MVV - jong PSV

12 aug 2015 14:39 12 aug 2015 14:39 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - jong PSV #31
Over de wedstrijd.. ik zie het toch een beetje somber in. Jong PSV heeft gewonnen van de Eagles dus die zijn echt niet slecht en MVV is nog verre van compleet, en dat in een stadion dat stiller/leger dan normaal is. Hopelijk heb ik het mis!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2015 21:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - jong PSV #32
Bij MVV is Shermar Martina een twijfelgeval in het duel tegen Jong PSV.
De negentienjarige centrale verdediger heeft een lichte enkelblessure, maar trainer Ron Elsen verwacht dat hij vrijdagavond toch inzetbaar is.
Fit
Aanvoerder Kjell Knops en aanvaller Prince Rajcomar zijn beiden herstellende van een blessure, maar ook zij zijn volgens Elsen fit genoeg om te spelen. De selectie is identiek aan die van vorige week tegen Helmond Sport, toen de Maastrichtenaren met 1-0 verloren.
De nieuwe aanwinst Thomas Verheijdt is nog altijd niet speelgerechtigd. Het wordt voor MVV de eerste officiële thuiswedstrijd op kunstgras.

Wat een bullshit dat Thomas nog niet speelgerechtigd is.... Ik voorspel een gelijkspel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2015 23:44
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - jong PSV #33
Koopmans en Ritzmaier naar Jong PSV

EINDHOVEN - Luuk Koopmans en Marcel Ritzmaier maken vrijdag deel uit van de selectie van Jong PSV die het opneemt tegen MVV. Jong PSV stuntte afgelopen maandag tegen Go Ahead Eagles.

Trainer Pascal Jansen hoopt dat zijn spelersgroep hetzelfde kan brengen tegen MVV. "Ik was niet alleen tevreden over het resultaat tegen Go Ahead Eagles, maar zeker ook over de manier waarop we het boekten", zegt hij. "Vrijdag krijgt een aantal jongens te maken met een aantal nieuwe dingen, zoals veel publiek in een uitstadion. Daarnaast zal de tegenstander ons direct willen opjagen. Ik vond dat wij maandag steeds de voetballende oplossing vonden en onder de druk uit konden spelen."

Vermoedelijke opstelling Jong PSV: Koopmans; Loof, Hermannsson, De Wijs, Heesakkers; Ritzmaier, Leemans, Paal; Sanoh, Lammers, Boljevic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 01:15 14 aug 2015 01:15 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV - jong PSV #34

Wat een bullshit dat Thomas nog niet speelgerechtigd is.... Ik voorspel een gelijkspel.

Waarom duurt dat zolang?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 08:43
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - jong PSV #35
Hij is toch nog geblesseerd dus maakt geen verschil

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 21:28
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - jong PSV #36
Ik vrees weer een herhaling van vorig seizoen......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:16
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - jong PSV #37
Elsen hou de eer aan jezelf!!! Het vuur komt me uit de ogen...
De hele voorbereiding presteert Pereira niks, fout op fout op fout.. Bij een beetje druk wankelde hij al.
Nu vanavond drie doelpunten schuld! De hele overwinning het toilet af... Een blinde ziet dat hij het niveau niet aan kan.

Fantastisch dit aankoopbeleid..Gruuts, sjiek, magnefiek, Ron Degradation.. Knops lijkt wel op Chiellini als hij naast hem staat, daar kun je tenminste een bal op kwijt. Martina speelt stukken beter, mooie assist trouwen.. Nee we trekken docter bibber aan en maken hem spelverdeler.. te goed voor de amateurvereniging Achilles.. goed genoeg voor FC Goodwill aan de Maas.

Onbegrijpelijk, willen we als club vooruit? Zijn we wel een voetbalclub of zijn we een liefdadigheidsinstelling? Dan begin maar eens met een nieuwe Technische directeur en netwerk... verschrikkelijk dit beleid!.. woest ben ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:27
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - jong PSV #38
Dramatisch dit en eigenlijk ook beetje onverwacht na de eerste helft. Viel me zeker niet tegen eerste helft, terechte voorsprong bij rust, maar na rust helemaal niks meer in te brengen. Die 1-1 mag natuurlijk nooit, centrale verdediger van PSV die met een pass over de grond de spits 1 op 1 kan zetten. 1-2 nog lachwekkender, geen idee wat Perreira daar probeerde (terugkoppen op Coppens?) maar schampt de bal alleen maar en trekt daarna de tegenstander naar de grond, 1-2. De 1-3 ook weer gewoon weggegeven, Pereira onder druk als laatste man en verliest de bal, open weg naar de goal en 1-3. Aansluitingstreffer dan te laat, alleen nog kans via vrije trap Peeters maar meer niet. Telleurstellend :unsure:

Enige 'positieve': Toch bijna 4.000 man ondanks boycot. Sfeer natuurlijk slecht, maar toch mooi dat er toch kleine 4.000 man komen. Hopelijk blijft dat zo en worden de resultaten beter :rolleye: :dry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:28
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - jong PSV #39

houtengerard schreef : Elsen hou de eer aan jezelf!!! Het vuur komt me uit de ogen...
De hele voorbereiding presteert Pereira niks, fout op fout op fout.. Bij een beetje druk wankelde hij al.
Nu vanavond drie doelpunten schuld! De hele overwinning het toilet af... Een blinde ziet dat hij het niveau niet aan kan.

Fantastisch dit aankoopbeleid..Gruuts, sjiek, magnefiek, Ron Degradation.. Knops lijkt wel op Chiellini als hij naast hem staat, daar kun je tenminste een bal op kwijt. Martina speelt stukken beter, mooie assist trouwen.. Nee we trekken docter bibber aan en maken hem spelverdeler.. te goed voor de amateurvereniging Achilles.. goed genoeg voor FC Goodwill aan de Maas.

Onbegrijpelijk, willen we als club vooruit? Zijn we wel een voetbalclub of zijn we een liefdadigheidsinstelling? Dan begin maar eens met een nieuwe Technische directeur en netwerk... verschrikkelijk dit beleid!.. woest ben ik.





Kom op Houte

Heb je gezien wat er op de bank zit ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:30
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - jong PSV #40
Wat een onnodig verlies.. Die perreira zal nog een paar keer wakker schrikken vanavond!
Ben het niet eens met je Peter Pan dat MVV niks in te brengen had na rust. Ook toen was er de controle en kwam PSV puur door persoonlijke fouten met geluk er doorheen. Met Kuipers was het een zakelijke 1-0 of 2-1 overwinning geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:31
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - jong PSV #41
Enige discutabele wat Elsen misschien anders had kunnen doen in mijn ogen is Martina laten spelen ipv Pereira, maar dat is makkelijk praten achteraf. Daarbij was Martina ook licht geblesseerd.

Maar weer een week wachten en hopen dat er deze week wel nieuwe spelers worden aangetrokken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:33
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV - jong PSV #42
Eerste helft speelde Mvv best redelijk, met Croux, Rajcomar,Peeters, Labylle en Ippel als opvallendste spelers. Tweede helft gaat Mvv achteruit voetballen, het niveau zakt naar een bedenkelijk niveau. De drie goals tegen een zwak Jong PSV ontstaan door zeer zwak verdedigen, Pereira is bij alle drie goals betrokken. Eigenlijk kun je het die jongen nog niet eens kwalijk nemen, hij speelt voor een amateurcontractje en is nog niet klaar voor de Eerste divisie. Het komt allemaal door het beleid van Mvv, er staat weer geen waardig elftal. Ze wisten al het hele jaar wat ze moesten scouten maar volgens mij is er nooit een lijstje met namen van spelers geweest.
Mvv is wederom een club zonder ambitie, die de supporters op deze manier uit het stadion jagen. Pffff...weer een overbruggingsjaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:39
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - jong PSV #43

houtengerard schreef : Elsen hou de eer aan jezelf!!! Het vuur komt me uit de ogen...
De hele voorbereiding presteert Pereira niks, fout op fout op fout.. Bij een beetje druk wankelde hij al.
Nu vanavond drie doelpunten schuld! De hele overwinning het toilet af... Een blinde ziet dat hij het niveau niet aan kan.

Fantastisch dit aankoopbeleid..Gruuts, sjiek, magnefiek, Ron Degradation.. Knops lijkt wel op Chiellini als hij naast hem staat, daar kun je tenminste een bal op kwijt. Martina speelt stukken beter, mooie assist trouwen.. Nee we trekken docter bibber aan en maken hem spelverdeler.. te goed voor de amateurvereniging Achilles.. goed genoeg voor FC Goodwill aan de Maas.

Onbegrijpelijk, willen we als club vooruit? Zijn we wel een voetbalclub of zijn we een liefdadigheidsinstelling? Dan begin maar eens met een nieuwe Technische directeur en netwerk... verschrikkelijk dit beleid!.. woest ben ik.


Ik kan me voorstellen dat er grote teleurstelling bij je is, maar ik heb je eerlijk gezegd betere stukken zien schrijven, ik denk dan aan je columns (die ik met veel plezier en grote instemming lees). Tuurlijk, dit was niet Pereira zijn beste optreden, staat niet ter discussie. Maar om dan meteen te beginnen over Ron Degradation en een verschrikkelijk beleid... het is roeien met de zeer, zeer beperkte riemen die MVV heeft. Elsen is niet compleet achterlijk en het laatste half jaar van het afgelopen seizoen is een van de voorbeelden ervan.
MVV heeft helaas een zeer beperkt elftal en we mogen dit seizoen wederom blij zijn als er in een periode een mooie prestatie wordt geleverd. Ik had het liever ook anders gezien maar gezien de huidige selectie is dit het hoogst haalbare, in mijn ogen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:41
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV - jong PSV #44
Eerste helft heeft MVV keihard gewerkt, ik vroeg me al af wat ze dit de tweede helft konden brengen. Jordy Croux moest erg veel ruimte belopen op rechts en deed dat heel goed. Onze spits (Prince) was hopelijk niet fit, was nog niet op niveau.
Inderdaad door de verdedigende fouten verloren. Inderdaad veel supporters 3767, dat viel mee ondanks de boycot.
Gezien de voorbereiding vond ik dit MVV een verademing, ik was in de rust heel enthousiast.
Tweede helft begon MVV voorzichtiger, onnodig verlies, wel hoop voor de komende wedstrijden, er valt wel het een en ander te leren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:42
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 508
Meer
MVV - jong PSV #45
Vaan unne trainer dee amper ut ieerste vaan Rapid heet gehaold es voetballer kinste niks verwachte. Iech vraog miech aof boe Bonfrere an Dijstra zien gebleeve, die met veil bravoer zien geprissenteerd, laot die twie mer debeij

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden