>
Ontvangen bedankjes 108
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
tuutsje schreef : Rinkens: het is wachten totdat er een dode valt
Geweld in het voetbal is vooral een maatschappelijk probleem en niet alleen een zaak van de clubs. Die conclusie trekt MVV-voorzitter Paul Rinkens na de rellen woensdagavond in Cuijk na afloop van de bekerwedstrijd tegen JVC. ,,We kunnen naar de maan, dan moeten we ook dit probleem kunnen oplossen. Maar het gebeurt niet. Op deze manier is het wachten totdat er een dode valt."
Maastricht
Van onze verslaggever
MVV gaat donderdag met politie en justitie om de tafel zitten om rapporten op te stellen. Rinkens: ,,Dit was de zwartste dag in vele MVV-jaren. Er is een groep die zich buiten de maatschappij stelt, dat kunnen we niet langer accepteren. Maar dit kan een club zelf niet alleen oplossen, dit is de verantwoordelijkheid van de hele maatschappij."
Ik ben bang dat die 1e dode MVV Maastricht heet....
reddevil1408 schreef :
tuutsje schreef : Rinkens: het is wachten totdat er een dode valt
Geweld in het voetbal is vooral een maatschappelijk probleem en niet alleen een zaak van de clubs. Die conclusie trekt MVV-voorzitter Paul Rinkens na de rellen woensdagavond in Cuijk na afloop van de bekerwedstrijd tegen JVC. ,,We kunnen naar de maan, dan moeten we ook dit probleem kunnen oplossen. Maar het gebeurt niet. Op deze manier is het wachten totdat er een dode valt."
Maastricht
Van onze verslaggever
MVV gaat donderdag met politie en justitie om de tafel zitten om rapporten op te stellen. Rinkens: ,,Dit was de zwartste dag in vele MVV-jaren. Er is een groep die zich buiten de maatschappij stelt, dat kunnen we niet langer accepteren. Maar dit kan een club zelf niet alleen oplossen, dit is de verantwoordelijkheid van de hele maatschappij."
Ik ben bang dat die 1e dode MVV Maastricht heet....
En dus is de vraagstelling: "is er nog wel voldoende draagvlak voor betaald voetbal binnen Maastricht?" bij deze beantwoord.
Armand schreef : Volgens mij mogen we blij zijn dat rinkens hier de shit van het vorig bestuur heeft weggewerkt.Somige vergeten dat die man hier voor een appel en een ei mvv probeert te helpen
Ekstertjj schreef : Zojuist de loting voor de kwartfinales geweest:
Roda JC - AZ
NEC - FC Utrecht
Ajax - Feyenoord!
PEC Zwolle - JVC Cuijk
Ik hoop van harte dat Zwolle de wedstrijd met 6-0 gaat winnen want ze beginnen daar in Cuijk al flink naast hun schoenen te lopen getuige dit twitter bericht van hun: ''Toch leuk dat dadelijk zeven Eredivisie clubs hopen en bidden dat ze tegen @jvc_cuijk MOGEN !!! spelen.''
Arrogantie ten top!! omdat ze toevallig dit seizoen een paar kleintjes kregen en een héééél slecht MVV tegenover hun kregen denken ze gelijk dat ze god zijn daar
Raffalaldo schreef :
Ekstertjj schreef : Zojuist de loting voor de kwartfinales geweest:
Roda JC - AZ
NEC - FC Utrecht
Ajax - Feyenoord!
PEC Zwolle - JVC Cuijk
Ik hoop van harte dat Zwolle de wedstrijd met 6-0 gaat winnen want ze beginnen daar in Cuijk al flink naast hun schoenen te lopen getuige dit twitter bericht van hun: ''Toch leuk dat dadelijk zeven Eredivisie clubs hopen en bidden dat ze tegen @jvc_cuijk MOGEN !!! spelen.''
Arrogantie ten top!! omdat ze toevallig dit seizoen een paar kleintjes kregen en een héééél slecht MVV tegenover hun kregen denken ze gelijk dat ze god zijn daar
Ik vind dit echt niet naast de schoenen lopen. Deze persoon verteld gewoon waar het op slaat. Natuurlijk hoopt iedere club dat ze in dit stadium tegen Cuijck kunnen spelen. Dan is de kans vele malen groter om straks in de halve finale te staan. Ik denk dat je nog iets teveel emoties hebt van gisteren (wat te begrijpen is).
Armand schreef : Waarom draai het niet om welke recht geeft de supporters (somige dan) Zo met je club om te gaan??
Raffalaldo schreef :
Armand schreef : Waarom draai het niet om welke recht geeft de supporters (somige dan) Zo met je club om te gaan??
Daar hebben ze ook helemaal geen recht toe. Je hebt gewoon 2 soorten supporters, die je bij iedere club ter wereld hebt.
1: de supporters die voor MVV komen.
2: de mensen die komen om alles op stang te jagen.
Supporter nummer 2 vond dit een zeer aantrekkelijke wedstrijd om naartoe te gaan, want MVV gaat slecht en als ze hier ook nog verliezen, dan kunnen we ons laten gaan want dan is toch iedereen boos.
Supporter nummer 1 heeft jaargang 2013 veel moeten verduren. Het ene slechte nieuws na het andere. Een elftal dat van speelstijl is veranderd (dat er echt niet aantrekkelijker op is geworden) en een bestuur die totaal niet achter de supporters staan en ons zelfs ziet als klanten.
Supporter nummer 1 heeft het recht om kwaad te zijn, maar kan zich nog enigsinds inhouden, al moet dit soms gecorrigeerd worden door een mede-supporter.
Supporter nummer 2 maakt hier gigantisch misbruik van. Was het een Bingo-avond geweest waar het uit de hand had kunnen lopen, dan waren ze daar naartoe gegaan...