>
Ontvangen bedankjes 1517
MVV4life schreef : k*t-voetbal.
Mèr iech hub d'r nog alle vertrowwe in tot ut dit seizoen good keump... (iech hoop ut toch)
Wat is ut stadion stil zoonder de ultras...
Op zoene aovend zuuste wie belangriek sfeer is.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boredass schreef : Als je fatsoenlijke aanval had , dan had je deze match al in de eerste helft beslist. We moeten gewoon concluderen dat mvv stukken minder ver is dan vorig jaar.
Schapendonk schreef :
Dat komt er nog eens bij! Want zonder sfeer zorg je juist dat de gehate jong elftallen de 3 punten uit Maastricht wegkapen. Dat is de broodnodige 12e man.
Anna D. schreef : Volgens mij is dit de 1e keer dat we thuis verliezen van Jong PSV/Ajax/FC Twente. Tijdens die wedstrijden was er ook een bedroevende sfeer. Dus die vlieger gaat niet op volgens mij.
Sjonnie schreef :
Boredass schreef : Als je fatsoenlijke aanval had , dan had je deze match al in de eerste helft beslist. We moeten gewoon concluderen dat mvv stukken minder ver is dan vorig jaar.
Minder ver als het vorig seizoen ?? Vorig seizoen dat we in 12 wedstrijden maar liefst 9 wedstrijden niet scoorden ??
Anna D. schreef : Jouw betoog met twee keer het woord misschien erin is ook niet overtuigend. 2.500 duizend toeschouwers kunnen zich genoeg laten gelden.
Anna D. schreef : Jouw betoog met twee keer het woord misschien erin is ook niet overtuigend. 2.500 duizend toeschouwers kunnen zich genoeg laten gelden.
Schapendonk schreef :
Anna D. schreef : Volgens mij is dit de 1e keer dat we thuis verliezen van Jong PSV/Ajax/FC Twente. Tijdens die wedstrijden was er ook een bedroevende sfeer. Dus die vlieger gaat niet op volgens mij.
Je moet niet wegblijven. Met een 12e man hadden we misschien 3-3 of zelfs met 4-3 gewonnen. Los van het feit dat we nu de 1e keer verliezen. Ik vind het een zwak excuus. MVV is 3 punten kwijt. En misschien had dit de doorslag kunnen geven dat het niet gebeurde. Wegblijven helpt totaal niet. Integendeel.