JVC Cuijk - MVV

19 dec 2013 14:20 19 dec 2013 14:27 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #196

jeoff schreef :

Punker73 schreef : waar staan die beelden dan?

www.l1.nl/video/beelden-van-rellen-na-af...vv-cuijk-18-dec-2013

OK wat zie ik dan voor schokkends op deze beelden? Ik zie 1 jongetje (amper 17 jaar) in het begin dat iets roept over iemand zijn sexuele geaardheid, ik zie een steward op een brancard maar niet hoe ze daar gekomen is of ernstig letsel en dan op het einde zie ik 1 maar dan ook 1 persoon met een ijzeren stok of iets dergelijks "zwaaien" hij staat daar igg niet los te gaan maar goed hierin kun je als je dat echt wilt ets van "agressie" zien ...... sorry maar als dit het was.

Ik zeg absoluut niet dat er niets gebeurd is. het enige dat ik wel van iedereen (en niet allen hier) hier zou willen vragen is om objectief te blijven en dat gevoel heb ik bij een aantal niet meer. Zelf niet meer bij Tini die nu ineens in de media laat noteren dat hij in de rust wel een klap gekregen heeft ..... en al helemaal niet meer bij ons bestuur met Rinkens voorop die nu wacht op de eerste dode bij een wedstrijd. Hou in godsnaam je mond, wacht tot de emotie gezakt is en kom NA UITVOERIGE BESTUDERING VAN DE BEELDEN met commentaar maar ga niet nutteloos vanuit Londen idiote opmerkingen maken die je club meer schade toebrengen dan opleveren.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, mvv4ever, Tuor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 15:26
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #197
Over de wedstrijd zijn wij snel klaar: dramatisch dat onze spelers het niet kunnen opbrengen om onze clubkas te vullen met enkele tienduizenden euro's. Werkelijk geen enkele fatsoenlijke aanval van MVV gezien gisteravond.

Na de wedstrijd ben ik direct vertrokken, gelukkig heb ik niets gezien van onze nepsupporters. Het is een grote schande, als trouwe supporter (ga al meer dan 25 jaar met mijn vader naar het stadion) is dit toch wel het dieptepunt. Laten wij allen hopen dat het betaald voetbal niet verloren zal gaan in us Mestreech!

19 dec 2013 15:50
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #198
Overigens heb ik net op L1 de geluidsfragmenten eens zitten beluisteren en het mooie van alles is nog wel dat L1 zich dus baseert (met de uitspraak over de klappen) op de verklaring van een fotograaf UIT CUIJK zelf die voor de microfoon van L1 verklaart dat een stuk of 8 personen Tini aanvallen. De report vraagt dan nog zo slim als hij is of hij dat zeker weet en nog eens antwoord deze fotograaf ja ........ wacht even dus 1 fotograaf uit het dorp is aanleiding om heel Nederland weer te laten zien wat voor een holbewoners wij in Maastrichtr allemaal zijn. :sick:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

19 dec 2013 16:21
Thomas007
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #199

Punker73 schreef : Overigens heb ik net op L1 de geluidsfragmenten eens zitten beluisteren en het mooie van alles is nog wel dat L1 zich dus baseert (met de uitspraak over de klappen) op de verklaring van een fotograaf UIT CUIJK zelf die voor de microfoon van L1 verklaart dat een stuk of 8 personen Tini aanvallen. De report vraagt dan nog zo slim als hij is of hij dat zeker weet en nog eens antwoord deze fotograaf ja ........ wacht even dus 1 fotograaf uit het dorp is aanleiding om heel Nederland weer te laten zien wat voor een holbewoners wij in Maastrichtr allemaal zijn. :sick:

Fijn dat jij zo objectief bent.

19 dec 2013 16:22
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #200
Zojuist was er een gesprek met Bas van Mulken van L1 die contact heeft gehad met Ruis,hij vertelde dat Ruis onder de rust een klap heeft gehad van een supporter verder werd er door het bestuur verteld dat zeven van de tien personen al jaren problemen veroorzaken bij MVV.

19 dec 2013 16:27
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #201
Dat gaf ik inderdaad ook al aan in mijn stukje Punker73 dat die Cuijkse fotograaf Robert (op z'n Frans) blijkbaar stront in zijn ogen heeft of een hele grote duim waar hij dit verhaal uit heeft gezogen dat hij dit aangeeft.

Woedende supporters die verhaal halen, begrijpelijk maar fout. Ben zelf ook nog steeds pislink over deze wanprestatie waardoor ze supporters die keihard werken om geld in te zamelen voor lul zetten en volledig in de kou laten staan.

Politie die de zaak natuurlijk weer laat escaleren in plaats van de mensen even te laten kalmeren dan was dit met een sisser afgelopen. Dan was er enkel verbaal geweld en wat gerammel aan hekken waar dan over gesproken werd. Ook niet goed te praten uiteraard, maar als de politie dan honden op willekeurige personen afsturen, want dit blijkt wel uit het feit dat een agent zelf is gebeten door zo'n hond. Tja dan loopt het natuurlijk helemaal uit de hand. Hoop dat de spelers bij zichzelf ten rade gaan en beseffen dat ze niet voor de trainer voetballen maar voor ons als club, veer zien MVV. Neem aan dat vandaag nog het bericht wordt gepubliceerd dat Ruijs opstapt en dat is met het draagvlak of het gebrek daaraan maar beter zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

19 dec 2013 16:52
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #202
Gisteren bij het ophalen van mijn zoon bij de Geusselt werd ik ook zeer onbeschoft benaderd door een agent, ik kwam alleen iemand ophalen en vroeg waar ik mocht parkeren.
Vroeger was de politie je beste vriend....tijden veranderen....

19 dec 2013 16:54
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #203
@ Punker en Anna; Ruijs heeft zelf toegegeven dat hij een klap heeft gekregen. Allemaal excuses bij andere zoeken, maar waar het om gaat is dat we weer negatief in het nieuws komen. Dit is niet de eerste keer, hier bereik je niks mee behalve dat er misschien sponsoren zijn die zeggen...."met dit soort mensen willen we niet geassocieerd worden"
Dit is niet de schuld van politie, Cuijck, Ruijs, spelers...dit is de schuld van die randdebielen die ervoor zorgen dat we weer zo in het nieuws komen.

En nee ook ik word er niet vrolijk van hoe er gespeeld word, en nee ik sta niet te juichen omdat we uit de beker zijn en ja voor mij mag Ruijs ook gaan, het werkt duidelijk niet met de man, maar om dat zo kenbaar te maken gaat me echt te ver en dan straks ook nog huilen als er een verplichte buscombi opgelegd krijgen. Ik snap er niks van waarom een verplichte buscombi er is nooit iets voorgevallen bij die club....ik zie de berichten al weer....! Denk dan eens goed aan deze wedstrijd, het gezeiks in het begin van het jaar, de actie bij NAC...MVV is bad news voor vele mensen...vroeger was dat ADO Den Haag enz enz nu is dat helaas MVV

19 dec 2013 18:00 19 dec 2013 18:00 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
JVC Cuijk - MVV #204
Ik weet het ook even niet goed meer. Shit happens. En als er mensen zijn die denken dat clubjes als Fortuna, Top Oss, Telstar enz..dit wel even geklaard hadden? Mooi niet dus. Die hadden hier ook de grootste moeite mee gehad. Het is de onmacht van MVV. MVV kon dit ook niet klaren. En zeker niet in de vorm waarin MVV nu verkeerd. En dat tegen een Cuijk dat de afgelopen tijd draait als een tierelier. Dit neemt niet weg dat met de kwartfinale in zicht, je moet vechten voor iedere meter. Als de spelers dit niet kunnen met een begroting die MVV heeft, dan moet straks maar afscheid worden genomen van zoveel mogelijk spelers, en geshopt worden in Fc Eindhoven en misschien ook Cuijk. Helemaal overnieuw beginnen. Met dit vooruitzicht willen de spelers misschien weer gaan voetballen, en anders wil straks een 5e klasser hun nog niet meer. Ik doe voorlopig een stap terug. Ik zou zeggen: laat maar zien en win mijn vertrouwen terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

19 dec 2013 19:15
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #205
Net ook het 6 uur journaal gehaald. Voor de mensen die er nog niet van op de hoogte waren zijn dat nu igg wel.... :rolleye:

19 dec 2013 19:47 19 dec 2013 19:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #206
2 filmpjes via deze link: www.nieuws.nl/algemeen/20131219/ME-team-...lub-JVC-Cuijk-en-MVV

Kraay jr.: 'Heb om vier uur 's nachts een taxi gebeld'

Topklasser JVC Cuijk zorgde woensdagavond in de achtste finales van de KNVB-beker voor een verrassing door op het eigen sportpark MVV uit te schakelen. Cuijk-trainer Hans Kraay jr. verricht donderdagavond zelf de loting voor de kwartfinales.

"Ik ga geen balletjes verwarmen, hoor" zegt Kraay jr. met een glimlach tegen NUsport. "Ik tel mijn zegeningen. Het is al prachtig dat we in de kwartfinales staan. Alles is nu mooi."

Fathi Ben Ahmed en Kevin van Veen zorgden er woensdag voor dat de Brabantse amateurs bij rust al met 2-0 voor stonden. Maic Sema deed nog iets terug, maar verder kwam de nummer dertien van de Jupiler League niet. En dat was volgens Kraay, die eerder de amateurs van SVZW en Lienden trainde, vooral de verdienste van Cuijk.

"We hebben MVV naar de gallemiezen gespeeld. Zeventig minuten lang waren we de betere ploeg. Vanaf minuut één pakten we ze bij de strot. En vol op de aanval, zoals we uit en thuis altijd doen."

"Dat zie je nergens meer in het moderne voetbal, maar mijn collega-trainer Piet de Kruif en ik doen daar lekker niet aan mee. Wij schieten geen ballen de perenboom in, ook niet tegen een Jupiler League club. We blijven vol op de aanval voetballen. En dat met vijfduizend Cuijk-supporters erachter. Na afloop was het ook een ongelooflijk feest."

Heb jij het nog laat gemaakt?
"Om een uur of vier 's nacht heb ik een taxi voor mijn vrouw en mij gebeld. Het was geweldig. Een grote dancing in de kantine met vijftien voetballers die tot half vier aan het feesten waren met supporters."

Dan zullen er weinig mensen in Cuijk donderdagochtend naar hun werk zijn gegaan…
"Nou, er kwamen een tijdje geleden al spelers naar me toe die zeiden dat ze een snipperdag hadden opgenomen na de wedstrijd tegen MVV. Die geloofden heilig in winst. MVV thuis is natuurlijk ook geen slechte loting voor de achtste finales van de beker. Ik gaf ons vooraf dertig of veertig procent kans. En uiteindelijk is het de jongens nog gelukt ook. Alle lof. Piet en ik hebben genoten in de dugout."

Het is al de tweede keer dat je stunt in het bekertoernooi. In 2008 schakelde je met Lienden Vitesse uit. Wat is het geheim van de trainer Hans Kraay jr.?
"Ik heb gewoon twee keer geluk gehad. Onze Lieve Heer heeft twee keer het licht op mij doen schijnen. Laat ik dat maar zeggen, ik ben toch katholiek opgevoed. En als ik nog iets moet noemen dan is het geheim dat je voetbal simpel moet houden. Piet de Kruif en ik hebben onze spelers niet overladen met tactiek. Gewoon lekker aanvallend voetballen. Defensieve tactische plannen, lik m'n reet. Schrijf dat maar op."

Wat wordt de volgende stunt?
"De spelers hopen op Feyenoord uit in de kwartfinale. Kunnen ze vast een beetje wennen voor de finale, haha. Zoals ik al zei, het maakt mij niet uit welke club we loten. Maar zij willen naar De Kuip en ik ga graag met ze mee."

Enige smet op de winst is dat het nu vooral over de rellen na afloop gaat.
"Ja, heel treurig dat een paar MVV-supporters de eigen spelers en trainer hebben bedreigd. En al dat andere wangedrag. Jammer. Maar ik geniet nu van de winst van Cuijk. Voor de rest moet je bij MVV zijn."

bron: nu.sport . 19 december 2013 16:17

Zal morgen bij de Snor op RTL7 vervolgd worden ...

19 dec 2013 21:32
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #207
Schande!!!!
Spelers moeten zich diep maar dan ook erg diep schamen!!! 0% inzet 0% kansen allemaal in uitverkoop zetten zo´n spelers wil ik hier niet zien!!
Verlies liever met 5-0 met veel inzet dan dat we verliezen met 2-1 zonder enkele inzet..

Wat erna gebeurd...Media maakt het erger dan dat het is...Ja er zijn dingen gebeurd , maar zover ik gezien heb is het niet zo erg geweest.
Zag alleen Tini nog van veld gaan met 5 stewards om zich heen maar daarna zijn we naar huis gegaan en heb de rest ook niet meegemaakt en supporters gingen die kant uit van de spelers en tini.

Tot dat moment vond ik er nog niet eens echt zoveel aan de hand en daarna wat ik zie via beelden....Valt echt mee met wat er gebeurd is? En ben ik het ook met Punker eens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

19 dec 2013 21:56
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #208
Ben het helemaal eens met hierboven. Ik stond er zeer dichtbij, had er niks mee te maken. Er werden dingen geroepen en gedaan die niet door de beugel kunnen. Spelers stonden te praten met supporters op een manier waarbij de spelers duidelijk werd gemaakt dat ze eens een keer moesten gaan voetballen. Ruijs onder begeleiding weg gebracht. Op het moment dat er een overmacht aan politie bijkomt wordt er een totaal verkeerd beeld geschets. Inclusief het stil zetten van een bus op een parkeerplek langs de snelweg, en de politiemacht bij de geusselt.

Ik praat hiermee niks goed. maar enige nuance is op zijn plaats. Media doet veel met mensen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

19 dec 2013 22:13 19 dec 2013 22:14 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #209
En die gast dan wat veld op rende en naar tiny uithaalde??? Is dat er net op tijd mensen bij waren tiny te beschermen schei toch uit is gewoon schandalig wat daar gebeurd is!!
Als er niks gebeurd was had de media ook niks op kunnen blazen
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

19 dec 2013 23:00
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #210
Het moge duidelijk zijn dat het gedrag van sommige "fans" totaal niet door de beugel kan en schandalig is.
Het moge duidelijk zijn dat deze spelersgroep en technische staf zich moeten schamen voor dit resultaat en hun resultaten dit seizoen.
Het moge duidelijk zijn dat het bestuur zich ook mag schamen voor hun eigen falen wat betreft de gaten in de begroting (althans een deel daarvan).

De focus ligt nu heel erg op een klein gedeelte van de fans, zij halen weer de voorpagina's (en onze voorzitter doet daar weer eens stevig aan mee), maar vergeet de andere zaken ook niet!!

Ook word ik schijtziek van die Rinkens. Grote financiële problemen bij de club, dan stuurt meneer een vrijwilliger naar voren om verhaal te doen. Slechte sportieve resultaten van de club, dan is meneer nergens te zien. Druk druk druk, in Londen e.d.
Nu is er weer een niet-maatschappelijk verantwoord voorval met supporters en opeens is meneer er weer! Brult weer allerlei overspannen teksten "tuig", "justitie", "wachten op eerste dode".... Meneertje is selectief druk bezig zeker.
Het moge duidelijk zijn dat het gedrag van een paar fans absoluut niet goed was/is, maar als meneer een paar weken geleden niets wilde/kon zeggen, dan houd nu ook je snavel dicht! Bah!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, mvv4ever, Dixi, Ekstertjj, Lambik, Hartmans1973

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden