MVV - Excelsior

05 sept 2013 09:37
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - Excelsior #16
als het met voetbal niet lukt kan die wel wat van zijn enthousiasme overbrengen op het elftal en publiek...alleen daarvoor al.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2013 12:54 05 sept 2013 12:58 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV - Excelsior #17

opadiehard schreef :

Mental schreef : Kreeg een berichtje van Edmond van de Ster.

Zaterdag gaat de Ster om 16.30 uur open.
Thema van de dag:
'Crisis shoppen in de Ster'
Drank zal deze dag 1 euro kosten.


Sjit heb nog een zootje penningen van de oude prijs :lachen: ...jao de blijfs unne hollender :lachen: ...gr opa ;)

:applaus:

Zie het als aandelen met een enorme koersstijging in het vooruitzicht, aanstaande zaterdag koop je gewoon 100 nieuwe munten, die kun je volgende week of de week erop ingeven tegen een verhoogde prijs, tel uit je winst... (als het dezelfde munten zijn tenminste ;) ) /grapje ;)

Voor wat betreft MVV Maastricht - Excelsior, moeilijk... als MVV de verdediging weer op orde krijgt, Van Hyfte terug in vorm en Castro ballen pakt die hij hoort te pakken, wordt het een 3-1.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2013 13:08
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Excelsior #18
Veur de gooj orde: Zien de munte eine euro, of is 't dit kier contant betaole.
Kin m'ch zoe veurstèlle tot 't contant is umtot d'r aanders lui zien die massaal alle munte opkoupe?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2013 13:17 05 sept 2013 13:19 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Excelsior #19

Sjonnie schreef : Over deze wedstrijd heb ik voor de 1e keer dit seizoen een GOED gevoel .....


Prima en merci Sjonnie ! :applaus:
Niet alleen Sjonnie heeft een goed gevoel, ook de selectie had dat vandaag na de (best pittige) training. :thumbsup:
Geenen was er klaar voor, van Hyfte idem en ook Sven en onze nieuwe "zwarte parel" bevestigde dit en had er veel zin in.

Dat ik geen onzin sta te verkopen kan Serke bevestigen, die zijn kritische blik over de hele training liet gaan,
en zag dat het goed was ... ;)

De selectie en staf sprak ook hun hoop uit dat we weer zo fantastisch acte de présence geven als de laatste thuiswedstrijd.
Aan mij zal 't niet liggen, en jullie toch ook niet....?
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2013 13:37
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - Excelsior #20

les rouges blancs schreef :

Sjonnie schreef : Over deze wedstrijd heb ik voor de 1e keer dit seizoen een GOED gevoel .....


Prima en merci Sjonnie ! :applaus:
Niet alleen Sjonnie heeft een goed gevoel, ook de selectie had dat vandaag na de (best pittige) training. :thumbsup:
Geenen was er klaar voor, van Hyfte idem en ook Sven en onze nieuwe "zwarte parel" bevestigde dit en had er veel zin in.

Dat ik geen onzin sta te verkopen kan Serke bevestigen, die zijn kritische blik over de hele training liet gaan,
en zag dat het goed was ... ;)

De selectie en staf sprak ook hun hoop uit dat we weer zo fantastisch acte de présence geven als de laatste thuiswedstrijd.
Aan mij zal 't niet liggen, en jullie toch ook niet....?


Zeer zeker een goede training gezien, met de aandacht op dingen die niet goed zijn gegaan in bv vorige wedstrijden, er werd bv meteen afgefloten op het moment dat er iets gebeurde wat beter moest, en dit werd ook in de goede en foute versie voorgedaan.
Ik heb een zeer gedreven technische staf gezien (vooral Tiny en Cooky), die er alles aan doen dit MVV beter te maken, en ik ben ervan overtuigd dat dit zeer zeker gaat lukken. Tevens een leuk gesprek gehad met Sven Braken en LRB. Daarna Mike Magic Sema die zich aan ons voorstelde en een leuk gesprek met ons voerde, Lrb bood zichzelfs aan een leuke vriendin voor hem te zoeken :lachen: zodat hij het nederlands(lees mestreechs) snel onder de knie kon krijgen. Engels spreekt hij zeer goed trouwens. Sema is een goede behendige snelle speler, waar we veel plezier aan gaan beleven.
Daarnaast nog even met Tini ruijs en rick Geenen een goed gesprek gehad.
Laat me jullie zeggen dat deze trainer er alles aan doet met zijn technishe staf, dit MVV op korte termijn te krijgen waar ze behoren te staan.

Gr. Serke
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Jacques, damske, Boer458, Gamin, Och jeh, MVVgirl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2013 16:48
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV - Excelsior #21
helaas geen geld om te gaan. jammer maar helaas! ik hoop dat we winnen. ik kan nog op zoek naar een sponsor maar de kans is klein. balen maar ja niks aan te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2013 22:20
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 42
Meer
MVV - Excelsior #22

forzaMVV1902 schreef : helaas geen geld om te gaan. jammer maar helaas! ik hoop dat we winnen. ik kan nog op zoek naar een sponsor maar de kans is klein. balen maar ja niks aan te doen.


misschien dat het een beetje helpt, online vandaag nog 25 % vroegboekkorting

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2013 23:45
forzaMVV1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV - Excelsior #23
nee helaas, zelfs met korting niet. ik ben blij als ik nog genoeg geld heb om komende week te tanken om op mijn werk te komen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2013 08:47 06 sept 2013 09:23 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Excelsior #24
Ik hoop dat onze spelers weten wat hun te doen staat: Die Fischer een beetje uit de tent lokken.. heeft hij zo een rode kaart te pakken :P

www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/d...ist-na-feestje.dhtml

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2013 09:32
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - Excelsior #25

jeoff schreef : Ik hoop dat onze spelers weten wat hun te doen staat: Die Fischer een beetje uit de tent lokken.. heeft hij zo een rode kaart te pakken :P

www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/d...ist-na-feestje.dhtml



Tegen 10 man spelen we altijd een prima wedstrijd. :ohmy:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2013 09:33
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Excelsior #26

jeoff schreef : Ik hoop dat onze spelers weten wat hun te doen staat: Die Fischer een beetje uit de tent lokken.. heeft hij zo een rode kaart te pakken :P l


Dat is niet te hopen want tegen 10 man spelen ligt ons niet zo.... :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2013 12:50
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - Excelsior #27
Gooij gretige training gezeen, weurt ech good getraind op ut sjerps vaan de snede. Gooije hoop veur meurige. 4-1. 2x veldmate 1x magic en 1x van hyfte.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2013 13:25
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 121
Meer
MVV - Excelsior #28
DDL:

MVV mogelijk met Geenen en Sema

VOETBAL
door onze verslaggever

MVV start de thuiswedstrijd tegen Excelsior van morgenavond (18.45 uur) mogelijk met aanwinsten Rick Geenen en Maic Sema. Het tweetal werd door trainer Tini Ruijs nadrukkelijk betrokken bij het gebruikelijke basisteam. "Maar we zijn er nog niet helemaal uit", stelt Ruijs. "Ik wilde ze testen in een bepaald systeem en ik ben tevreden." Sema kan uit de voeten als vleugelspeler of valse spits, Geenen werd gehaald als rechtsback. "En op die posities staan bij mij nog vraagtekens."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2013 13:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV - Excelsior #29

J.P. Ler schreef : DDL:

MVV mogelijk met Geenen en Sema

VOETBAL
door onze verslaggever

MVV start de thuiswedstrijd tegen Excelsior van morgenavond (18.45 uur) mogelijk met aanwinsten Rick Geenen en Maic Sema. Het tweetal werd door trainer Tini Ruijs nadrukkelijk betrokken bij het gebruikelijke basisteam. "Maar we zijn er nog niet helemaal uit", stelt Ruijs. "Ik wilde ze testen in een bepaald systeem en ik ben tevreden." Sema kan uit de voeten als vleugelspeler of valse spits, Geenen werd gehaald als rechtsback. "En op die posities staan bij mij nog vraagtekens."


Sinds ik dat interview met Ruijs, na Telstar-MVV, loop ik sindsdien met het gevoel dat Ruijs Stankov gaat passeren morgen. Waarschijnlijk gaat dat ook gebeuren dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2013 13:58
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV - Excelsior #30

Mie leef Mestreech schreef :

J.P. Ler schreef : DDL:

MVV mogelijk met Geenen en Sema

VOETBAL
door onze verslaggever

MVV start de thuiswedstrijd tegen Excelsior van morgenavond (18.45 uur) mogelijk met aanwinsten Rick Geenen en Maic Sema. Het tweetal werd door trainer Tini Ruijs nadrukkelijk betrokken bij het gebruikelijke basisteam. "Maar we zijn er nog niet helemaal uit", stelt Ruijs. "Ik wilde ze testen in een bepaald systeem en ik ben tevreden." Sema kan uit de voeten als vleugelspeler of valse spits, Geenen werd gehaald als rechtsback. "En op die posities staan bij mij nog vraagtekens."


Sinds ik dat interview met Ruijs, na Telstar-MVV, loop ik sindsdien met het gevoel dat Ruijs Stankov gaat passeren morgen. Waarschijnlijk gaat dat ook gebeuren dan.


Ik zie daar het probleem niet zo van in. De beste moet spelen. Moet Antonio maar op de training bewijzen dat hij de beste is. Hij heeft vorig jaar natuurlijk amper concurrentie gehad van de Kuuper en Moustafa, misschien doet een beetje concurrentie hem wel goed en komt hij terug op het niveau van vorig jaar. Hij was tenslotte niet voor niks jeugdinternational van Macedonië en moet toch meer kunnen als wat hij de laatste weken laat zien.

Geldt voor de hele verdediging trouwens (en dan zeer zeker voor Verdellen)
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden