MVV - Excelsior
- zitterd
-
- Banned
-
Re: MVV - Excelsior
07 Sep 2013 20:52Het is nu al een en al oersaai en anti voetbal in Maastricht. Dat is geen toeval.
Zijn talenten liggen bij het opleiden van jeugd en verder hoef je niets te verwachten van die vent.
Over een paar maanden zal hij weer vertrekken, dan heeft die heel zuid-limburg gehad in 2 jaar tijd.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
07 Sep 2013 21:02Hoe minder je scoort, hoe meer druk op de verdediging komt te staan. Ik blijf erbij dat er voorin zeker nog een spits nodig is.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
07 Sep 2013 21:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
07 Sep 2013 21:20zitterd wrote: Geloof mij nou, Tiny is een zwaar overschatte trainer die alles en iedereen de schuld geeft van slechte resultaten behalve zichzelf. In Sittard heeft hij 6 maanden gewerkt als hoofdtrainer, en goed gepresteerd. Maar met Van Zaanen Hoesen en Schreurs in de aanval presteert elke hansworst goed.
Het is nu al een en al oersaai en anti voetbal in Maastricht. Dat is geen toeval.
Zijn talenten liggen bij het opleiden van jeugd en verder hoef je niets te verwachten van die vent.
Over een paar maanden zal hij weer vertrekken, dan heeft die heel zuid-limburg gehad in 2 jaar tijd.
Zit ik me de hele tijd af te vragen waarom MVV zover terugzakt en Excelsior laat komen,hoor ik in de auto Braeken op L1 zeggen dat dit de opdracht van de trainer was.....
JE SPEELT THUIS RUIJS HALLOO HOOR JE ME ?
- jeoff
-
- Administrator
-
07 Sep 2013 21:20 - 07 Sep 2013 21:28Weer de betere ploeg maar weer 0 punten, daar koop je dus niks voor.
Tini kan hier niks aan doen dus aan de 'I told you so' post van [strike]Gohf [/strike] sorry, Zitterd hebben we niks. Ga ergens anders onrust stoken. Hij kan slechts de ballen zelf erin schieten.
Over Sena: Aardige voetballer maar niet meer dan dat lijkt het nu.. heeft niet veel kunnen laten zien, maar goed dat kan misschien nog komen.
Hopelijk is Veldmate niet ernstig geblesseerd?
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
07 Sep 2013 21:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
07 Sep 2013 21:24jeoff wrote: Ik vond MVV best aardig voetballen.. tot de 16 wederom.
Weer de betere ploeg maar weer 0 punten, daar koop je dus niks voor.
Tini kan hier niks aan doen dus aan de 'I told you so' post van Gohf hebben we niks. Ga ergens anders onrust stoken. Hij kan slechts de ballen zelf erin schieten.
Over Sena: Aardige voetballer maar niet meer dan dat lijkt het nu.. heeft niet veel kunnen laten zien, maar goed dat kan misschien nog komen.
Hopelijk is Veldmate niet ernstig geblesseerd?
Kijk nog een keer goed wie dat schreef beste Jeoff

- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
07 Sep 2013 21:25Veruit de slechtste wedstrijd die ik de laatste jaren gezien heb.
Trouwens geen penalty voor Braken vlak voor rust??
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
07 Sep 2013 21:26Maria is niet de speler die het tij kan doen keren.
Helaas halen Rutjes en van Hyfte ook niet het niveau van vorig jaar.
Vreemde zaak dat Stankov plaats moest maken voor Geenen. Laatstgenoemde kon mij absoluut niet bekoren.
Zolang we geen spelers met scorend vermogen binnen de lijnen kunnen brengen wordt het nooit iets.
Op dit ogenblik doet MVV Maastricht absoluut niet aan klantenbinding.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
07 Sep 2013 21:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
07 Sep 2013 21:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- de bok
-
- Visitor
-
07 Sep 2013 21:49mvv voetbalt zo als hij lult bekijk het maar op mvv-tv !
Blijft het 0-0 aanvaller er uit verdediger er in !
Deed nog een trainer , hij was er na Maaskant er voor Trost meen ik ?
- jeoff
-
- Administrator
-
07 Sep 2013 21:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
07 Sep 2013 21:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
07 Sep 2013 21:58Met dit voetbal haal je de club langzaam aan om zeep, dit kost klauwen met geld aan inkomstenverlies, doordat mensen wegblijven. Vorig jaar al een ton. Dat je verliest kan natuurlijk gebeuren, maar zonder strijd, beleving en (goed) veldspel, dat is wat het zo'n mentale domper geeft. En het ergste is dat men uiteindelijk de trainer hiervan de schuld gaat geven, een trainer die ze ook nog eens voor twee jaar vastgelegd hebben, zonder dat er een potje beschikbaar is voor een vervanger (mocht het misgaan). Dan staat Ron Elsen weer 1.5 jaar voor de ploeg...
Ik hoop dat het tij keert, voordat je kunt zeggen dat het seizoen voorbij is (dat gat is zich nu al aan het vormen op de ranglijst). Ik verlang geen koppositie, maar als hekkensluiter speel je toch echt onder je kunnen. Dit zijn gewoon wanprestaties, sorry, met alle goodwill die ik voor deze groep heb. Dit moet beter!