>
Ontvangen bedankjes 1517
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Zwegel schreef : Die andere 3000 man kunnen geen sfeer maken dan ???
Schapendonk schreef :
Anna D. schreef : Volgens mij is dit de 1e keer dat we thuis verliezen van Jong PSV/Ajax/FC Twente. Tijdens die wedstrijden was er ook een bedroevende sfeer. Dus die vlieger gaat niet op volgens mij.
Je moet niet wegblijven. Met een 12e man hadden we misschien 3-3 of zelfs met 4-3 gewonnen. Los van het feit dat we nu de 1e keer verliezen. Ik vind het een zwak excuus. MVV is 3 punten kwijt. En misschien had dit de doorslag kunnen geven dat het niet gebeurde. Wegblijven helpt totaal niet. Integendeel.
Jewel! Wie awwer, wie gekker!Schapendonk schreef : Sorry maar met 12e man bedoel ik in het stadion aanwezig zijn. Je moet niet van iemand van 73 verwachten dat hij zich als een ultra gaat gedragen
Peetoven schreef : Het wegblijven van een grote groep "supporters" is niet goed te praten! Immers, MVV is blij met elke cent die er via de tickets binnenkomt. De hier bedoelde groep begrijpt kennelijk nog niet dat het toelaten van deze "Jong-teams" zorgt voor EXTRA inkomsten. Maar goed ik ga niet te veel woorden daaraan besteden want de groep is het op deze wijze NIET WAARD!!
Peetoven schreef : Het wegblijven van een grote groep "supporters" is niet goed te praten! Immers, MVV is blij met elke cent die er via de tickets binnenkomt. De hier bedoelde groep begrijpt kennelijk nog niet dat het toelaten van deze "Jong-teams" zorgt voor EXTRA inkomsten. Maar goed ik ga niet te veel woorden daaraan besteden want de groep is het op deze wijze NIET WAARD!!