MVV - jong PSV

09 aug 2015 11:50 09 aug 2015 11:51 door Ivinho.
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - jong PSV #1
We laten de wedstrijd tegen Helmond achter ons en gaan verder met de volgende wedstrijd :thumbsup: KOM OP!!!
Wat zijn de verwachtingen voor deze wedstrijd?

Helaas verwacht ik een mindere sfeer doordat de Ultras deze wedstrijd weer zullen boycotten.
Ik ga proberen 2 uurtjes vrij te krijgen van mijn werk om deze wedstrijd te kunnen gaan zien.

3-1 overwinning is mijn voorspelling :applaus:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 12:03
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - jong PSV #2
ik respecteer ieder zijn mening, dus ook die van de personen die deze wedstrijden boycotten.
Maar aangezien de pilot afgelopen is vraag ik me af wat jullie verwachten te bereiken, de kans dat deze teams volgend jaar niet meer meedoen is nihil.
Jammer dat de eerste thuis wedstrijd dan wat minder sfeer heeft.
De volgende thuis wedstrijd erna is op een maandag dus dan heb je ook weer afvallers en minder sfeer.
De eerstvolgende thuiswedstrijd daarna is op een zondag tegen NAC op 13 september, dat betekent dat we dan pas met de volle aanhang achter de club kunnen gaan staan. Vind ik toch wat jammer voor de spelers.

Maar nogmaals ik respecteer jullie mening, en ben blij dat jullie er afgelopen vrijdag wel waren !!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 12:11 09 aug 2015 12:12 door Ivinho.
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - jong PSV #3
Ik respecteer ook ieders mening!
Mijn mening hierover is dat het blijven boycotten van deze wedstrijden zwaar in het nadeel is van MVV, en het gewenste resultaat om ermee te bereiken is 0,0.

Sta achter MVV en laat je in het stadion horen, zodat onze matadoren dit soort ploegen verpletteren :applaus:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2015 13:46
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
MVV - jong PSV #4
Veel respect voor ieders mening maar het effect van een boycott is te verwaarlozen zo niet nutteloos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 04:29 10 aug 2015 04:30 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - jong PSV #5
Het enige dat nu nog met een "boycot" bereikt kan worden is dat clubs eens gaan vechten voor hun eigen mening en rechten en zich niet laten dwingen door de macht van de KNVB. Boogers van Dordrecht heeft laatst al een paar dingen aangegeven wat een dictatorschap er heerst in Zeist. Kies je niet voor hun plannen, dan zetten ze je het mes op de keel. Staan voor je eigen mening, zowel voor de clubs als haar supporters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 09:50
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV - jong PSV #6
Ja, staan voor, maar ook achter je club.. Boycotten heeft 0,0 effect, en werkt alleen maar in het nadeel van de club.. Minder inkomsten, minder steun en indirect door de mindere steun een kans op een minder resultaat..

Laat je trots varen en steun de club gewoon..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 10:20
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV - jong PSV #7
Voor mij is het simpel. 2e elftallen horen niet thuis in de eerste divisie. kijk naar de toeschouwersaantallen tijdens hun thuiswedstrijden! Dit heeft niks met betaald voetbal te maken. Dit gedrocht wordt alleen in leven gehouden door de commercie en daar profiteerd alleen de knvb van. Tevens wordt op deze wijze de overlevingskansen van kleine clubs ontnomen. De grote clubs verhuren hun spelers minder snel want de noodzaak ontbreekt! 2e elftallen hebben hun eigen competitie! Laat ze daar voetballen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 10:26
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - jong PSV #8
is er al een spelers tunnel gemaakt?
Want als we een klote scheids krijgen zoals afgelopen vrijdag dan zal die het wel nodig hebben wil hij geen bier douche krijgen?

Aangezien ik op de open dag geen spelerstunnel zag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:30
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - jong PSV #9

mvv supporter schreef : is er al een spelers tunnel gemaakt?
Want als we een klote scheids krijgen zoals afgelopen vrijdag dan zal die het wel nodig hebben wil hij geen bier douche krijgen?

Aangezien ik op de open dag geen spelerstunnel zag



Men was nog volop bezig daar bij die spelerstunnel ivm verbouwing,zag mensen met betonijzer slepen dus er zal nog wel het een en ander gestort moeten worden.
Dan mensen die net als ik vol verwachting aan het wachten zijn op het debuut van ,,uit bies,,helaas ik hoorde vanmorgen op de training dat het nog twee weken gaat duren,Ron durfde hèt risico niet aan.
Hij trainde vanmorgen ook niet mee,er waren ook geen ,,testers ,,meer...Gr. Opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 13:42
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV - jong PSV #10
dat is slecht nieuws dat we nog 2 weken moeten wachten op t Bies nondesjuuuu!! :pinch:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 15:05
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - jong PSV #11
Ik denk wel dat het een goed besluit is. Zijn knie was dan ook wel heel erg dik ingepakt. Ik heb des ondanks een goed gevoel over vrijdag. 1-0 is genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 15:45
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV - jong PSV #12
Zonder sfeer, zonder complete selectie, zonder vertrouwen.....zonder punten......ik hoop dat ik het mis heb....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 18:06
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - jong PSV #13
Hoeveel spelers van PSV1 spelen nu weer mee ???
De KNVB zou er goed aan doen door van alle clubs (ook de jong elftallen) voor de competitiestart een spelerslijst te eisen !!!
Namen mogen niet voorkomen op zowel de lijst van het eerste als het "tweede" elftal'.
M.a.w. clubs zullen een bewuste keuze moeten maken.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 18:20
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - jong PSV #14

Nao Väöre schreef : Hoeveel spelers van PSV1 spelen nu weer mee ???
De KNVB zou er goed aan doen door van alle clubs (ook de jong elftallen) voor de competitiestart een spelerslijst te eisen !!!
Namen mogen niet voorkomen op zowel de lijst van het eerste als het "tweede" elftal'.
M.a.w. clubs zullen een bewuste keuze moeten maken.

Eens, al is het dit jaar beter door de regel dat er maximaal 2 spelers die bij het eerste spelen mogen meedoen bij het beloften elftal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 18:31
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - jong PSV #15
Ook ik vind dat tweede elftallen niet thuis horen in de eerste divisie.
Maar boycotten, nee daar doe ik niet aan aangezien het geen effect heeft en je alleen MVV benadeeld. (Omdat vaker het publiek de doorslag bied voor de winst)
Ik zou wel voor evt een andere actie voor in zijn om bv een kwartier later het stadion te betreden of dat eerste kwartier iedereen in de grachten blijft.

Helaas denkt ik hetzelfde als Aon de geng! .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden