JVC Cuijk - MVV

19 dec 2013 23:12
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
JVC Cuijk - MVV #211
Volgens mij mogen we blij zijn dat rinkens hier de shit van het vorig bestuur heeft weggewerkt.Somige vergeten dat die man hier voor een appel en een ei mvv probeert te helpen
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 23:21
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
JVC Cuijk - MVV #212
Die Gamin uit het filmpje wilde toch echt wel slaan. Laat hem eens een ererondje lopen. Zal die blij worden. Wat een klote zooi.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 23:25
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
JVC Cuijk - MVV #213
Heb net de samenvatting gezien,
Maar heb zelden iemand zo 2 keer zien staan stuntelen
Als kuipers,hoe is het mogelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 23:28
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
JVC Cuijk - MVV #214
Rinkens: het is wachten totdat er een dode valt

Geweld in het voetbal is vooral een maatschappelijk probleem en niet alleen een zaak van de clubs. Die conclusie trekt MVV-voorzitter Paul Rinkens na de rellen woensdagavond in Cuijk na afloop van de bekerwedstrijd tegen JVC. ,,We kunnen naar de maan, dan moeten we ook dit probleem kunnen oplossen. Maar het gebeurt niet. Op deze manier is het wachten totdat er een dode valt."

Maastricht
Van onze verslaggever

MVV gaat donderdag met politie en justitie om de tafel zitten om rapporten op te stellen. De club hoopt dat er strenge maatregelen worden genomen tegen de hooligans die woensdag huis hielden in Cuijk en onder meer trainer Tini Ruijs bedreigden. Rinkens: ,,Dit was de zwartste dag in vele MVV-jaren. Er is een groep die zich buiten de maatschappij stelt, dat kunnen we niet langer accepteren. Maar dit kan een club zelf niet alleen oplossen, dit is de verantwoordelijkheid van de hele maatschappij."
Lees de uitgebreide reacties van Rinkens en Ruijs in Dagblad De Limburger en het Limburgs Dagblad van vrijdag.


Ik ben bang dat die 1e dode MVV Maastricht heet....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 23:37
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
JVC Cuijk - MVV #215
Zojuist de loting voor de kwartfinales geweest:

Roda JC - AZ

NEC - FC Utrecht

Ajax - Feyenoord!

PEC Zwolle - JVC Cuijk

Ik hoop van harte dat Zwolle de wedstrijd met 6-0 gaat winnen want ze beginnen daar in Cuijk al flink naast hun schoenen te lopen getuige dit twitter bericht van hun: ''Toch leuk dat dadelijk zeven Eredivisie clubs hopen en bidden dat ze tegen @jvc_cuijk MOGEN !!! spelen.''

Arrogantie ten top!! omdat ze toevallig dit seizoen een paar kleintjes kregen en een héééél slecht MVV tegenover hun kregen denken ze gelijk dat ze god zijn daar :sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 23:39
reddevil1408
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
JVC Cuijk - MVV #216

tuutsje schreef : Rinkens: het is wachten totdat er een dode valt

Geweld in het voetbal is vooral een maatschappelijk probleem en niet alleen een zaak van de clubs. Die conclusie trekt MVV-voorzitter Paul Rinkens na de rellen woensdagavond in Cuijk na afloop van de bekerwedstrijd tegen JVC. ,,We kunnen naar de maan, dan moeten we ook dit probleem kunnen oplossen. Maar het gebeurt niet. Op deze manier is het wachten totdat er een dode valt."

Maastricht
Van onze verslaggever

MVV gaat donderdag met politie en justitie om de tafel zitten om rapporten op te stellen. Rinkens: ,,Dit was de zwartste dag in vele MVV-jaren. Er is een groep die zich buiten de maatschappij stelt, dat kunnen we niet langer accepteren. Maar dit kan een club zelf niet alleen oplossen, dit is de verantwoordelijkheid van de hele maatschappij."

Ik ben bang dat die 1e dode MVV Maastricht heet....


En dus is de vraagstelling: "is er nog wel voldoende draagvlak voor betaald voetbal binnen Maastricht?" bij deze beantwoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 23:44
reddevil1408
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
JVC Cuijk - MVV #217

tcb schreef : Heb net de samenvatting gezien,
Maar heb zelden iemand zo 2 keer zien staan stuntelen
Als kuipers,hoe is het mogelijk


...En Verdellen stond erbij en keek er naar....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 23:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1163
Meer
JVC Cuijk - MVV #218

reddevil1408 schreef :

tuutsje schreef : Rinkens: het is wachten totdat er een dode valt

Geweld in het voetbal is vooral een maatschappelijk probleem en niet alleen een zaak van de clubs. Die conclusie trekt MVV-voorzitter Paul Rinkens na de rellen woensdagavond in Cuijk na afloop van de bekerwedstrijd tegen JVC. ,,We kunnen naar de maan, dan moeten we ook dit probleem kunnen oplossen. Maar het gebeurt niet. Op deze manier is het wachten totdat er een dode valt."

Maastricht
Van onze verslaggever

MVV gaat donderdag met politie en justitie om de tafel zitten om rapporten op te stellen. Rinkens: ,,Dit was de zwartste dag in vele MVV-jaren. Er is een groep die zich buiten de maatschappij stelt, dat kunnen we niet langer accepteren. Maar dit kan een club zelf niet alleen oplossen, dit is de verantwoordelijkheid van de hele maatschappij."

Ik ben bang dat die 1e dode MVV Maastricht heet....


En dus is de vraagstelling: "is er nog wel voldoende draagvlak voor betaald voetbal binnen Maastricht?" bij deze beantwoord.





Je kan ook overdrijven zeg . Als je dit vergelijkt met de jaren 80 .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 00:02
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
JVC Cuijk - MVV #219

Armand schreef : Volgens mij mogen we blij zijn dat rinkens hier de shit van het vorig bestuur heeft weggewerkt.Somige vergeten dat die man hier voor een appel en een ei mvv probeert te helpen


Heeft hij daarbij het recht om zo met ons supporters om te gaan? Als ik iets red, wordt ik dan ook op handen en voeten gedragen? Ik heb er hulde voor dat de groep van 14 ons destijds van de ondergang heeft weten te redden. Maar ook mede dankzij hun staan we er nu ook weer beroerd voor.
Ik hoor het ze nog zeggen, niet meer uitgeven dan binnenkomt. En dan gaan zij wat optimistisch begroten...
En wat als Rinkens zou opstappen en er blijkt een schuld van 2 miljoen te zijn, dan mogen we ook zeker niets zeggen, omdat hij de shit van het vorige bestuur heeft opgeruimd? In het begin kon je nog regelmatig met dit zinnetje aankomen, maar ondertussen krijgt dit bestuur veel spatjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 00:05 20 dec 2013 00:06 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
JVC Cuijk - MVV #220
Waarom draai je het niet om welke recht heeft de supporters (somige dan)Om zo met je club om te gaan??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 00:05
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
JVC Cuijk - MVV #221

Ekstertjj schreef : Zojuist de loting voor de kwartfinales geweest:

Roda JC - AZ

NEC - FC Utrecht

Ajax - Feyenoord!

PEC Zwolle - JVC Cuijk

Ik hoop van harte dat Zwolle de wedstrijd met 6-0 gaat winnen want ze beginnen daar in Cuijk al flink naast hun schoenen te lopen getuige dit twitter bericht van hun: ''Toch leuk dat dadelijk zeven Eredivisie clubs hopen en bidden dat ze tegen @jvc_cuijk MOGEN !!! spelen.''

Arrogantie ten top!! omdat ze toevallig dit seizoen een paar kleintjes kregen en een héééél slecht MVV tegenover hun kregen denken ze gelijk dat ze god zijn daar :sick:


Ik vind dit echt niet naast de schoenen lopen. Deze persoon verteld gewoon waar het op slaat. Natuurlijk hoopt iedere club dat ze in dit stadium tegen Cuijck kunnen spelen. Dan is de kans vele malen groter om straks in de halve finale te staan. Ik denk dat je nog iets teveel emoties hebt van gisteren (wat te begrijpen is).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 00:10
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
JVC Cuijk - MVV #222

Raffalaldo schreef :

Ekstertjj schreef : Zojuist de loting voor de kwartfinales geweest:

Roda JC - AZ

NEC - FC Utrecht

Ajax - Feyenoord!

PEC Zwolle - JVC Cuijk

Ik hoop van harte dat Zwolle de wedstrijd met 6-0 gaat winnen want ze beginnen daar in Cuijk al flink naast hun schoenen te lopen getuige dit twitter bericht van hun: ''Toch leuk dat dadelijk zeven Eredivisie clubs hopen en bidden dat ze tegen @jvc_cuijk MOGEN !!! spelen.''

Arrogantie ten top!! omdat ze toevallig dit seizoen een paar kleintjes kregen en een héééél slecht MVV tegenover hun kregen denken ze gelijk dat ze god zijn daar :sick:


Ik vind dit echt niet naast de schoenen lopen. Deze persoon verteld gewoon waar het op slaat. Natuurlijk hoopt iedere club dat ze in dit stadium tegen Cuijck kunnen spelen. Dan is de kans vele malen groter om straks in de halve finale te staan. Ik denk dat je nog iets teveel emoties hebt van gisteren (wat te begrijpen is).


Misschien heb je ook wel gelijk.. Ik vindt het alleen een beetje raar dat hij dan juist het woord 'mogen' zo overdreven groot maakt; alsof die wil zeggen 'jullie moeten blij zijn óns te krijgen en niet andersom' terwijl, als ze bijv. Ajax hadden geloot, Cuijk toch echt degene was geweest die dan blij had MOGEN zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 00:12
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
JVC Cuijk - MVV #223

Armand schreef : Waarom draai het niet om welke recht geeft de supporters (somige dan) Zo met je club om te gaan??


Daar hebben ze ook helemaal geen recht toe. Je hebt gewoon 2 soorten supporters, die je bij iedere club ter wereld hebt.
1: de supporters die voor MVV komen.
2: de mensen die komen om alles op stang te jagen.

Supporter nummer 2 vond dit een zeer aantrekkelijke wedstrijd om naartoe te gaan, want MVV gaat slecht en als ze hier ook nog verliezen, dan kunnen we ons laten gaan want dan is toch iedereen boos.
Supporter nummer 1 heeft jaargang 2013 veel moeten verduren. Het ene slechte nieuws na het andere. Een elftal dat van speelstijl is veranderd (dat er echt niet aantrekkelijker op is geworden) en een bestuur die totaal niet achter de supporters staan en ons zelfs ziet als klanten.

Supporter nummer 1 heeft het recht om kwaad te zijn, maar kan zich nog enigsinds inhouden, al moet dit soms gecorrigeerd worden door een mede-supporter.
Supporter nummer 2 maakt hier gigantisch misbruik van. Was het een Bingo-avond geweest waar het uit de hand had kunnen lopen, dan waren ze daar naartoe gegaan...
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 00:56
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
JVC Cuijk - MVV #224

Raffalaldo schreef :

Armand schreef : Waarom draai het niet om welke recht geeft de supporters (somige dan) Zo met je club om te gaan??


Daar hebben ze ook helemaal geen recht toe. Je hebt gewoon 2 soorten supporters, die je bij iedere club ter wereld hebt.
1: de supporters die voor MVV komen.
2: de mensen die komen om alles op stang te jagen.

Supporter nummer 2 vond dit een zeer aantrekkelijke wedstrijd om naartoe te gaan, want MVV gaat slecht en als ze hier ook nog verliezen, dan kunnen we ons laten gaan want dan is toch iedereen boos.
Supporter nummer 1 heeft jaargang 2013 veel moeten verduren. Het ene slechte nieuws na het andere. Een elftal dat van speelstijl is veranderd (dat er echt niet aantrekkelijker op is geworden) en een bestuur die totaal niet achter de supporters staan en ons zelfs ziet als klanten.

Supporter nummer 1 heeft het recht om kwaad te zijn, maar kan zich nog enigsinds inhouden, al moet dit soms gecorrigeerd worden door een mede-supporter.
Supporter nummer 2 maakt hier gigantisch misbruik van. Was het een Bingo-avond geweest waar het uit de hand had kunnen lopen, dan waren ze daar naartoe gegaan...



Sorry, Raffaldo maar ik denk niet dat je het zo zwart wit kan zien. Iedereen beleefd het voetbal op zijn eigen manier. De een gaat met zijn kameraden na het voetbal en drinkt een gezellig pilsje, een ander gaat met zijn kinderen voor een leuke avond uit, weer een ander schreeuwt zijn ploeg 90 minuten na voren terwijl je een ander alleen hoort met een vloek bij weer een foute beslissing van de scheidsrechter. Ieder beleefd een wedstrijd op zijn/haar eigen manier. Natuurlijk is er bij iedere club wel een groep die nou eenmaal wat vaker voor problemen zorgt als de gem. stadion bezoeker. En natuurlijk zitten hier gasten bij die voor sensatie komen en eigenlijk niet voor MVV, maar in die groep zitten ook genoeg gasten die tot het uiterste zullen gaan voor "hun MVV" en daarbij gebeuren soms dingen die absoluut niet door de beugel kunnen, zoals bijv gisteravond. Maar ik geloof er vrij weinig van dat dat allemaal gasten waren die alleen komen voor rotzooi te schoppen, tuurlijk zullen die er ook bij zitten.

En laten we het ook niet over dramatiseren, MVV mist 55.000 euro en een uitwedstrijd tegen Zwolle, ik kan me niet indenken dat een club als MVV hier door omgaat vallen. Hoe vaak is Fortuna wel niet (bijna) omgevallen ? Fortuna is al 10 jaar het lachertje van het betaalde voetbal...So what !? Gewoon trots blijven op je club/stad uiteindelijk zal het vanzelf beter gaan...ook in Maastricht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u wsly, Raffalaldo, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 19:44
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
JVC Cuijk - MVV #225
Weet btw iemand hoe het met de steward gaat?
Ik hoor iedereen over Tini praten en alles maar hoor niks over haar?

Dat vind ik al helemaal schandalig dat ze haar de benen over hebben getrapt!
Ik vind al helemaal dat je respect voor hun moeten hebben ze krijgen er niks voor en alles en dan krijg je dit?
Al moet je voor iedereen wel respect hebben, maar vooral hun!

Maar weet iemand precies wat er met haar is gebeurd want ook daar hoor je verhalen over dat ze gewoon onwel is geworden en andere weer dat haar benen kapot geschopt zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden