JVC Cuijk - MVV

17 dec 2013 11:25
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
JVC Cuijk - MVV #46
Hoeveel man Mvv is de verwachting die aanwezig zal zijn in Cuijk ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 12:54 17 dec 2013 12:55 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
JVC Cuijk - MVV #47

ouwe rot schreef :

Aswin schreef :

DJ-AMIGO schreef : Is Ospitalieri tegen Cuijk geschort voor deze bekerwedstijd n.a.v. zijn directe rode kaart in de competitiewedstrijd VVV-MVV ?


Nee, hij is niet geschorst en zal er dinsdag bij zijn.



Bij direct rood ben je volgens mij ten alle tijden geschorst(zowel beker als competitie).


Ospitalieri blijft drie wedstrijden geschorst, Sema is zijn vervanger.
Stankov of Smeets vervangt waarschijnlijk Rutjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 13:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
JVC Cuijk - MVV #48
MVV: Sema vervangt Ospitalieri in bekerstrijd

Zonder Marco Ospitalieri reist MVV woensdag naar Cuijk voor de bekerwedstrijd tegen topklasser JVC’31 (20.00 uur). Manager Ron Elsen reisde maandagavond naar Zeist om zijn rode kaart tegen VVV aan te vechten, maar kreeg gisterochtend het bericht dat de KNVB de drie wedstrijden schorsing handhaaft. Maic Sema zal zijn plek in de aanvalslinie overnemen.

Maastricht
Van onze verslaggever

Wellicht volgt er nog een wijziging. Trainer Tini Ruijs wil graag meer diepte in het spel krijgen en overweegt Antonio Stankov of Bryan Smeets op het middenveld in te passen. Dat zou dan ten koste gaan van Nathan Rutjes of Adnan Secerovic.
De bekerstrijd is van cruciaal belang voor MVV. Winst betekent een premie van 55.000 euro van de KNVB en een lucratieve kwartfinale. Met dat geld zouden de financiële problemen van de club flink verlicht kunnen worden. De Maastrichtenaren hebben zich grondig voorbereid. Zo bekeek de technische staf drie keer een wedstrijd van de topklasser.
Mogelijke opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Kuipers, Winkens, Secerovic, Stankov, Van Hyfte, Sema, Veldmate, Schreurs.

Met de instelling van de 2e helft zoals in Venlo halen we de volgende ronde!
Morgen present!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 13:23
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
JVC Cuijk - MVV #49
Wij zijn met een 4tal man rond half 5 in Cuijk. kunnen we nog 3 uur Pils drinken.

Ik gooi mijn locatie wel ff op het forum of fb haha. Tot morgen

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 13:58 17 dec 2013 14:10 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
JVC Cuijk - MVV #50

tuutsje schreef : MVV: Sema vervangt Ospitalieri in bekerstrijd

Zonder Marco Ospitalieri reist MVV woensdag naar Cuijk voor de bekerwedstrijd tegen topklasser JVC’31 (20.00 uur). Manager Ron Elsen reisde maandagavond naar Zeist om zijn rode kaart tegen VVV aan te vechten, maar kreeg gisterochtend het bericht dat de KNVB de drie wedstrijden schorsing handhaaft. Maic Sema zal zijn plek in de aanvalslinie overnemen.

Maastricht
Van onze verslaggever

Wellicht volgt er nog een wijziging. Trainer Tini Ruijs wil graag meer diepte in het spel krijgen en overweegt Antonio Stankov of Bryan Smeets op het middenveld in te passen. Dat zou dan ten koste gaan van Nathan Rutjes of Adnan Secerovic.
De bekerstrijd is van cruciaal belang voor MVV. Winst betekent een premie van 55.000 euro van de KNVB en een lucratieve kwartfinale. Met dat geld zouden de financiële problemen van de club flink verlicht kunnen worden. De Maastrichtenaren hebben zich grondig voorbereid. Zo bekeek de technische staf drie keer een wedstrijd van de topklasser.
Mogelijke opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Kuipers, Winkens, Secerovic, Stankov, Van Hyfte, Sema, Veldmate, Schreurs.

Met de instelling van de 2e helft zoals in Venlo halen we de volgende ronde!
Morgen present!


Degelijke opstelling: met Stankov heb je verdedigend een versterking op het middenveld ( want met alle respect is dat eerder het zwakke punt van van Hyfte, Secerovic en Smeets op die positie) en is hij aanvallend op de flank best van waarde .
En een sterk middenveld heb je nodig tegen deze supergemotiveerde "amateurs"...

Terwijl je met Sema en Schreurs juist technisch vernuft en creativiteit in de ploeg hebt. Die daardoor twee verdedigers bezig houden, waardoor Van Hyfte en Veldmate beter in stelling gebracht (kunnen) worden.

Wel jammer dat Braken niet van de partij kan zijn, want hij scoort toch het meeste van alle aanvallers en ook nog eens regelmatig.

Conditioneel zal het wel een veldslag worden, want de KKK (Kraay's Kuikse Kuikens :lachen: ) zullen alles geven !
En met het hele dorp achter de ploeg ,verwacht ik een Engelse cupmatch ...en kinne die vaan us hun boorst naat maake !

LRB oppe sjet present!


We shall not,
We shall not be moved,
We shall not,
We shall not be moved,
Just Like a team that's going to the quarter final
We shall not be moved...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 14:08
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
JVC Cuijk - MVV #51
Braken niet erbij? hoe bedoel je?

Wie is er nou allemaal geblesseerd bij MVV?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 14:15 17 dec 2013 14:20 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
JVC Cuijk - MVV #52

Boe is dat feeske? schreef : Braken niet erbij? hoe bedoel je?

Wie is er nou allemaal geblesseerd bij MVV?


Ik dacht dat Sven geblesseerd was / is. Hij heeft er al enkele weken last van ( hamstring?). Wel traint hij regelmatig met het eerste mee, maar soms ook een enkele keer apart. Als pinchhitter kan hij wel van waarde zijn in de tweede helft, mocht dat nodig zijn.

Maria heeft nog steeds last van z'n enkel, en het is niet aan te raden om nog vaker of verder met pijnstillers te spelen. Vroeg of laat breekt dat op en betaal je daar ( zowel als ploeg als ook als speler) de rekening voor.

La Rosa is een geval op zich: ik weet niet wat dar de in's en out's van zijn en heb deze week geen training kunnen volgen, maar de afgelopen maand trainde hij apart en kan dit wel een langdurig proces zijn...

Verder weet ik niet hoe ( en in hoeverre) we met de anderen die terugkomen van een blessure er voor staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 14:42
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
JVC Cuijk - MVV #53
Dan hoop ik toch dat hij Rutjes verkiest boven Secerovic. Dan heb je toch iemand die voorop in de strijd gaat ipv een speler die voor iedere scheet op de grond ligt. Ik voorspel een lastige wedstrijd met een 1-2 in de laatste minuut :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 16:47 17 dec 2013 16:52 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
JVC Cuijk - MVV #54
Ik brgrijp niet dat sommige mensen hier zo lichtzinnig over deze wedstrijd kunnen doen, ja oké het is een amateurclub en we horen de wedstrijd te winnen maar MVV en beker? altijd een ramp geweest én dan juist tegen kleinere clubs.

Toevallig kwam ik bij het opruimen en inpakken van me spullen (ben bezig met verhuizen) het boek 'MVV Veur Iewig' tegen (het boek over 100 jaar MVV die ik kwijt was) daar staan o.a ook alle bekerwedstrijden in t/m 2002 en MVV heeft sowieso nooit geen bekerfinale gespeeld :( en is maar heel sporadisch in de kwart en halve-finale gekomen.
De geschiedenis leert ons dat MVV om precies te zijn 3x de halve finales heeft gespeeld (in 1918 verloren ze met 1-5 van RCH, in 1943 verloren ze met 1-3 van DFC en in 1958 werd met 1-3 van FC Volendam verloren) en 4x in de kwartfinales is gestrand (de laatste keer was op 28 februari 1996 tegen Feyenoord werd het toen 1-2 in de Geusselt)

Dus het zou sowieso super geweldig zijn mocht MVV morgen voor de 5e keer in haar geschiedenis de kwartfinales weten te halen :applaus:
Maar let wel, de geschiedenis leert ons dat MVV het in de beker tegen de grote altijd beter deed als tegen de kleintjes (met vooral in augustus 2001 een treurig dieptepunt toen MVV werd uitgeschakeld in de 1e (poule) ronde door IVS en Fortuna Sittard, alleen van EHC/Norad werd in de poule gewonnen)
Lichtzinnigheid moeten we dus niet hebben, we moeten (zoals oud MVV-er Janusz Kowalik het zelf ooit ook iedere wedstrijd deed) echt alles geven onze 'ziel & body' en alles én dan zie ik ons zeker weer een 'stukske' geschiedenis schrijven :thumbsup:

Hup hup hup MVV - ès Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon. :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 17:10
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
JVC Cuijk - MVV #55
De laatste kwartfinale was tegen AZ een aantal jaar geleden ;)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 17:52 17 dec 2013 17:52 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
JVC Cuijk - MVV #56

Sjotelsplak schreef : De laatste kwartfinale was tegen AZ een aantal jaar geleden ;)


Ja tuurlijk je hebt gelijk dom dom dom van mij ik ging alleen uit van het boek en dat liep 'maar' tot 2002 natuurlijk lol.
AZ - MVV 4-0 in de kwartfinale seizoen 2005/2006 en een seizoen later was het weer AZ - MVV toen 5-0 in de achtste finales..

Thanks ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 18:20
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
JVC Cuijk - MVV #57

kribbebieter schreef : Hoeveel man Mvv is de verwachting die aanwezig zal zijn in Cuijk ?

De Supportersclub laat 2 volle bussen rijden, voorzover bekend gaan daarnaast ook de nodige mensen met eigen vervoer.
Er schijnen ook links en rechts ook wat café's bussen geregeld te hebben.inschatting 3 a 400 man.

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 19:04
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
JVC Cuijk - MVV #58

Och jeh schreef : Dan hoop ik toch dat hij Rutjes verkiest boven Secerovic. Dan heb je toch iemand die voorop in de strijd gaat ipv een speler die voor iedere scheet op de grond ligt. Ik voorspel een lastige wedstrijd met een 1-2 in de laatste minuut :D


Dat hij voorop in de strijd gaat, is een zekerheidje. Helaas maakt hij te veel domme overtredingen waarna hij geel pakt. Om die rede zie ik meer een basisplaats voor Secerovic weggelegd.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2013 00:24
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
JVC Cuijk - MVV #59
Ze verwachten blijkbaar rond de 3000 toeschouwers in cuijk?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2013 00:36
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
JVC Cuijk - MVV #60
Mensen, vergeet je extra jasje om mee te gooien niet om de draak te steken met Hans Kraay Jr. Was wel een leuk idee in de 1e post van dit topic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden