MVV - jong PSV

15 aug 2015 00:07
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - jong PSV #76
Sorry maar met 12e man bedoel ik in het stadion aanwezig zijn. Je moet niet van iemand van 73 verwachten dat hij zich als een ultra gaat gedragen :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 00:09
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - jong PSV #77
Ik kon er helaas niet bij zijn vanavond maar mijn mening en hoop blijft dat Voorn deze week naar mvv ik denk dat dit voor mvv een speler is die het elftal stabieler maakt en vervolgens......... en kuiper moet snel terug. Geldt voor veel clubs een of twee dragende spelers geblesseerd en het wordt moeilijk een wedstrijd te winnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 00:14 15 aug 2015 00:16 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - jong PSV #78

Zwegel schreef : Die andere 3000 man kunnen geen sfeer maken dan ???

Schapendonk schreef :

Anna D. schreef : Volgens mij is dit de 1e keer dat we thuis verliezen van Jong PSV/Ajax/FC Twente. Tijdens die wedstrijden was er ook een bedroevende sfeer. Dus die vlieger gaat niet op volgens mij.


Je moet niet wegblijven. Met een 12e man hadden we misschien 3-3 of zelfs met 4-3 gewonnen. Los van het feit dat we nu de 1e keer verliezen. Ik vind het een zwak excuus. MVV is 3 punten kwijt. En misschien had dit de doorslag kunnen geven dat het niet gebeurde. Wegblijven helpt totaal niet. Integendeel.


Als je dit toch al van te voren weet. Want ik neem aan dat je vaker bij MVV komt. Waarom blijf je dan weg??? Juist omdat het dan een sfeerloze bedoeling wordt....-3 jongens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 00:16 15 aug 2015 00:17 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV - jong PSV #79

Schapendonk schreef : Sorry maar met 12e man bedoel ik in het stadion aanwezig zijn. Je moet niet van iemand van 73 verwachten dat hij zich als een ultra gaat gedragen :lol:

Jewel! Wie awwer, wie gekker!

De mieste luij hawwe zich ouch stil, umtot ze ut eigelik neet eins zien mèt die twiede elftalle... Dink iech.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 01:43
Ayrton
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV - jong PSV #80
Er zijn fijnere manieren om het weekend te beginnen. Laat ik beginnen met de positieve punten:
- hoger toeschouweraantal dan verwacht. Chapeau :thumbsup:
- eerste helft viel mij qua niveau reuze mee. Had ik niet verwacht.

Uiteindelijk sta je dan toch met lege handen en de manier waarop doet gewoon pijn. Het gaat mij als trouwe supporter enorm aan het hart om te zien dat ons clubje wordt opzijgezet door een elftal dat bestaat uit jongens die net de baard in de keel beginnen te krijgen en c-garnituur van PSV.
18 jaar lang begint mijn weekend al met MVV. Tuurlijk heeft MVV me al de nodige katers bezorgd maar ik bleef altijd positief en 'gruuts' op onze jongens. Na vanavond is er echter iets bij me geknapt. Met tranen in m'n ogen ben ik naar huis gereden. Hoe is het mogelijk dat het ieder jaar van kwaad naar erger lijkt te gaan en waar is het einde van deze lange, duistere tunnel?

We zijn verdomme MVV. 14e op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie en afkomstig uit de mooiste stad van Nederland. Waarom lukt het in Volendam, Emmen en Oss - in mindere mate, maar dan nog- wel en bij ons niet?

Ik HOOP van harte dat Elsen en co de komende twee weken nog een paar verrassingen uit de hoge hoed weten te toveren anders is het helaas weer een verloren seizoen, het zoveelste. Excuses voor dit klaaglied maar ik moest het even van me afschrijven. Ik zal het niet kunnen opbrengen om niet meer naar de Geusselt te komen, daarvoor zit MVV me te diep in het hart. De laatste jaren ga ik echter steeds vaker met frisse tegenzin. Ik wil verdorie mijn MVV terug!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip, Aon de geng!, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 02:02 15 aug 2015 02:04 door Peetoven.
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV - jong PSV #81
Het wegblijven van een grote groep "supporters" is niet goed te praten! Immers, MVV is blij met elke cent die er via de tickets binnenkomt. De hier bedoelde groep begrijpt kennelijk nog niet dat het toelaten van deze "Jong-teams" zorgt voor EXTRA inkomsten. Maar goed ik ga niet te veel woorden daaraan besteden want de groep is het op deze wijze NIET WAARD!!

In de rust stonden we met 1-0 voor.. En dat was niet onverdiend immers MVV voetbalde behoorlijk en de hoog getalenteerde jongeren hadden het er moeilijk mee. Want laten we eerlijk zijn te stellen dat dit Eindhovens jeugd team nog heel veel punten gaat pakken in de JUPILER LEAGUE Zeker weten!!

In de tweede helft bleek naar mijn mening dat MVV niet kon meekomen op basis van conditie! Ook dat is niet verwonderlijk als je zoveel minder traint dan bij PSV gebruikelijk is. Hiermee is de zwakke start na rust verklaard! Dat we verloren met 3-2 is helaas ook ten gevolge van drie persoonlijke fouten van onze overigens GOED voetballende Steven Pereira. Anders gezegd het is de TOL wat je betaalt voor zo een jonge speler!!
Natuurlijk Prince Rajcomar oogt wat zwaarlijvig maar ik heb niet gezien dat dat invloed had op zijn balvaardigheid. En.. al heb je bewijze van ene "Messi" in de spits staan want scoren doe je alleen als je ook daarvoor wordt aangespeeld. Hou dus a.u.b. op met dat negatief gedoe over deze overigens goede voetballer die helaas NU zijn leeftijd niet mee heeft maar nog heel veel voor MVV kan betekenen!

Ik vraag me overigens af of hier niet al te veel vrienden van ene VOORN aan het schrijven zijn want ten eerste het is absoluut geen grote voetballer en ten tweede heeft hij ooit MVV de rug gekeerd! Het meest ergerlijk is het feit dat de enorme inzet van het duo Pieter Nys en Ricardo Ippel niet wordt genoemd. En geloof me daar gaan we nog heel veel plezier van terug vinden.

Ook dat gezeur over geld en weet ik wat allemaal STOP daarmee en zie eens het positivisme op veld in want dat was er heus wel!! Ik vind als je supporter bent van NAC met zo een overmatige begroting dat je kunt gaan "zeiken" want die staan nog lager (nu) dan ons MVV
Supporters pak uuch same.. en stop dee bojkot want veer gaon nog veul plezeer beleven dit seizoen!!
Met vriendelijke supporters groeten :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, tcb, La Chouffe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 02:17
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - jong PSV #82

Peetoven schreef : Het wegblijven van een grote groep "supporters" is niet goed te praten! Immers, MVV is blij met elke cent die er via de tickets binnenkomt. De hier bedoelde groep begrijpt kennelijk nog niet dat het toelaten van deze "Jong-teams" zorgt voor EXTRA inkomsten. Maar goed ik ga niet te veel woorden daaraan besteden want de groep is het op deze wijze NIET WAARD!!


De extra inkomsten hadden ze ook gehad als de KNVB amateurclubs had laten doorstromen en niet met deze onzin was aangekomen. Bij de wedstrijden tegen Achilles is ook nog nooit een boycot geweest.
De enige inkomsten die de club nu zal missen is de extra consumpties en tiental(?) tickets. De meeste mensen die niet waren gekomen zullen een seizoenskaart hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 07:37
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV - jong PSV #83
Het is gewoon wachten tot Kuipers fit is en Verheydt kan meedoen, dan heb je meer fysieke kracht en vechtlust in het elftal. Ik verwacht geen Voorn (te duur, jammer) , hooguit een huurling, maar MVv heeft nu eenmaal niets te besteden.
Als je het reëel bekijkt heb je voor een volwaardige selectie zeker nog 4-5 spelers nodig (blessures/schorsingen), maar dat gaat het zeker niet worden, vanwege de beperkte financiële middelen. MVV zal wel weer groeien in de competitie, ergens in de middenmoot eindigen.
Het blijft jammer dat je pas rond 1 september je selectie rond hebt, maar het zij zo...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 09:35
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - jong PSV #84

Peetoven schreef : Het wegblijven van een grote groep "supporters" is niet goed te praten! Immers, MVV is blij met elke cent die er via de tickets binnenkomt. De hier bedoelde groep begrijpt kennelijk nog niet dat het toelaten van deze "Jong-teams" zorgt voor EXTRA inkomsten. Maar goed ik ga niet te veel woorden daaraan besteden want de groep is het op deze wijze NIET WAARD!!


Wie ben jij om mensen die buiten deze boycot zowel uit- en thuis elke wedstrijd present zijn van MVV tussen aanhalingstekens te plaatsen? Jij bent dit citaat overigens ook NIET WAARD om die capslock fetisj van jou ook maar te handhaven. Respecteer eens een andere mening dan de jouwe. Veel plezier in Oss volgende week, neem aan dat jij daar als über-supporter aanwezig bent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, wsly, Raffalaldo, αναρχος

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 09:39
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - jong PSV #85
Vervelend en jammer dat we niet 1 of 3 punten mee hebben kunnen nemen.
Eerste helft was nog redelijk maar de 2de helft vond ik niet goed.
De sfeer was gewoon saai, dat de ultra's wegbleven wist ik maar dat ook geheel trepke B dit doet viel me eigenlijk wel tegen.
Of we met een 12de man gewonnen hadden of gelijk gespeeld hadden kan natuurlijk niemand garanderen maar ik weet zeker dat we meer kans gemaakt hadden. Natuurlijk hoort het elftal dit klusje zelf te klaren maar dat kan/kon dit MVV ons niet leveren.
Ik ben bang dat de 12de man ons 12 punten gaat kosten.

Ik ga niet meteen roepen dat Raycomar slecht was en niks toevoegde aangezien hij ook niet echt de juiste ballen kreeg.
Maar aanvallend vond ik het niet zo goed, Hopelijk word de topscorer van MVV wel een spits en niet een middenvelder.
Ik snapte de wissel van Elsen niet echt, je staat achter en dan ga je een verdediger wisselen voor een andere verdediger.
Niet dat we veel mogelijkheden hebben om te wisselen. Op het moment hebben we 2 reserve verdedigers waarvan 1 geblesseerd. 2 reserve middenvelders, en 2 spitsen waarvan 1 niet mag spelen.
Veel kun je dan ook niet wijzigen.

En Elsen mag wel roepen 31 augustus, maar we hebben toch al 6 punten verloren door die onzin.
Ik vind het gewoon vervelend om MVV weer onderaan te zien hangen in de ranglijsten.

Ondanks dat het geen blamage was, ben ik wel teleurgesteld.
En ik twijfel nu ook of ik de volgende wedstrijden tegen die jonge aanwezig ga zijn, aangezien de sfeer gewoon klote was.
Had eerder het idee bij een oefenpot te zitten dan bij een officiële wedstrijd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 09:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - jong PSV #86
Wegens vakantie , niet aanwezig geweest gister, wel een beetje gevolgd de match op internet
Jammer dat we opnieuw tegen een nederlaag lopen.
Het heeft allemaal wat tijd nodig en als dadelijk Verheijdt in de spits staat en Rajcomar er naast dan hebben we best een aardige voorhoede, we zullen gewoon moeten accepteren dat we een bescheiden rol spelen op dit moment
Wat ik me wel afvraag , als je een begroting van 2.2 miljoen hebt dat er slechts 600.000 voor spelers beschikbaar is.
Maar ook met een hoge begroting kun je de eerste 2 wedstrijden verliezen ( lees NAC), je moet gewoon een goed team maken en de samenstelling is van belang dan kun je een heel eind komen ( Graafschap verleden jaar)

op na de volgende week
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 09:50
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV - jong PSV #87
Anna
Waarom moet jij overal iets van vinden
trekje ook geen volle zalen mee ...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 10:09
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV - jong PSV #88
Gisteravond een zeer slechte wedstrijd gezien, deze spelers willen heel graag maar het ontbreekt aan creatieve voetballers. Verder werden de goals net zoals vorige week cadeau gegeven aan de tegenstanders. Het is hopen op onze 2 krachtpatsers Thomas en Nick en op 2 echte versterkingen met creativiteit. Mathieu van Willem 2 en Voorn zouden 2 geweldige versterkingen zijn voor deze ploeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 10:11
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV - jong PSV #89
Elsen had na de wedstrijd nog geen antwoorden op het hoe, wat en waarom......
Hoe is dat mogelijk??? Kom maar eens tussen de supporters staan, die vertellen je wel waar het aan ligt! Als je met een niet complete selectie aan het seizoen begint kun je ook niet wisselen als dat nodig is! Eigen schuld dus! Als je dat niet ziet hoor je niet op de bank.....
Vind het trouwens ook jammer dat de sfeer er niet was en sta ook niet achter de boycot want je helpt onze jongens er niet mee; toch mag een ieder zelf besluiten om aanwezig te zijn of niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2015 10:17
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV - jong PSV #90
Dat de selectie op dit moment niet voltallig is moge duidelijk zijn met 4 of 5 jeugdspelers op de bank en een keeper maar dan moet Elsen
niet eind vorig seizoen gaan roepen dat MVV er alles aan gaat doen om startklaar te zijn voor het nieuwe seizoen en nu vervolgens te
gaan verkondigen we hebben de tijd tot 31 augustus !! Bullshit de samenwerking met Genk wordt steeds meer 1 groot lachertje welgeteld
1 speler hebben we gekregen Pollizi met alle respect is veels te licht fysiek gezien voor de Jupiler Leage ! Dan over de wedstrijd eerlijk is
eerlijk de 1e helft was niet onaardig maar toen al vreesde ik dat MVV dat tempo niet zou volhouden de 2e helft en inderdaad MVV was
geen schim meer van de 1e helft, overal kwamen ze tekort en wat nog erger was sommige spelers konden conditioneel niet meer mee zaten
er gewoon doorheen, al was van Prince en Knops bekend dat ze nog niet 100% fit waren, maar vooral Labylle viel door de mand, zat het laatste
kwartier er helemaal doorheen !! Knops en Pereira achterin was 2e helft acherin een drama !!Knops speelt zonder vertouwen waarom die risicovolle
breedtebal op Pereira terwijl de bal makkelijk naar voren kon !!Pereira was betrokken bij alle 3 de tegengoals. Het is duidelijk dat MVV op dit moment maar 11 ''volwaardige'' spelers heeft want er werd maar 1x gewisseld en dan ook nog eens in de 84e minuut terwijl je achter staat !!Overigens viel die Martina aardig in met een prachtige lange bal op Nijs !!
Tenslotte een groot minpunt tijdens de open dag waren de stoeltjes op Noord totaal niet gepoetst !! Bij ophalen van de seizoenskaart nog eens gevraagd op de administratie of dat voor de 1e competitiewedstrijd wel zou gebeuren, er werd met klem verzekerd dat dit zeker het geval zou zijn en het op een misverstand beruste. Mijn verbazing was groot dat dit gisteren nog altijd niet gebeurd was, het dikke stof zat er nog steeds open op sommige stoeltjes zat zelfs dik de vogelenstront op ! MVV jullie moeten zich schamen, zo wordt dus bij MVV met de supporters rekening gehouden 0,0 dus!! Ik ga al 35 jaar naar MVV, de zin wordt steeds minder en minder !! Een schriftelijke klacht gaat deze week zeker de deur uit, ipv. extra supporters binnen te halen worden er steeds meer weggejaagd !!! :schamen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden