>
Ontvangen bedankjes 307
opadiehard schreef :
Mental schreef : Kreeg een berichtje van Edmond van de Ster.
Zaterdag gaat de Ster om 16.30 uur open.
Thema van de dag:
'Crisis shoppen in de Ster'
Drank zal deze dag 1 euro kosten.
Sjit heb nog een zootje penningen van de oude prijs ...jao de blijfs unne hollender ...gr opa
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjonnie schreef : Over deze wedstrijd heb ik voor de 1e keer dit seizoen een GOED gevoel .....
les rouges blancs schreef :
Sjonnie schreef : Over deze wedstrijd heb ik voor de 1e keer dit seizoen een GOED gevoel .....
Prima en merci Sjonnie !
Niet alleen Sjonnie heeft een goed gevoel, ook de selectie had dat vandaag na de (best pittige) training.
Geenen was er klaar voor, van Hyfte idem en ook Sven en onze nieuwe "zwarte parel" bevestigde dit en had er veel zin in.
Dat ik geen onzin sta te verkopen kan Serke bevestigen, die zijn kritische blik over de hele training liet gaan,
en zag dat het goed was ...
De selectie en staf sprak ook hun hoop uit dat we weer zo fantastisch acte de présence geven als de laatste thuiswedstrijd.
Aan mij zal 't niet liggen, en jullie toch ook niet....?
forzaMVV1902 schreef : helaas geen geld om te gaan. jammer maar helaas! ik hoop dat we winnen. ik kan nog op zoek naar een sponsor maar de kans is klein. balen maar ja niks aan te doen.
jeoff schreef : Ik hoop dat onze spelers weten wat hun te doen staat: Die Fischer een beetje uit de tent lokken.. heeft hij zo een rode kaart te pakken
www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/d...ist-na-feestje.dhtml
jeoff schreef : Ik hoop dat onze spelers weten wat hun te doen staat: Die Fischer een beetje uit de tent lokken.. heeft hij zo een rode kaart te pakken l
J.P. Ler schreef : DDL:
MVV mogelijk met Geenen en Sema
VOETBAL
door onze verslaggever
MVV start de thuiswedstrijd tegen Excelsior van morgenavond (18.45 uur) mogelijk met aanwinsten Rick Geenen en Maic Sema. Het tweetal werd door trainer Tini Ruijs nadrukkelijk betrokken bij het gebruikelijke basisteam. "Maar we zijn er nog niet helemaal uit", stelt Ruijs. "Ik wilde ze testen in een bepaald systeem en ik ben tevreden." Sema kan uit de voeten als vleugelspeler of valse spits, Geenen werd gehaald als rechtsback. "En op die posities staan bij mij nog vraagtekens."
Mie leef Mestreech schreef :
J.P. Ler schreef : DDL:
MVV mogelijk met Geenen en Sema
VOETBAL
door onze verslaggever
MVV start de thuiswedstrijd tegen Excelsior van morgenavond (18.45 uur) mogelijk met aanwinsten Rick Geenen en Maic Sema. Het tweetal werd door trainer Tini Ruijs nadrukkelijk betrokken bij het gebruikelijke basisteam. "Maar we zijn er nog niet helemaal uit", stelt Ruijs. "Ik wilde ze testen in een bepaald systeem en ik ben tevreden." Sema kan uit de voeten als vleugelspeler of valse spits, Geenen werd gehaald als rechtsback. "En op die posities staan bij mij nog vraagtekens."
Sinds ik dat interview met Ruijs, na Telstar-MVV, loop ik sindsdien met het gevoel dat Ruijs Stankov gaat passeren morgen. Waarschijnlijk gaat dat ook gebeuren dan.