MVV-VVV 12-09

11 sept 2014 15:57
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #46

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2014 16:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #47

dreekemvvke schreef : Wat bullshit noem mij eens een jaar op dat onze trainer werd aangevallen door onze eigen zo genaamde supporters en waarom Onno erbij halen Leers heeft meer kapot gemaakt dan dat goed was voor mvv en ga niet mooi weer spelen met je zo genaamde Sparta supporters maar blijf bij de kern waar het om gaat .de afgelopen 10 jaar is er meer kapot gemaakt door jullie zo genaamde supporters als wat goed voor mvv was.hou toch op met je zoete broodjes bakken voor die figuren die alles naar de klote helpen en waar door de mensen uit de geusselt blijven zo als jij het verwoord blij ik ook vriend met iedereen ,maar het gaat wel om mvv

Dreke , doe u zelf en iedereen hier en ga van je account weer af. Oude seniele man. De combi's zijn vooral bedacht door mensen zoals u. Wat een onzin kraamt u uit. U ziet ik spreek u nog altijd aan met u. Voordat u daar weer wat op te mopperen. Iedere grip op de realiteit bent u kwijt. En heeft u nog niet in de gaten dat u geen bijval hebt. Omdat u alleen maar irriteert en beschuldigd. Ga lekker kaarten, of een jonge drinken. Maar blijf van de pc af. Oude man.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, kribbebieter

11 sept 2014 18:41
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VVV 12-09 #48

La Chouffe schreef :

kribbebieter schreef : 3 hoek bedankt ! Jaag de mensen maar weg uit het stadion, de uitwesstrijden hebben jullie al de nek om gedraaid nu ook thuis.

Voor de mensen zonder internet is het heel vervelend. Maar dit is ruim op tijd gecommuniceerd dus ik zie het probleem niet om weg te blijven??

Vlgs mij is dit alleen ,,tijdig" gecommuniceerd via internet. !!! Dus mensen zonder internet hebben dit niet meegekregen en zullen eventueel eerst morgenavond voor de gesloten kassa dit gecommuniceerd krijgen alvorens teleurgesteld naar huis terug te keren.

11 sept 2014 19:08
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #49
Net kaarten gehaald,voor zo een wedstrijd gewoon belachelijk,
Wat als er echte toppers komen volgende maatregel 100 euro borg voor evt schade,schoenmaat doorgeven voor als er evt
Een schoen het veld opvliegd,vroeg of we binnenkort bij de training ook onze pas moeten meenemen,
En de mensen die moeten werken tot 18,00 uur,en geen internet hebben die zijn er ook ,mogen dus niet meer naar MVV,zo krijgen ze het stadion wel leeg,waar zou dit toch aan liggen,goed bezig driehoek!!!!,

11 sept 2014 19:12
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #50
Er zijn 2 mogelijke opties voor deze maatregelen.
1. De lokale driehoek probeerd MVV doelbewust schade toe te doen en de club hiermee naar een failliessement/ fusie te brengen.
2. De lokale driehoek is zwaar incapabel en verzint te pas en te onpas niet werkende maatregelen, voor gevaren die er niet zijn.

Waarom kunnen de moffen gewoon kaarten verkopen op de dag van de derby. Waarom mag mvv dit niet op de dag van een betekenisloze wedstrijd tegen venlook. MVV moet ook eens wat ruggengraat tonen en tegen deze belachelijke maatregelen in gaan. Als er morgen 1000 man minder zijn is dit voor MVV een serieus financieel verlies. Daarnaast zal het ook aan de algehele sfeer rond de club schade brengen. En zal l1 en de limburger weer propaganda voeren over het lage aantal supporters dat aanwezig was bij de wedstrijd en het bestaansrecht van de club. Dreeke graaf eens in dat door leugens verziekte geheugen van je en dan weet je dat Tiny Raus dagen na alle leugens in de media heeft medegedeeld dat hij niet is geslagen/bedreigt. De sensatie beluste media heeft al deze onzin verzonnen nadat supporters alleen de trainer hebben uitgescholden na een wanprestatie. De politie moest natuurlijk ook wat onzin verzinnen om hun belachlijke optreden goed te praten. Als je dit vergelijkt met het door jou verheerlijkte verleden dan weet je dat er tegenwoordig geen ene keutel gebeurd. En ik denk eerder dat er daarom zoveel mensen wegblijven dan dat ze bang zijn voor hun eigen veiligheid. Mag ik vragen of jij nog wedstrijden bezoekt, of bazeer jij, je gebazel alleen op de pertinente onwaarheden van de sensatie beluste Leins en de limburger? Wat mij betreft komt MVV als club, samen met haar supporters in actie tegen dit soort maatregelen en moet er ook actie worden ondernomen tegen onwaarheden in de media die MVV schaden. Dit seizoen zijn we als supporters in elk geval goed op weg met veer zien MVV en het supporters overleg. Deze positieve activiteiten moeten we niet, te niet laten doen door dit soort maatregelen. Morgen allemaal samen naar de eerste overwinning( in een niet oefenwedstrijd)!!

11 sept 2014 19:19
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #51

dreekemvvke schreef : Laten we nou de plaatselijke driehoek niet de schuld geven maar allemaal naar ons zelf kijken en gaan nadenken waarom deze maatregelen genomen moeten worden.het is niet meer als vroeger toe alle supporters door elkaar heen zaten of je nou uit Venlo Sittard of Kerkrade kwam het maakte niets uit .maar dankzij onze zogenaamde nieuwe supporters die denken dat ze zich alles kunnen permitteren met scheidsrechters beledigen tot spullen op het veld gooien en supporters van de tegenstanders voor alles wat maar denkbaar is uitmaken ,daar hebben we dit aan te danken.dus moeten we niet gaan janken maar gaan kijken wat we er aan kunnen doen.

Wanneer voor het laatst in de Geusselt en of uitwedstrijd geweest ?

11 sept 2014 19:33 11 sept 2014 19:37 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VVV 12-09 #52
'Limburgse derby heeft niet meer het wij-gevoel'

De Limburgse derby heeft niet meer het wij-gevoel, dat zei Stan Valckx, adviseur voetbalzaken VVV-Venlo in het L1-programma AvondGasten.

Dit weekend staan er twee Limburgse voetbalderby's op het programma in de Jupiler League. Vrijdagavond spelen MVV en VVV tegen elkaar in Maastricht. Fortuna Sittard - Roda JC wordt zaterdagavond gespeeld.

Volgens Valckx was het wij-gevoel in de tijd dat hij op het veld stond groter dan nu: "Toen waren het nog meer derby's omdat het allemaal jongens uit de stad of regio waren. Nu wordt er met met veel meer buitenlanders gespeeld".

Kaartverkoop
Volgens oud-MVV speler Reginald Thal en Willy Dullens, nog steeds nauw betrokken bij Fortuna Sittard, wordt er veel te krampachtig gedaan over de kaartverkoop bij de Limburgse derbys. Het is vrijdag niet mogelijk om kaarten bij het stadion van MVV te kopen. Volgens Thal kost dat bezoekers: "Vanwege de veranderende speeldata kiezen veel fans er voor om pas bij het stadion het kaartje te kopen. Omdat dat nu niet kan kost dat zeker enkele honderden bezoekers."

Willy Dullens verbaast zich over het dat er maar 800 supporters van Roda JC in het stadion van Fortuna mogen. "Het moet eigenlijk geen probleem zijn maar de burgemeester kan het gewoon verbieden", zegt Dullens over de kaartverkoop aan Roda-supporters.

"Juist deze wedstrijden verdienen de aandacht. Dan moet je de kaartverkoop gewoon opengooien", zegt Stan Valckx over de situatie.
www.l1.nl/sport/267428-limburgse-derby-h...niet-meer-wij-gevoel

11 sept 2014 19:42
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #53
@αναρχος: Het supportersoverleg pakt veel zaken op. Dit van de kaartjes zullen we ook oppakken. Waarbij succes niet gegarandeerd is... Voor dit seizoen zal het niet meer kunnen veranderen, maar we gaan vechten voor het volgende seizoen.
Het enige wat ik hier kan bedenken is dat de pliesie zich indekt voor mogelijke ongeregeldheden. Gaat het fout, dan krijgt de politie op hun donder dat ze het niet goed ingeschat hebben en dus niet genoeg opgeschaald. Dat betekent dat er dus altijd een overschot aanwezig is, alleen maar voor het geval dat...

Maar wanneer is er nog echt iets gebeurd? Er is al een aantal jaren geen geweld in het stadion!

Over de verkoop bij de reserve Duitsers, dat was alleen op vertoon van een club card, anders pech.

@dreekemvvke, vroeger was de ME iedere wedstrijd in het stadion, bezoekende clubs die gewoon messen, kettingen en knuppels mee naar binnen konden nemen. Echt, vandaag de dag zijn supporters lievelingen vergeleken bij vroeger. Ik vraag me af hoe lang jij al niet meer in het stadion bent geweest.

Supporters komen in eerste instantie om hun club aan te moedigen, er een feest van te maken, samen met vrienden, met veel passie en emotie! En die agressie is al langere tijd vergeleken met vroeger weg. Voor die agressie zijn andere mogelijkheden, maar niet meer in het stadion.
Verwar passie en emotie niet met agressie.

Ik zit in supportersoverleg en bij de vergaderingen met de lokale driehoek, voor mij was dit dagverkoop issue nieuw...
Als supportersoverleg hebben we er weer een uitdaging bij.

Binnenkort zullen jullie meer horen van het supporters overleg!

En over VZM, ik blijf het ongelofelijk mooi vinden wat die mannen doen!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, kribbebieter

11 sept 2014 22:46 11 sept 2014 22:51 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #54

Sandro schreef :

La Chouffe schreef :

kribbebieter schreef : 3 hoek bedankt ! Jaag de mensen maar weg uit het stadion, de uitwesstrijden hebben jullie al de nek om gedraaid nu ook thuis.

Voor de mensen zonder internet is het heel vervelend. Maar dit is ruim op tijd gecommuniceerd dus ik zie het probleem niet om weg te blijven??

Vlgs mij is dit alleen ,,tijdig" gecommuniceerd via internet. !!! Dus mensen zonder internet hebben dit niet meegekregen en zullen eventueel eerst morgenavond voor de gesloten kassa dit gecommuniceerd krijgen alvorens teleurgesteld naar huis terug te keren.

Ditzelfde irriteert m'ch ouch aon de bekerwedstrijd M.V.V.-Helmond.
Iech weur eg kotskraank vaan de lakse hajding vaan M.V.V. nao de supporters touw. De moos alles mer vernùmme via internet, en daoboete huurste en zuuste niks. Ze geile bliekbaar op dat irritante internet-ticket-verkoup gedoons, boebij ze ouch nog 'ns brutaol nao d'n gegevens vraoge, boe ze sumpelweeg gein eine sodemieter mèt te make höbbe. En daan vinde ze 't gek tot lui neet mie koume?
Iech gaon inmiddels 26 jaor loere, mer de zin is m'ch -allein al door de asociale en lakse behandeling vaan de supporters op diverse fronte- eg totaal aon 't vergoon :thumbsdown:
En wat betruf de kaartverkoup tege Venlook; V'r kinne wel allemaol de lokaole dreihook de sjöld geve, mer de club maag ouch wel 'ns meujte doen. De huurs en zuus noets 'ns tot M.V.V. ziech verweert tege dit soort kwatsj, en 'ns op kump veur de supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973

11 sept 2014 22:54 11 sept 2014 23:00 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #55

MVVke schreef : ....
Iech weur eg kotskraank vaan de lakse hajding vaan M.V.V. nao de supporters touw. De moos alles mer vernùmme via internet, en daoboete huurste en zuuste niks. Ze geile bliekbaar op dat irritante internet-ticket-verkoup gedoons, boebij ze ouch nog 'ns brutaol nao d'n gegevens vraoge, boe ze sumpelweeg gein eine sodemieter mèt te make höbbe. En daan vinde ze 't gek tot lui neet mie koume?
Iech gaon inmiddels 26 jaor loere, mer de zin is m'ch -allein al door de asociale en lakse behandeling vaan de supporters op diverse fronte- eg totaal aon 't vergoon :thumbsdown:
En wat betruf de kaartverkoup tege Venlook; V'r kinne wel allemaol de lokaole dreihook de sjöld geve, mer de club maag ouch wel 'ns meujte doen. De huurs en zuus noets 'ns tot M.V.V. ziech verweert tege dit soort kwatsj, en 'ns op kump veur de supporters.

MVVke, en wie hadde ze ut daan motte laote wete?
Eederein persoenlik via 'ne breef?
D'r is ouch 'ne mail gesjik nao eederein, laot dien email achter en de huurs ut es ierste.
D'r is beijnao gein personeel en neet genog geld.
Iech zow neet wete, wie ze dit aanders hadde motte bringe?
Boete netuurlik tot ut belachelik is tot de kassa's tow zien...
Mèr serieus, wie hadde ze dit motte laote wete aon de supporter?
Live kassa's waore ope gistere...

Eve veur alle duudelikheid, veur de volgende thoeswedstrijde geldt kassa's tow op de wedstrijddaag:
VVV, Fortuna en *oda

Binnekort is d'r ut ierste praotkaffee georganiseerd door ut Supporters Euverlegk, kom dao nao tow!
(Veer zalle ut bekind make via internet :lachen: )

100% veur de eige club!

11 sept 2014 22:59 11 sept 2014 23:01 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-VVV 12-09 #56
Maospos, Trompetter, De Ster? Zoeget?

Allein is 't bereik via internet sneller, groeter en mekelikker. Neet eederein lees/kreig die hoesbleedsjes.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

11 sept 2014 23:01 11 sept 2014 23:10 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #57

MVV4life schreef :

MVVke schreef :

Sandro schreef :

La Chouffe schreef :

MVVke, en wie hadde ze ut daan motte laote wete?
Eederein persoenlik via 'ne breef?
D'r is ouch 'ne mail gesjik nao eederein, laot dien email achter en de huurs ut es ierste.
D'r is beijnao gein personeel en neet genog geld.
Iech zow neet wete, wie ze dit aanders hadde motte bringe?
Boete netuurlik tot ut belachelik is tot de kassa's tow zien...
Mèr serieus, wie hadde ze dit motte laote wete aon de supporter?

Dat is dus wat 'ch bedoel, alles moot mer via mail. Iech dink tot geer -de internet-ginneratie- ziech eg lielek verkiek op 't aontal lui dat dus neet op internet is, en wel nao M.V.V. wèlt.
De lui die op kentoer zitte of in 't bestuur, dat zien de lui mèt de kinnes. Bitsje onzin daan um aon miech es supporter te vraoge nao 'n oplossing, dat is naomelek get boe zie ziech mèt bezig mote hawwe, neet de supporters.
Vreuger wis wel ederein wienie kaarte te verkriege waore, en wienie de matche waore.
Deils is 't dus de fout vaan de supporters die gein interesse mie höbbe, en deils vaan de club.
En iech blijf d'r bij: M.V.V. heet 't veur 'n groet deil -boete de rizzeltaote um- aon ziechzelf te wiete tot lui aofhaoke.

Klein veurbeeld vaan wie 't kump: Supporters belle wel 'ns nao M.V.V. veur informatie. Es iech daan dus al 'n paar kier huur: Dat weet ik niet, kan ik u daar morgen over terugbellen...En vervolgens belle ze dus NEET trök....Dat kint eine kier gebäöre, mer neet 3 kier noe al in 2 maond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973

11 sept 2014 23:14
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #58

Janepie schreef : Maospos, Trompetter, De Ster? Zoeget?

Allein is 't bereik via internet sneller, groeter en mekelikker. Neet eederein lees/kreig die hoesbleedsjes.

Iech kreig alledrei neet in de bus! En ut kos geld.

Mèr d'r stoon wel euveral borde langs de weeg...

Iech vin ut ouch belachelik tot de kassa's tow motte, dao geit ut neet um.
En jao, es ut geit, eederein informeere, mèr eederein tevreije hawwe, luk toch neet.

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

12 sept 2014 10:42
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #59
Het is iedere keer weer raak met het opleggen van beperkingen om naar een wedstrijd te gaan. O wat is men toch bang om een keer in actie te moeten komen. Je bent politie, doe gewoon je werk als er stront aan de knikker is. En ga niet 99,5% van de mensen lastig vallen met beperkingen. De lokale driehoek is steeds alles maar aan het afdekken, beveiligen, dubbel beveiligen, ID check, fouilleren. O, jongens er zou eens iets gebeuren en we zouden eens in actie moeten komen. Ik wilde twee weken geleden graag naar Roda-uit gaan kijken maar als ik zag waar je allemaal aan moest voldoen, om vervolgens als een soort crimineel per bus te worden afgevoerd, dat laat ik echt niet gebeuren. Dan maar niet. jammer, dat stadion was nog lang niet vol.

De kaartverkoop voor deze wedstrijd (en overigens in heel Nederland) slaat ook helemaal nergens op. MVV mist hierdoor honderden toeschouwers vanavond. Er wordt sowieso veel te veel getut en geluld in Nederland. Ik was een tijdje geleden in Duitsland bij een wedstrijd van Herha BSC. Ik wist niet wat ik zag. Een handjevol politie ver op de achtergrond (dus niet intimiderend bij de ingang van het stadion) en de supporters van beide clubs dronken samen een pilsje op het voorplein. Zo kan het dus ook. Geen wanklank gehoord en een fantastische sfeer. Iedereen kon tot pal voor de wedstrijd een kaartje kopen, zonder ID's, fouilleringen, gegevens noteren en wat voor onzin allemaal. Daar kun je nog gewoon op zaterdagochtend denken 'goh ik ga vandaag eens gezellig naar de wedstrijd met mijn zoon'. Dat kan hier niet. Hier moet je al je gegevens al weer via Internet blootgeven, vooraf bestellen, vooraf betalen et cetera. Zo wordt de plotselinge vrije keuze om eens een keer naar het voetbal te gaan wel erg beperkt. Je mag in de Eredivisie zonder clubkaart ook geen los kaartje kopen. Belachelijk.

Deze betutteling heeft jaren geleden ook al toegeslagen bij de KNVB; het voetbal dat ik wekelijks zie in de JL en de Eredivisie lijkt wel damesvoetbal, het voetbal als contactsport is al lang begraven door het als schoolmeesters fluitende scheidsrechterscorps. Dit fenomeen geldt overigens niet alleen voor het voetbal maar ook voor veel andere zaken in Nederland; denk aan het weer: gaat er een bui vallen heb je meteen code oranje aan je broek. Alles is hier 'doodgeambtenariseerd', alle calamiteiten zijn wegbeveiligd, doodgecodeerd, geregistreerd, uitgewerkt in draaiboeken. Het lijkt wel een communistisch land. Men weet altijd en overal waar je uithangt, vreselijk.

Zucht, ik word er nog kwaad om. Laat iedereen gewoon naar het voetballen gaan. Er staan tientallen suppoosten tijdens de wedstrijd bij elke tribune. Als er iets gebeurt, gewoon de politie waarschuwen en samen die lui keihard aanpakken. Vervolgens de straffen verhogen en hoge geldboetes laten betalen met loonbeslag e.d. Dan laten de raddraaiers het wel uit hun hoofd.

Maar ja zal deze tutcultuur in dit land ooit teruggedrongen worden? Ik waag het te betwijfelen.
Ik ben er uiteraard gewoon weer bij vanavond, blij dat ik een seizoenkaart heb.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Janepie

12 sept 2014 10:42
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #60
Misschien een idee om de posters langs de weg te benutten voor wat extra informatie mbt kaartverkoop? Bij feesten en festivals zie je dat meestal ook altijd!

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden