MVV - Excelsior

08 sept 2013 11:32
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Excelsior #91

OOFUS! schreef : En welke aanvaller moest hij inzetten dan? Wat je niet hebt kun je ook niet inzetten.

het gaat er niet om wie je in de spits zet. Zet Kuipers met zijn 1,92 ofzo er maar neer als je achter komt. Het gaat erom dat je het probeert. Ruys durft nog niet eens 1 tegen 1 te gaan voetballen als we achter komen. Daar gaat het op mis!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2013 11:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #92
We hebben gister onverdiend verloren, een punt was terecht geweest.
Ook Excelsior bakte er weinig van , toch hebben die behoorlijk wat aardige voetballers in de ploeg , echter was ook hun spel niet al te best.
MVV speelde de eerste helft erg zwak , dat heeft iedereen kunnen zien, pas in de tweede helft toen Veldmate en Braken eindelijk werden gewisseld kreeg MVV meer voetbal.
Als Maria na de schitterende steekpass van Smeets gewoon voorzet en niet voor zichzelf gaat dan kan van Hyfte simpel 1-0 binnen tikken......
Wat we geleerd hebben is dat we voorlopig niet meer met Veldmate en Braken moeten beginnen maar met het team van de tweede helft, meer voetbal.
Toch verliezen we de wedstrijd lullig en gaat t niet goed met MVV, eigenlijk zijn we dit ook zelf schuld
Het bestuur had nooit een trainer (wie dan ook) op deze manier moeten binnen halen op t laatst én via een arbitrage.

Daar betalen we nu de rekening van dat is mijn overtuiging.....daarbij is RUijs en de kritiek groeit echt steeds breder op dit forum maar ook buiten dit forum op dit moment nie de juiste man.....wie zal t zeggen voor de lange termijn maar op dit moment leeft er bij heel veel supporters onvrede.....daar is hij zelf trouwens ook debet aan door zijn media optreden.

We kunnen dan wel zo geweldig trainen volgens sommige supporters maar iedereen die heeft gesport op enig niveau weet dat je beste training de wedstrijd zelf is
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke

08 sept 2013 12:10
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Excelsior #93
Napoleon de eerste helft van wat je schrijft (je analyse) is de nagel op de kop.
Je kritiek op Ruis is vooralsnog onterecht (de hele voorhoude van vorig seizoen + labylle is weg); laat die man maar rustig bouwen aan een nieuw team; op het eind van de competitie maken we de balans op. Trost hadden ze ook de laan kunnen uitsturen 10 wedstrijden voor het einde...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

08 sept 2013 12:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #94
Zoondagmiddag, 't ideale memint um 'ns eve lekker te goon zeike:

a) M.V.V. moot z'ch de ouge oet de kop sjaome veur 't roondoet besjaomende aofsjeid vaan Labylle. :thumbsdown:

b) De haols eine veur in d'n aonval, en de geis 'm plaotse op 't middeveld...Hiel logisch jao.

c) De maneer wie mèt Stankov umgegaange weurt, dat kin ech neet. Ouch Rick Geenen verdeent 'ne kans, meh wie 'r gister späölde had 'ch 'm nao 'n haaf oor al d'r oet gehaold.

d) 't Voetbal dat oonder Tini gespäöld weurt höb iech meh 2 wäörd veur : laf & saai
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Nao Väöre

08 sept 2013 12:26
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Excelsior #95
Volgens mij was dit "geen afscheid" maar meer een actie van Labylle zelf. Tenminste zo heb ik het gezien. Zelfs de stadionspeaker was verbaasd en zei volgens mij dat Labylle dit wou. Correct me if i'm wrong
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

08 sept 2013 12:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #96

hindriks schreef : Volgens mij was dit "geen afscheid" maar meer een actie van Labylle zelf. Tenminste zo heb ik het gezien. Zelfs de stadionspeaker was verbaasd en zei volgens mij dat Labylle dit wou. Correct me if i'm wrong

Daan is 't toch extra genant? Es M.V.V. daan bliekbaar zelf neet op 't idee kint koume...

08 sept 2013 13:15 08 sept 2013 13:17 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #97
Het positieve en de winst van gisteren : de Angelside Tribune :thumbsup:
stoonte langs de lijn en deje (hiel) trouw Us bès

De wedstrijd zelf...? Onvrede en teleurstelling over het resultaat heerst er ook bij mij... bij wie niet ?
Eus ouge blónke neet, mer perelde bij diene noet...

Toch houd ik me vast aan de hetgeen er bij de spelers zelf leeft: al geit 't ins neet... verleere neet de mood !
Met wie je ook spreekt, heerst er bij de selcetie deze overtuiging:
zie houwwe hun kroen opgeriech... en blieve ongeknak !
Dat zit al goed !

Vorig seizoen waren er ook "flut"wedstrijden bij, maar gelukkig konden we soms het tij keren en wonnen we die...
Daardoor was het stil qua kritiek , maar was het of beter "ons" beeld toen toch eigenlijk zeer vertekend
want als we eerlijk zijn, hadden we vorig seizoen geen "kampioenelftal"...( gaf en geeft ook Trost nu toe ;) )

Dus .....

een vette streep onder deze wedstrijd en vol goede moed op naar de volgende !
Vergeet neet...wie Funs ( nein...neet die vaan de supporters, mer dee vaan Olterdissen)
ut ins us volleksleed sjreef: 'nen ingel hèlt bij diech de wach

en motte veer us oug riechte op 't stareleech ...die overwinning komt wel weer en dan ... :)

Bijlagen:

08 sept 2013 14:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #98
Wat een voetbal kun je beter naar de Ctjes gaan kijken die speler mooier voetbal dan dit.

Waarom staat Veldmate er GVD nog in, geef de B junior een kans? Kan niet slechter zijn dan Veldmate sorry hoor.

Geen goede wedstrijd waar ik 2 echte kansen heb gezien 1x paal en 1x vrije trap van maria wat nog eens te zacht was alleen de bal was wel tussen de palen.
Al bakte Excelsior ook totaal niks van en had je hier gewoon eigenlijk van moeten winnen.

08 sept 2013 14:53 08 sept 2013 14:55 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Excelsior #99
MVV gaat wel weer winnen. Het duurt alleen tot de winterstop totdat sommige spelers in het team zijn ingespeeld, en anderen hun vorm terug hebben. Na de winterstop Scheurs langzaam terug brengen in het team met halve wedstrijden en dan pakt MVV weer punten, en wie weet nog een periode. Dit neemt niet weg dat het weggaan van Labylle en Esajas behoorlijke aderlatingen zijn. Ook het uit vorm zijn van Veldmate is zorgwekkend. Als je dan Borgers en Timmermans nog had die ik toch niet onverdienstelijk vond spelen als invallers, had je iets om dit op te vangen. Nu is het roeien met de riemen die je hebt. Kuipers anders eens proberen? Sema vond ik trouwens nog wat voorzichtig, maar als hij iets meer de bal gaat opeisen en niet probeert geen fouten te maken door hem meteen af te geven, dan kan hij uitgroeien tot een vaste waarde. Komt goed!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

08 sept 2013 15:28
Sjengske vaan mestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - Excelsior #100

damske schreef :

forzaMVV1902 schreef : 4e verlies op rij! en d zijn de witte zakdoekjes!!!

Ik zag er 1op de Angel side onder het score bord na de 0-1.

Wat is er met us MVV aan de hand?
Ik blijf erbij geef Tini wat meer tijd ( en training in de media),we gaan nog een goeie reeks neerzetten.
KOM OP DIE ROEIE

Ja dat was ik, en dan beetje humor onder elkaar mag schijnbaar niet meer. Ik bemoei me niet met andere, doe dat ook met mij niet. Niet stressen maar kan het me goed voorstellen met zo'n kutvoetbal. We zijn voetbalsupporters geen ramptoeristen;-)
Gegroet Sjeng Bleize.
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske

08 sept 2013 15:29 08 sept 2013 15:37 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #101
Ben diep teleurgesteld na de wedstrijd van gisteren. Had nu echt gedacht dat we weer eens gingen winnen. Wederom een deceptie na een zondagsschot die een dag te vroeg gelost werd door Veldwijk. Die bonkige spits zou een onbrekende schakel kunnen zijn in ons elftal, zou er meteen voor tekenen. Vorig jaar met Dordrecht deed hij MVV ook al pijn. Vond ons de betere ploeg, maar het veldspel moet nog veel en veel beter. Deze wedstrijd had eigenlijk met de brilstand van 0-0 moeten eindigen.

Het toeschouwersaantal was dramatisch. Had het gevoel dat we weer met 1500 man à la 2002 in de Geusselt aanwezig waren. Dacht dat die poortjes ervoor zorgden dat er nauwkeurig dit aantal berekend kan worden? Blijkbaar dus niet als je dan met verbazing hoort dat er 4000 man worden omgeroepen. In tegenstelling tot eerder commentaar hier vind ik zaterdagavond 18:45 een prima tijdstip. Meen me te herinneren destijds met die enquête dat toch veel mensen dat als voorkeurstijdstip wilden aangeven. Viel me dus echt vies tegen de opkomst gisteren.

Aan Sema kan je zien dat hij op een hoger niveau gevoetbald heeft. Leuke steekpassjes die helaas nog niet begrepen worden. Begrijpelijk dat hij als linksbuiten werd opgesteld, daar waar we de aanwezigheid van Labylle moesten opvangen. Gaan we zeker nog plezier van beleven. Veldmate blijft in zijn dip voetballen. Je zou het bijna niet erg gaan vinden dat hij geblesseerd is. Dan zou ik eens met de voorhoede Maria - Sema - Ospitalieri gaan spelen. Dan moet je wel natuurlijk niet de lange bal hanteren, maar over de grond het spel bepalen. Van Hyfte, Smeets en Rutjes zouden toch prima in staat moeten zijn om de aanvallers in stelling te brengen. Dan maar weer Winkens linksback zetten, door hard werken haalt die tenminste nog altijd een zesje sowieso. Mocht de wedstrijd dan op slot zitten kan je nog altijd Kuipers als targetman erin zetten voorin. Onbegrijpelijk dat Ruijs dit na Eindhoven niet meer heeft geprobeerd. Toen kwam hij tevens als stormram erin en maakt veel oorlog voorin en het goed deed. Zeer rare wissels daarna, Moustafa inbrengen als rechtsbuiten, gisteren weer de 'betaald voetballer onwaardige' Stankov op die positie inbrengen. En dan heb ik het nog niet gehad over Geenen die dus diezelfde Stankov op rechtsback moest vervangen, maar werkelijk met elke kapbeweging al uitgespeeld was. Nou Ruijs Stankov heeft zijn lesje wel geleerd hoor, zet hem maar terug erin de volgende wedstrijd.

De twijfels beginnen nu toch te komen over Ruijs en dat is natuurlijk een slecht teken. Probeer altijd een beginnende coach al het krediet te geven dat hij verdiend. Liefste zou ik wel zijn interviews niet meer horen die meestal verkeerd aflopen. Maar goed hou me nog altijd van dat de prijzen pas op het einde van het seizoen verdeeld worden en je nog altijd 3 andere periodes kunt winnen. Het Go Ahead Eagles scenario van vorig seizoen zogezegd die ook slecht begonnen waren. Hoop echt dat het binnenkort gaat lopen. We hebben ook eigenlijk helemaal geen geld om Ruijs de laan uit te sturen mocht het echt helemaal verkeerd aflopen. De druk op Danny Schreurs die nog geen minuut heeft gespeeld is nu al torenhoog als die dalijk helemaal hersteld is.

Blijf trouwens erover zeiken dat Smeets buiten de penalty's die de wel kan maken geen corners of vrije trappen meer moet nemen. Heb hem zelden kunnen betrappen op een fatsoenlijke corner die niet richting de andere cornervlag zeilt. Laat Rutjes die toch in het vervolg nemen. Ospitalieri speelde ook ongelukkig, momenten dat het gevaarlijk kon worden strandde ook zijn voorzetten. Al heb ik er vertrouwen in dat hij zijn avond niet had en dat dit in het vervolg weer beter zal gaan.

Nog wat positieve puntjes, heb Castro deze keer beter zien keepen. Denk niet dat hij iets aan die goal van Veldwijk kon doen. Heb geen beelden gezien, maar volgens mij paste die precies. Ook vond ik Maria ook niet heel slecht invallen, ging meteen dreiging vanuit toen hij erin kwam. Echter werd hij vaak helemaal verkeerd aangespeeld. Ik schrijf die jongen in ieder geval nog niet af hoor. Ook een chapeau voor de sfeermakers op de Angelside A/B die gezamenlijk opnieuw er probeerde er wat van te maken. Geen chapeau voor met name vak C daarnaast die zich geen enkele keer geroepen voelde om een te gaan staan en mee te doen.

Nog even over het afscheid van Labylle. Als dat inderdaad een spontane actie is (hulde voor hem dan) neem ik MVV niets kwalijk daarin. Zo'n afscheid plannen kost tijd, ze zijn ook bezig met een afscheid voor Borgers, Voorjans, Esajas, Timmermans etc. Moet natuurlijk wel een geschikte dag zijn dat ze allemaal kunnen mochten ze daar überhaupt behoefte aan hebben. Wat mij betreft nodigen ze Labylle dan nog een keer uit om het dunnetjes over te doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, SoerenBusk

08 sept 2013 18:23
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Excelsior #102
Kuipers werd uit tegen eindhoven erin gebracht omdat Rutjes heel kort aan een rode kaart zat (geel had hij al). Ok we stonden ook achter; maar anders wissel je zo een speler niet als hij er niet doorheen zit. Ik zag gistern aan de linkerkant weer leuke combinaties tussen Sema Opspitalieri, en Maria? (bijna a la Labylle - Esajas) dus dat komt wel weer goed.
Ben geen fan van Winkens; dan zou ik eerder Knops back maken en Gilles in het centrum. Verder hebben we ook nog La Rosa dus dan evtl (la Rosa de laatste 20 minute erin brengen; die heeft trouwens wel het neusje voor de goal en in het verleden al bewezen)
Castro
Stankov verDellen Gilles Knops/Ospitalieri
Van Hyfte, Smeets en Rutjes
Maria - Sema - Ospitalieri /la Rosa

08 sept 2013 20:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #103
Man off the mach vak a en b angelside tribuun...voor de rest over de mach zelf is al alles gezegd :schamen: ...wie trekt ons over dit super dode punt heen...mvv op dit moment geen schim van een team.
Afbreken kan altijd nog :daag: ...ja ook ik ben super teleurgsteld over het verloop in de comp tot nu toe.
Maar ben super te spreken over de supporters die op de angelside vak a en b bevolken diep respect :thumbsup:.
Tini ruys heeft voor mij toch het voordeel van de twijfel...beetje(te) direct in zijn commentaar oppe tv,...maar hoor alleen maar zeer positieve geluiden van mensen die regelmatig op de training aanwezig zijn.
De samenwerking tussen cookie en hem zijn voortreffelijk de een vult de ander aan.
En ook de persoonlijke aandacht naar spelers individueel is uitstekend...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

08 sept 2013 22:35 08 sept 2013 22:37 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #104

Napoleon schreef : .....daarbij is RUijs en de kritiek groeit echt steeds breder op dit forum maar ook buiten dit forum op dit moment nie de juiste man.....wie zal t zeggen voor de lange termijn maar op dit moment leeft er bij heel veel supporters onvrede.....daar is hij zelf trouwens ook debet aan door zijn media optreden.

We kunnen dan wel zo geweldig trainen volgens sommige supporters maar iedereen die heeft gesport op enig niveau weet dat je beste training de wedstrijd zelf is

Zelf heb ik nog weinig kritiek gehoord op de trainer... behalve de te directe kritiek op een eigen speler in een interview. Maar denk dat de meeste toeschouwers wel zien dat deze selectie te weinig kwaliteit heeft.
O, ja de trainer zelf heeft ook op "enig" niveau gevoetbald.

Het enige positieve van deze voetbalavond vond ik de staande ovatie die Leroy Labylle kreeg. Blijkbaar hebben de supporters zijn voetbaltalent kunnen waarderen. Het zal denk ik lang duren voordat we weer zo'n voetballer in het tenue van usMVVke te zien krijgen.

08 sept 2013 22:42 08 sept 2013 22:43 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #105
zie vorige post. excuses

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden