MVV - Excelsior
07 sept 2013 22:03
Er zit totaal geen bezieling in deze ploeg , geen creativiteit , geen spirit
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
07 sept 2013 22:05
Mienclub1902
Platinum Boarder
Ik hoor hier al weken, geduld hebben, geduld hebben, terwijl ik telkens zie dat dit team steeds onzekerder wordt en we denken dat we met 1 nieuwe aanvaller in de top gaan meedoen of een periode gaan winnen. Echt niet, daar heb je toch meer voor nodig.
07 sept 2013 22:10
Mienclub1902 schreef : Ik hoor hier al weken, geduld hebben, geduld hebben, terwijl ik telkens zie dat dit team steeds onzekerder wordt en we denken dat we met 1 nieuwe aanvaller in de top gaan meedoen of een periode gaan winnen. Echt niet, daar heb je toch meer voor nodig.
In de top ? Hahaha we kunnen nog niet 1 wedstrijd winnen
07 sept 2013 22:13
Graasvrete
Senior Boarder
Het gaat al een hele tijd niet goed ook de laatste wedstrijden onder Trost waren onder de maat en laten we nu eerlijk zijn Excelsior had dan wel een goede veldbezetting maar totaal geen kansen want hun doelpunt noem ik geen kans daarentegen heeft MVV in de 2de helft meerde halve en hele kansen gehad en een aantal mooie afstandschoten. Het is simpel gezegd: een dubbeltje op zijn kant of het is goed of het is t niet. Ik ben ervan overtuigd dat we nog voldoende punten gaan halen. Wat ik wel mis zijn de onverwacht opkomende verdedigers zoals Stankov en Rutjes. Htet komt zeker goed!
07 sept 2013 22:17
Het gaat al een tijd niet good is een understatement . Kan me niet meer herinneren de laatste keer MVV een wedstrijd ECHT overtuigend gewonnen heeft .
07 sept 2013 22:20
Us Clubke
Platinum Boarder
Sjonnie schreef : Het gaat al een tijd niet good is een understatement . Kan me niet meer herinneren de laatste keer MVV een wedstrijd ECHT overtuigend gewonnen heeft .
Laat ik het kort zeggen.....2013 is niet ons jaar. op naar 2014 ZSM.
07 sept 2013 22:24
En als ik er aan denk dat in 2014 contracten van spelers als van Hyfte/Castro/Schreurs aflopen
07 sept 2013 22:25
Us Clubke
Platinum Boarder
Graasvrete schreef : Het gaat al een hele tijd niet goed ook de laatste wedstrijden onder Trost waren onder de maat en laten we nu eerlijk zijn Excelsior had dan wel een goede veldbezetting maar totaal geen kansen want hun doelpunt noem ik geen kans daarentegen heeft MVV in de 2de helft meerde halve en hele kansen gehad en een aantal mooie afstandschoten. Het is simpel gezegd: een dubbeltje op zijn kant of het is goed of het is t niet. Ik ben ervan overtuigd dat we nog voldoende punten gaan halen. Wat ik wel mis zijn de onverwacht opkomende verdedigers zoals Stankov en Rutjes. Htet komt zeker goed!
Laat ik het positief zeggen....je merkt in de groep dat ze graag op voorsprong willen komen.......er lijkt een loden last op de schouders te liggen, bij alle spelers. Een voorsprong kan net dat zetje zijn...
07 sept 2013 22:32
Als MVV in de volgende 3 wedstrijden Almere/Achiles/Emmen geen 9 punten pakt is een playoffs plaats heeeeel ver weg .
07 sept 2013 22:37
Als je een spits aantrekt verwacht je ook dat hij spits gaat spelen en niet linkshalf, met een verdedigende taak.
Daarbij waarom moet standvogel ernaast voor geenen, die voegt werkelijk niets toe, maar ja vriendje van de trainer he.
Als je zo verdedigend speelt als ruims moet je niet verwachten dat je veel wedstrijden wint.
Sorry hoor maar we spelen thuis, dan niet terug zakken op eigen helft,zoals deze trainer doet.
Er moet veel veranderen anders gaatbhet helemaal mis
07 sept 2013 22:42
Steeds als je denkt het ergste gehad te hebben blijkt het nóg wat slechter te kunnen. Mijn God wat was dit een klote-wedstrijd. Totaal geen bezieling in de ploeg, geen wil om te winnen lijkt het wel. Vorig seizoen werd dit al ingezet en nu gaan we fijn op dezelfde voet verder. Honderd keer tikkie breed, tikkie terug, duels verliezen, schiet eens in keer op doel!(en dan bedoel ik niet die geplaatste balletjes vanaf 40 meter van vanavond maar knal eens vanaf de zestien in plaats van steeds maar de bal nog maar weer een keer breed te leggen)...ik word er moedeloos van.
We missen duidelijk een paar mannetjesputters die de strijd durven aangaan. Gooi dan maar een paar ballerina's uit de ploeg en zet Winkens en Kuipers er maar in Kwalitatief misschien wat minder maar gras vreten kunnen die wel.
En geef eens pass over de grond! We hebben een paar dwergen op de vleugels staan die elke bal op ooghoogte krijgen aangespeeld. Echt ik heb me doodgeërgerd vanavond. Excelsior is een ploeg van niks, maar dit MVV is blijkbaar nog minder. Van welke ploeg moeten we dan in godsnaam winnen?
Dan de nieuwelingen: Geenen speelde onopvallend, weinig foutjes, maar extra kwaliteit erbij: Nee dat niet. En de "magic" van Maic heb ik ook nog niet kunnen ontdekken helaas. Hij wil wel, maar is amper twee turven hoog, ben bang dat we op hem onze hoop maar niet moeten vestigen.
Heb het even helemaal gehad met MVV....
07 sept 2013 22:44
Kijk een beetje verder als je neus lang is Danny . Er is mentaal iets heel erg mis met deze ploeg . Vanaf het moment dat MVV bekend maakte dat er geen premies meer betaald zouden worden ( en niet geheel toevallig op het moment dat Trost bekend maakte dat hij er mee zou stoppen ) is er geen beleving meer in dit elftal .
07 sept 2013 22:45
07 sept 2013 22:46 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
De realiteit, Zeer slechte team prestatie.
Wat kan je allemaal fout doen, nou het gebeurde......als trainer wordt je hier moedeloos van.....ik als supporter ook.
Slecht inspelen, te hoog, te ver, achter de man, zelfs niet inspelen met 2 man vrij voor de goal....en als het dan niet loopt zul je de duels moeten winnen, nou men kijk er liever naar, het liefste met 2 man tegelijk....pfff dit kan je je eigen publiek niet voorschotelen hoor.
Is er dan een slechte instelliing ?? nou er wordt zeker hard gewerkt en gerent.....maar er wordt veel te veel zinloos gevoetbald dat heeft totaal geen zin....lange ballen die zelfs de verdediger niet kan binnen houden. 1 man stoort zo half half en de rest nog minder ???
Bal in de ploeg houden was al helemaal moeilijk, zelfs van Hyfte was zeer slordig.
Ps....na zo'n wedstrijd kan je toch niet publiekelijk een man van de wedstrijd omroepen......sorry hoor, ik schaam me voor deze prestatie, maar ik schaam me nog meer om iemand van deze prestatie tot man van de wedstrijd durven te benoemen....
Zoals verwacht is Sema GEEN TOPSCHUTTER maar een slimme mee voetballende aanvaller die zeer zeker kwaliteit heeft waar MVV nog van gaat profiteren. Maar in dit team van vanavond kon Messi nog geen pepernoot raken.
Deze wedstrijd moet zeer, zeer snel vergeten worden.
4000 man vanavond ? was de Geuselt dan bijna voor de helft gevuld ???
Ik denk Max. 3000 en dan was het nog veel.
Vrijdag nieuwe kansen tegen Almere, realiteit is dat je na een volgend verlies laatste zal staan........of begint de klim naar boven ?
07 sept 2013 23:27
MVV4life
Platinum Boarder
Kin iemand miech oetlegke boerum veer neet Borgers höbbe gehawwe?
Dee waor relatief goodkoop, vaan Mestreech, oet de eige stal, sjoot ze wel derin en wow hiel geere...
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Schapendonk
07 sept 2013 23:43
MVV4life schreef : Kin iemand miech oetlegke boerum veer neet Borgers höbbe gehawwe?
Dee waor relatief goodkoop, vaan Mestreech, oet de eige stal, sjoot ze wel derin en wow hiel geere...
IDD als je de speelminuten/goals vergelijkt tussen Loyd en Veldmate .
Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden