MVV-VVV 12-09

10 sept 2014 11:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV-VVV 12-09 #31
Luister, ik zal er uiteraard gewoon zijn en de forumbezoekers zullen zich hier in het algemeen ook niet door laten tegenhouden. Maar alleen al dat het niet mogelijk is om een kaartje bij de kassa op de wedstrijddag te kopen, ergert me mateloos. Vooral omdat het tegen een totaal niet boeiende tegenstander is, waarbij volgens mij in het verleden nooit incidenten zijn geweest. Maar zelfs al was het een boeiende tegenstander, wat ga je hiermee bereiken? Venloose hooligans die per se op de thuistribune willen zitten, kunnen gewoon via internet bestellen. Het zijn niet de rotte appels die je hiermee weghoudt/lastig valt. Ik snap echt de achterliggende gedachte niet.

En La Chouffe, ik heb wel een aantal mensen in mijn kennissenkring die pas op de dag van de wedstrijd beslissen of ze wel of niet gaan. Die mensen zullen nu zeker niet gaan. Dit kost MVV geld. Ook al is het "ruim op tijd gecommuniceerd".

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 11:43 10 sept 2014 11:47 door kribbebieter.
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
MVV-VVV 12-09 #32

La Chouffe schreef :

kribbebieter schreef : 3 hoek bedankt ! Jaag de mensen maar weg uit het stadion, de uitwesstrijden hebben jullie al de nek om gedraaid nu ook thuis.


Voor de mensen zonder internet is het heel vervelend. Maar dit is ruim op tijd gecommuniceerd dus ik zie het probleem niet om weg te blijven??


Last minute beslissers en oudere mensen die niet overweg kunnen met de hedendaagse techniek....
Tel daarbij de thuisblijvers door f*x erbij en je hebt weer 1000 man minder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 12:49
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV-VVV 12-09 #33
Je wilt toch niet weten wat ze zich allemaal gaan bedenken als we ooit in de eredivisie terecht zouden komen...... Waarschijnlijk kun je dan nooit meer op een speeldag een kaartje kopen (om mee te beginnen....)
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 12:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV-VVV 12-09 #34
Ja Pinobel, dat vraag ik me dus ook af. Dit is een wedstrijdje tegen VVV! Nooit serieuze issues gehad op supportersgebied met hun. De MVV-fans hebben zich sowieso de laatste jaren keurig gedragen, ik kan me sinds Breda geen serieus incident meer herinneren en van Breda zijn heel wat mensen inmiddels vrijgesproken. Wat belooft dit als ooit nog Feyenoord, Ajax en anderen op bezoek komen?

Supportersclub of anderen die meer info hebben: wat is hier precies de reden voor, wat is de directe aanleiding?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 12:54 10 sept 2014 12:55 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-VVV 12-09 #35
De lokale driehoek.....dat zijn politie, burgemeester....en ?
DIe nemen bepaalde beslissingen adhv. ?
Kan Rinkens hier niet tegen in gaan, wordt mvv er uberhaupt bij betrokken?
Ik kan me niet voorstellen dat MVV dit graag zou willen.

Hoe je het went of keerd, dit kost MVV inkomsten. Geld dat ze heel goed kunnen gebruiken.
Moet MVV geen onkosten vergoeding vragen voor zulke beslissingen, want is dit nu werkelijk nodig ?
Het is welliswaar een derbty op papier maar dan heb je het ook gehad. Id controlle is voldoende zelfs dat lijkt me nog overbodig. Voor die paar supporters wat misschien op eigen vervoer gaan ?

Ik ben benieuwd hoe groot de politie macht komende vrijdag wel weer is......belachelijk, nu al.

Dit blijkt maar weer eens dat prof voetbal in het Maastrichtse bij de politiek totaal niet leeft.
Of er zitten al 30 jaar de verkeerde mensen...

Tegen die duitsers gingen 19 bussen (kleine 1000 man) naar een uitwedstrijd terwijl de kassa's gewoon op de wedstrijddag open waren.......waarom kan dit hier niet. Blijft onbegrijpelijk dit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 15:28 10 sept 2014 15:36 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-VVV 12-09 #36

Us Clubke schreef : De lokale driehoek.....dat zijn politie, burgemeester....en ?
DIe nemen bepaalde beslissingen adhv. ?
... Blijft onbegrijpelijk dit.

Twee van de drie heten Onno... Tenminste de baas vaan de pellissie en "onze" burgervader...
Wat me opvalt is voordat dit figuur als lepsjer in hotelbars zijn vertier zocht, hij vaak op de Angelside tribune te vinden was met z'n man...
Er toen niet van dit soort restrictieve en onvriendelijke regels waren....
Erger nog ...nu zijn er meer beperkingen dan in de tijd van Leers (die overigens voor minder moest vertrekken...)
Onno: gaank nao hoes ;)
Ik heb het gehad met dit nepfiguur die vreemd gaat en denkt dat wij simpel zijn en dat wij voor een charmeoffensief van een seizoen omgaan...en zich nu niet meer laat zien...maar wel keer op keer club en supporters nept met dit soort maatregels.
bah, bah, bah....hypocriete nicht...vertrek uit Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 15:45
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-VVV 12-09 #37
Laten we nou de plaatselijke driehoek niet de schuld geven maar allemaal naar ons zelf kijken en gaan nadenken waarom deze maatregelen genomen moeten worden.het is niet meer als vroeger toe alle supporters door elkaar heen zaten of je nou uit Venlo Sittard of Kerkrade kwam het maakte niets uit .maar dankzij onze zogenaamde nieuwe supporters die denken dat ze zich alles kunnen permitteren met scheidsrechters beledigen tot spullen op het veld gooien en supporters van de tegenstanders voor alles wat maar denkbaar is uitmaken ,daar hebben we dit aan te danken.dus moeten we niet gaan janken maar gaan kijken wat we er aan kunnen doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 16:13
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-VVV 12-09 #38

dreekemvvke schreef : Laten we nou de plaatselijke driehoek niet de schuld geven maar allemaal naar ons zelf kijken en gaan nadenken waarom deze maatregelen genomen moeten worden.het is niet meer als vroeger toe alle supporters door elkaar heen zaten of je nou uit Venlo Sittard of Kerkrade kwam het maakte niets uit .maar dankzij onze zogenaamde nieuwe supporters die denken dat ze zich alles kunnen permitteren met scheidsrechters beledigen tot spullen op het veld gooien en supporters van de tegenstanders voor alles wat maar denkbaar is uitmaken ,daar hebben we dit aan te danken.dus moeten we niet gaan janken maar gaan kijken wat we er aan kunnen doen.


Huh?
Iech dink ieder tot ut aandersum is... Doordat wat d'r vreuger allemaol gebeurde zien die extra regelkes d'r gekome.
Ut waor vreuger hiel gèt erreger in de stadions...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 19:13 10 sept 2014 19:21 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-VVV 12-09 #39

dreekemvvke schreef : Laten we nou de plaatselijke driehoek niet de schuld geven maar allemaal naar ons zelf kijken en gaan nadenken waarom deze maatregelen genomen moeten worden.het is niet meer als vroeger toe alle supporters door elkaar heen zaten of je nou uit Venlo Sittard of Kerkrade kwam het maakte niets uit .maar dankzij onze zogenaamde nieuwe supporters die denken dat ze zich alles kunnen permitteren met scheidsrechters beledigen tot spullen op het veld gooien en supporters van de tegenstanders voor alles wat maar denkbaar is uitmaken ,daar hebben we dit aan te danken.dus moeten we niet gaan janken maar gaan kijken wat we er aan kunnen doen.

Bullshit...
Uitgenodigd door opadiehard en mij, zijn er vaker diehard supporters van bezoekende clubs ( zelfs met landelijk stadionverbod....o.a 2 spartanen ) bij ons op de Angelside tribune geweest.
Nooit een enkel probleem; men werd er zelfs gastvrij ontvangen door alle supporters...vaan trepke B tot ultraas :thumbsup:
Wat aangeeft dat deze club ontzettend toffe supporters heeft :applaus: die meer respect verdienen
Forlaajf heeft bovendien gelijk...vroeger was het erger.

Hoes maakt zichzelf tot schertsfiguur en huichelaar :
tijdens z'n eerste jaar zo prominent op trepke B plaatsnemen (slijmen) en nu afwezig zijn en ons dit soort restrictieve maatregelen opleggen....
Geef mij maar burgemeester Mans terug: een integere man die er in zware tijden overal stond.
Zelfs in zijn korte " mestreechse" periode heeft hij ons cluppie nooit benadeeld, maar met respect behandeld (terwijl het toen bepaald niet makkelijk was) en stuur die Hoes naar het Gooi waar dat soort soap figuren thuishoort...
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 23:30
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-VVV 12-09 #40
Wat bullshit noem mij eens een jaar op dat onze trainer werd aangevallen door onze eigen zo genaamde supporters en waarom Onno erbij halen Leers heeft meer kapot gemaakt dan dat goed was voor mvv en ga niet mooi weer spelen met je zo genaamde Sparta supporters maar blijf bij de kern waar het om gaat .de afgelopen 10 jaar is er meer kapot gemaakt door jullie zo genaamde supporters als wat goed voor mvv was.hou toch op met je zoete broodjes bakken voor die figuren die alles naar de klote helpen en waar door de mensen uit de geusselt blijven zo als jij het verwoord blij ik ook vriend met iedereen ,maar het gaat wel om mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2014 08:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV-VVV 12-09 #41
En voorkom je het aanvallen van een trainer dan door geen kaartjes meer op de wedstrijddag te verkopen? Leg me dat eens uit Dreeke.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2014 08:51
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-VVV 12-09 #42

dreekemvvke schreef : Wat bullshit noem mij eens een jaar op dat onze trainer werd aangevallen door onze eigen zo genaamde supporters en waarom Onno erbij halen Leers heeft meer kapot gemaakt dan dat goed was voor mvv en ga niet mooi weer spelen met je zo genaamde Sparta supporters maar blijf bij de kern waar het om gaat .de afgelopen 10 jaar is er meer kapot gemaakt door jullie zo genaamde supporters als wat goed voor mvv was.hou toch op met je zoete broodjes bakken voor die figuren die alles naar de klote helpen en waar door de mensen uit de geusselt blijven zo als jij het verwoord blij ik ook vriend met iedereen ,maar het gaat wel om mvv

Je gooit een paar zaken door elkaar. Mijn reactie was op het uiterst klantonvriendelijkheid en supportersvijandige gedrag tegenwoordig...
Zelfs Leers deed dit niet.

En ik ben van mening dat de laatste tien jaar en zeker de laatste vijf jaar juist de "fanatieke" supporters een positieve bijdrage hebben geleverd M.b.t sfeer en veiligheid ( een enkele uitzondering daargelaten, maar die zijn ook met de open en positieve opstelling van fans zoals bijv. Ultra's, coördinatoren zoals Anita, Theo en 4life goed opgelost).

Deze club mag zich in z'n handjes wrijven met dit soort fans, want in de tijden ervoor (20, 30 en 40 jaar), was het behoorlijk anders in en rond de voetbalstadiums.... Inclusief de Geusselt. Daarom ben ik trots op onze fans en verontwaardigd hoe men met ze omgaat.... :thumbsdown:
Als je in complottheorieën gelooft....alsof men aanstuurt op lege stadion en een fc limburg....

Niettemin verdienen onze fans deze behandeling niet en zijn de wedstrijden tegen Venlo nooit risicowedstrijden geweest...
Die dat gelooft hert of een pan los of een goede coffeeshop....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2014 09:15
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-VVV 12-09 #43
Jacques leg mij dan eens uit waarom het overal wel kan en in Nederland niet er zal toch wel een oorzaak zijn dat men op deze maatregel is overgestapt .ik denkt toch dat er personen zijn die voor iets anders komen dan voor het voetbal en dat men daarom dit soort dingen moet doen voor jouw en voor andere mensen hun veiligheid.en daarom wil ik alleen maar zeggen waarom er minder mensen naar het stadion komen en zeker zijn er heel veel goede supporters maar die moeten dus lijden omdat er andere mensen zijn die dit verpesten.en hierbij laat ik het.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2014 12:38
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV-VVV 12-09 #44
Speciaal voor Opa. Vrijdagavond heeft Veer Zien MVV een special guest: Cees Schapendonk. Cees staat samen met Bonfrère en Brokamp op het MVV Leesplenkske en zal dit plenkske vrijdag voorafgaand aan MVV - VVV in ontvangst komen nemen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2014 13:59
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV-VVV 12-09 #45

Roei baank schreef : Speciaal voor Opa. Vrijdagavond heeft Veer Zien MVV een special guest: Cees Schapendonk. Cees staat samen met Bonfrère en Brokamp op het MVV Leesplenkske en zal dit plenkske vrijdag voorafgaand aan MVV - VVV in ontvangst komen nemen.


Dat vind ik nou jammer dat ik er juist nu niet bij kan zijn.
Was vroeger toch een van mijn grootste favorieten (samen met van marwijck)
Maar komt ie gewoon t plenkske in ontvangst nemen of doet ie nog een helft ff mee om zo een goaltje of drie vier te scoren!! Als vanouds.
Super Ceesie Schapendonk...la la la lala
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden