>
Ontvangen bedankjes 62
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Je bent niet de enige.MVVke schreef :
Belurani schreef : Heb vandaag antwoord gehad op mijn mail m.b.t. de toegang tot het stadion voor de wedstrijd MVV - VVV. Zie hier het antwoord:
Geachte heer xxxxx
Wij betreuren de manier waarop u bent behandeld afgelopen vrijdag. De lokale driehoek heeft echter bepaald dat er geen mensen uit de regio Roermond het stadion in mogen om er voor te zorgen dat er geen VVV-supporters bij MVV-supporters terecht kunnen. De stewards hebben op dat gebied gewoon uitgevoerd wat hen is opgelegd. Ik wil nogmaals benadrukken dat dit niet het beleid is van MVV Maastricht en dat wij ook gewoon dienen te luisteren naar wat de lokale driehoek, en de politie in het bijzonder, ons oplegt. Zij bepalen deze maatregelen om de veiligheid te garanderen.
Ik kan je nu ook al vertellen dat er tegen Fortuna Sittard en Roda JC 100% ID-controle zal zijn en er opnieuw de mogelijkheid bestaat dat u geen toegang heeft tot het stadion. MVV Maastricht kan hier jammer genoeg niets aan doen en daarom hopen wij ook dat wij u tijdens andere wedstrijden zoveel mogelijk mogen verwelkomen.
Met sportieve groet,
Stijn Provoost
Ticketing en publieksmarketing
Dit betekend dus, als ik een kaart via internet koop, ik niet weet of ik wordt toegelaten tot het stadion.
Jullie begrijpen dat ik niet alle wedstrijden van MVV kan bezoeken (dus geen seizoenskaart koop) en dat de gok me te groot wordt om een kaart te kopen en dan bij de ingang te moeten horen: Wij kunnen u niet toelaten.
Ben benieuwd welke oplossing er tijdens het supportersoverleg voor bovenstaande wordt gevonden.
Bin 'ch d'n einegste dee vind tot M.V.V. wel hiel gemekelek wies nao de lokaole dreihook, en ziech d'r weier mèt e Jantje van Leiden vaanaof maak?
Sjotelsplak schreef : En dan het MVV bestuur? Daar hoef je volgens mij ook niks van te verwachtten. Zie je het al voor je? Rinkens die de lokale driehoek gaat tegenspreken en/of afvallen in het openbaar?
Vorige maand een excuus richting Danny Schreurs. Dan nu ook een excuus richting de gedupeerde supporters?
Janepie schreef : Stijn Provoost keump zelvers neet ins oet Mestreech en daan geit dee heij vertèlle wie 't mot in 'ne mail nao 'ne terechte klaogende supporter???
Google dee naom mer 'ns.
Foi foi MVV amateurs! Geer joag de luij aweg in ploats tot geer ze welkom hèt! Wedrom -1000
Geit lekker zoe he?
Da's woer. Excuus, daan Stijn, mer beleidsvoerders: sjoam uuch.MVVke schreef :
Janepie schreef : Stijn Provoost keump zelvers neet ins oet Mestreech en daan geit dee heij vertèlle wie 't mot in 'ne mail nao 'ne terechte klaogende supporter???
Google dee naom mer 'ns.
Foi foi MVV amateurs! Geer joag de luij aweg in ploats tot geer ze welkom hèt! Wedrom -1000
Geit lekker zoe he?
Kleine nuance: Iech dink tot Stijn wieneg te verweite vèlt, heer handelt in deens vaan M.V.V. en moot ouch mer doen wat 'm opgedrage weurt, helaas...
gaston satijn schreef : Het moet niet gekker worden....
Ik weet dat een oud collega van mij zijn hele leven in Maastricht heeft gewoond, woont nu in Veldwezelt op steenworp afstand van de grens. Is al zijn hele leven MVV-supporter, heeft deel uitgemaakt van de Ultras, maaaaar nu komt het, hij is geboren in het ziekenhuis van heerlen, heeft daar welgeteld misschien 4 uurtjes van zijn leven doorgebracht maar dit staat dus wel als geboorteplaats in zijn paspoort......ik ben benieuwd.
Van de andere kant.....is het misschien wel een leuk idee om dan maar met alle MVV supporters die van verder als valkenburg komen plaats te nemen in het uitvak!
MVVke schreef :
Kleine nuance: Iech dink tot Stijn wieneg te verweite vèlt, heer handelt in deens vaan M.V.V. en moot ouch mer doen wat 'm opgedrage weurt, helaas...
Ivinho schreef :
Hmm dit klinkt mij zeer bekend
Zou ik niet het stadion inkomen vanwege de stad waar ik geboren ben en inderdaad welgeteld misschien net 4 uurtjes gelegen heb zou ik hun dan kunnen overtuigen met mijn tattoo van MVV?? Of zou dat ook niet helpen?
Ik ben benieuwd, ik hoop voor hun dat ze mij die dag toe laten.
jeoff schreef :
Ivinho schreef :
Hmm dit klinkt mij zeer bekend
Zou ik niet het stadion inkomen vanwege de stad waar ik geboren ben en inderdaad welgeteld misschien net 4 uurtjes gelegen heb zou ik hun dan kunnen overtuigen met mijn tattoo van MVV?? Of zou dat ook niet helpen?
Ik ben benieuwd, ik hoop voor hun dat ze mij die dag toe laten.
Het gaat niet om de geboorteplaats maar om je woonplaats (plaats van uitgifte ID bewijs). Dit is alsnog belachelijk natuurlijk.
zittribuun schreef : Dat is niet waar: ik heb als geboorteplaats Maastricht en woonplaats Tilburg en kwam er in eerste instantie niet in, omdat de stewardess alleen Tilburg zag.