>
Ontvangen bedankjes 349
Punker73 schreef : waar staan die beelden dan?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
glowwie schreef : En laat niemand zeggen dat de media overdrijft de beelden spreken voor zich.
Oaktree schreef :
glowwie schreef : En laat niemand zeggen dat de media overdrijft de beelden spreken voor zich.
exact, weet wat ik gezien heb!!!
Daar kun je geen L1, of weet ik welke media de schuld van geven.
Schande dat mensen dit goed praten.. waarschijnlijk dat de adrenaline (of andere zaken) ervoor zorgt dat je het anders beleeft als je er tussen staat....
Sjotelsplak schreef : MVV speelt de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Supporters proberen iedere euro binnen te krijgen die er te halen valt. Met deze winst kon MVV uit financiële problemen komen. Dan verwacht je toch dat de voorzitter van de club ook aanwezig is? Maar nee, meneer Rinkens zit in Londen... en heeft wel meteen een oordeel klaar over de supporters, en doet er als altijd nog een schepje bovenop door te stellen dat het wachten is op de eerste dode...
Nogmaals, wat er is gebeurd is niet goed te keuren, maar het wordt zwaar overdreven. Weet iemand van de MVV supporters hoe de vrouw van Tiny Ruijs eruit ziet? Volgens Ruijs zou ze zijn belaagd. Ik kan me hier echt NIKS van voorstellen.
Ik zeg alleen dat ik het me niet kan voorstellen aangezien ik betwijfel of er ook maar 1 supporter weet hoe de vrouw van Ruijs eruit ziet.Thomas007 schreef : Als je daar was en je hebt het niet gezien, betekent dat dan dat er niets gebeurd is?