MVV-VVV 12-09

13 sept 2014 16:25
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #91

MVVke schreef : Pluspunte:
1) De prestatie vaan 't ganse team.
2) De Ultras en Trepke B die massaal bleve zinge.
3) Ceessie Schapendonk (jaomer tot häöm neet miejer tied gegund waor).
4) Die ein redding vaan Coppens mèt ein hand oet de loch, dat kós vreuger allein Agu.

Minpunte:
1) Veer höbbe geine Schapendonk dee ze maak....
2) De belacheleke regels bij 't fouillere en bij 't binnekoume. Lui -boevaan sommege al jaore koume- woorte gewoen geweigerd umtot ze 't paspoort vergete waore. En daan höb iech 't ouch euver aw opa's, boevaan ederein wel kint zien tot ze niks koeds vaan plan zien. Eine leet zelles zien sezoenskaart zien, mer dat waor neet voldoende.
Sommege lui mooste zelles de sjeun oet doen bij 't fouillere. Mafketele.
En iech blijf d'r bij, die achterleke internetcommunicatie vaan M.V.V. kós ze eg klante. Iech höb toch 'n aontal lui gezeen die vaan niks wiste, en bij de Geusselt pas tot de conclusie koume tot de kassa's geslote waor. M.V.V. is 't veur de volle 1000000% zelf sjöld tot 't stadion steeds leger weurt.

Dat fouilleren is ook volledig willekeurig. Ik ben niet gefouilleerd, een vriend van me die zijn 6-jarige zoontje voor het eerst mee had genomen naar de Geusselt werd wel gecontroleerd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2014 16:51 13 sept 2014 17:05 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #92

pinobel schreef :

Belurani schreef : Quote: De belacheleke regels bij 't fouillere en bij 't binnekoume. Lui -boevaan sommege al jaore koume- woorte gewoen geweigerd umtot ze 't paspoort vergete waore. En daan höb iech 't ouch euver aw opa's, boevaan ederein wel kint zien tot ze niks koeds vaan plan zien. Eine leet zelles zien sezoenskaart zien, mer dat waor neet voldoende.
En iech blijf d'r bij, die achterleke internetcommunicatie vaan M.V.V. kós ze eg klante. Iech höb toch 'n aontal lui gezeen die vaan niks wiste, en bij de Geusselt pas tot de conclusie koume tot de kassa's geslote waor. M.V.V. is 't veur de volle 1000000% zelf sjöld tot 't stadion steeds leger weurt.

Ben me gisteren geschrokken over de manier waarop MVV omgaat met zijn supporters. Mijn zoon en ik wonen in Roermond. Netjes een kaart gekocht via internet. Bij de controle van binnenkomst werd onze ID gevraagd. Toen bleek dat we uit Roermond kwamen werd ons de toegang geweigerd. Argumentatie: Mensen die vanaf Roermond en noordelijker komen wordt de toegang tot het stadion geweigerd omdat dit VVV supporters kunnen zijn. Dit i.v.m. veiligheidsmaatregelen. Zet dit dan op de website waar je kaarten kunt kopen !!!! Na tussenkomst van de hoofd controle alsnog toegang gekregen. Jullie begrijpen als dit het beleid van MVV is, zullen we de weg naar de Geusselt niet meer maken. Heb trouwens een mail naar MVV gestuurd om uitleg te vragen. Ben zeer benieuwd naar hun antwoord.

Ik zie ze dit al in Rotterdam of Amsterdam doen. Blijft het stadion half leeg, omdat de fans uit het hele land komen. Nogmaals. ik houdt mijn hart vast wat ze zich allemaal bedenken als we ooit in de eredivisie komen.

Sjendaolig wie supporters behandelt weure...alsof het om leden van 1procenters mc gaat.
70 jaar bevrijding....?
Neet in Mestreech....
Daar geldt " Befehl ist Befehl ! " ...
En de reactie van het bestuur...? Misschien ...." Wir haben Es nicht gewusst...."
Sorry maar na meer dan 40 jaar fan te zijn geweest, is dit gedrag een reden om vaarwel te zeggen...
Dit kom je bij geen enkele club in binnen en buitenland tegen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani

13 sept 2014 17:01
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #93
Zoals al vaker gezegd hiervoor, geweldige wedstrijd. Ik wist niet wat ik meemaakte. Iedereen ging ervoor en Venlo had daadwerkelijk niks in te brengen. Dan ben je toch bang dat die er bij ons invalt als je niet scoort, maar ik geloof dat ze nog niet eens in de 16 zijn geweest, dus viel wel mee.
Ik denk dat het ergens anders thuishoort, maar toch: kan iemand mij (met kennis van zaken) uitleggen of je eigenlijk supporters mag weigeren op basis van hun woonplaats. Stel dat ik in Venlo woon, waarom zou dat een reden zijn om mij niet toe te laten? Staat dit in de huisregels van mvv, want ik weet toch vrij zeker dat dit wettelijk gezien kant noch wal raakt.

13 sept 2014 17:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #94

les rouges blancs schreef :

pinobel schreef :

Belurani schreef : Quote: De belacheleke regels bij 't fouillere en bij 't binnekoume. Lui -boevaan sommege al jaore koume- woorte gewoen geweigerd umtot ze 't paspoort vergete waore. En daan höb iech 't ouch euver aw opa's, boevaan ederein wel kint zien tot ze niks koeds vaan plan zien. Eine leet zelles zien sezoenskaart zien, mer dat waor neet voldoende.

Ben me gisteren geschrokken over de manier waarop MVV omgaat met zijn supporters. Mijn zoon en ik wonen in Roermond. Netjes een kaart gekocht via internet. Bij de controle van binnenkomst werd onze ID gevraagd. Toen bleek dat we uit Roermond kwamen werd ons de toegang geweigerd. Argumentatie: Mensen die vanaf Roermond en noordelijker komen wordt de toegang tot het stadion geweigerd omdat dit VVV supporters kunnen zijn. Dit i.v.m. veiligheidsmaatregelen. Zet dit dan op de website waar je kaarten kunt kopen !!!! Na tussenkomst van de hoofd controle alsnog toegang gekregen. Jullie begrijpen als dit het beleid van MVV is, zullen we de weg naar de Geusselt niet meer maken. Heb trouwens een mail naar MVV gestuurd om uitleg te vragen. Ben zeer benieuwd naar hun antwoord.

Ik zie ze dit al in Rotterdam of Amsterdam doen. Blijft het stadion half leeg, omdat de fans uit het hele land komen. Nogmaals. ik houdt mijn hart vast wat ze zich allemaal bedenken als we ooit in de eredivisie komen.

Sjendaolig wie supporters behandelt weure...
70 jaar bevrijding....?
Neet in Mestreech....
En de reactie van het bestuur...? Misschien ...." Wir haben Es nicht gewusst...."
Sorry maar na meer dan 40 jaar fan te zijn geweest, is dit gedrag een reden om vaarwel te zeggen...
Dit kom je bij geen enkel club in binnen en buitenland tegen!

En wètste wat 't ergste is LRB? Iech höb veur de wedstrijd en in de rös mèt aontal echte diehard supporters gepraot die al zeker 25 jaor goon loere. En wètste wat die allemaol zègke? V'r höbbe d'r eigelek geine zin mie in...
Zeet genóg toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

13 sept 2014 17:21
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #95
Overigens is het niet alleen de verantwoordelijkheid van MVV dat er op deze manier op ID gecontroleerd wordt en uitgebreid fouilleren plaatsvond. De zog. lokale driehoek heeft hier een zeer dikke vinger in de pap; voor een groot deel bepalen zij welke veiligheidsmaatregelen er getroffen worden. Dus als er iemand toeschouwers wegjaagt, dan is dat zeker niet MVV zelf. Overdreven angst bij de lokale driehoek lijkt me een veel belangrijkere reden.

En Zittribuun (je vraagt om uitleg): bij een BVO als MVV geldt het tuchtrecht (KNVB-regels m.b.t. toelatingsbeleid bij combi's). Daar zijn clubs en toeschouwers aan gebonden. En met het kopen van een toegangsbewijs voor de wedstrijd verklaar je je akkoord met die regels, maar dat weten de mensen niet. Ik ben ook geen jurist, maar ik weet wel dat tuchtrecht een heel aparte positie heeft in de rechtspraak.

Over de wedstrijd: ook ik heb genoten. Het middenveld functioneerde bijzonder goed. Wat mij opviel is dat Smeets, Vorthoren en Peeters in de diepte veelvuldig positie wisselden: dat liep echt gesmeerd.

Over het missen van al die kansen. Tja. Ik denk dat MVV in de tweede helft uit tegen Roda JC en nu in 0 minuten thuis tegen Roda wel 12 zeer doelrijpe kansen wist te creëren. Als er daar geen enkele van ingaat, dan roep je het onheil over jezelf af. Een oude voetbalwet zegt dan zelfs dat je nog blij mag zijn dat de tegenstander dan niet scoort. Ik zou het, als ik Ron Elsen was, eens een paar wedstrijden proberen met Brouwers in de spits. Die jongen heeft de afgelopen seizoen wel bewezen scorend vermogen te hebben.

Dit was de beste wedstrijd van MVV die ik in tijden gezien heb. Vloeiende aanvallen. 0-0 is frustrerend, maar met dit voetbal moeten de punten gewoon binnen gaan stromen. Ik ben optimistisch over de groeipotentie van dit team.

13 sept 2014 17:32 13 sept 2014 17:38 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-VVV 12-09 #96

MVVke schreef :

les rouges blancs schreef :

pinobel schreef :

Sjendaolig wie supporters behandelt weure...
70 jaar bevrijding....?
Neet in Mestreech....
Dit kom je bij geen enkel club in binnen en buitenland tegen!

En wètste wat 't ergste is LRB? Iech höb veur de wedstrijd en in de rös mèt aontal echte diehard supporters gepraot die al zeker 25 jaor goon loere. En wètste wat die allemaol zègke? V'r höbbe d'r eigelek geine zin mie in...
Zeet genóg toch?

Wètste wat nog väöl erger is MVVke, de luij vaan toen koame al neet mie in verband met 't ingewikkeld digitaal gedeuns vaan allerweil. -1000.

Wètste wat nog väöl erger is, is dat de generatie daonoa, die min of mie wel wete wie 't allerweil geit, t ouch neet mie zien zitte 'm noa MVV te goon en noe te kakke weure gezat door hun eige club. En geine zin höbbe in 't gezawwel met wisselkaarte, peurtsjes, combi's, jong elftallen num mer op en weet iech väöl wat ze zich verzinne. -1000

Fouileere esofste miljaar 'ne kilo cocaine bei diech höbs? Idioten!?
Peerd, ME en wat wil de "lokale dreijhook" nog mie? -1000

'N rekensom liert miech gaw -3000, en dit allein mer door stom gedachte vaan MVV en de "lokale" dreijhook?

Sodemieter tog gaw op.

Een avondje MVV en het weekend begint met MVV?????

Al zetste 1000 borde langs de weeg.....

Bin erg teleurgesteld in de organisatie MVV, mer bin gruuts op de jonges oppe veld.

(ps met MVVke bedoel iech neet altied de poster MVVke mer us club MVVke, Sorry MVVke es 't verkierd euver kos en koame)

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Belurani

13 sept 2014 17:53
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-VVV 12-09 #97

belachelijk! MVV is op deze manier bezig met afbreuk politiek ipv het opbouwen van een maatschappelijk verankerde club!

Ik ben dan ook zeer benieuwd of en welke reactie je krijgt van de Club MVV? Wellicht kan MVV4life hier iets over roepen als supporterscoördinater? Maar zoals ik dit lees kan echt niet!

Facta Non Verba

13 sept 2014 17:53
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #98

Frank Salemans schreef :
En Zittribuun (je vraagt om uitleg): bij een BVO als MVV geldt het tuchtrecht (KNVB-regels m.b.t. toelatingsbeleid bij combi's). Daar zijn clubs en toeschouwers aan gebonden. En met het kopen van een toegangsbewijs voor de wedstrijd verklaar je je akkoord met die regels, maar dat weten de mensen niet. Ik ben ook geen jurist, maar ik weet wel dat tuchtrecht een heel aparte positie heeft in de rechtspraak.

Bedankt voor de uitleg, maar desondanks kan ik in de standaardvoorwaarden (waaraan iedereen zich onderwerpt) nergens vinden dat het rechtvaardigt om iemand met een andere woonplaats te weigeren. Akkoord, er staat in dat ik mij moet kunnen idetificeren (overigens is het identificeren bij wet alleen verplicht bij risico op rellen), maar identificatie is niet hetzelfde als weigeren op basis van bepaalde gegevens die op je id staan (zoals woonplaats, geboorteplaats).
Wat mag wel, wonen in maastricht, geboren in Venlo. Geboren in maastricht, woonachtig in Venlo. Of moet het allebei maastricht zijn? mijn punt is dat er met volstrekte willekeur en geen kennis van zaken wordt gehandeld en ik vraag me ten strengste af of dit in een rechtzaak enige stand houdt. Ik begrijp dat dit de regels van de knvb zijn en niet zozeer die van mvv.

13 sept 2014 17:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #99
Het meest frappante is dat het MVV bestuur volledig stil blijft. Staan ze nou voor gastvrijheid ? Zo ja, dan kun je dat in ieder geval communiceren richting het MVV publiek door deze ingestelde maatregelen te veroordelen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Belurani

13 sept 2014 18:37
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #100
Genoten gisteren! Wat een passie en strijd was dat zeg.

tsja we hadden het geluk niet echt mee met de goals, maar ooit houd die pech op, zo denk ik maar. verdediging stond erg goed. gaven elkaar goede rugdekking, vond smeets nu ook erg veel terugvechten voor een bal ( ik hoop dat hij ook de komende wedstrijden ook druk zet met balverlies)
De vleugels werden ook eindelijk goed benut, kwamen vaak erlangs met dreigende voorzetten ( ongeveer hoe almere speelde tegen ons)

De sfeer was echt geweldig! Toch weer klote dat we potentiële supporters misde gisteren... dit was wel een overtuigende avond om vaker komen te kijken

en ja over die kaarten... Onno, politie, politiek .. zijn allemaal flikkers :sick:

13 sept 2014 22:39
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #101

Janepie schreef : Ik ben dan ook zeer benieuwd of en welke reactie je krijgt van de Club MVV? Wellicht kan MVV4life hier iets over roepen als supporterscoördinater? Maar zoals ik dit lees kan echt niet!

Iech lees ut mèt traone in mien ouge allemaol.
Ut is toch tries dat 'ne voetbal aovend op dees meneer verpes weurt.
Iech pak ut zeker same mèt ut supporterseuverlegk.
Ut vervelende heij is de lokale driehoek, die bepaole dit soort zake, dat verandere gebeurt neet binne eine wedstrijd.

Binnekort keump ut Supporters Euverlegk nao boete, iech zow zegke kom daan allemaol.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani, Janepie

14 sept 2014 08:10
orakel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #102
Maar ik hoorde iedereen hier zo klagen dat het bij roda zo slect geregeld was!
Zo zie je maar weer dat iedereen met dezelfde problemen te maken heeft.
Super prestatie van mvv, zelden zoveel beleving bij spelers gezien, als ze zo blijven spelen kunnen ze verrassen dit jaar.

Gisteren ook naar fortuna-roda gaan kijken, schandalig gedrag van fortuna supporters nadat het nog zo mooi begon met supporters van beide teams die fernando toezongen.

Het wangedrag van een handjevol roda fans bij de wedstrijd tegen mvv was ook niet fraai maar dit was echt veel erger.

14 sept 2014 10:12
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #103
Stel: ik woon halverwege tussen Mestreech en Kirchroa....
Wordt er dan op grond van mijn woonplaats beslist waar ik bij hoor ?
Waar ligt die grens dan ?

14 sept 2014 11:12
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-VVV 12-09 #104

Sjotelsplak schreef : Het meest frappante is dat het MVV bestuur volledig stil blijft. Staan ze nou voor gastvrijheid ? Zo ja, dan kun je dat in ieder geval communiceren richting het MVV publiek door deze ingestelde maatregelen te veroordelen.

in februari van dit jaar heeft het MVV bestuur in de herijking van de strategie aangegeven dat op het gebied van communicatie "minder, meer is". En daar houden ze zich in sommige opzichten "wonderwel" aan...

Ik citeer: "Voetbal is emotie, dat blijft zo. Het publieke karakter van de onderneming zal ons in de toekomst dwingen vaker minder publiek en direct te reageren. Vergelijk het met een beursgenoteerd bedrijf. Die zullen ook niet op ieder gerucht kunnen reageren. Het nog meer vasthouden aan onze interne governance, zou het gezag van de ledenraad ook een verdere boost kunnen geven.
Onze stelling is dan ook dat hoe meer publiek een organisatie, hoe zorgvuldiger de communicatie. Minder is dan vaak meer. Hoe ingewikkeld dat ook zal zijn vanwege druk en emotie door alle betrokken stakeholders, met de supporters voorop." einde citaat.

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

14 sept 2014 11:23 14 sept 2014 11:26 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV-VVV 12-09 #105

Boer458 schreef : Stel: ik woon halverwege tussen Mestreech en Kirchroa....
Wordt er dan op grond van mijn woonplaats beslist w aar ik bij hoor ?
Waar ligt die grens dan ?

Ik zou het niet weten. Ikzelf kom ook niet uit Maastricht maar kom meer uit de streek in het oosten. Ik heb een seizoenskaart en die staat op mijn naam. Ze twijfelden ook mij binnen te laten. De rede was dat iemand anders zijn seizoenskaart aan mij gegeven zou kunnen hebben!! Wat is dat voor onzin? Dat ze me tegen Roda maar eens proberen de toegang te weigeren. Dan wals ik erdoor. Seizoenskaart op mijn id staan en nog niet goed. Moet niet gekker worden.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden