JVC Cuijk - MVV

18 dec 2013 22:12
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #106
Ben een beetje naar de klote van dit zeer trieste geval. Er was alles aan gelegen deze wedstrijd te winnen om het voortbestaan van "US MVV " enigszins een beetje geloofwaardig te laten overkomen. Maar ik ben zo pissed dat er in deze selectie niemand zit die godverdomme een beetje gif in deze ploeg kan pompen :thumbsdown: .
Dit verdienen wij niet, en hier moeten maatregelen voor getroffen worden !
Het zou al moelijk worden om MVV te behouden, maar ik krijg er nu wel een heel hard hoofd in !
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2013 22:15
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
JVC Cuijk - MVV #107
nou dit alles is dus de reden dat de mensen wegblijven in de geusselt.
daar hoeven geen enquetes voor. ingevuld te worden.
ik zelf ben dit jaar voor het eerst sinds 40 jaar!!! niet meer van de partij
doet me niks meer ,heel erg ben altijd enorm gretig op de tribune geweest ,maar het boeit me totaal niet meer.
denk dat het beter is de geusselt voor goed dicht te doen. en al dat verloren geld ,uit te geven aan de jeugd in maastricht .
om de jeugd in alle takke van ontspanning de kans te geven ,want voor MVV komt er nooit meer een kans.!!!!!!

over en snel sluiten.
en dit is echt niet negatief ,want het is al vanaf 2000 aan modderen en wordt alleen maar erger.
daar geeft niemand toch meer geld aan uit.

MVV R.I.P. 2014 let op mijn woorden.
en dit ligt niet aan de trainer!!!!
spelers zijn niet goed genoeg .geen geld.

18 dec 2013 22:18
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #108
En zal je ook nog zien dat JVC Cuijk in de volgende ronde thuis mag spelen tegen ........ 045 :schamen: :schamen: :schamen:

18 dec 2013 22:19
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #109

manmetpet schreef : En zal je ook nog zien dat JVC Cuijk in de volgende ronde thuis mag spelen tegen ........ 045 :schamen: :schamen: :schamen:

Laten we dan blij zijn dat we die afstraffing niet mee hoeven te maken.

18 dec 2013 22:20
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #110
De amateurs van Cuijck gaan morgenvroeg gewoon weer naar hun werk terwijl onze profs een uitlooptraining op het programma hebben staan.
Met koffie en Coockies.......

(sorry voor het sarcasme)
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, SoerenBusk

18 dec 2013 22:22
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #111
Dit is vooral een kaakslag voor alle supporters die al maanden proberen om op allerlei manieren de club financieel te helpen. Eén overwinning tegen een amateurclub had gezorgd voor een extragrote bonus, maar dat was helaas teveel gevraagd. Je kunt wel blijven collecteren, maar dat zijn de kruimeltjes...

De uitschakeling op zichzelf is niet eens zo'n heel grote schande. MVV heeft een matige selectie, is erg slecht in vorm en als je dan uit speelt tegen een topper uit de topklasse weet je dat het mis kan lopen. Door alle financiele perikelen kreeg deze wedstrijd echter een vervelende extra-sportieve waarde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #112
MVV? Tis voorbij, op alle fronten. Ik heb me er al bij neer gelegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard

Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
JVC Cuijk - MVV #113
www.omroepbrabant.nl/?news/204061502/Onr...,+ME+opgeroepen.aspx

CUIJK - De amateurvoetballers van JVC Cuijk hebben zich geplaatst voor de kwartfinale van het KNVB-bekertoernooi. JVC versloeg eerstedivisionist MVV woensdagavond met 2-1. Na de wedstrijd liepen de gemoederen onder de Limburgse fans hoog op en moest de ME worden opgeroepen.

Cuijk stond de hele dag in het teken van deze unieke wedstrijd.

JVC Cuijk op voorsprong
De amateurvoetballers van Cuijk hadden in de eerste helft het betere van het spel. Fathi Ben Ahmed ging na een lange bal van achteruit op keeper Bram Castro af en passeerde de Belg koelbloedig. Vlak voor rust scoorde Kevin van Veen de 2-0.

In het begin van de tweede helft kwam MVV terug tot 2-1, via een eigen doelpunt van JVC Cuijk. Een vrije trap van Bryan Smeets ging via Frenk Schaap het doel in. Daarna drukte MVV JVC terug, maar de ploeg van Hans Kraay jr. hield stand.

JVC Cuijk is de eerste amateurclub sinds GVVV in het seizoen 2011/12 die de kwartfinales van het toernooi om de KNVB-beker bereikt.

Klasseverschil
MVV ging het bekerduel in als favoriet. De club uit Maastricht komt tenslotte uit in de Jupiler League, JVC Cuijk in de Topklasse. Een geweldig seizoen draait MVV echter niet. De club, die de afgelopen jaren in de top van de Jupiler League meedraaide, staat nu pas dertiende. De uitschakeling in de beker is een nieuwe teleurstelling voor MVV.

JVC Cuijk staat derde in de Topklasse voor zondagamateurs.

ME opgeroepen
De teleurstelling over de nederlaag was bij de meegereisde MVV-fans zo groot, dat de ME in actie moest komen. Volgens geruchten zouden drie MVV-fans MVV-coach Tiny Ruys na het duel hebben aangevallen. Ruys komt uit Cuijk.

18 dec 2013 22:29
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #114
als dat laatste waar is schaam ik me 1000 keer meer voor onze 'supporters' dan voor deze nederlaag!
maar goed, dit zijn nog geruchten.

18 dec 2013 22:29
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #115
Wordt hoog tijd voor een fusie. Kunnen we tenminste weer eens farsoenlijk voetbal zien.

18 dec 2013 22:32
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #116

jeoff schreef : als dat laatste waar is schaam ik me 1000 keer meer voor onze 'supporters' dan voor deze nederlaag!
maar goed, dit zijn nog geruchten.

Helaas is dit echt waar. Paar mensen waar ik mee aan het appen ben hebben het zien gebeuren.

Al deze shit zal wel weer tot een boete lijden!

18 dec 2013 22:33 18 dec 2013 22:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #117
Triest als dit laatste indd waar zou zijn...dit mag nooit gebeuren...indd jeoff zou intriest zijn als dit gebeurd is...het is niet een iemand die ,,verantwoordelijk,,is voor het huidige maar meerdere personen...gr opa :schamen:.

Ps wanneer komt er eens een fatsoenlijke uitleg...we blijven steeds verder zakken in dit drijfzand annex moeras...gr opa :schamen:

....

18 dec 2013 22:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #118

Lambik schreef : Wordt hoog tijd voor een fusie. Kunnen we tenminste weer eens farsoenlijk voetbal zien.

Wordt tijd dat jij een ban op deze site krijgt. Mismieter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, les rouges blancs, opadiehard, Raffalaldo, tcb, Och jeh

18 dec 2013 22:34
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #119
Ik heb het helemaal gehad met Mvv. Heel veel jaren ben ik heel trouw en loyaal geweest naar de club toe maar voor mij is de liefde over voor Mvv. De spelers hebben de club en de supporters in de steek gelaten. En maar op dit forum lullen dat er voldoende kwaliteit aanwezig is in deze selectie. De meeste spelers mogen blij zijn dat ze voor dit gepruts nog salaris mogen ontvangen. Mvv is zo dood als wat....de club straalt totaal niets uit....trots ben ik al lang niet meer op Mvv. bah bah, wat een ellende.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

18 dec 2013 22:35
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #120
Zouden ruijs aangevallen hebben en de kleedkamer binnengevallen zijn .

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden