>
Ontvangen bedankjes 1604
Punker73 schreef :
Marcel Andrien schreef : Hoe verder ??
Begin maar eens met het eisen van een rectificatie en excuses van L1 ... dat is de 1e en aller belangrijkste stap die nu genomen moet worden. Zij verspreiden een bericht die de landelijke media overneemt met daarin zaken die ronduit gelogen zijn. MVV zal hier keihard tegen op moeten treden. Natuurlijk zijn er dingen gebeurt die niet kunnen maar er is nergens sprake geweest van een "aanval" op trainers en spelers. Ik heb vanochtend 1 teen in mijn kantor staan en van alle kanten word ik als MVV fan aangevallen door mensen met hun mening wat een tuig WIJ zijn want dat is wat ze lezen in de berichtgeving van L1. Ik hoef mij toch go$%*&) niet te verdedigen tegen leugens die door L1 verspreid worden?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
glowwie schreef : het zal wel aan de huidige maatschappij liggen dat zulke dingen ook nog goed gepraat gaan worden.
Ga zo door en na meer dan 48 jaar MVV houdt het op mijn dank is groot....
Sjop schreef : Ik begrijp uit de reacties van een aantal van jullie dat niet geslagen is??? Op L1 worden journalisten geintervieuwd die dat wel hebben gezien... Is de berichtgeving van L1 dan tendentieus en opruiend??? Ik zag beelden met behoorlijk wat tummult. Het beeld in de landelijke pers is nu behoorlijk gekleurd en de toon al gezet. De woede overheerst nu bij velen. Tijd voor een goede evaluatie. Dit is echt kut.
Marcel Andrien schreef : Er waren naast de aangemelde bussen ook enkele onaangemelde bussen aanwezig en een groot aantal supporters met eigen vervoer. Een vrije wedstrijd dus dat is prima. Ik heb de afgelopen jaren vrijwel alle uitwedstrijden bezocht en een aardig beeld gekregen van de volgers van die vaan us. Ook nu viel mij op dat er bij wedstrijden waar het ergens om gaat (denk aan Eindhoven uit voor de periode, Volendam uit, vandaag) ineens mensen komen die je normaal nooit ziet. Ook dat is prima maar opvallend is wel dat er een dagje 'uit' van gemaakt wordt en Bacchus tot opperhoofd is gekroond. En er blijkbaar een groep komt waarvoor het dagje 'fun' belangrijker is dan MVV. En daar zit de crux. En dientengevolge het probleem.
.....
Hoe kunnen wij nu zorgen dat we structureel zaken omdraaien??? Ik geloof niet in total control. Ik geloof in een gezamenlijk belang. Maar als ik eerlijk ben zakt mij af en toe ook de moed in de schoenen...
Hoe verder ??