JVC Cuijk - MVV

15 dec 2013 17:40
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
JVC Cuijk - MVV #31

DJ-AMIGO schreef : Is Ospitalieri tegen Cuijk geschort voor deze bekerwedstijd n.a.v. zijn directe rode kaart in de competitiewedstrijd VVV-MVV ?


Nee, hij is niet geschorst en zal er dinsdag bij zijn.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 17:57
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
JVC Cuijk - MVV #32

Aswin schreef :

DJ-AMIGO schreef : Is Ospitalieri tegen Cuijk geschort voor deze bekerwedstijd n.a.v. zijn directe rode kaart in de competitiewedstrijd VVV-MVV ?


Nee, hij is niet geschorst en zal er dinsdag bij zijn.


En hij zal woensdag ook kunnen meespelen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 18:51
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
JVC Cuijk - MVV #33

Aswin schreef :

DJ-AMIGO schreef : Is Ospitalieri tegen Cuijk geschort voor deze bekerwedstijd n.a.v. zijn directe rode kaart in de competitiewedstrijd VVV-MVV ?


Nee, hij is niet geschorst en zal er dinsdag bij zijn.



Bij direct rood ben je volgens mij ten alle tijden geschorst(zowel beker als competitie).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 22:03
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
JVC Cuijk - MVV #34
JVC Cuijk - MVV, 20.00 uur. Scheidsrechter: Manschot. Assistent-scheidsrechters: Siebert en Kleinjan. Vierde official: Van den Heuvel.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2013 08:58
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
JVC Cuijk - MVV #35
Hans Kraaij klaar voor MVV

van onze Telesportredactie
Hans Kraaij jr. is met JVC Cuijck klaar voor de bekerstrijd tegen MVV. De topklasser won zondag in de competitie met liefst 6-0 van ADO'20 en is nu terug te vinden op een gedeeld 3e plek.

Hans Kraaji jr. is met JVC Cuijck klaar voor de bekerconfrontatie met MVV.
Iedereen in Cuijck hoopt woensdagavond op een bekerstunt. Vlak na de loting was technisch directeur Kraaij in elk geval hoopvol gestemd. "Heel Cuijck leeft met ons mee. Het wordt weer de wedstrijd van de eeuw."
De KNVB-beker is in de achtste finales aanbeland. Naast JVC Cuijck maakt ook IJsselmeervogels als niet profclub kans op de kwartfinales. De opdracht van de ploeg uit Spakenburg is echter loodzwaar. Ajax komt namelijk op donderdag op bezoek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2013 15:58
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
JVC Cuijk - MVV #36
Wij reizen met een aantal man al in de middag op naar de metropool Cuijk.

Zijn er nog andere forumleden die het lokale gerstenat van de plaatselijke dorpskroeg willen testen?

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2013 17:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
JVC Cuijk - MVV #37

Och jeh schreef : van onze Telesportredactie
Hans Kraaij jr. is met JVC Cuijck klaar voor de bekerstrijd tegen MVV. De topklasser won zondag in de competitie met liefst 6-0 van ADO'20 en is nu terug te vinden op een gedeeld 3e plek.


Wel slecht dat een krant als De Telegraaf niet eens weet hoe je Cuijk moet spellen? ;)

Ospitalieri is inderdaad geschorst bij direct rood telt dit ook voor de beker, Sema zijn logische vervanger dan. Heb er wel vertrouwen in als ze doorgaan op de weg waar ze de 2e helft tegen Venlo zijn ingeslagen. Met dat verschil dat de kansen nu dan wel worden afgemaakt. Bekendste naam bij hun is natuurlijk Jorrit Ritzen (ex-MVV). Aanvallers Latupeirissa en Prent ken ik ook vanuit het betaald voetbal. Blijft dus oppassen natuurlijk, want ook zij gaan alles geven. Dacht 55.000 euro sowieso als ze doorkomen, maar goed dat zal onze spelers al op het hart gedrukt zijn neem ik aan.

Omnisciens veel plezier in Cuijk, heb zelf al helaas een ticket voor de bus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2013 17:33
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
JVC Cuijk - MVV #38
2 berichten uit de Gelderlander:

CUIJK - In de aanloop naar de KNVB-bekerwedstrijd tegen MVV is JVC Cuijk goed op schot. Na 4 doelpunten tegen Chabab en AFC scoorde de ploeg van Hans Kraaij jr. en Piet de Kruif tegen ADO’20 zes keer. De 6-0 zege in een record voor topklasser JVC.

Vorig jaar won de Cuijkse club met 5-0 van SWZ. Zes JVC’ers scoorden. Kevin van Veen kopte raak in de 11e minuut na een voorzet van Fathi Ben-Ahmed. De linkerspits was in de 51e minuut zelf succesvol (2-0).

In het laatste kwartier waren invaller Dennis Schouten (met zijn eerste balcontact), Alexander Prent, Jordie van der Laan en Mark Fennebeumer trefzeker. ADO stelde JVC-doelman Joris van Gerwen nauwelijks op de proef.

De Kruif sprak van een topmiddag. „We konden geen betere voorbereiding op de wedstrijd tegen MVV hebben. Deze 6-0 geeft veel zelfvertrouwen.



CUIJK - JVC Cuijk-trainer Hans Kraaij jr. beslist na de KNVB-bekerwedstrijd tegen MVV, die woensdag wordt afgewerkt, of hij ingaat op een aanbod van een Nederlandse profclub. Welke club hem heeft benaderd wil Kraaij niet zeggen.
Bekijk ook...

Ook wil hij niets kwijt over de manier waarop hij eventueel aan de slag gaat in het betaald voetbal. Kraaij beschikt niet over de vereiste papieren. Momenteel vormt hij samen met Piet de Kruif het technisch duo van topklasser JVC. Ook De Kruif heeft niet het diploma dat werken als hoofdtrainer in de proftak mogelijk maakt. Hij zou wel als assistent-trainer in het betaald voetbal aan de bak kunnen. De twee trainers zijn momenteel bezig aan hun tweede seizoen bij JVC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2013 19:11
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
JVC Cuijk - MVV #39
Mvv heeft al geluk dat de weersomstandigheden in het voordeel zijn van de technisch betere ploeg
(geen zwaar bevroren veld met regen en/of natte sneeuw).
Die domme ? rode kaart voor Opspitaleri, daar had ik vorig week al voor gewaarschuwd (spelers kennen de regels dus niet).
Dat Sema meedoet dat zou een logische zaak moeten zijn. Maar ik zou Stankov of Gilles eens uitproberen op de links back,
dan vindt je al meer voetballende openingen naar voren toe. En natuurlijk Knops op de plek van Kuipers, (is opbouwend vele malen beter, en willen hier toch gaan aanvallen of niet?). Minimaal 1 van deze 2 opties zou ik overwegen.
Wie gooien we erin als we 20 minute voor het eind niet voorstaan, of zelfs achter (waar ik naar de 2-e helft gisteren niet vanuit ga)?
Maria als extra spits of Smeets extra erbij op het middenveld?
Ben benieuwd, de toekomst van enige mvv-ers hangt ervan af ..... :)
Ik droom als s'nachts van 10 bussen naar de Kuip, wat financieel de redding zou zijn (zelfs voor Sema)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2013 21:03
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
JVC Cuijk - MVV #40
De rode kaart was een gevolg van het mee voetballen van Bram. Zat te ver af om te zien of deze terecht was, maar als hij er niet vol in was gegaan was het al direct een doelpunt geworden!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2013 22:32 16 dec 2013 22:33 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
JVC Cuijk - MVV #41

les rouges blancs schreef : ... - JVC Cuijk-trainer Hans Kraaij jr. beslist na de KNVB-bekerwedstrijd tegen MVV, die woensdag wordt afgewerkt, of hij ingaat op een aanbod van een Nederlandse profclub. Welke club hem heeft benaderd wil Kraaij niet zeggen..


Roda JC??!! Een andere betaald voetbalclub (zonder trainer óf met een trainer die onder vuur ligt) kan ik me op dit moment niet bedenken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2013 23:14
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
JVC Cuijk - MVV #42

Ekstertjj schreef :

les rouges blancs schreef : ... - JVC Cuijk-trainer Hans Kraaij jr. beslist na de KNVB-bekerwedstrijd tegen MVV, die woensdag wordt afgewerkt, of hij ingaat op een aanbod van een Nederlandse profclub. Welke club hem heeft benaderd wil Kraaij niet zeggen..


Roda JC??!! Een andere betaald voetbalclub (zonder trainer óf met een trainer die onder vuur ligt) kan ik me op dit moment niet bedenken...


Volgens mij De Graafschap ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 10:07
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
JVC Cuijk - MVV #43
Present in Cuijk. Eerst wat eten daar en wellicht een drankje daarbij. Voor mij bijna een thuiswedstrijd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 10:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
JVC Cuijk - MVV #44
Echt balen dat ik na Telstar en Venlo ook deze wedstrijd moet missen.
Was er graag bij geweest. Maar werkverplichtingen gaan nu even voor.
Ik heb trouwens een heel vervelend voorgevoel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 10:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
JVC Cuijk - MVV #45

Boschpoort schreef : Echt balen dat ik na Telstar en Venlo ook deze wedstrijd moet missen.
Was er graag bij geweest. Maar werkverplichtingen gaan nu even voor.
Ik heb trouwens een heel vervelend voorgevoel.



Boschpoort, maak je niet druk we winnen die pot !!
Cuijck draait te lekker, die gaan steeds meer geloven in hun succes, wij slaan daar toe !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden