MVV-VVV 12-09

15 sept 2014 18:38
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #121
De dag dat ik het stadion niet zou inkomen als rasechte mvv supporter omdat ik toevalig in de verkeerde plaats geboren ben of in de verkeerde plaats woon..................................... :daag: dan is het direct tot nooit meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2014 18:41
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #122
Woor vriedig helaas verhinderd. Zo te laeze hub ich een probleem. Wuurd et mich nag opgelach det ich VVV-fan waer :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani

15 sept 2014 19:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #123

MVVke schreef :

Belurani schreef : Heb vandaag antwoord gehad op mijn mail m.b.t. de toegang tot het stadion voor de wedstrijd MVV - VVV. Zie hier het antwoord:

Geachte heer xxxxx

Wij betreuren de manier waarop u bent behandeld afgelopen vrijdag. De lokale driehoek heeft echter bepaald dat er geen mensen uit de regio Roermond het stadion in mogen om er voor te zorgen dat er geen VVV-supporters bij MVV-supporters terecht kunnen. De stewards hebben op dat gebied gewoon uitgevoerd wat hen is opgelegd. Ik wil nogmaals benadrukken dat dit niet het beleid is van MVV Maastricht en dat wij ook gewoon dienen te luisteren naar wat de lokale driehoek, en de politie in het bijzonder, ons oplegt. Zij bepalen deze maatregelen om de veiligheid te garanderen.

Ik kan je nu ook al vertellen dat er tegen Fortuna Sittard en Roda JC 100% ID-controle zal zijn en er opnieuw de mogelijkheid bestaat dat u geen toegang heeft tot het stadion. MVV Maastricht kan hier jammer genoeg niets aan doen en daarom hopen wij ook dat wij u tijdens andere wedstrijden zoveel mogelijk mogen verwelkomen.

Met sportieve groet,

Stijn Provoost
Ticketing en publieksmarketing

Dit betekend dus, als ik een kaart via internet koop, ik niet weet of ik wordt toegelaten tot het stadion.

Jullie begrijpen dat ik niet alle wedstrijden van MVV kan bezoeken (dus geen seizoenskaart koop) en dat de gok me te groot wordt om een kaart te kopen en dan bij de ingang te moeten horen: Wij kunnen u niet toelaten.

Ben benieuwd welke oplossing er tijdens het supportersoverleg voor bovenstaande wordt gevonden.

Bin 'ch d'n einegste dee vind tot M.V.V. wel hiel gemekelek wies nao de lokaole dreihook, en ziech d'r weier mèt e Jantje van Leiden vaanaof maak?

Je bent niet de enige.

Volgens mij is de lokale driehoek en MVV zelfs 1 grote kliek. Zo is de huidige veiligheidscoördinator van MVV zijn hele leven als agent werkzaam geweest. Je kunt natuurlijk niet verwachtten dat daaruit een kritiek geluid komt richting de lokale driehoek.

En dan het MVV bestuur? Daar hoef je volgens mij ook niks van te verwachtten. Zie je het al voor je? Rinkens die de lokale driehoek gaat tegenspreken en/of afvallen in het openbaar?

Vorige maand een excuus richting Danny Schreurs. Dan nu ook een excuus richting de gedupeerde supporters?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Belurani

15 sept 2014 19:39
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #124
Het moet niet gekker worden....
Ik weet dat een oud collega van mij zijn hele leven in Maastricht heeft gewoond, woont nu in Veldwezelt op steenworp afstand van de grens. Is al zijn hele leven MVV-supporter, heeft deel uitgemaakt van de Ultras, maaaaar nu komt het, hij is geboren in het ziekenhuis van heerlen, heeft daar welgeteld misschien 4 uurtjes van zijn leven doorgebracht maar dit staat dus wel als geboorteplaats in zijn paspoort......ik ben benieuwd.
Van de andere kant.....is het misschien wel een leuk idee om dan maar met alle MVV supporters die van verder als valkenburg komen plaats te nemen in het uitvak!

15 sept 2014 19:50
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VVV 12-09 #125
Blijkbaar gaat de lokale driehoek er vanuit dat door het nemen van onlogische en onbegrijpelijke maatregelen het aantal supporters vanzelf wel zal verminderen en daardoor óók de eventuele moeilijkheden bij wedstrijden zullen verminderen.
Logisch toch ! :(
Iedereen die ondanks deze onbegrijpelijke onlogische maatregelen toch nog naar een wedstrijd van MVV gaat is in hun ogen blijkbaar zo wie zo verdacht cq. crimineel.
Afgelopen vrijdagavond werd ik dan óók na méér als 50 jaar vrijwel alle competitiewedstrijden van MVV te hebben bezocht,
na succesvol de ID controle en ticketpoortje te zijn gepasseerd, voor het eerst na méér als 50 jaar bij binnenkomst van kop tot teen stevig gefouilleerd. Na het passeren van een twee rijen dikke muur van beveiligers betrad ik uiteindelijk de Geusselt.
Wanneer dit ,,klantvriendelijk" ontvangst in de toekomst de gewoonte gaat worden denk ik niet dat ik nog langer naar de Geusselt kom.

15 sept 2014 20:22
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #126

Sjotelsplak schreef : En dan het MVV bestuur? Daar hoef je volgens mij ook niks van te verwachtten. Zie je het al voor je? Rinkens die de lokale driehoek gaat tegenspreken en/of afvallen in het openbaar?

Vorige maand een excuus richting Danny Schreurs. Dan nu ook een excuus richting de gedupeerde supporters?

Precies! Dat bedoelde ik destijds ook. Op het moment dat de supporters gedupeerd worden (bijvoorbeeld aanvallen supportersbussen in Aachen-Nord of het weigeren van fans op ID-basis bij stadion), hoor je meneer niet.
Als er 1 iemand een plastic bekertje tegen de assistent-materiaalman van Venlook had gegooid, had er the day after direct een openlijk excuus richting assistent-materiaalman, zijn familie, buren, vrienden, bekenden en poetsvrouw op de website gestaan.

Maar nu? Stilte! Schijnbaar zijn ze hun "klanten" liever kwijt dan rijk...

En ALS men zich er al fel tegen had geweerd, dan moet je openheid van zaken geven. Niet per email aan 1 persoon, maar in ieder geval op je website aan alle gedupeerden!

15 sept 2014 20:39 15 sept 2014 20:40 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-VVV 12-09 #127
Stijn Provoost keump zelvers neet ins oet Mestreech en daan geit dee heij vertèlle wie 't mot in 'ne mail nao 'ne terechte klaogende supporter???

Google dee naom mer 'ns.

Foi foi MVV amateurs! Geer joag de luij aweg in ploats tot geer ze welkom hèt! Wedrom -1000 :applaus: :applaus:
Geit lekker zoe he? :puke:

Facta Non Verba

15 sept 2014 20:57
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #128

Janepie schreef : Stijn Provoost keump zelvers neet ins oet Mestreech en daan geit dee heij vertèlle wie 't mot in 'ne mail nao 'ne terechte klaogende supporter???

Google dee naom mer 'ns.

Foi foi MVV amateurs! Geer joag de luij aweg in ploats tot geer ze welkom hèt! Wedrom -1000 :applaus: :applaus:

Kleine nuance: Iech dink tot Stijn wieneg te verweite vèlt, heer handelt in deens vaan M.V.V. en moot ouch mer doen wat 'm opgedrage weurt, helaas... :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Belurani, Janepie

15 sept 2014 23:21
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-VVV 12-09 #129

MVVke schreef :

Janepie schreef : Stijn Provoost keump zelvers neet ins oet Mestreech en daan geit dee heij vertèlle wie 't mot in 'ne mail nao 'ne terechte klaogende supporter???

Google dee naom mer 'ns.

Kleine nuance: Iech dink tot Stijn wieneg te verweite vèlt, heer handelt in deens vaan M.V.V. en moot ouch mer doen wat 'm opgedrage weurt, helaas... :(

Da's woer. Excuus, daan Stijn, mer beleidsvoerders: sjoam uuch.

Facta Non Verba

16 sept 2014 08:56
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #130

gaston satijn schreef : Het moet niet gekker worden....
Ik weet dat een oud collega van mij zijn hele leven in Maastricht heeft gewoond, woont nu in Veldwezelt op steenworp afstand van de grens. Is al zijn hele leven MVV-supporter, heeft deel uitgemaakt van de Ultras, maaaaar nu komt het, hij is geboren in het ziekenhuis van heerlen, heeft daar welgeteld misschien 4 uurtjes van zijn leven doorgebracht maar dit staat dus wel als geboorteplaats in zijn paspoort......ik ben benieuwd.
Van de andere kant.....is het misschien wel een leuk idee om dan maar met alle MVV supporters die van verder als valkenburg komen plaats te nemen in het uitvak!

Hmm dit klinkt mij zeer bekend ;)
Zou ik niet het stadion inkomen vanwege de stad waar ik geboren ben en inderdaad welgeteld misschien net 4 uurtjes gelegen heb zou ik hun dan kunnen overtuigen met mijn tattoo van MVV?? Of zou dat ook niet helpen?
Ik ben benieuwd, ik hoop voor hun dat ze mij die dag toe laten.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

16 sept 2014 09:30 16 sept 2014 09:38 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-VVV 12-09 #131

MVVke schreef :

Waarom nu wel de nuance? Ik kan ook zeggen: MVV moet ook maar doen wat hun opgedragen wordt door de lokale driehoek helaas :( (anders kan de burgemeester de wedstrijd verbieden en krijgt MVV boetes van de KNVB etc etc)

16 sept 2014 09:32
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-VVV 12-09 #132

Ivinho schreef :
Zou ik niet het stadion inkomen vanwege de stad waar ik geboren ben en inderdaad welgeteld misschien net 4 uurtjes gelegen heb zou ik hun dan kunnen overtuigen met mijn tattoo van MVV?? Of zou dat ook niet helpen?

Het gaat niet om de geboorteplaats maar om je woonplaats (plaats van uitgifte ID bewijs). Dit is alsnog belachelijk natuurlijk.

16 sept 2014 09:41
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #133

jeoff schreef :

Ivinho schreef :

Het gaat niet om de geboorteplaats maar om je woonplaats (plaats van uitgifte ID bewijs). Dit is alsnog belachelijk natuurlijk.

Dat is niet waar: ik heb als geboorteplaats Maastricht en woonplaats Tilburg en kwam er in eerste instantie niet in, omdat de stewardess alleen Tilburg zag. Toen ik zei dat ik in Maastricht geboren ben, kwam ik wel binnen. Ik wil weten bij wie of wat we hierover kunnen klagen, zodat dit soort maatregelen niet meer worden genomen.
Hoe kom ik in contact met " de lokale driehoek?" Ik wil graag uitleggen dat mvv supporters uit een groter gebied komen dan er wordt begrensd door Meerssen, Lanakan, Riemst en Cadier en Keer en dat er omgekeerd ook net zo goed mensen die binnen dit gebied wonen (helaas) niet allemaal voor mvv zijn en er zelfs, ja het zal misschien even schrikken zijn, roda, fortuna en vvv supporters tussen zullen zitten, die gewoon ongehinderd kunnen plaatsnemen in het thuispubliek. Wat een rellen zal dit gaan geven zeg.

16 sept 2014 09:46 16 sept 2014 09:47 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-VVV 12-09 #134

zittribuun schreef : Dat is niet waar: ik heb als geboorteplaats Maastricht en woonplaats Tilburg en kwam er in eerste instantie niet in, omdat de stewardess alleen Tilburg zag.

Dan bevestig je toch wat ik zeg. In eerste instantie was de woonplaats het belangrijkste en daar wordt naar gekeken. Pas nadat je had geklaagd lieten ze je er toch in.

Als je geboorteplaats Heerlen is en je woont nu in Maastricht kom je er zo in zonder problemen, dat is het scenario waar oa. Gaston Satijn het over had.

Maar het is sowieso goed als mensen nu massaal gaan klagen bij MVV hierover. Als het geslikt wordt zonder klachten heeft MVV verder geen poot om op te staan bij de lokale driehoek.

16 sept 2014 10:31
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV-VVV 12-09 #135
MVV kan hier allemaal weinig aan doen.
Het is de locale driehoek die uit een stel wereldvreemde sukkels bestaat die werkelijk geen idee hebben wat er onder supporters leeft of hoe ze risico's reëel moeten inschatten. En die onwetendheid houden ze in stand door welbewust een vertegenwoordiging van de supporters (supporterscoordinator) weigeren toe te laten bij hun overleg.
Hoe slecht ze zijn bleek uit de draconische maatregelen afgelopen weekend tegen een clubje als Venlo waarbij nooit iets gebeurt en het total ontbreken van enige politiebescherming toen de eerste bussen in Kerkrade aankwamen.
MVV kan op zijn kop gaan staan maar die lieden hebben het helaas voor het zeggen als het om de 'veiligheid' gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden