MVV-VVV 12-09
14 sept 2014 12:19
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Laat ik beginnen met dat het onzin is/was om de kassa's op de wedstrijddag te sluiten. Dit scheelt inderdaad 500-1000 supporters minder en dus ook weer minder inkomsten voor de club. Ook mensen die niet toegelaten mochten worden vanwege hun woonplaats, maar wel MVV-fan zijn. Dit gaat ook de ronde door, waardoor mensen steeds minder zin hebben om naar MVV te gaan. Is dat nou die transparantheid die MVV voor ogen heeft? Zo jaag je de mensen alleen maar weg. Ook belachelijk veel politie en ME aanwezig. Het is 'maar' VVV, geen Fortuna, Roda of Helmond.
Een prima sfeer in het stadion bij aftrap van de wedstrijd. Confetti shooters, sierlinten, gezang op en neer tussen de Ultras en Trepke B.
Ook een uitstekend spelend MVV vanaf minuut 1 tot 93. Misschien wel de beste wedstrijd van de afgelopen anderhalf jaar. Alleen het doelpunt, of beter gezegd doelpunten ontbraken. 3 kansen in de eerste 4-5 minuten. Daar moet er zeker één van in.
Bij rust had het al 3, 4-0 kunnen staan. Tweede helft was ietsjes minder, maar MVV de bovenliggende partij.
Ik heb een uitstekend middenveld gezien met in mijn ogen Peeters als MOTM. Samen met Vorthoren een ijzersterk duo. Daar gaan we nog van genieten. Croux laat zich iets meer zien. Jammer dat Brouwers uitviel, hopelijk valt het mee.
Coppens keepte ook een goede wedstrijd, vooral die actie met een hand. Ik kreeg het er benauwd van.
Kuipers en Moustafa worden met de week beter, Braken viel goed uit. Als Vink straks wat meer wedstrijdritme heeft, kunnen we daar ook veel van verwachten.
Deze lijn doortrekken naar De Graafschap thuis.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
14 sept 2014 12:30
MVV4life
Platinum Boarder
Schapendonk schreef :
Boer458 schreef : Stel: ik woon halverwege tussen Mestreech en Kirchroa....
Wordt er dan op grond van mijn woonplaats beslist w aar ik bij hoor ?
Waar ligt die grens dan ?
Ik zou het niet weten. Ikzelf kom ook niet uit Maastricht maar kom meer uit de streek in het oosten. Ik heb een seizoenskaart en die staat op mijn naam. Ze twijfelden ook mij binnen te laten. De rede was dat iemand anders zijn seizoenskaart aan mij gegeven zou kunnen hebben!! Wat is dat voor onzin? Dat ze me tegen Roda maar eens proberen de toegang te weigeren. Dan wals ik erdoor. Seizoenskaart op mijn id staan en nog niet goed. Moet niet gekker worden.
Welliech motte veer 'n apaart topic heijveur opene, want ut is jaomer tot d'r noe neet mie euver de wedstrijd weurt gesprooke.
Bleif die veurbeelde melde, dat hellep miech um ut verdedige um ut in de toekoms aanders te doen. En hopelik probleme te veurkome.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Janepie
14 sept 2014 13:34
14 sept 2014 13:35 door Schapendonk.
Nee wat betreft de wedstrijd maakte dit alles goed. Als MVV zó blijft voetballen als tegen VVV dan durf ik te beweren dat ze op de hoogste plaats gaan eindigen sinds 14 jaar en dat is in de top 4. Maar vaak is het zo, en dat is het jammere eraan, dat er spelers geblesseerd raken of uit vorm raken of rode kaarten enz...en dan is alles weer uit balans. In ieder geval, zolang het duurt, duurt het en probeer deze vorm door te trekken en er gaan mooie dingen gebeuren. Wie weet waar dan het schip eindigt. Maar eergister was het een 10 en het was een 10+ geweest als er nog een doelpunt bij was gekomen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
14 sept 2014 13:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Na deze wedstrijd kun je 1 ding concluderen een spits hadden we toch nodig gehad die ook kan scoren.
Uiteindelijk win ik toch liever lelijk dan zo´n goed spel spelen en dan gelijkspelen.
MVV speelde echt goed en leuk voetbal als ze deze lijn door blijven trekken en dan ook nog eens erbij gaan scoren denk ik dat het nog een mooi seizoen kan gaan worden.
14 sept 2014 21:37
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques
14 sept 2014 22:56
Jim Cemint
Platinum Boarder
Dus maar even snel de samenvatting die nu op de homepage staat eraf gooien en door die van afgelopen vrijdag vervangen
15 sept 2014 15:22
15 sept 2014 15:26 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Triest dat MVV supporters uit Noord-Limburg hebben moeten omkeren. Kan MVV niet gewoon een clubcard uitgeven. De meeste voetbalclubs (o.a. Ajax, Feyenoord en RJC) hebben er één. Speciaal voor dit soort situaties. Geen gezeik meer aan de poort tijdens een derby, of je nu uit Roermond, Mopertingen of Vladivostok komt. (één database met Fortuna, RJC, VVV, en Helmond Sport)
ID + clubcard laten zien, even twee testikels laten optillen en je staat binnen. Het is niet waterdicht, maar zo los je wel die ongemakkelijkheden op bij de poort. De losse kaartverkoop alleen toestaan met clubcard en een geldig ID(BSN/Naam)(In de voorverkoop of tijdens risicoduels op de wedstrijddag zelf).
Het enige probleem is dan nog, hoe krijg je 'introducees' het stadion binnen, voor juist die wedstrijd. Dan zou je als ouder een 'gratis' clubcard moeten kunnen aanvragen voor je zoon/dochter, voordat je hem laat proeven aan MVV. Als je besluit hem/haar op de bonnefooi mee te nemen naar MVV.
En dan kan de lokale driehoek zeiken wat ze willen, dan heb je gewoon een bijna waterdicht systeem en kunnen de kassa's gewoon open.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani
15 sept 2014 15:24
Maar kan iemand me nou eens uitleggen waarom dit een risicoduel was??
:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
15 sept 2014 15:27
15 sept 2014 15:31 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Jacques schreef : Maar kan iemand me nou eens uitleggen waarom dit een risicoduel was?? :
Omdat iemand ooit in 1903 dit heeft bestempeld als een Derby. En de term 'Derby' is een beladen term. Zie Fortuna, afgelopen zaterdag.
15 sept 2014 16:43
De_Lange
Platinum Boarder
Volgens mij wordt het beladen gemaakt door de overheid. Als je al die overtrokken maatregelen ziet en hoe je behandeld wordt, ga je je vanzelf wel als een boef gedragen.
Lang leve de Nederlandse zorgstaat. Blij dat de overheid weet wat goed voor mij is en hoe ze dat zo goed kunnen regelen! Bedankt!
15 sept 2014 17:06
hele leuke (vooral spannende) wedstrijd, geweldige sfeeractie alleen weer geen goals. (spannend in de zin van, wanneer valt hij eindelijk)
maar neem dit mee naar de volgende wedstrijden en we krijgen de punten vanzelf wel.
Kompleminte
Gamin!
15 sept 2014 18:11
Heb vandaag antwoord gehad op mijn mail m.b.t. de toegang tot het stadion voor de wedstrijd MVV - VVV. Zie hier het antwoord:
Geachte heer xxxxx
Wij betreuren de manier waarop u bent behandeld afgelopen vrijdag. De lokale driehoek heeft echter bepaald dat er geen mensen uit de regio Roermond het stadion in mogen om er voor te zorgen dat er geen VVV-supporters bij MVV-supporters terecht kunnen. De stewards hebben op dat gebied gewoon uitgevoerd wat hen is opgelegd. Ik wil nogmaals benadrukken dat dit niet het beleid is van MVV Maastricht en dat wij ook gewoon dienen te luisteren naar wat de lokale driehoek, en de politie in het bijzonder, ons oplegt. Zij bepalen deze maatregelen om de veiligheid te garanderen.
Ik kan je nu ook al vertellen dat er tegen Fortuna Sittard en Roda JC 100% ID-controle zal zijn en er opnieuw de mogelijkheid bestaat dat u geen toegang heeft tot het stadion. MVV Maastricht kan hier jammer genoeg niets aan doen en daarom hopen wij ook dat wij u tijdens andere wedstrijden zoveel mogelijk mogen verwelkomen.
Met sportieve groet,
Stijn Provoost
Ticketing en publieksmarketing
Dit betekend dus, als ik een kaart via internet koop, ik niet weet of ik wordt toegelaten tot het stadion.
Jullie begrijpen dat ik niet alle wedstrijden van MVV kan bezoeken (dus geen seizoenskaart koop) en dat de gok me te groot wordt om een kaart te kopen en dan bij de ingang te moeten horen: Wij kunnen u niet toelaten.
Ben benieuwd welke oplossing er tijdens het supportersoverleg voor bovenstaande wordt gevonden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, peter ruiver, Janepie
15 sept 2014 18:17
Belurani schreef : Heb vandaag antwoord gehad op mijn mail m.b.t. de toegang tot het stadion voor de wedstrijd MVV - VVV. Zie hier het antwoord:
Geachte heer xxxxx
Wij betreuren de manier waarop u bent behandeld afgelopen vrijdag. De lokale driehoek heeft echter bepaald dat er geen mensen uit de regio Roermond het stadion in mogen om er voor te zorgen dat er geen VVV-supporters bij MVV-supporters terecht kunnen. De stewards hebben op dat gebied gewoon uitgevoerd wat hen is opgelegd. Ik wil nogmaals benadrukken dat dit niet het beleid is van MVV Maastricht en dat wij ook gewoon dienen te luisteren naar wat de lokale driehoek, en de politie in het bijzonder, ons oplegt. Zij bepalen deze maatregelen om de veiligheid te garanderen.
Ik kan je nu ook al vertellen dat er tegen Fortuna Sittard en Roda JC 100% ID-controle zal zijn en er opnieuw de mogelijkheid bestaat dat u geen toegang heeft tot het stadion. MVV Maastricht kan hier jammer genoeg niets aan doen en daarom hopen wij ook dat wij u tijdens andere wedstrijden zoveel mogelijk mogen verwelkomen.
Met sportieve groet,
Stijn Provoost
Ticketing en publieksmarketing
Dit betekend dus, als ik een kaart via internet koop, ik niet weet of ik wordt toegelaten tot het stadion.
Jullie begrijpen dat ik niet alle wedstrijden van MVV kan bezoeken (dus geen seizoenskaart koop) en dat de gok me te groot wordt om een kaart te kopen en dan bij de ingang te moeten horen: Wij kunnen u niet toelaten.
Ben benieuwd welke oplossing er tijdens het supportersoverleg voor bovenstaande wordt gevonden.
Bin 'ch d'n einegste dee vind tot M.V.V. wel hiel gemekelek wies nao de lokaole dreihook, en ziech d'r weier mèt e Jantje van Leiden vaanaof maak?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Sjotelsplak, Belurani, Janepie
15 sept 2014 18:18
Na het verhaal van Belurani kun je dus concluderen dat tegen foruna geen mensen die verder als Beek wonen naar binnen mogen en tegen *oda verder als Valkenburg. Zoiets ongeveer. Het wordt hoe langer hoe belachelijker in deze stad met die flutpolitie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Sjotelsplak, Belurani, Janepie
15 sept 2014 18:34
inderdaad lekker makkelijk naar de lokale driehoek verwijzen!!!
nu geld dit voor kaarten via internet..
hoe zit het met seizoenskaarten???
ik zal er maar eerlijk voor uitkomen..
ik woon sinds vorig jaar in 045 (sssssst antwoord aub hier niet op, het doet toch wel pijn, maar oke)
ik neem de 2 zoons van mijn nieuwe vriendin mee naar mvv, een met seizoenskaart, een zonder.
hebben dit seizoen alleen jong twente uit gemist..
maar ik zie nu dus aankomen dat wij 30 januari niet gaan binnenkomen..
ik kom al heel wat jaren kijken!!
wordt nog leuk als ze mij of een van de zoons gaan terug sturen!!
ik zou zeggen..
mvv laat je supporters maar vallen..
en ga al helemaal niet met de lokale driehoek of wat dan ook in de discussie!!
foifoifoifoi..
ongelofelijk eigenlijk..
mvv heeft een wedstrijd gespeeld op een niveau die het al heel erg lang niet heeft bereikt..
eindelijk misschien eens positieve reclame..
en wat blijft bij iedereen hangen???
juist....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani, Janepie
Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden