JVC Cuijk - MVV

18 dec 2013 22:36
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #121
Gamins, nous nous reverrons

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2013 22:38
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #122

jeoff schreef : als dat laatste waar is schaam ik me 1000 keer meer voor onze 'supporters' dan voor deze nederlaag!
maar goed, dit zijn nog geruchten.

Helaas geen geruchten.

Heb gezien hoe de trainer werd aangevallen door MVV 'supporters'.

Uit betrouwbare bron vernomen dat spelers zijn geslagen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

18 dec 2013 22:42 18 dec 2013 22:44 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #123

Aswin schreef : Helaas geen geruchten.

Heb gezien hoe de trainer werd aangevallen door MVV 'supporters'.

Uit betrouwbare bron vernomen dat spelers zijn geslagen.

deze gasten hebben totaal geen besef dat ze zelf heel hard mee aan het werken zijn aan de destructie van MVV!
En dat noemt zich supporter :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

18 dec 2013 22:43 18 dec 2013 22:49 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #124
Trainer Tini Ruijs van MVV Maastricht is na afloop van de wedstrijd tegen JVC Cuijk aangevallen door supporters.

MVV verloor de bekerwedstrijd van amateurclub JVC Cuijk met 2-1. Toen de scheidsrechter de wedstrijd afloop liepen MVV-supporters liepen richting dug out van MVV. Daarbij kreeg Ruijs enkele rake klappen.

Ambulance
Ook een Maastrichtse steward die bij de hoofdingang stond raakte gewond. Hij is per ambulance afgevoerd.

Volgens een getuige waren dronken MVV-supporters al voor aanvang van de wedstrijd ruzie aan het zoeken in het centrum van Cuijk. Na de wedstrijd hebben MVV-fans vlaggen van de stad Cuijk en van JVC Cuijk in brand gestoken.

18 dec 2013 22:49 18 dec 2013 22:50 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #125
het erge is.. kijk je op Facebook, zie je dat mensen het openlijk 'Leuk' vinden dat Tini klappen heeft gekregen. Bekijk je de profielpagina's van deze gasten, blijken sommigen zich ook nog eens te hebben voortgeplant!

Ik begin de hoop in de mensheid totaal te verliezen :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u Satinius, Kloeteklaos, Sjop

18 dec 2013 22:52
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #126
Van L1:
MVV-coach Ruijs aangevallen door eigen fans
Trainer Tini Ruijs van MVV Maastricht is na afloop van de wedstrijd tegen JVC Cuijk aangevallen door eigen MVV-fans.
MVV verloor de bekerwedstrijd van amateurclub JVC Cuijk met 2-1. Toen de scheidsrechter de wedstrijd affloot liepen MVV-supporters liepen richting dugout van MVV. Daarbij kreeg Ruijs enkele rake klappen.

Ambulance
Ook een Maastrichtse steward die bij de hoofdingang stond raakte gewond. Hij is per ambulance afgevoerd.

Volgens een getuige waren dronken MVV-supporters al voor aanvang van de wedstrijd ruzie aan het zoeken in het centrum van Cuijk. Na de wedstrijd hebben MVV-fans vlaggen van de stad Cuijk en van JVC Cuijk in brand gestoken.
Trieste berichten op een hele trieste avond.
Je moet met je poten van elkaar en elkanders eigendommen afblijven.
Tini mag voor mij oprotten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem dus maar te lijf moet gaan.
De spelers mogen oprotten na de zoveelste wanprestatie, maar geweld lost niets op.
En vlaggen van Cuijk en de club in brand steken....waarom? Omdat die club wél presteert? Omdat die club het "onmogelijke" waarmaakt?

Pfff....wat een avond. Het had zo mooi kunnen zijn....

@optimisten: kom er maar in! Kunnen wel een paar hoopvolle berichten gebruiken...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

18 dec 2013 22:52
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #127
Zwarte dag uit de geschiedenis van MVV en haar toekomst.
Weet nog niet meer wat ik moet typen....

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

18 dec 2013 22:54
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #128
Dit gedrag van een stel gedegenereerde idioten is nóg beschamender dan de nederlaag. Langdurig stadionverbod voor dat volk. Al zal het ze niks uitmaken nu ze hiermee definitief het lot van de club bezegeld hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, tanteke

18 dec 2013 22:55
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #129
Tom Van Hyfte: Reactie fans niet goed te keuren

Aanvoerder Tom Van Hyfte van MVV Maastricht heeft na afloop van de verloren bekerwedstrjd in Cuijk geprobeerd om supporters te kalmeren.

"Ik zag de supporters komen", zegt Van Hyfte. "Ze begonnen te stampen en te slaan. We hebben geprobeerd om de boel tot bedaren te brengen. Dat was niet makkelijk. De supporters waren furieus. De ontgoocheling is te begrijpen, maar de reactie is niet goed te keuren."

Over de 2-1 nederlaag tegen de amateurclub uit Cuijk was Van Hyfte duidelijk. " We hebben de hele wedstrijd door niks gecreëerd. Dit is de grootste ontgoocheling uit mijn carrière."

18 dec 2013 22:57 18 dec 2013 22:57 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #130
MVV is in ieder geval niet geruisloos( :whistle: ) tot haar einde gekomen zullen we maar zeggen.

18 dec 2013 23:01
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #131
Er staat dat MVV fans vlaggen in de fik hebben gestoken, dat is totaal niet waar!
Ik ben daar geweest, ik heb alleen gezien dat MVV fans de vlag van Cuijk wou afhalen en de MVV vlag wou ophangen.
Ik heb niks van brand gezien, dus waar haalt L1 deze onzin vandaan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

18 dec 2013 23:01 18 dec 2013 23:10 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #132

jeoff schreef : het erge is.. kijk je op Facebook, zie je dat mensen het openlijk 'Leuk' vinden dat Tini klappen heeft gekregen. Bekijk je de profielpagina's van deze gasten, blijken sommigen zich ook nog eens te hebben voortgeplant!

Ik begin de hoop in de mensheid totaal te verliezen :(

Weet je wat ik erg vindt? dat MVV de laatste jaren meer staat te janken bij de gemeente (of bij hun fans) om geld dan dat ze wat op het veld laten zien.
Vroeger was MVV altijd een goeie club waar Ajax en Feyenoord en al die andere zelden met 3 punten vertrokken uit Maastricht.
Ze speelde bijna altijd in de eredivisie (goed ze degradeerde zo nu en dan, maar waren altijd weer binnen 2/3 jaar terug in de eredivisie) en nu voetballen ze al dik 13 jaar in die armoe divisie, die genoemd is naar een smerig biersoort, en staan ze vaker bij de gemeente te bedelen dan dat ze d'r eigen fans eens een 'warm' seizoen voorschotelen.
Met een overwinning vandaag hadden ze (met een mooie affiche in de vlg ronde) in een klap uit de zorgen kunnen zijn (voor hoelang weet je tegenwoordig nooit bij MVV, maar ze waren weer even uit de 'shit' geweest)
Maar het interesseert ze allemaal voor geen meter, ze denken oh de gemeente red ons wel weer, of de supporters geven wat etc. ik hoop dit keer echt oprecht dat de gemeente een keer zegt: 'MVV, doei. zoek het maar een keer zelf uit' misschien dat dan die kleppen eens voor hun ogen weggaan.
Want als het zo doorgaat dan komt er echt een dag dat een fusie door niemand meer is tegen te houden, en dat het einde betaald voetbal is in Maastricht; en dat zou (natuurlijk) echt in en in treurig zijn :(

18 dec 2013 23:18 18 dec 2013 23:18 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
JVC Cuijk - MVV #133
Waarschijnlijk zijn de stadionverboden niet gecontroleerd en hebben die achterlijke idioten daar nog op geanticipeerd ook. Ruys is een domme mongool, maar klappen geven kan echt niet. En Van Hyfte zal nu ook wel weg zijn.

En dan L1, RodaFM, dat nog wat olie op het vuur gooit door te overdrijven over in de fik gestoken vlaggen. MVV uit de beker, de laatste motivatie letterlijk uit ons team geslagen, wat een kutzooi.

18 dec 2013 23:58
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #134

Mie leef Mestreech schreef : Er staat dat MVV fans vlaggen in de fik hebben gestoken, dat is totaal niet waar!
Ik ben daar geweest, ik heb alleen gezien dat MVV fans de vlag van Cuijk wou afhalen en de MVV vlag wou ophangen.

Je moet de beelden van Fox sport eens bekijken (dan schaam je je toch kapot)
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

19 dec 2013 00:11
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #135

ouwe rot schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Er staat dat MVV fans vlaggen in de fik hebben gestoken, dat is totaal niet waar!

Je moet de beelden van Fox sport eens bekijken (dan schaam je je toch kapot)

Precies... IK schaam me kapot... Mijn club te schande.
Met als gevolg... Sponsors zullen echt niet instappen.....
Wellicht dat zelfs bestuurders opstappen.
Dit kan heel grote gevolgen hebben......

Beelden gezien en ik schrik er gewoon van.
Dit is niet mijn club en die paar man geven dus het gelijk van het bestuur aan die dit soort figuren uit de Geusselt wil weren met alle gevolgen van dien.

Ben hier serieus verdrietig van en sinds ik dit weet interseert me dat hele verlies tegen die amateurs niet meer. En daar ging het toch om....

Kutzooi

Natus et suscitavit in Marsana
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke, tcb

Tijd voor maken pagina: 2.178 seconden