MVV - Excelsior

08 sept 2013 00:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Excelsior #76

MVV4life schreef : Kin iemand miech oetlegke boerum veer neet Borgers höbbe gehawwe?
Dee waor relatief goodkoop, vaan Mestreech, oet de eige stal, sjoot ze wel derin en wow hiel geere...

Je slaat de spijker op de kop.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2013 01:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #77
Wederom zwakke wedstrijd. Eerste helft was een schande, tweede was ietsje beter.
Excelsior speelde net als ons erg slecht, maar werd rijkelijk beloond met 3 punten. Afgaande op de wedstrijd verdienden beide ploegen eigenlijk 0 punten.
MVV kon weer geen vuist maken. Als je ze van 2 meter afstand nog richting dak van de tribune schiet....tsja....
Ruijs stond dit keer fanatiek te coachen. Het was nodig, maar de vorige keren was hij onzichtbaar. Hij is bezig met "iets". Ik zie dat "iets" (nog) niet. Tactisch klopt er helemaal niets van. Het zelfvertrouwen is er absoluut niet. We hebben een goede overwinning nodig. Vanavond had dat makkelijk gekund, hopelijk vrijdag.

Oja...complimenten voor het "nieuwe" MVV: zelfs een paraplu moet tegenwoordig worden ingeleverd bij het fouilleren... Lekker gastvrij naar je "klanten" die bij slecht weer toch weer naar het gebraggel komen kijken. Gelukkig was wel de mobiele camere-unit weg bij AS Vak F/G.

Enne....schei in godsnaam uit met die MOTM. Sommige wedstrijden (tegenwoordig helaas vrijwel alle) hebben GEEN MOTM. Het is geen verplichting deze te moeten kiezen. Wie proberen we hiermee te besodemieteren? Tom van Hyfte weet verdomd goed dat het vanavond weer helemaal niets was. En hij wil ook niet gekozen worden als "de minst slechtste".

08 sept 2013 01:10
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Excelsior #78
Borgers was ook niks net als Braeken zonder geen techniek; een houte klaas en ben dus blij dat hij weg is.
Vond het in de 2-e helft helemaal niet zo slecht, alleen de goal viel aan de verkeerde kant.
Sema is een echte aanwinst!!
iemand met techniek, en er waren genoeg goede combinaties waar mvv erdoor was (door de verdediging van excelsior) maar dan onbrak dat laatste beetje durf om direct op de goal af te gaan (bv bij Opspitaleri). Straks met Schreurs ziet dat weer anders uit, hij weet daar wel raaad mee, met deze halve kansen. Ook van Maria gaat dreiging uit. De kans van Stankov was eigenlijk niet te missen. mvv had dus minimaal gelijk verdient.

Wat ik wel slecht vond is de trage opbouw van Knops langs de lijn, wat vertraagt die jongen het spel en steeds weer risikoloos breed; zelfs als je achter staat (en hij had ook nog de illusie mee te kunnen in de eredivisie). Wie was de fout van de tegengoal, dat kon ik niet goed zien? achterin rommelt het af en toe goed; het was niet de eerste kans voor excelsior de tegengoal.

Laat ik voorop stellen dat ik heeel blij ben dat van Hyfte gebleven is, een geweldige voetballer.
Over enkele maanden draaid dit mvv weer prima, let maar op.
ps dat Trost niks is kun je vanavond weer zien 5-0; ik wed dat vvv geen kampioen wordt; hij heeft een behoorlijke puinboel achter gelaten
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

08 sept 2013 01:36
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Excelsior #79
Met bombarie een spits halen en hem dan op het middenveld zetten!
Verder is het een schande dat (excuses dat ik hem zo noem) die melktand uit Geleen vandaag zijn debuut voor ons heeft gemaakt. Heeft geen enkel moment bewezen beter te zijn dan Stankov.

Voorheen keek ik dagen uit naar een wedstrijd van MVVke, maar het lijkt langzamerhand een sleur te worden.

08 sept 2013 07:22
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Excelsior #80
Afscheid van labylle was ook lekker geregeld hoor, even snel voor de wedstrijd geen bloemen voor die jongen, en hem dan vervolgens helemaal alleen op de hoofdtribune laten zitten zonder naar hem om te kijken.
Hoopte misschien dat je zo,n speler nog eens terug mag verwachten in de geusselt, maar ja als er zo met je wordt gegaan.
Zo ga je niet met spelers om mvv, volgende keer iets meer aandacht voor zo,n goede speler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, de bok, Boer458, SoerenBusk

08 sept 2013 08:34
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #81
Laten we nu niet alles afbreken !!
We hebben nu de afgelopen jaren veel succes gehad (Play Offs), dat hadden we niet durven dromen.
Het verval kwam vorig seizoen 2e helft competitie en als je dan nog financieel moet inleveren, en spelers als Labylle en Esajas vertrekken en er komt (nog) niets gelijkwaardigs voor terug, dan glijd je langzaam verder af.......helaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

08 sept 2013 08:50
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Excelsior #82
Geen voorhoede wil zeggen geen doelpunten dus ook geen winst. Geen aanvoer meer vanaf de buitenkant zoals vorig seizoen met schreurs en esajas. Hier had het bestuur in mijn ogen toch echt op moeten inspelen. En die Ruys is n goeie trainer. Als Rene was gebleven stonden we er denk ik hetzelfde voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SoerenBusk

08 sept 2013 08:57
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Excelsior #83

forzaMVV1902 schreef : 4e verlies op rij! en dat tegen een ploeg die uit bijna niet kan winnen........ waar zijn de witte zakdoekjes!!!

Ik zag er 1op de Angel side onder het score bord na de 0-1.

Wat is er met us MVV aan de hand?
Ik blijf erbij geef Tini wat meer tijd ( en training in de media),we gaan nog een goeie reeks neerzetten.
KOM OP DIE ROEIE

08 sept 2013 09:10
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Excelsior #84
Renee wilde niet mvv trainen onder deze omstandigheden !

Het is allemaal grauwe middelmaat inclusief de trainer !

De spelers die er boven uit staken vorig seizoen zijn het onder deze taktiek van ANGSTHAAS Tini ook een klasse minder !

Maar goed dat JONG ajax enz in dit seizoen actief zijn anders waren het nog 0 punten .

Renee bracht als het moeilijk was een aanvaller erbij , deze HALVE een verdediger !

Gelukkig is er vandaag een hoogmis !

08 sept 2013 09:59
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Excelsior #85
En welke aanvaller moest hij inzetten dan? Wat je niet hebt kun je ook niet inzetten.

08 sept 2013 10:03
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Excelsior #86
Ach ja, het loopt inderdaad niet, dat ligt volgens veel mensen aan de trainer, maar ik weet zeker dat het wel gaat lopen. Duurt misschien te lang, maar het komt. Ben benieuwd of die zeikerds wat nu allemaal zeggen niet meer te komen kijken dan ook wegblijven. Supporter ben je in goede en slechte tijden, alleen hier in het maastrichtse lopen wat veel azijnzeikerds rond die hun steun alleen willen geven als mvv wel goed draaid. Tegen die mensen zou ik willen zeggen, blijf weg en kom niet meer terug als het straks wel loopt en dan staan te juichen, ik kan jullie missen als kiespijn.
MVV veur altied in gooij en slechte teije !!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Sjotelsplak, jesfen, opadiehard, SoerenBusk

08 sept 2013 10:07
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Excelsior #87
Zoekend naar woorden..het is lastig.

Laat ik beginnen bij het begin. Zaterdag 18.45, excuses voor mijn woorden; maar wat een kut tijd. Ongelofelijk, dan zijn mijn aardappelen nog net niet gaar, en mijn sperzibonen nog net te a la dente zodat deze ook meteen in de prullebak geflikkerd kunnen worden. Dit in combinatie met de teleurstellende prestaties en de daardoor mindere sfeer, zorgde voor het record van 4044 toeschouwers, Uuuuh uuuuhhh 4044, ik hoop niet dat de gene die dit telt ook in de boekhouding werkt, want dan zou zelfs de Backstage op de Tongerseweg nog een fortuin maken op papier.

Dan het afscheid van Labylle, dat volgens mij bij mvv ook tussen de aardappelen en de sperzibonen door moest, want iedereen vroeg zich af waar dit opeens vandaan kwam, totaal ongeorganiseerd. Jammer

Enfin, de wedstrijd vangt aan, en ik moet tot mijn schrik constateren dat ik naar een wedstrijd "living statue" aan het kijken ben. Een vertraagde weergave van een nieuwe versie van Anne Maria Koekoek werd ons voorgeschoteld. Geen beleving, geen passie.

En dan wederom de corners en de spelhervatingen. Het als proffesioneel voetballer presteren om de bal meerdere malen op knie hoogte de 16 in te laten stuiteren, vind ik ook een prestatie op zich.

Natuurlijk, krijg je in de 44 minuut een pingel, maak je 1-0 de Rotterdammers moeten komen, en je wint met gemak met 3-0.
Maar als je achterstaat en dan nog zo lang lopen tikken en breien, dat de trui van mijn overgrootmoeder tot aan de grond komt, dan is er gewoon iets goed mis met de instelling en gegeven instructies.

nu 9 punten uit 3, anders komt mijn witte zakdoek, diep opgeborgen na Chapa, weer eens gestreken uit de kast.

Kom op. Even Focus, passie en teamwerk.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frostie_999

08 sept 2013 10:11
Eepke
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - Excelsior #88
Leuk hoor dat gezeur van Ruys over aanvallers, maar volgens mij presteerde Trost nog vele malen beter met een voorhoede die bestond uit Esajas, Olsen en Voorjans....

08 sept 2013 10:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Excelsior #89
Waarom mag smeets toch iedere keer die corners nemen.
Zodra ik hem naar die cornervlag zie lopen weet ik al dat het niets word.
Sorry dat ik het zeg maar die jongen heeft dit seizoen nog geen 1 goede corner genomen.

De bal komt in meeste gevallen nog niet eens aan de eerste paal. laat staan dat de bal hoogte heeft.
Als hij dan al hoogte heeft vliegt hij ver achter de 2de paal.
Het is dat ik iedere dag van de week moet werken anders was ik ze dit op de training zelf eens gaan vertellen.
Die kinderen in de rust die hoekschoppen namen hadden nog betere ballen.

Vorig jaar riep ik nog we maken kans op kampioenschap / playoff. Nu zit ik te piekeren of we niet voor degradatie spelen/

1 ding is zeker. Prijzen zijn duurder geworden, maar we hebben er veel en veel minder voor terug gekregen.
Wat een laf voetbal was het gisteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SoerenBusk

08 sept 2013 11:13
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Excelsior #90
Mijn eerste wedstrijd van MVV dit seizoen. Waar heb ik naar gekeken? Geen enkele beleving. Ik kan beter weer naar het strand in Afrika gaan om daar naar het voetbal van alle mannen jong en oud te gaan kijken. Zij spelen voor de fun maar bij MVV heb ik geen enkele fun gezien. P.s. Krijgen de spelers van MVV nog steeds geen wedstrijdpremie? Ik kan me voorstellen dat dit ook een witte motor kan zijn voor hun beleving.

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden