JVC Cuijk - MVV

19 dec 2013 09:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #151

Punker73 schreef :

Marcel Andrien schreef : Hoe verder ??

Begin maar eens met het eisen van een rectificatie en excuses van L1 ... dat is de 1e en aller belangrijkste stap die nu genomen moet worden. Zij verspreiden een bericht die de landelijke media overneemt met daarin zaken die ronduit gelogen zijn. MVV zal hier keihard tegen op moeten treden. Natuurlijk zijn er dingen gebeurt die niet kunnen maar er is nergens sprake geweest van een "aanval" op trainers en spelers. Ik heb vanochtend 1 teen in mijn kantor staan en van alle kanten word ik als MVV fan aangevallen door mensen met hun mening wat een tuig WIJ zijn want dat is wat ze lezen in de berichtgeving van L1. Ik hoef mij toch go$%*&) niet te verdedigen tegen leugens die door L1 verspreid worden?

Mee eens Punker !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 09:32
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #152
Ik begrijp uit de reacties van een aantal van jullie dat niet geslagen is??? Op L1 worden journalisten geintervieuwd die dat wel hebben gezien... Is de berichtgeving van L1 dan tendentieus en opruiend??? Ik zag beelden met behoorlijk wat tummult. Het beeld in de landelijke pers is nu behoorlijk gekleurd en de toon al gezet. De woede overheerst nu bij velen. Tijd voor een goede evaluatie. Dit is echt kut.

19 dec 2013 09:33
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #153
Mag inderdaad hopen dat er een rectificatie komt en dat MVV hier ook op aandringt. Al betwijfel ik of die er iets aan doen, misschien gebruiken ze het weer als een reden voor het streven naar een familieclub waarbij geen plek is voor fanatiekelingen.

Natuurlijk is het gisteren wat (te) ver gegaan, die gamin had niet het veld op moeten rennen, maar uiteindelijk heeft hij gelukkig met dank aan de stewards kunnen doen. Dat de media hiervan maakt dat de trainer in elkaar geslagen is moet gewoon worden gerectificeerd.

19 dec 2013 09:35
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #154
het zal wel aan de huidige maatschappij liggen dat zulke dingen ook nog goed gepraat gaan worden.
Ga zo door en na meer dan 48 jaar MVV houdt het op mijn dank is groot....

19 dec 2013 09:35
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #155
[quote=" Ook nu viel mij op dat er bij wedstrijden waar het ergens om gaat (denk aan Eindhoven uit voor de periode, Volendam uit, vandaag) ineens mensen komen die je normaal nooit ziet. Ook dat is prima maar opvallend is wel dat er een dagje 'uit' van gemaakt wordt en Bacchus tot opperhoofd is gekroond. En er blijkbaar een groep komt waarvoor het dagje 'fun' belangrijker is dan MVV. En daar zit de crux. En dientengevolge het probleem.[/quote]

vraag me dan ook af of iemand de mensen kent op de foto in de Leugeneer?

Natus et suscitavit in Marsana

19 dec 2013 09:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #156
ik baal ook van alles maar het gaat hier om een kleine groep die de zaak verkloot.

We spelen zeker niet goed , en gister was t ook heel erg slecht maar dat is de fase waarin we zitten, de spelers krijgen het niet opgebracht om voor kappes en tabak door t vuur te gaan 90 minuten lang en de eer van de club te redden, dat werd gister duidelijk, het vertrouwen is tot een nul punt gedaald !!

We hebben gister welgeteld 15 minuten Cuijk kunnen vastzetten voor de rest was het nix.
De moraal is gewoon laag , hoe wrang dan ook we zullen dit verlies moeten accepteren en toch weer vooruit denken, het tij gaat zich ook voor ons weer keren, dat lijkt misschien niet zo maar daar ben ik van overtuigd

19 dec 2013 09:54
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #157
Een zwarte dag in de MVV geschiedenis. Allereerst is er de nederlaag maar wat er dan na afloop gebeurt is eigenlijk nog veel erger. Stelletje leeghoofden. En ook al zal het allemaal niet zo erg geweest zijn als nu in de media geschetst wordt... heel Nederland heeft z'n mening klaar. En we kunnen hier wel allemaal roepen dat Tini geen klappen heeft gehad en zo... wat voetbalfans zeggen, gelooft men niet. Wat de media schrijft wel. Google MVV en je krijgt de meest vreselijke berichten te zien. Met als klap op de vuurpijl: Powned :puke:

19 dec 2013 09:54
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #158

glowwie schreef : het zal wel aan de huidige maatschappij liggen dat zulke dingen ook nog goed gepraat gaan worden.
Ga zo door en na meer dan 48 jaar MVV houdt het op mijn dank is groot....

Ook verbaasd over.. wel of niet geslagen interreseert mij eigenlijk niks.
Gister aan de telefoon een vriend aan telefoon gehad die in Cuijck woont en met een overspannen kind thuis zit nu.
Zo beangstigend is het schijnbaar geweest, altans voor mensen die dit never meemaken!
Ikzelf heb de beelde op Fox gezien, ook die spreken boekdelen en geven aan dat dit veel en veel te ver gaat!
Je bent bij een amateurclub, die je met open armen ontvangt, op bezoek en dan doet een (kleine) groep zoiets.

dus een rectificatie voor iets wat NIET gebeurt is, lijkt me overdreven voor de dingen die WEL gebeurd zijn!

Ik snap het in elk geval niet, en wil dat ook niet eigenlijk!!

Natus et suscitavit in Marsana

19 dec 2013 09:56
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #159

Sjop schreef : Ik begrijp uit de reacties van een aantal van jullie dat niet geslagen is??? Op L1 worden journalisten geintervieuwd die dat wel hebben gezien... Is de berichtgeving van L1 dan tendentieus en opruiend??? Ik zag beelden met behoorlijk wat tummult. Het beeld in de landelijke pers is nu behoorlijk gekleurd en de toon al gezet. De woede overheerst nu bij velen. Tijd voor een goede evaluatie. Dit is echt kut.

Het bericht op L1 is nu ook aangepast. Gisteravond stond er nog op dat er rake klappen waren gevallen nu niet meer. Echter vind ik het aangepaste bericht nog altijd zeer beschamend!!

Van L1:
Andere aanwezigen melden dat Ruijs (zelf afkomstig uit Cuijk) wel werd aangevallen, maar niet is geraakt.

Zwaar aangeslagen
Ruijs zelf liet ook weten geen echte klappen te hebben gehad. Wel was hij door de supporters bedreigd. Hij was zwaar aangeslagen en wilde verder geen reactie geven. Bij zijn huis in Belgisch-Limburg is politiebewaking ingesteld. Ruijs' echtgenote was al eerder uit het stadion weggegaan, om veiligheidsredenen.

19 dec 2013 09:57
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #160
MVV-voorzitter Rinkens: 'Justitie inschakelen'
MVV-voorzitter Paul Rinkens wil dat supporters die verantwoordelijk zijn voor de rellen in Cuijk van woensdagavond worden gestraft. 'Wij zullen contact opnemen met justitie', zegt Rinkens vanuit Londen.

De preses kan niet zeggen wat zich precies afspeelde in het stadion van Cuijk. 'Ik was er niet bij gisteravond. Maar dit is zeker geen normaal gedrag.' MVV-trainer Tini Ruijs werd na de verloren bekerwedstrijd in Cuijk belaagd door eigen fans. Een ooggetuige zag hoe de trainer rake klappen kreeg.

Paul wat zegt dit weer genoeg, eigen business gaat natuurlijk voor he, wij zitten in de kou verdomme een emmertje te vullen maar jij was met andere zaken bezig bij de meest crusiale wedstrijd. De wedstrijd waar alles gebeuren moet.
En hier op het forum komen weer de moraalridders, de "oh dit kin toch neet, ich hub der boekpein vaan" wouweleers.

Dit was de kans voor MVV om te laten zien dat WIJ supporters waardering terug kon krijgen in de vorm van vechtlust. strijd, passie inzet. Maar we krijgen 11 lamzak aangestuurd door een apatisch non-communicatief ontwikkeld ijsbeertje. Schande!!

Zolang er geen fysiek geweld is gepleegd, heb ik niks, maar dan ook niks, tegen het eens goed en duidelijk uiten van je ongenoegen! In januari zal wel weer een ummerke langskomen, van de supporters. die (waaronder ik) weer gaan vullen.

Gisteren was je kans MVV, gisteren was je kans.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

19 dec 2013 10:23
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #161

Marcel Andrien schreef : Er waren naast de aangemelde bussen ook enkele onaangemelde bussen aanwezig en een groot aantal supporters met eigen vervoer. Een vrije wedstrijd dus dat is prima. Ik heb de afgelopen jaren vrijwel alle uitwedstrijden bezocht en een aardig beeld gekregen van de volgers van die vaan us. Ook nu viel mij op dat er bij wedstrijden waar het ergens om gaat (denk aan Eindhoven uit voor de periode, Volendam uit, vandaag) ineens mensen komen die je normaal nooit ziet. Ook dat is prima maar opvallend is wel dat er een dagje 'uit' van gemaakt wordt en Bacchus tot opperhoofd is gekroond. En er blijkbaar een groep komt waarvoor het dagje 'fun' belangrijker is dan MVV. En daar zit de crux. En dientengevolge het probleem.
.....
Hoe kunnen wij nu zorgen dat we structureel zaken omdraaien??? Ik geloof niet in total control. Ik geloof in een gezamenlijk belang. Maar als ik eerlijk ben zakt mij af en toe ook de moed in de schoenen...

Hoe verder ??

Ik was met mijn eega gelukkig snel weg uit Cuijk. We zagen ME en veel politie richting het veld van JVC bewegen. Verreweg het grootste deel van de MVV-supporters heeft de nederlaag "waardig" geaccepteerd, maar je kon aanvoelen dat de groep die later binnenkwam en achter het doel ging staan voor problemen zou gaan zorgen, zeker als MVV zou verliezen. Naar mijn mening hadden de verantwoordelijken uit Maastricht, waaronder de veiligheidsfunctionarissen van MVV, kunnen weten dat deze groep weer eens onderweg was en dat dat veel risico's met zich meebrengt. Hier moet wel total control plaatsvinden, het is immers niet de eerste keer dat dit gebeurt. Dit toezicht vooraf is mede van belang voor de grote groep supporters die graag zonder veel rompslomp naar uitwedstrijden wil gaan en die zich steeds weet te gedragen.
Hoewel ik niet altijd gecharmeerd ben van de werkwijze van Tini Ruijs, vind ik dat nu aanleiding bestaat om als echte MVV-supporters een gebaar naar hem te maken om te laten blijken dat wij de reacties van de personen, die dit soort wedstrijden alleen maar zien als gelegenheid tot relschoppen, volstrekt afkeuren.
Justitie zal wel veel moeite hebben om de betreffende personen te vervolgen. Voor de Commissie Stadionverboden MVV ligt hier wellicht ook nog een taak.

19 dec 2013 10:36
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #162
Nieuwe info op verschillende media:

MVV Maastricht werd woensdag verrast door JVC Cuijk in het bekertoernooi. Supporters van de club uit Limburg gingen vervolgens alle perken te buiten. Coach Tini Ruijs werd belaagd door fans van zijn eigen vereniging. “We snijden je keel door en we steken je huis in de fik. Dat zijn verschrikkelijke teksten. Mijn vrouw is belaagd in haar auto, vannacht heb ik politiebewaking voor mijn huis gehad. Dit heeft niks meer te maken met voetbal”, laat een aangeslagen Ruijs weten aan Omroep Brabant.

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203337

Ongenoegen uiten, prima! iemand bedreigen op dusdanige wijze, NOT DONE!
Ik wil al de personen dat hierbij betrokken waren vragen om je NOOIT meer in de Geusselt te laten zien! Jullie horen daar niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

19 dec 2013 10:51
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #163
Ik had me vanochtend ingesteld op vileine grappen en zwaar leedvermaak van mijn roda collega's.
Blijken ze vooral medelijden te hebben. Ze vonden het oprecht jammer dat MVV niet door is en dat we de kans missen elkaar tegen te komen.

19 dec 2013 11:15
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #164
Al die ongeregeldheden en dergelijke vind ik erg jammer om te horen.
Er valt niks goed te praten maar ik kan me wel voorstellen hoe sommige supporters zich gevoeld hebben.
Helaas kunnen sommige zich niet in de hand houden.

Maar wat ik veel erger vind is het VERLIES tegen amateurs.
Godverdomme 3de keer op rij dat we door amateurs uit de beker liggen.
Het ging hier niet om een wedstrijdje, Het ging om 55 000 euro en het voortbestaan van onze club.
En dan laten de spelers het weer liggen.
Geen kansen creëren, je laten uitspelen door amateurs die idd nu gewoon aan het werk zijn.
Ik ben zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld. GEEN euro extra gaat van mij nog naar mvv.
Ik roep al vanaf het begin van het seizoen dat er totaal geen passie en wil is om te winnen.

We hebben spelers die NIET willen voetballen
We hebben een trainer die de spelers niet KAN laten voetballen.
Kortweg ik schaam me diep voor dit MVV, en dat zeg je niet snel.

Dit verlies resulteert in minder bezoekers komende wedstrijden.
Nog meer negatieve sfeer.
Nog minder in de emmers.

Ik vind dat de spelers hun verantwoordelijkheid moeten nemen en die 55 000 euro samen moeten neerleggen.
Dankzij hun word het een moeilijke 2de seizoenen helft. die 55 k had wat goed gemaakt.

Wat een Amateurs !!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mooswief

19 dec 2013 11:32
Eepke
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #165
Stelletje RANDDEBIELEN. Mensen die dit ook maar enigszins proberen goed te praten. Om te janken. Trieste mensen.... Na 30 jaar heb ik mijn laatste wedstrijd van MVV bezocht. Bedankt Achtelijken!

Tot ziens

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden