JVC Cuijk - MVV

18 dec 2013 21:52
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #91
RIP MVV.

Alle elf deze club onwaardig!!! Jullie hoefden maar één ding te doen vandaag en dat was winnen!. Veel succes in februari in de WW! :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, serke, Aon de geng!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2013 21:54
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #92
Zou dit noe de bodem van de gifbeker zeen, of kint ut NOG erger ?

Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #93
Nachtmerrie!

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #94
Spelers laten de fans stikken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, Raffalaldo, Ekstertjj, tcb

Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #95
Ik WIST het godverdomme!!
Hoe kan ik morgen mijn collega's onder ogen komen. Om je kapot te schamen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk, manmetpet

18 dec 2013 21:58
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #96
Dit is echt beschamend. Mijn MVV-gevoel is nog nooit zo laag geweest als op dit moment. Er zit helemaal geen beleving in deze selectie. Niemand die het voortouw neemt. Stuk voor stuk vervangbaar m.u.v. mannen als Castro, Ospitalieri en Schreurs. Of is het dat Ruys deze mannen niet voor zich door het vuur kan laten gaan? Wat een bagger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Oaktree

18 dec 2013 21:58
Lenica
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #97
Kan Tini niets aan doen. Van halve kan je geen ganse maken. Helaas wordt het niets dit seizoen.

18 dec 2013 21:59
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #98

Boer458 schreef : Zou dit noe de bodem van de gifbeker zeen, of kint ut NOG erger ?

is ut al neet erger? Steeds die nuij beriechte euver lieke oet de kast...
Pffff....um de mismood vaan te kriege.....

18 dec 2013 22:00
ck
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #99
Tiny rot op. Dit is het einde van onze club. mvv r.i.p

18 dec 2013 22:01
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #100
Een aanfluiting. Praktisch niks gecreëerd, afgetroefd op werkelijk alle fronten. De heren moeten zich doodschamen.

18 dec 2013 22:02
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #101
Nog nooit zo pro fc limburg geweest als dit seizoen....maar dit is echt de druppel. Ben er zo klaar mee, dit wil je toch niet? Waarom doen we dit onszelf nog aan?

Of na de winterstop toch maar weer 55 cent in de emmer gooien, komt al in de buurt van de 55.000 euro

18 dec 2013 22:02 18 dec 2013 22:03 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #102
Jongens,jongens die gifbeker is volgens mij nog 6 liter,na eerst het bericht over nol hendriks nu dit weer.
Ben ik nu heel negatief als ik zeg,wat staat er ons nog de komende tijd te wachten,hoe diep kunnen we zinken?
Lekkere kerstdagen ik ,,verheug,,mij al op 2014!
Dit elftal wil of kan niks beters brengen,we zijn eigenlijk al van februari aan het sukkelen...komt er een verandering?
Ik zal maar stoppen ben nu super negatief,het slechts voetballende elftal sinds?
Ik blijf zeker een diehard en ben de eerste wedstrijd van de tweede helft weer aanwezig,maar alles is zo wazig komen we nog uit dit heel diepe dal?...gr opa :angry:.

....

Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #103
Wat een Triest zooitje deze selectie (op een enkele na). Zelfs tegen amateurs niet eens in staat zelf een goal te maken. Ik weet het niet meer. Ik Ben blij dat ik dit jaar niet meer naar de Geusselt hoef. Jammer dat het zover moet komen. En die Hendriks draait ons nog de nek om.

SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #104
Het ergste is nog: ze hebben kansloos verloren en het had even goed 5-1 kunnen zijn.

De oorzaak: achterin zit het niet goed sinds Kuipers meedoet (6e nederlaag in 8 westrijden)
Tiny ziet het niet ...... of leest te veel deze side

Kuipers en Winkens zijn te slecht voor de amateurs en hiermee gaan we nog vele jaren doorbraggelen
(en uitgerekend hiermee start hij in de basis in plaats van bv Knops Stankov, Gilles, .....)
En dan menen einige hier ook nog dat kuipers op eredivisie nivo meekan :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Volgende wedstrijd zonder Rutjes en Opspitaleri....
Mvv toekomst ziet er somber uit, ....... in deze club zit te weinig fantasie (van alle kanten)

18 dec 2013 22:07
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #105
Stelletje lamzakken! We staan weer voor lul. Zag het direct na de loting al gebeuren...MVV en amateurploegen....

Tini krijgt de boel niet op de rails, maar er is ook geen geld om hem af te kopen. Hij zal zelf zijn koffers moeten pakken.
Dit seizoen is verloren. MVV speelt zonder inspiratie, zonder beleving. Alsof men op het veld de hoop al heeft opgegeven...
Ongelofelijk, zo ga je lekker de kerst in. Zaterdag verliezen we nog bij jong-ajax en dan is de ellende compleet.
Het is te hopen dat er nog "iets" positiefs gebeurt op financieel vlak, maar welk bedrijf zal nu nog willen investeren in deze ballentent?!
Laten we maar weer lachen over Aachen-Nord en Fortuna. De één wint vanavond van de koploper en staat wel gewoon in de kwartfinale en de ander is financieel gered en heeft weer toekomst.
Van beide zaken kunnen wij alleen maar dromen....
Slaap zacht...

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden