JVC Cuijk - MVV

19 dec 2013 12:58
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #181
waar staan die beelden dan?

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 13:05
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
JVC Cuijk - MVV #182

Punker73 schreef : waar staan die beelden dan?

www.l1.nl/video/beelden-van-rellen-na-af...vv-cuijk-18-dec-2013

En volgens omroep brabant ging het veel verder dan wat verwensingen omnisciens. Onbegrijpelijk dat jij zo reageert.

Zelf kreeg Tini Ruijs ook de nodige bedreigingen naar zijn hoofd geslingerd. "We snijden je keel door en we steken je huis in de fik. Dat zijn verschrikkelijke teksten", aldus Ruijs. "Mijn vrouw is belaagd in haar auto, vannacht heb ik politiebewaking voor mijn huis gehad. Dit heeft niks meer te maken met voetbal."

19 dec 2013 13:08
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #183
Ik ben gewoon teleurgesteld. Gefrustreerd. Voel me er gewoon kut Door. Beetje beledigd. Wij zitten in de kou. Te sparen voor 10.000 euro. Dit Was de kans om alles in 1 wedstrijd goed te maken. Niet winnen van ajax maar gewoon van cuijk. Dat is alles. En zit blijkbaar diep

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

19 dec 2013 13:10
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #184
Iedereen zoekt de reden van zijn teleurstelling bij iets anders, heel begrijpelijk. Rinkens, bestuur, trainer, spelers, supporters, tuig, je bekijkt het vanuit je eigen opvatting en zoekt je zondebok.

Wat gister gebeurde is gewoon een afspiegeling van de huidige maatschappij. Je bent geen moraal ridder als je geweld uit de weg gaat.
Het was duidelijk dat er twee supportersgroepen waren gister. Mensen die rustig bleven en mensen die agressief werden (straalbezopen?). Politie komt eraan, wat het vuurtje verder opstookt, helaas kan men goede niet meer van de agressieve onderscheiden en zitten ook goede mensen in de val. Ikzelf was meteen naar de bus gelopen, maar 1 bus van de SC was er nog niet, waardoor we niet konden instappen! Politie doet bij de bussen veel te agressief, jaagt ons met honden de bussen in, vervolgens gaat tuig flessen gooien richting politie, en ik voel dat er een charge aan gaat komen. Ik kan nog net een bus in rennen, gelukkig per toeval die van de SC. (In de chaos rende ik maar ergens naar binnen, voor zelfde geld was ik in de bus gestapt die later helemaal uitgekleed is door ME en waar tuig in zat)

Bedankt tuig, dat we vanaf nu voor altijd een combi zullen hebben. Bedankt spelers en trainer dat jullie MVV verder de modder in trappen. Waar dit het begin had MOETEN zijn van een positieve spiraal, gaat het nu echt helemaal naar de klote.

Als laatste: Ik voel me gvd bezeikt, een aantal supporters doen maandenlang al hun energie geven om geld op te halen voor de club middels ummerkes, donateurs werven, merchandise impuls etc, je vraagt je nu echt even af waarvoor je dat doet. Heb het ff helemaal gehad.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh, La Chouffe

19 dec 2013 13:13
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #185

glowwie schreef : En laat niemand zeggen dat de media overdrijft de beelden spreken voor zich.

exact, weet wat ik gezien heb!!!
Daar kun je geen L1, of weet ik welke media de schuld van geven.

Schande dat mensen dit goed praten.. waarschijnlijk dat de adrenaline (of andere zaken) ervoor zorgt dat je het anders beleeft als je er tussen staat....

Natus et suscitavit in Marsana

19 dec 2013 13:23 19 dec 2013 13:25 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #186

Oaktree schreef :

glowwie schreef : En laat niemand zeggen dat de media overdrijft de beelden spreken voor zich.

exact, weet wat ik gezien heb!!!
Daar kun je geen L1, of weet ik welke media de schuld van geven.

Schande dat mensen dit goed praten.. waarschijnlijk dat de adrenaline (of andere zaken) ervoor zorgt dat je het anders beleeft als je er tussen staat....

ik hou er over op

19 dec 2013 13:26
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #187
Boe is dat feeske verwoord het goed.

Dit slaat ons allemaal weer totaal terug van alles wat net leek dat beetje bij beetje opgebouwd werd.

Tuurlijk zal de politie hier en daar strikt en wellicht te hard hebben opgetreden, maar verplaats je eens in hun plaats.
Iedereen ziet hetzelfde eruit, is erg moeilijk om in die hectiek de goede van de slechte te onderscheiden.
En ik ging ook niet wachten dat die baksteen op mijn hersens kwam...

Dat is precies de reden dat ik niet meer naar een uitwedstrijd ga.
Je zult er maar per ongeluk tussen terecht komen en het geizcht verbouwd krijgen omdat een politieman het onderscheid niet ziet!!

Geen zin in!!

Op dit moment zelfs geen zin meer in thuiswedstrijden.
Moraalridder?? mischien wel! zal me een zorg zijn.
Maar goed dat de winterstop eraan komt.
Mischien denk ik er over paar weken anders over denk maar nu is me de zin echt over....
Moedeloos... dat is het goede woord!

Natus et suscitavit in Marsana

19 dec 2013 13:27
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #188
MVV speelt de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Supporters proberen iedere euro binnen te krijgen die er te halen valt. Met deze winst kon MVV uit financiële problemen komen. Dan verwacht je toch dat de voorzitter van de club ook aanwezig is? Maar nee, meneer Rinkens zit in Londen... en heeft wel meteen een oordeel klaar over de supporters, en doet er als altijd nog een schepje bovenop door te stellen dat het wachten is op de eerste dode...

Nogmaals, wat er is gebeurd is niet goed te keuren, maar het wordt zwaar overdreven. Weet iemand van de MVV supporters hoe de vrouw van Tiny Ruijs eruit ziet? Volgens Ruijs zou ze zijn belaagd. Ik kan me hier echt NIKS van voorstellen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

19 dec 2013 13:31
Thomas007
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #189
Als je daar was en je hebt het niet gezien, betekent dat dan dat er niets gebeurd is?

19 dec 2013 13:35
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #190

Sjotelsplak schreef : MVV speelt de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Supporters proberen iedere euro binnen te krijgen die er te halen valt. Met deze winst kon MVV uit financiële problemen komen. Dan verwacht je toch dat de voorzitter van de club ook aanwezig is? Maar nee, meneer Rinkens zit in Londen... en heeft wel meteen een oordeel klaar over de supporters, en doet er als altijd nog een schepje bovenop door te stellen dat het wachten is op de eerste dode...

Nogmaals, wat er is gebeurd is niet goed te keuren, maar het wordt zwaar overdreven. Weet iemand van de MVV supporters hoe de vrouw van Tiny Ruijs eruit ziet? Volgens Ruijs zou ze zijn belaagd. Ik kan me hier echt NIKS van voorstellen.

Dat vind ik ook. Rinkens is altijd de eerste die vooral zijn vage gezicht wilt redden. "nee ik Paultje de Goede, zal hier hard tegen optreden, justitie erbij halen, lekker nog even wat dramatische olie op het vuur"
Ik keur het gedrag van de "supporters"niet goed. Laat dat duidelijk zijn.

Maar Paultje, waar was jij op een koude woensdagavond op 18 december? Dus essebleef.....

De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, les rouges blancs, Maosbrögk

19 dec 2013 13:36
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #191
Als ik naar de radio luister, hoor ik nu ieder uur mvv negatief in het nieuws komen. Alle goodwill, zorgvuldig en uiterst intensief en tijdrovend, in 3 jaar tijd opgebouwd, nu volledig afgebrand en tot een nieuw dieptepunt gedaald. mvv komt weer eens negatief in het nieuws. Gisteravond was de ultieme kroon op het werk van het negativisme, dat zich vanaf het begin van het seizoen al meester heeft gemaakt van de meerderheid van mensen die voorheen mvv een warm hart toedroegen.
Als ik naar mezelf kijk, ben ik hier ook "schuldig" aan. Ik ga al met veel minder plezier naar wedstrijden dan voorheen en het doet me steeds minder als mvv verliest of als ze weer negatief in het nieuws komen. Soms denk ik, misschien verdienen we niet beter dan maar ophouden te bestaan. Er moet nu "iets" gebeuren, wil je dit omkeren. Alleen de grote vraag, waar iedereen wel het antwoord op wil weten: wat is dat "iets" dan? Ik weet het niet. Ik steun elke actie financieel. Ook als ik iets fysiek kan bijdragen, doe ik dit, maar ik ben bang dat dit mijn club niet zal gaan redden.
Naar Cuijk toe zou het een mooi gebaar zijn om namens de supporters van mvv excuus aan te bieden aan die mooie club, die mooi als amateurclub in de kwartfinales staan (zij houden toch mooi de charme van het bekervoetbal in stand zo). Ik snap ook wel dat de welwillende supporters niet hebben meegedaan aan deze actie.
Die randdebielen mogen ze wat mij betreft publiekelijk executeren. Die maken onze club kapot en niet de media, die het (begrijpelijk) tot een smeuig (niet helemaal op waarheid berust) verhaal van maakt.

19 dec 2013 13:39
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #192

Thomas007 schreef : Als je daar was en je hebt het niet gezien, betekent dat dan dat er niets gebeurd is?

Ik zeg alleen dat ik het me niet kan voorstellen aangezien ik betwijfel of er ook maar 1 supporter weet hoe de vrouw van Ruijs eruit ziet.
Mocht het gebeurd zijn is dat natuurlijk zeer triest.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

19 dec 2013 13:46
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #193
Tini Ruijs zwaar aangeslagen, trainer al eerder belaagd
MVV-trainer Tini Ruijs is zwaar aangeslagen na de ongeregeldheden, na afloop van het verloren bekerduel tegen Cuijk van woensdagavond.

'Mijn vrouw en andere familieleden zaten allemaal op de tribune, zij moesten onder politiebewaking worden afgevoerd en kwamen daarbij een paar keer in het nauw door opdringerige en woedende fans. Ik moet dit met mijn vrouw samen verwerken'.

Klappen
Ruijs kreeg na afloop van de bekernederlaag te maken met aanstormende supporters die verhaal wilden halen. 'Ik heb toen gelukkig geen klappen gekregen. Maar toen ik na de rust het veld opkwam voor de tweede helft kreeg ik wel een klap. Ik ben blij dat ik toen niet direct heb gereageerd, anders was het toen al uit de hand gelopen', zegt Ruijs telefonisch tegenover L1. De trainer is te geëmotioneerd om voor de camera te verschijnen. 'Ik heb vannacht politiebewaking bij mijn huis gehad, mijn familie is daardoor zeer aangeslagen. Wij hebben tijd nodig om dit te verwerken'.

Al eerder bedreigingen
De trainer van MVV zegt al eerder bedreigingen aan zijn adres te hebben gehad. 'Dit is al weken aan de gang. Ik word door de fans verantwoordelijk gehouden voor de slechte resultaten. Dat kan, maar ze moeten wel van me afblijven'.
Heeft hij nu wel of geen klappen gekregen, een aantal hier zegt dat het absoluut niet waar is en de persoon in kwestie zegt dat het wel waar is....wie moeten we nu geloven??

19 dec 2013 14:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #194
ik wil nog een andere opmerking plaatsten en hier toch ook een kritisch na de KNVB kijken, normaal zijn de veiligheidsmaatregelen rondom JL vaak belachelijk hoog, nu stond er echt wat op t spel ( zeker voor MVV, financieel) en dan mag zo'n wedstrijd in een stadion worden gespeeld die daar totaal niet geschikt voor is

De KNVB moet gewoon stellen ( en dat is mijn persoonlijke mening ) dat vanaf een bepaalde ronde wedstrijden in een goedgekeurd BVO stadion gespeeld dienen te worden.

19 dec 2013 14:02
donny
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
JVC Cuijk - MVV #195
schaam me kapot. ook wegens de wedstrijd, maar nog meer wat er allemaal na is gebeurd... een bitter eind?

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden