onrust stoken. Hij kan slechts de ballen zelf erin schieten.

Over Sena: Aardige voetballer maar niet meer dan dat lijkt het nu.. heeft niet veel kunnen laten zien, maar goed dat kan misschien nog komen.

Hopelijk is Veldmate niet ernstig geblesseerd?

07 sept 2013 21:21
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Excelsior #51
ik ben afgelopen week een paar x naar de training gaan kijken. leuk is het om te horen hoe Ruijs traint en dat hij aangeeft hoe Excelcior speelt. Ik vraag me af wat Ruijs van plan is... Een ding weet ik wel. Trost heeft MVV altijd in de Geusselt haar eigen spel laten spelen. MVV moet zich niet gaan aanpassen aan de tegenstander op tactisch vlak

07 sept 2013 21:24
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #52

jeoff schreef : Ik vond MVV best aardig voetballen.. tot de 16 wederom.
Weer de betere ploeg maar weer 0 punten, daar koop je dus niks voor.

Tini kan hier niks aan doen dus aan de 'I told you so' post van Gohf hebben we niks. Ga ergens anders onrust stoken. Hij kan slechts de ballen zelf erin schieten.

Over Sena: Aardige voetballer maar niet meer dan dat lijkt het nu.. heeft niet veel kunnen laten zien, maar goed dat kan misschien nog komen.

Hopelijk is Veldmate niet ernstig geblesseerd?

Kijk nog een keer goed wie dat schreef beste Jeoff ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

07 sept 2013 21:25
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #53
Begin me nu toch wel zorgen te maken voor dit seizoen. Waar iedereen (waaronder ik) dacht dat het probleem aanvallend lag, is vandaag me toch wel duidelijk geworden dat het probleem misschien wel wat dieper zit. In mijn ogen hebben we met Van Hyfte verruit de beste spelmaker van de Jupiler League rondlopen(uitstekende balaanname, pass en capaciteit snel te draaien en keren met de bal) en met Rutjes ook een uitstekende man aan de bal. Maar in plaats van deze sterktes gebruikt te maken zijn de enige passes die bij MVV aankomen de ballen van Verdellen naar Knops en andersom. Continue maar de lange bal zoeken naar Veldmate die daar niks mee kan (ook als Schreurs erbij komt zal hij die duels niet winnen). Ga dan wat dieper staan met je verdediging zodat Van Hyfte/Rutjes en grotere ruimte hebben om zich aanspeelbaar te maken. Vandaag geen enkele opbouw gezien over de grond van verdediging naar middenveld naar aanspeelpunt/flanken.

Veruit de slechtste wedstrijd die ik de laatste jaren gezien heb.
Trouwens geen penalty voor Braken vlak voor rust??

07 sept 2013 21:26
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #54
Geen enkele power in de voorste lijn. Veldmate en Braken spelen al weken zwak.
Maria is niet de speler die het tij kan doen keren.
Helaas halen Rutjes en van Hyfte ook niet het niveau van vorig jaar.
Vreemde zaak dat Stankov plaats moest maken voor Geenen. Laatstgenoemde kon mij absoluut niet bekoren.
Zolang we geen spelers met scorend vermogen binnen de lijnen kunnen brengen wordt het nooit iets.

Op dit ogenblik doet MVV Maastricht absoluut niet aan klantenbinding.

Aon de géng

07 sept 2013 21:26
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #55
Dit komt aan . Ik was er zo van overtuigd dat deze wedstrijd de omekeer zou zijn . Ik zou eerlijk gezeg niet meer weten van wie we nog kunnen winnen .

07 sept 2013 21:43
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #56
We hadden toch niet gedacht dat Sema nu een topspeler is, want die komt echt niet naar MVV. Het team wordt steeds onzekerder en mist nog steeds een aanvaller, maar er is geen geld voor. En nog maar eens ter herinnering de lijn van 2e seizoenshelft van vorig seizoen wordt nu doorgezet, met minder spelers en minder kwaliteit door het verlies van Esajas en Labylle en de blessure van Schreurs. En dan maar roepen dat we geduld moeten hebben tot Schreurs terug is. We missen kwaliteit en kwantiteit, iedere wissel is een verzwakking. En dan nog de kritiek van Ruijs op de spelers, hoe terecht dan ook, maar daar word je als speler ook niet beter van. Maar ja, we moeten geduld hebben, hè.?

07 sept 2013 21:49
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Excelsior #57
Morgen kan Tini preken in de Hoogmis !

mvv voetbalt zo als hij lult bekijk het maar op mvv-tv !

Blijft het 0-0 aanvaller er uit verdediger er in !

Deed nog een trainer , hij was er na Maaskant er voor Trost meen ik ?

07 sept 2013 21:50
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Excelsior #58
Iedereen heeft het over de kritiek van Ruijs maar velen moeten ook naar zichzelf kijken met het negatieve commentaar op dit forum. Daar is ook geen enkele speler beter van geworden. Het was niet goed, maar zo slecht was het nou ook weer niet (vonden ik en meerderen met mij) en we hebben zeker weer onterecht verloren!

07 sept 2013 21:52
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #59
Hoeveel comp wedstrijden hebben we nog gewonnen na de winterstop ?? Eindhoven/Telstar/Excelsior 0 punten . De echte zware wedstrijden moeten nog komen .

07 sept 2013 21:58
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Excelsior #60
Het wordt de hoogste tijd dat men eens de tandwielen van dit elftal opnieuw in elkaar gaat steken. Er zit totaal geen strategie achter, nergens zie je combinaties waarvan je zegt, daar is op getraind. Als deze lijn zich zo blijft doorzetten dan haalt Tiny de winterstop niet. Niet dat Tiny iets kan doen aan de onkunde van de spelers, want dat is ook een probleem opzicht. Als je nog geen bal kunt voorgeven met 4 MVV'ers op de 5 meter lijn, dan vraag ik me af wat je op dit niveau doet. Een vrijetrap die in slow motion op het de goal af gaat, een vleugelspeler die de schotkracht mist om gevaarlijk te zijn. En dan ook nog je nieuwe huurling het veld in sturen met de onmogelijke missie 'Jij bent vanavond Balotelli", slecht speelde hij zeker niet, goed kopgevoel en techniek. Maar het liet wel zien dat daar niet het probleem zit bij MVV. Er zijn veel meer problemen organisatorisch, daterend nog steeds van de periode Trost. Hopelijk worden die zsm opgelost. Zoals onnodig de bal terugplaatsen op de keeper, te lang de bal controleren, zodat de counter is verkeken, en diepte passes zonder gevoel of beleving.

Met dit voetbal haal je de club langzaam aan om zeep, dit kost klauwen met geld aan inkomstenverlies, doordat mensen wegblijven. Vorig jaar al een ton. Dat je verliest kan natuurlijk gebeuren, maar zonder strijd, beleving en (goed) veldspel, dat is wat het zo'n mentale domper geeft. En het ergste is dat men uiteindelijk de trainer hiervan de schuld gaat geven, een trainer die ze ook nog eens voor twee jaar vastgelegd hebben, zonder dat er een potje beschikbaar is voor een vervanger (mocht het misgaan). Dan staat Ron Elsen weer 1.5 jaar voor de ploeg...

Ik hoop dat het tij keert, voordat je kunt zeggen dat het seizoen voorbij is (dat gat is zich nu al aan het vormen op de ranglijst). Ik verlang geen koppositie, maar als hekkensluiter speel je toch echt onder je kunnen. Dit zijn gewoon wanprestaties, sorry, met alle goodwill die ik voor deze groep heb. Dit moet beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden