MVV - jong PSV

14 aug 2015 22:42
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV - jong PSV #46
Als je fatsoenlijke aanval had , dan had je deze match al in de eerste helft beslist. We moeten gewoon concluderen dat mvv stukken minder ver is dan vorig jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:44
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV - jong PSV #47
Ook ik ben boos, teleurgesteld, enzovoort.
In juli begint het nieuwe seizoen al te kriebelen en kan niet wachten op de eerst oefenwedstrijden. Nieuwe spelers op proef en nieuwe spelers in de selectie. We wisten dat het een hel klus zou worden omdat veel contracten afliepen. Verbaast dat Croux, Peters en Labylle behouden konden worden, dat geeft hoop.
Hoe tegenstrijdig is mijn gevoel nu......een niet complete selectie begint aan het seizoen......dat gebeurd ons nooit meer riep Ron Elsen vorig jaar....leugentje om bestwil?
Het is totaal niet voor te stellen hoe we er nu voorstaan, 0 punten uit twee wedstrijden en geen zicht op verbetering. Inderdaad, ik reageer nu misschien te vroeg maar iedereen zag dat dit elftal niet voor de eerste 10 plaatsen kan spelen, hoe goed ze het ook bedoelen. Ik :applaus: voor de spelers maar niet voor het beleid van "mijn" club.....dat beleid wordt bepaald door bestuur en technische staf..... deze zijn schuld aan deze situatie.......
:( een teleurgestelde supporter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:45
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - jong PSV #48
Als je zoals Pereira debet aan 3 doelpunten bent dan moet je toch gaan afvragen waar je mee bezig bent als verdediger. Je moet toch aan je geld komen op amateurbasis. ;) Hopelijk is Kuipers snel weer van de partij in ieder geval.

Mijn ratio zou moeten zeggen, maar 2 wedstrijden gespeeld niets aan de hand. We halen nog versterking binnen voor 1 september en het komt allemaal goed. Maar blijft lastig om niet als de notoire zwartkijker weer een tussenjaar tegemoet te zien. En dan eentje tussen plaats 15-19. Een 2-0 voorsprong tegen Achilles weggeven als Fortuna en als titelkandidaat NAC twee keer verliezen zijn nou ook geen te benijden scenario's.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:47
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
MVV - jong PSV #49
Even een vraag die niks met de wedstrijd te maken heeft ?? Is er iemand die T-Mobile heeft ?? Ik kan niet meer bellen en geen internet verbinding .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:47
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV - jong PSV #50

Meeser schreef : Eerste helft speelde Mvv best redelijk, met Croux, Rajcomar,Peeters, Labylle en Ippel als opvallendste spelers. Tweede helft gaat Mvv achteruit voetballen, het niveau zakt naar een bedenkelijk niveau. De drie goals tegen een zwak Jong PSV ontstaan door zeer zwak verdedigen, Pereira is bij alle drie goals betrokken. Eigenlijk kun je het die jongen nog niet eens kwalijk nemen, hij speelt voor een amateurcontractje en is nog niet klaar voor de Eerste divisie. Het komt allemaal door het beleid van Mvv, er staat weer geen waardig elftal. Ze wisten al het hele jaar wat ze moesten scouten maar volgens mij is er nooit een lijstje met namen van spelers geweest.
Mvv is wederom een club zonder ambitie, die de supporters op deze manier uit het stadion jagen. Pffff...weer een overbruggingsjaar


Beleid bij mvv is niet slecht zien jullie niet dat mvv nu langdurige contracten geeft integenstelling tot vorig jaar .
Heeft mvv beloofd mee te doen om de eerswte plaatsen ? Dacht het .... Linker rijtje zit er echt wel in .
Promoveren willen ze in 2018 zit er beleidsmatig goed uit . Nieuwe voorzitter geen schulden , Kunstgras , hekkenweg ,langdurige contracten , veer zien mvv en vanavond 4000 bezoekers , mvv tv enz en inderdaad niet ingecalculeerd verlies van vanavond ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jovkle, Raffalaldo, Aon de geng!, tcb, Frostie_999, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:49
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV - jong PSV #51
Dank je, jij geeft mij weer een beetje hoop!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:51
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - jong PSV #52

Sjonnie schreef : Even een vraag die niks met de wedstrijd te maken heeft ?? Is er iemand die T-Mobile heeft ?? Ik kan niet meer bellen en geen internet verbinding .


Googlen op je pc gaat ook niet?

www.nu.nl/mobiel/4106631/storing-t-mobil...er-dan-verwacht.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:53 14 aug 2015 22:56 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - jong PSV #53
Ik heb een redelijke eerste helft gezien. Met een iets beter MVV. 1-0 in de rust was terecht. De 2e helft vond ik rommelig, maar dat is ook de verdienste van jong-PSV dat sterk aan de bal is. Je moet gaan rommelen om aan de bal te komen of om aan de bal te blijven. Jong-PSV houdt daar in tegen de bal goed in de ploeg. MVV had de 2e helft niks meer in te brengen, op de laatste 10 minuten na. Daarvoor is het team nog lang niet genoeg ingespeeld. Voordat dit een goed ingespeeld team is, is een half jaar om, en dan valt het volgend jaar dit team uit elkaar en dan begint het hele lied van voor af aan. So be it. En volgende week komt Brabantse ploeg nr.3 waar MVV het altijd zeer moeilijk tegen heeft. Brabantse ploegen zijn meestal 0 punten, of er moet echt iets gaan gebeuren met MVV. En dat zie ik nu even somber in. En tja, de nr. laatst degradeert naar de top-klasse dat hangt ook het hele seizoen nog eens boven je hoofd, want voordat je het weet ben je het RKC van vorig seizoen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - jong PSV #54

Aon de geng! schreef : Dank je, jij geeft mij weer een beetje hoop!


Jij bent wel snel gerustgesteld. De meerjarenplannen zijn er al sinds 2000 na de degradatie. In 2018 gaat MVV nu weer voor promotie? In dat jaar wordt waarschijnlijk weer 2020 aangegeven en zo gaat het maar door. Het is geluk hebben dat met een klein budget de puzzelstukjes op z'n plaatsvallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:57
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - jong PSV #55
Eerste helft was best aardig. Met aardig alleen win je geen wedstrijden.
De tweede helft kan het best omschreven worden als: het foutenfestival van Pereira.
Hopelijk keert d'n Kuuper snel terug.

Zal straks nog een hele toer worden om een MOTM te kiezen.
Indien er een verkiezing zou zijn van Slemiel van de week, dan was de keuze beslist niet zo lastig.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 22:58
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - jong PSV #56

Schapendonk schreef : En tja, de nr. laatst degradeert naar de top-klasse dat hangt ook het hele seizoen nog eens boven je hoofd, want voordat je het weet ben je het RKC van vorig seizoen!


Dat hangt dus gelukkig niet boven ons hoofd als je de KNVB plannen had gevolgd omtrent de competitiestructuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 23:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - jong PSV #57

Anna D. schreef :

Schapendonk schreef : En tja, de nr. laatst degradeert naar de top-klasse dat hangt ook het hele seizoen nog eens boven je hoofd, want voordat je het weet ben je het RKC van vorig seizoen!


Dat hangt dus gelukkig niet boven ons hoofd als je de KNVB plannen had gevolgd omtrent de competitiestructuur.


Nou dat is dan een hele geruststelling!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 23:04
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - jong PSV #58

Nao Väöre schreef : Eerste helft was best aardig. Met aardig alleen win je geen wedstrijden.
De tweede helft kan het best omschreven worden als: het foutenfestival van Pereira.
Hopelijk keert d'n Kuuper snel terug.

Zal straks nog een hele toer worden om een MOTM te kiezen.
Indien er een verkiezing zou zijn van Slemiel van de week, dan was de keuze beslist niet zo lastig.


er is dus toch een man of the match gekozen (echt waar) Stef Peeters....
de blonde juffrouw met de bloemenruiker voor de motm zal zich toch ook opgelaten gevoeld hebben, om maar te zwijgen van Stef zelf. ..........
man man man

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 23:09
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV - jong PSV #59
Ik ben het eigenlijk wel eens met Houtengerard. Pereira maakte in de oefenwedstrijden precies dezelfde fouten als vanavond en dit lijkt bij hem dus structureel. Hij heeft waarschijnlijk een amateurcontract gekregen om maar iemand te hebben. Feit blijfrt dat het schandalig is om met zo'n selectie aan de competitie te beginnen. Alleen jeugdspelers op de bank en 2 inzetbare aanvallers, waarvan er 1 (Prince) nog niet geheel fit is. En het steeds maar op het gebrek aan geld gooien; andere clubs hebben een vergelijkbaar of kleiner spelersbudget en hebben de selectie misschien ook nog niet helemaal rond, maar hoeven niet te vrezen dat ze bij blessures en schorsingen geen 11 man meer hebben. Elsen wordt opgehemeld omdat hij met een bescheiden budget redelijke (?????) spelers haalt....... hoe goed moeten die trainers van die andere clubs dan wel niet zijn die met nog minder geld nog betere spelers (en op tijd) weten aan te trekken. We lopen na 2 wedstrijden al weer achter de feiten aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 23:14
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV - jong PSV #60
k*t-voetbal.
Mèr iech hub d'r nog alle vertrowwe in tot ut dit seizoen good keump... (iech hoop ut toch)

Wat is ut stadion stil zoonder de ultras...
Op zoene aovend zuuste wie belangriek sfeer is.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden