MVV - jong PSV

11 aug 2015 14:46
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV - jong PSV #16
Ondanks de "saaie" tegenstander van vrijdag heb ik er zin in!
Jammer dat we beginnen tegen een tegenstander die in deze competitie eigenlijk niets te zoeken heeft, komt de sfeer absoluut niet ten goede. Ook ik vind het jammer dat supporters de wedstrijden tegen de beloftes blijven boycotten we hebben 1-02-2015 gezien wat een kolkende Geusselt met het elftal doet! :evil:

Kom allemaol nao de Geusselt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 14:49
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - jong PSV #17
aangezien ze Go Ahead van de mat gespeeld hebben verwacht ik een spannende wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 15:58
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV - jong PSV #18
Opstelling Jong PSV: Koopmans; Hermannsson, Loof, De Wijs, Heesakkers; Rommens, Leemans, Paal; Sanoh, Lammers, Boljevic.

Volgens mij alleen Boljevic en Leemans die eens 1x een paar minuten hebben meegedaan.

Opstelling tegen GAE.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 16:59
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV - jong PSV #19
Verheydt geeft net op facebook aan dat hij zelf pas denkt volgende week vrijdag te spelen....niet fit neem ik aan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 17:18
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV - jong PSV #20
Niet fit nee, traint ook nog apart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 19:06
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV - jong PSV #21
Helaas al voor het 3e seizoen op rij beginnen tegen een jong elftal. Vanaf het eerste moment heb ik (en met mij meerdere personen) al geboycot en ik zie totaal niet in waarom ik nu opeens wel zou moeten gaan. Integendeel, ik ben alleen maar gesterkt in mijn mening daarover.


Die jong-elftallen hebben alleen maar ellende opgeleverd;

- Wisselende selecties (van een mix tussen A- en B-jeugd tot aan een eredivisiewaardig elftal met 3 internationals), waardoor er geen touw aan vast te knopen over welk elftal je tegen je krijgt. Is zeker van invloed op de competitie, is al gebleken. Levert ook veel frustratie op bij tegenstanders van deze elftallen, er is afgelopen 2 seizoen steen en been geklaagd.. Verder valt er voor hun niets te behalen, dus het hele competitieve aspect valt al weg...

- Speeldagen; deze elftallen spelen bij voorkeur op maandag (want in het weekend speelt het '1e elftal', hierdoor zouden spelers die daar niét zijn ingevallen gewoon op maandag mee kunnen spelen bij het 2e elftal), wat bij voorbaat al betekend dat het voor uitsupporters moeilijk is om deze wedstrijden überhaupt te bezoeken.

- Entourage; totaal betaald-voetbalonwaardig. Wedstrijden op dit niveau horen niet voor 90 man gespeeld te worden op een veredeld amateurveldje. (en nee, ook niet in een lege ArenA of Philips-stadion met 200 man op de hoofdtribune..)

- De invloed van de clubs (Ajax en PSV) is absurd. Jong Ajax vond na het eerste seizoen dat ze wel erg veel spelers kwijt waren in de interlandweekenden (ze hebben nou eenmaal veel talentvolle spelers die in vertegenwoordigde elftallen spelen, bij bijvoorbeeld jong Oranje, Oranje -19, Oranje -18, etc), waardoor ze geen normale selectie konden vormen. Verder heeft vrijwel geen enkele club last van de interlandperiode op enkele uitzonderingen na (MVV heeft bijvoorbeeld Hawbir Moustafa moeten missen vanwege interlands voor Irak). Dat bleek de almachtige KNVB dus niet te boeien, want sinds vorig seizoen moet de Jupiler League verplicht vrij zijn in de interlandweekenden... Jong Ajax speelt nota bene voor spek en bonen mee, naar de rest is totaal niet geluisterd... Nu zit MVV met de gebakken peren, want de maandagwedstrijden zijn niet op één hand te tellen (waaronder de 2 derby's tegen Fortuna). Dat gaat MVV en Veer zien MVV flink wat geld kosten. Bedankt jong-elftallen en KNVB :puke:


Ik weet dat wegblijven ook niet helpt, maar ik krijg het niet over m'n hart. Ik zou er geen greintje plezier uit kunnen halen.. Uiteraard doet het veel pijn om MVV niet te kunnen supporteren, ik ben er vrijwel elke thuis- en uitwedstrijd, steek veel tijd en geld erin, maar ik kan het uit principe niet. Ik walg van de macht van de KNVB, Fox en de jong-elftallen. Het zal de komende jaren alleen maar erger worden, maar het Nederlands supporterswereldje (en Nederland in het algemeen) is qua actiebereidheid en het 'in opstand' komen gewoon te nuchter. Doe maar normaal en hou je mond, dan doe je al gek genoeg..


Uiteraard hoop ik dat MVV gewoon de 3 punten pakt, want anders bungel je weer vanaf het begin onderaan, dat is wel het laatste dat we kunnen gebruiken. Het enige voordeel wat ik me kan bedenken is dat MVV over het algemeen redelijk wat punten haalt tegen deze elftallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Klomeleer, Anna D., wsly, middenstip, Uermend, Raffalaldo, De_Lange, kribbebieter en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 22:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - jong PSV #22

Sjeng14 schreef : Verheydt geeft net op facebook aan dat hij zelf pas denkt volgende week vrijdag te spelen....niet fit neem ik aan?




Lees mijn eerdere bericht Ron wil twee weken wachten,bron de voorzitter...Gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 22:12
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - jong PSV #23
Is Kuipers wel inzetbaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2015 00:22
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - jong PSV #24
Kuipers helaas ook niet inzetbaar :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2015 09:30
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV - jong PSV #25
Heugem ook ik erger me vaak aan de machthebbers bij de KNVB,maar dar weeg niet op tegen de liefde wat ik voor mvv heb .Dus ik vind het zielig om je te verbergen achter eerder gemaakte beslissingen om niet naar deze wedstrijden te gaan.je clubliefde moet verder gaan als dit soort dingen ik blijf er niet voor weg,eens supporter altijd supporter ook jouw steun heeft deze ploeg nodig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2015 09:31 12 aug 2015 09:32 door zittribuun.
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV - jong PSV #26
Heugem, bedankt voor de lange lap tekst, dan hoef ik het niet te typen:). Maar je verwoordt precies hoe ik er ook over denk. Het is geen makkelijke beslissing om niet naar de eerste wedstrijd te gaan van het seizoen, maar het is gewoon een principiële kwestie en dat zal bij mij voorlopig wel zo blijven. Gewenning is niet hetzelfde als toegeven...

Overigens snap ik het even goed van mensen die wel naar de wedstrijd gaan. Ik zou alleen willen dat zij ook datzelfde begrip zouden kunnen opbrengen voor de beslissing om niet te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2015 09:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - jong PSV #27

zittribuun schreef : Ik zou alleen willen dat zij ook datzelfde begrip zouden kunnen opbrengen voor de beslissing om niet te gaan.



Volgens mij doen de meesten dat ook, alleen die plaatsen dat hier niet. Ik ben het inhoudelijk volledig met de post van Heugem eens op één punt na: ik ga wel. Ik wil het gewoon niet missen. Maar dat wil niet zeggen dat ik de Jong-teams accepteer, een toevoeging vind of dat het geen competitievervalsing is. Volgens mij denkt 98% van de MVV-fans min of meer hetzelfde over de jeugdteams, dat is de discussie helemaal niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Maosbrögk, Schapendonk, Frostie_999, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2015 13:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
MVV - jong PSV #28
Prncipes zijn om te verwerpen , gewoon naar mvv gaan ................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2015 13:55
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV - jong PSV #29
Gelukkig is deze discussie nog nooit op het forum gevoerd :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2015 14:36
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV - jong PSV #30
Tuurlijk is het niet goed dat 2e teams nog steeds in de jupilerleauge spelen we kunnen iig wel concluderen dat er nog maar 2 van de 3 over zijn. Jong twente zien we gelukkig niet meer terug.
Maar waarom blijven ze nu ook het 3e jaar deze wedstrijden boycotten? Je bereikt er alleen maar mee dat supporters en spelers opmerken dat er minder sfeer is dan gebruikelijk en misschien wel minder supporters die je overhaalt om vaker te komen.
buiten het feit dat wij het geuselt ervoor kunnen zorgen om een wedstrijd om te draaien "een kolkende geuselt" daar is iedere tegenstander bang voor.

Denk je nou echt dat de KNVB enig pijn hiermee doet? verzin dan iets anders om je statement duidelijk te maken want dit heeft al 2 jaar niet geholpen en brengt alleen maar narigheid.

We moeten allemaal achter ons Mvvke blijven staan hoe dan ook, ook al staan we tegen een 3e of 4e team!
Tuurlijk doen jullie dit ook uit clubliefde en ik snap jullie ook wel, maar je bereikt op deze manier er helemaal niks mee.

Edereein kom noar de geuselt en ver maken er een heet avondje van!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden