JVC Cuijk - MVV

19 dec 2013 11:49
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #166
De wedstrijd: V'r zien gewoen aofgezeik en de passie weer eve väöl es 't doping gebruuk vaan Contador, zero, zero, zero, zero, zero, zero, zero, zero, zero, 5.

Nao de wedstrijd: 'ne Pittege strijd, boe in 'n aontal dinger euver de rand zien gegaange.

Meh wat pas ech zwoer euver de rand geit: Al die beriechte die noe in de media koume, en boe nog gein 5% vaan woer is :thumbsdown:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 11:51
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #167
Het is toch te triest voor woorden als ik commentaren hier lees, hoe sommige mensen deze actie weer verdedigen. Was ongeveer net zoiets als die thuis wedstrijd in het begin van het seizoen, die volledig uit de hand liep.
Dit soort dingen kunnen gewoon niet, MVV wordt weer in diskrediet gebracht en buiten dat we heel veel geld misgelopen zijn door niet te winnen, we uitgeschakeld zijn door amateurs, zullen we nu ook nog wel een boete krijgen enz enz.
De KNVB zal weer denken...kijk daar is MVV weer met haar gevolg, weer problemen.
En dan de mensen hier die zeiken over verplichte buscombi's....vind je het gek??? In Cuijck zullen ze ook wel denken, hadden we maar zoiets voorgesteld. Jammer Jammer Jammer. Deze dag kent alleen maar verliezers ( op Hans Kraay)
Ik vraag me echt af wat sponsoren hier van denken, het is allemaal niet gebeurd, maar het staat wel op iedere nieuwspagina....Ik hoop niet dat dit de doodsteek is van MVV....wat een kut seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

19 dec 2013 11:57
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #168

Eepke schreef : Stelletje RANDDEBIELEN. Mensen die dit ook maar enigszins proberen goed te praten. Om te janken. Trieste mensen.... Na 30 jaar heb ik mijn laatste wedstrijd van MVV bezocht. Bedankt Achtelijken!

Tot ziens

Het gaat hier om een handvol hooligans en een paar mensen op het forum die het goed praten. Hopelijk kom jij (en nog een paar anderen) na een afkoelingsperiode terug op deze uitspraak. Idioten heb je bij iedere club!

19 dec 2013 12:01
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #169
Iech Bin unne veurstander dat ruijs zien biezen pak, mer de speulers vaan mvv maag aoch uns unne kier weure aon gesproken op hun wan prestaties de aofgelaopen wedstrijden en instelling noeste neet good vaan weurs.
Wie kin het este vaan te Veuren wets datste unne tegenstander hubs, die fel zien en kost wat kost willen winnen, datste Daan Zoé slap unne wedstrijd begins, en dich zo elites aof traven, lik aon de instelling.
Vaan daor tot iech zek de speulers maage aoch uns in de spiegel kieken.
Zie hubben de club unne hoop geld gekost.

19 dec 2013 12:04
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #170
MVV schrapt uit veiligheidsoverwegingen training: 'Idioten verpesten het'
Donderdag, 19 december 2013 om 11:58

JVC Cuijck zorgde woensdag voor een stunt in de beker, door MVV uit te schakelen. Dit zorgt voor de nodige problemen bij de eerstedivisionist: coach Tini Ruijs werd bedreigd en zijn vrouw werd belaagd in haar auto. MVV heeft besloten om de training van donderdag wegens veiligheidsoverwegingen te schrappen, zo maakt de club bekend.

Frans Erens, algemeen directeur van MVV, is woedend. "We betreuren wat er is gebeurd. We zijn al jaren bezig met deze club iets moois neer te zetten. En dan verpesten een paar idioten het", zegt hij tegen NUsport. "Anders dan idioten kan ik ze niet noemen. Ze richten de club schade aan. We gaan alles intern onderzoeken en evalueren; daarna komen we met een verklaring naar buiten."

Na het bedreigen van de trainer en zijn vrouw liep de situatie op het sportpark van Cuijck nog verder uit de hand. Een steward van MVV werd aangevallen en raakte daarbij gewond; zij moest per ambulance afgevoerd worden. Een deel van de aanhangers van MVV probeerde nog de kantine van Cuijck te bestormen, maar de politie wist dat te voorkomen.

19 dec 2013 12:04
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #171
Als Ruys nu vertrekt is het dieptepunt wel echt bereikt. Dat is weer een mooie prooi voor de media: "Aangevallen Ruys weg bij MVV".

19 dec 2013 12:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #172

Eepke schreef : Stelletje RANDDEBIELEN. Mensen die dit ook maar enigszins proberen goed te praten. Om te janken. Trieste mensen.... Na 30 jaar heb ik mijn laatste wedstrijd van MVV bezocht. Bedankt Achtelijken!

Tot ziens

30 jaor?
2013 - 30 = 1983
Sorry, mèr in die periode waore d'r toch ech wel ergere dinger gebeurd es tegewoordig. Neet?
Neet tot iech dat vaan gistere wel of neet good wil praote, mèr in verhawwing gebeurt d'r noe niks mie. En jao, welliech nog teveul. Mèr boerum kwaoms diech vreuger daan wel nog, terwijl ut toen erger waor?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

19 dec 2013 12:10
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #173
Er werd btw voor de rellen wel gewoon gepraat met de spelers. Rutjes van Hyfte, Smeets en Kuipers stonden de mensen te woord. Hoe het uiteindelijk zo is kunnen escaleren, geen idee. Heb wel paar mensen erbij gezien die volgens mij al stadionverboden hadden en in cuyck naar de wedstrijd zijn gaan kijken.

19 dec 2013 12:12
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #174
Het dieptepunt is bereikt. Ik schaam me inmiddels dood voor mijn club. Het vuur voor MVV in mijn hart begint langzamerhand te doven. Dit is niet goed te spreken. De desbetreffende ''supporters'' moeten zich doodschamen. En ook de spelers hebben een wanprestatie van formaat geleverd. Als we deze ronde overleefd hadden, hadden we een flinke winst-premie binnen gekregen, en een mooie kwart finale met een mooie opbrengst. Nu moeten we nog een tekort van circa 250k zien te dichten.

Ik ben bang voor het ergste scenario. Vrees voor de tijd na carnaval.. zullen we nog bestaan? MVV Anno 1902 - 2014? Het zal toch niet..

19 dec 2013 12:15
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #175

Belgske schreef : Als Ruys nu vertrekt is het dieptepunt wel echt bereikt. Dat is weer een mooie prooi voor de media: "Aangevallen Ruys weg bij MVV".

Zou wel betekenen dat MVV geen afkoopsom hoeft te betalen als Ruijs zelf besluit om te vertrekken. Hoe cru ook dat is toch de beste oplossing op dit moment? De spelers hebben hem nu toch echt laten vallen al raak je daar de club en ons als supporters mee. Dat neem ik ze zoals ik gisteren al persoonlijk tegen ze zei na de wedstrijd zeer kwalijk!

En al die moraalridders die klakkeloos de media napraten over de gebeurtenissen na de wedstrijd heb ik ook geen goed woord voor over. Maar goed het kwaad is al geschied, bedankt L1 en met name die lul van een fotograaf Robert uit Cuijk die alles zo goed heeft gezien. Wat een idioot is dat dan, glashard liegen dat Ruijs klappen heeft gehad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, tuutsje

19 dec 2013 12:23 19 dec 2013 12:24 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #176

Anna D. schreef : Zou wel betekenen dat MVV geen afkoopsom hoeft te betalen als Ruijs zelf besluit om te vertrekken

Daar kon je je nog wel eens in vergissen. Hij stapt niet zomaar op maar als hij dat doet zal het zijn omdat redelijkerwijs van hem niet gevergd kan worden zijn trainerschap voort te zetten. Heel begrijpelijk als je zelf en je familie bedreigd worden om de functie die je uitoefent.

19 dec 2013 12:39 19 dec 2013 12:40 door Dixi.
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #177
Training MVV om veiligheidsredenen afgelast

De training van MVV is donderdag om veiligheidsredenen afgelast. De Jupiler League-club verloor woensdag in de KNVB-beker met 2-1 bij Topklasser JVC Cuijk, waarna de Maastrichtse aanhang zich misdroeg.

MVV gaat onderzoek doen naar de ongeregeldheden in Cuijk, waarbij de spelers en vooral trainer Tini Ruijs bedreigd werden door de eigen aanhang. Ruijs, die geboren is in Cuijk, kreeg in de rust zelfs een klap.
"We betreuren wat er is gebeurd. We zijn al jaren bezig met deze club iets moois neer te zetten. En dan verpesten een paar idioten het", zegt Frans Erens, algemeen directeur van MVV, donderdag.
"Anders dan idioten kan ik ze niet noemen. Ze richten de club schade aan. We gaan alles intern onderzoeken en evalueren; daarna komen we met een verklaring naar buiten.''
De vrouw van Ruijs vertrok woensdagavond voor haar eigen veiligheid eerder van het sportpark in Cuijk. Ze werd nog belaagd in haar auto. De politie heeft daarop de verdere avond en nacht gepost bij het huis van de trainer, maar volgens Erens is daar niets gebeurd.
''Dat was uit voorzorg. Het is triest dat het moest, maar het is een normale procedure als iemand is bedreigd'', aldus Erens.
Fles
Na het bedreigen van de trainer en zijn vrouw liep de situatie op het sportpark verder uit de hand. Een Maastrichtse steward die bij de hoofdingang stond, raakte gewond. Ze werd per ambulance afgevoerd. MVV-fans probeerden de kantine van JVC te bestormen, maar werden door de politie tegen gehouden.
Tijdens het optreden van de politie raakten in totaal vier agenten gewond. Een agent kreeg een fles tegen het hoofd en een andere agent werd door een supporter op de neus geslagen. De politie heeft vooralsnog één iemand aangehouden.
Volgens Ron Elsen, technisch manager van MVV, zullen de beelden die gemaakt zijn door de club specifiek bekeken worden.
"Sportief gezien kan het gebeuren dat je verliest, maar dit gaat ver over alle grenzen van het fatsoen. Al zijn het honderd supporters die zich misdragen hebben, zo nodig krijgen ze allemaal een stadionverbod", aldus Elsen.

Gisteren werden Ruijs en spelers geslagen, iets wat niet waar bleek te zijn, en vandaag zijn er 4 politiemensen gewond geraakt.
Ik kan het allemaal niet meer volgen...

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

19 dec 2013 12:41
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #178
Bedreigde Ruijs overweegt op te stappen

MVV-coach Tini Ruijs overweegt om met onmiddellijke ingang op te stappen. Hij werd woensdagavond na de smadelijke uitschakeling in de beker door topklasser JVC Cuijk (2-1) belaagd en bedreigd door de eigen fans. In Maastricht wordt nu op meerdere fronten crisisberaad gevoerd.

Maastricht
Van onze verslaggever

Uit veiligheidsoverwegingen reisde Ruijs woensdagavond niet met de spelersbus terug naar Maastricht. Zijn huis stond woensdagnacht onder politiebewaking. Ruijs kreeg na de wedstrijd de ergste verwensingen naar zijn hoofd. Zijn vrouw verliet het sportpark al eerder, omdat ze vreesde voor haar veiligheid. De coach zegt dat hij al eerder dit seizoen bedreigingen heeft gekregen. MVV maakt een teleurstellend seizoen door en staat in de competitie op de dertiende plaats.
MVV-voorzitter Paul Rinkens wil dat de hooligans zo snel mogelijk worden gestraft. De Maastrichtse club zal contact zoeken met Justitie. De training van MVV werd donderdagochtend afgelast.

19 dec 2013 12:51
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #179
Ongelofelijk.

Typisch Nederlands ook, lekker huillie huillie doen.

Ik was gisteren daar, en van alles wat in de media staat klopt geen zak. En als de mannen gewoon inzet hadden getoond was er niks aan de hand geweest. Nu gaan we weer zielig lopen doen, dat hij verwensingen naar hoofd krijgt. Ja dus. poehpoeh, schelden doet geen pijn leerde mijn moeder mij ooit.

Maar lekker slim, je waardeloze prestaties verschuilen achter de woede van de menigte, want daar heeft niemand het meer over. Dat het voetbal onder kut met peren was. En van HYFTE schaam je diep, na het afketsen van je transfer ben je geen schim meer van van wat je was. Waardeloos en zonder inzet.

Daarnaast wordt helemaal misselijk van dat Maatschappelijke KUT bestuur van ons. Ze waren niet eens daar. lekker betrokken bij de club Paultje.

lul

Zonder inzet, geen waardering

19 dec 2013 12:57
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #180
Het zou in en in triest zijn als dat stelletje idioten ook nog hun zin krijgen en dhr ruijs opstapt.
Het is de omgedraaide wereld dat iemand moet opstappen omdat een door gedraaide minderheid zijn zin niet krijgt.
Als ruijs opstapt dan is het in mijn ogen echt gedaan met MVV,of denk je echt dat er nog iemand te vinden is die trainer willen worden van een club die zich laat aansturen door een stellettje hersenloze rand debielen.
Ik heb veel beelden gezien van gisteren en er staan genoeg bekenden op om deze nu eindelijk een definitief aan tepakken.
En laat niemand zeggen dat de media overdrijft de beelden spreken voor zich.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoeper, tcb

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden