MVV-VVV 12-09
12 sept 2014 10:42
12 sept 2014 10:44 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
MVV4life schreef :
Janepie schreef : Maospos, Trompetter, De Ster? Zoeget?
Allein is 't bereik via internet sneller, groeter en mekelikker. Neet eederein lees/kreig die hoesbleedsjes.
Iech kreig alledrei neet in de bus! En ut kos geld.
Mèr d'r stoon wel euveral borde langs de weeg...
Iech vin ut ouch belachelik tot de kassa's tow motte, dao geit ut neet um.
En jao, es ut geit, eederein informeere, mèr eederein tevreije hawwe, luk toch neet.
Mer 'ne bepaolde doelgroep, de "non-internet generatie" neet te bereike met informaasie kos nog mie geld, dus daan is 'n klein investering, advertentie in de hoesbleedsjes of folderke, 'n klein investering met 'n väöl groetere opbrings daan um die generatie neet te bereike en te informeere, toch? Of redeneer iech nog raar?
Mer welliech huurt dees discussie in 'n aandere topic thoes... euver de wedstrijd: es MVV zoe späölt wie de 2de hellef tege *oda zeen iech ze wel de 3 pönte pakke. 2-1.
Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
12 sept 2014 11:04
Eindelijk weer MVV'ke!!
2-0 overwinning.
12 sept 2014 12:15
La Chouffe
Expert Boarder
Ben ook vrij positief over vanavond. Denk niet dat we de nul gaan houden, daarom zeg ik 2-1!
12 sept 2014 13:29
Straf VVV-keeper Mäenpää gehandhaafd
Niki Mäenpää mist de komende twee wedstrijden van zijn club VVV-Venlo. Het beroep tegen de schoring van de doelman haalde geen effect uit.
Mäenpää pakte in de competitiewedstrijd tegen FC Emmen al na vier minuten rood. Hij werd door de KNVB geschorst voor twee wedstrijden en één voorwaardelijk.
VVV ging tegen de beslissing in beroep, maar dat leidde niet tot strafvermindering. De doelman mist door zijn schorsing de wedstrijden tegen MVV en Almere City FC.
12 sept 2014 13:56
Ik vind het, net als vele met mij, ECHT belachelijk dat een wedstrijd tegen VVV (?!?!) een verbod op kaatrverkoop op wedstrijd dag heeft. Dit kost veel toeschouwers en daardoor inkomsten.
De wedstrijd leeft niet eens in Venlo. Dit net van website venlo gehaald:
"Er zijn rond de 200 uitkaarten verkocht. Het uitvak zal hierdoor redelijk gevuld zijn."
bron:
www.venlonaren.net/voorbeschouwing-mvv-vvv-venlo-2/
Waarom dan in godsnaam deze overdreven maatregel? Ik zou wel eens willen weten of wij als supporters hier iets tegen kunnen doen. Kan me nog wel andere tijden herinneren dat er 8.000 man in de Geusselt zaten en Venlo een vol uitvak had.
Erg jammer dit allemaal en komt het eerste divisie voetbal niet ten goede!
12 sept 2014 22:27
ik weet niet wat ik mee heb gemaakt, maar was erg verrast,
iedereen maar dan ook iedereen vechte voor de bal en voor elkaar.
leuk combinatie voetbal en ik zag goede steekballen.
het is alleen jammer dat je een echte nummer 9 mist want die had er toch zeker 2 ingeschoten.
2min puntjes: op die lange afstand ballen mag wel eens op geoefend worden, veel afzwaai ballen wat ik jammer vind wat sommige gingen gwn 10 meter ernaar of omhoog.
en het veld begint wat slecht te worden, zag toch redelijk veel modder/grond lijnen en plekken.
verder zeer leuke wedstrijd hopelijk houden ze dit lang vast, wat dit voetbal/vechtlust komen mensen graag naar mvv toe.
12 sept 2014 22:29
Peter Pan
Platinum Boarder
Fantastische pot, een van de beste wedstrijden van de afgelopen 2 jaar. Het enige wat ontbreekt zijn de doelpunten. Staat het vizier een beetje op scherp, dan stuur je VVV met minimaal 5-0 terug de bus in. Wordt dus met de week beter, alleen de beloning laat nog op zich wachten.
Heeft dat VVV trouwens promotie aspiraties? Zo ja, die kunnen na vanavond de kast in.
12 sept 2014 22:47
12 sept 2014 22:48 door Schapendonk.
Geweldig om Cees Schapendonk nog eens terug te zien in de Geusselt voor de wedstrijd. Jammer dat het wat te snel werd afgebroken. Nu heb ik alleen maar wat foto's via mijn mobiele van ver af. Maar ja, de spelers kwamen al het veld op.
Over de wedstrijd: Het is echt ongelooflijk dat VVV hier is weg gekomen met 0-0. De eerste 10 minuten had het had 4 of 5-0 moeten staan en over het geheel van de wedstrijd had het misschien 6 of 7-1 kunnen worden. En dan geef ik VVV nog een doelpunt te veel. Maar de bal wilde er gewoon niet in. Wat moet het billenknijpen zijn geweest in het uit-vak. Echt een bizarre 0-0. Wat voetbal betreft uitstekend van MVV. En ook de sfeer was voortreffelijk. Nu nog de doelpunten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke
12 sept 2014 22:49
Ge-wel-dige avond gehad.
De onnozele maatregelen qua " veiligheid" zoals geen open kassa's en ME ' ers te paard , twee rijen fouileerders enz.was ik na 3 minuten al vergeten. Dit geeft vertrouwen voor de toekomst. Er groeit een echt team, dan zie je zo.
Hadden we maar een afmaker.....
Het enige negatieve kwam voor mij van onze vriend Veldmate , die was er na 65 minuten al doorheen. Liep naar adem te snakken en liet zich al hinkend vervangen....
12 sept 2014 23:07
Maosbrögk
Platinum Boarder
Wat een fantastische voetbalavond, ondanks de 0-0.
Ik heb lang niet meer zo genoten van het spel van MVV. Alles klopte vanavond.
Een 9,8 voor de uitvoering. Alleen...het scoren...een overwinning had het compleet gemaakt.
Binnen 5 minuten had het makkelijk al 3-0 kunnen zijn.
Iedereen deed goed mee, gaf alles en speelde leuk en creatief voetbal.
Veldmate vond ik juist wel goed spelen. Heeft veel meters gemaakt, ook veel verdedigt. Was altijd aanspeelbaar en verdeelde het spel goed. Jammer dat Brouwers er al snel uit moest, want vond Braken toch stuk minder.
Maar grote complimenten aan dit team! Volgende week zijn de 3 punten van ons!
@ Venlook: triest, triest en nog eens triest...0 kansen gehad, maar wel 1 puntje mee naar Venlook. Het woord promoveren mogen ze daar in ieder geval niet meer uitspreken. Veruit zwakste tegenstander tot nu toe.
12 sept 2014 23:19
12 sept 2014 23:19 door jeoff.
Inderdaad een top wedstrijd waar niemand een onvoldoende haalde. De leukste 0-0 die ik ooit gezien heb in ieder geval, en ik heb genoten van het spel. Veldmate vond ik inderdaad ook zeker niet slecht spelen. Hij zorgde er steeds voor dat hij de ingespeelde ballen goed vast hield waardoor het sublieme middenveld met Smeets, Peeters en Vorthoren kon inschuiven.
Jammer dat Brouwers zo snel gewisseld moet worden, die Fleuren wist niet hoe hij het had die eerste 15 minuten! Die werld helemaal dol gedraaid.
Opvallend vind ik dat het verslag van VI.nl nu een stuk positiever en realistischer is dan dat van L1.nl en DDL.nl (meer de nadruk op het superieure spel van MVV)
www.vi.nl/nieuws/mvv-doet-zichzelf-behoo...-limburgse-derby.htm
12 sept 2014 23:22
jeoff schreef : Inderdaad een top wedstrijd waar niemand een onvoldoende haalde. De leukste 0-0 die ik ooit gezien heb in ieder geval, en ik heb genoten van het spel. Veldmate vond ik inderdaad ook zeker niet slecht spelen. Hij zorgde er steeds voor dat hij de ingespeelde ballen goed vast hield waardoor het sublieme middenveld met Smeets, Peeters en Vorthoren kon inschuiven.
Jammer dat Brouwers zo snel gewisseld moet worden, die Fleuren wist niet hoe hij het had die eerste 15 minuten! Die werld helemaal dol gedraaid.
Opvallend vind ik dat het verslag van VI.nl nu een stuk positiever en realistischer is dan dat van L1.nl en DDL.nl (meer de nadruk op het superieure spel van MVV)
www.vi.nl/nieuws/mvv-doet-zichzelf-behoo...-limburgse-derby.htm
voetbalzone was ook al zo positief over mvv
13 sept 2014 07:01
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Beste wedstrijd sinds jaren. Vanaf minuut 1 genoten van de inzet en kansen. Helaas geen doelpunten want anders was het feest helemaal compleet geweest. Goede actie van Elsen om Braken eens op de bank te houden. Veldmate was een en al inzet, altijd aanspeelbaar en had oog voor zijn medespelers. Zou hem nog liever op het middenveld zien. Voor mij motm. Op naar vrijdag. Dezelfde instelling en inzet en ik maak me geen zorgen.
13 sept 2014 08:20
Frostie_999
Platinum Boarder
Wat een avond! Goed voetbal, sfeer op de tribune. Echt jammer dat ze geen goal hebben weten te maken. Ik denk dat als een van die eerste kansen er gewoon in was gegaan het makkelijk 5 of 6 nul had kunnen worden.
13 sept 2014 08:55
MVV zo goed of VVV zo slecht? Waarschijnlijk beide...Erg genoten van de inzet en het goede spel, een wonder dat de bal er niet in wou gaan.
Complimenten voor de sfeer en met name de Ultras. Al met al de leukste wedstrijd (qua spel en sfeer) van dit en afgelopen seizoen!
Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden