>
Ontvangen bedankjes 319
DJ-AMIGO schreef : Is Ospitalieri tegen Cuijk geschort voor deze bekerwedstijd n.a.v. zijn directe rode kaart in de competitiewedstrijd VVV-MVV ?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aswin schreef :
DJ-AMIGO schreef : Is Ospitalieri tegen Cuijk geschort voor deze bekerwedstijd n.a.v. zijn directe rode kaart in de competitiewedstrijd VVV-MVV ?
Nee, hij is niet geschorst en zal er dinsdag bij zijn.
Aswin schreef :
Nee, hij is niet geschorst en zal er dinsdag bij zijn.
Och jeh schreef : van onze Telesportredactie
Hans Kraaij jr. is met JVC Cuijck klaar voor de bekerstrijd tegen MVV. De topklasser won zondag in de competitie met liefst 6-0 van ADO'20 en is nu terug te vinden op een gedeeld 3e plek.
les rouges blancs schreef : ... - JVC Cuijk-trainer Hans Kraaij jr. beslist na de KNVB-bekerwedstrijd tegen MVV, die woensdag wordt afgewerkt, of hij ingaat op een aanbod van een Nederlandse profclub. Welke club hem heeft benaderd wil Kraaij niet zeggen..
Ekstertjj schreef :
les rouges blancs schreef : ... - JVC Cuijk-trainer Hans Kraaij jr. beslist na de KNVB-bekerwedstrijd tegen MVV, die woensdag wordt afgewerkt, of hij ingaat op een aanbod van een Nederlandse profclub. Welke club hem heeft benaderd wil Kraaij niet zeggen..
Roda JC??!! Een andere betaald voetbalclub (zonder trainer óf met een trainer die onder vuur ligt) kan ik me op dit moment niet bedenken...
Boschpoort schreef : Echt balen dat ik na Telstar en Venlo ook deze wedstrijd moet missen.
Was er graag bij geweest. Maar werkverplichtingen gaan nu even voor.
Ik heb trouwens een heel vervelend voorgevoel.