MVV - jong PSV

14 aug 2015 23:17 14 aug 2015 23:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - jong PSV #61

MVV4life schreef : k*t-voetbal.
Mèr iech hub d'r nog alle vertrowwe in tot ut dit seizoen good keump... (iech hoop ut toch)

Wat is ut stadion stil zoonder de ultras...
Op zoene aovend zuuste wie belangriek sfeer is.

Dat komt er nog eens bij! Want zonder sfeer zorg je juist dat de gehate jong elftallen de 3 punten uit Maastricht wegkapen. Dat is de broodnodige 12e man.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Kloeteklaos, Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2015 23:18
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - jong PSV #62
eerste helft was best redelijk, wat er na de rust gebeurd vanaf de aftrap eigenlijk al begrijp ik niet, lammekakke voetbal, geen druk zetten, geen agressie, wat hakjes, kappe draaien, dat niets brengt. Wat die Pereira hier doet begrijp ik niet.

Maar we moeten niet vergeten, dat er eigenlijk 2 basis spelers geblesseerd zijn, en er nog wel wat zal bijkomen.
Ik dacht dat Voorn niet veel voor ons zou kunnen betekenen, maar na vandaag denk ik dat we zo een speler nodig hebben, iemand die het vuur opstookt.

We blijven maar hopen , wat we al meer dan 30 jaar doen......... :angry: :angry:

14 aug 2015 23:19
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - jong PSV #63

Boredass schreef : Als je fatsoenlijke aanval had , dan had je deze match al in de eerste helft beslist. We moeten gewoon concluderen dat mvv stukken minder ver is dan vorig jaar.

Minder ver als het vorig seizoen ?? Vorig seizoen dat we in 12 wedstrijden maar liefst 9 wedstrijden niet scoorden ??

14 aug 2015 23:22
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - jong PSV #64

Schapendonk schreef :
Dat komt er nog eens bij! Want zonder sfeer zorg je juist dat de gehate jong elftallen de 3 punten uit Maastricht wegkapen. Dat is de broodnodige 12e man.

Precies! Maar leg dit maar eens uit aan de mensen die 'uit principe' niet gaan. Hebben ze ongetwijfeld hele goede redenen voor, heb het hier allemaal op het forum gelezen. En ondertussen speelt je club voor minder man, met een mindere sfeer tegen een niet-aansprekende tegenstander.. maar dat telt natuurlijk niet, het gaat om het principe. Of zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Frostie_999, La Chouffe

14 aug 2015 23:23
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - jong PSV #65
Volgens mij is dit de 1e keer dat we thuis verliezen van Jong PSV/Ajax/FC Twente. Tijdens die wedstrijden was er ook een bedroevende sfeer. Dus die vlieger gaat niet op volgens mij.

14 aug 2015 23:27
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - jong PSV #66
De eerste helft een leuk MVV gezien. Zeer veel druk op de bal. 1-0 van Peeters een mooi doelpunt. Jammer dat de bal op de paal niet erin gaat, anders speel je toch weer wat anders.
Tweede helft was echt een ander beeld. Het is toch schandelijk om te zien dat een Jong PSV-er met een bal door het midden, oog in oog kan komen met de keeper en dit niet een keer.
Onnodige nederlaag...

Als je weer een Kuipers erbij hebt, is het weer een betere defensie. Afwachten wat het in de spits gaat worden. Er moeten zeker wat spelers bijkomen. Het is even wachten dat het elftal compleet is (begin september) en dan zal er beoordeeld kunnen worden hoe we er voorstaan.

Vond de pastoor van Wittevrouweveld wel een leuke draai geven aan het inzegenen van het veld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjuulke

14 aug 2015 23:32 14 aug 2015 23:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - jong PSV #67

Anna D. schreef : Volgens mij is dit de 1e keer dat we thuis verliezen van Jong PSV/Ajax/FC Twente. Tijdens die wedstrijden was er ook een bedroevende sfeer. Dus die vlieger gaat niet op volgens mij.

Je moet niet wegblijven. Met een 12e man hadden we misschien 3-3 of zelfs met 4-3 gewonnen. Los van het feit dat we nu de 1e keer verliezen. Ik vind het een zwak excuus. MVV is 3 punten kwijt. En misschien had dit de doorslag kunnen geven dat het niet gebeurde. Wegblijven helpt totaal niet. Integendeel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999, La Chouffe

14 aug 2015 23:40
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - jong PSV #68
Jouw betoog met twee keer het woord misschien erin is ook niet overtuigend. 2.500 duizend toeschouwers kunnen zich genoeg laten gelden.

14 aug 2015 23:43
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - jong PSV #69

Sjonnie schreef :

Boredass schreef : Als je fatsoenlijke aanval had , dan had je deze match al in de eerste helft beslist. We moeten gewoon concluderen dat mvv stukken minder ver is dan vorig jaar.

Minder ver als het vorig seizoen ?? Vorig seizoen dat we in 12 wedstrijden maar liefst 9 wedstrijden niet scoorden ??

met deze aanval gaan we dat record verbreken.

14 aug 2015 23:45
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - jong PSV #70

Anna D. schreef : Jouw betoog met twee keer het woord misschien erin is ook niet overtuigend. 2.500 duizend toeschouwers kunnen zich genoeg laten gelden.

idd blijkt dus weer dat de sfeer afhangt van 50 man.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., wsly

14 aug 2015 23:47 14 aug 2015 23:51 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - jong PSV #71

Anna D. schreef : Jouw betoog met twee keer het woord misschien erin is ook niet overtuigend. 2.500 duizend toeschouwers kunnen zich genoeg laten gelden.

We zullen het niet weten. Misschien was het met 5000 wel gelukt. Hoe meer zielen hoe meer pressie. Ik vind het jammer. En ik zeg misschien omdat ik het niet zeker weet, maar gelukkig was ik niet een van de wegblijvers. Ik was daar voor mijn MVV. Want ik kom voor MVV en de 3 punten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Frostie_999, La Chouffe

14 aug 2015 23:50
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - jong PSV #72
Eerste helft was juist super. MVV creëerde steeds een vrije man, mooie combinaties,slimme oplossingen, liet de bal het werk doen. Leuke acties van Pollizi, Peeters en labylle. Prince een goed aanspeelpunt.

Tja, dan maak je de keuze als je met een voorsprong aan de tweede helft begint, om de tegenstander te laten komen. Dan hoef je maar te loeren op de counter en je wint hier met 2 of 3-0. De PSV coach zette goed druk op de laatste linie van MVV in de tweede helft, waardoor iedere opbouw werd tegengehouden. Dan komt het aan op individuele kwaliteiten van de achterhoede. Helaas is dan de ketting zo sterk als de zwakste schakel. Dit is niet persoonlijk (en dan moet je ook niet zo opvatten), maar perreira had gewoon moeten worden afgetest in de voorbereiding. Dat was in ieder geval mijn verwachtingspatroon, sorry dat ik dan kwaad wordt als ik het manco bevestigd zie. Binnen die logica had Mbede ook een amateurcontract verdiend, en die had veel meer potentie (pas 19 jaar, fysiek sterker)

Wat heb je aan spelers als Labylle, Ippel, Peeters als je daaromheen kwaliteit neerzet die niet bij elkaar aansluiten? Dat gaat toch alleen maar frustreren, niet? Ja het geld is op, maar we spreken hier over een amateurcontract als pure opvulling, tussen duizenden namen die zich op eenzelfde manier in Europa willen bewijzen.

Voetbal op 1 was de slogan; maar de drie punten zijn weg door pure onkunde van de technische staf. Ik reken Perreira dat niet aan, de mensen die zogenaamd de kunde hebben om hem beoordelen die mogen zich dat aantrekken. Die brengen die jongen in deze positie. Die jongen volgt gewoon zijn dromen. Ik ben benieuwd wat het argument was, het ruikt naar pure wanhoop,vooral omdat deze club tot aan de tering kapot is bezuinigd. Anno 2015 bepaalt één makelaar het hele scoutingsbeleid van MVV zo lijkt het wel. Sla toch als supporters eens met je vuist op tafel dat ondanks de noodzakelijke bezuinigingen eens het onderste uit de kan wordt gehaald! En vooral een serieuze voorbereiding met een bus vol kandidaten. Dan alleen maar last minutes.

14 aug 2015 23:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - jong PSV #73
Racjomar en pereira dikke strik...Gr. Opa ;)

....

15 aug 2015 00:02
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - jong PSV #74
Die andere 3000 man kunnen geen sfeer maken dan ???

Schapendonk schreef :

Anna D. schreef : Volgens mij is dit de 1e keer dat we thuis verliezen van Jong PSV/Ajax/FC Twente. Tijdens die wedstrijden was er ook een bedroevende sfeer. Dus die vlieger gaat niet op volgens mij.

Je moet niet wegblijven. Met een 12e man hadden we misschien 3-3 of zelfs met 4-3 gewonnen. Los van het feit dat we nu de 1e keer verliezen. Ik vind het een zwak excuus. MVV is 3 punten kwijt. En misschien had dit de doorslag kunnen geven dat het niet gebeurde. Wegblijven helpt totaal niet. Integendeel.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

15 aug 2015 00:04 15 aug 2015 00:09 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - jong PSV #75
Vraag me af hoe men aan 4.000 man komt....kwatsj !

En de sfeerloosheid ligt niet aan de Ultraas want de meer dan lege Boschpoort zweeg en keek erna,
terwijl Trepke B alleen maar trepke Zjef was.... ;)

Geen slechte eerste helft, waarbij us MVV-ke het tweede gedeelte beter was en af en toe moois liet zien.
Van jong PSV had ik meer verwacht, maar die gasten schitterden eerder in derderangs theatergedrag van vallen en doodgaan....bah na de Tour zou je toch wat meer karakter mogen verwachten van voetballers... :thumbsdown:

Helaas was de tweede helft een herhaling van de oefenwedstrijden tegen Eindhoven en Lommel (die beiden weliswaar beter waren), waarbij een aanval genoeg en doeltreffend was en het spel op z'n kop zetten. Niettemin was en is de winst dat de kopjes niet gingen hangen. En die de schuld bij die ene verdediger zoeken, zegt ik idd niet handig dat vasthouden waardoor de pingel er kwam, maar de Kuuper en Castelana hebben in het begin ook niet altijd hun handen in onschuld kunnen wassen, dus zand erover.

Ik vind dat er muziek in dit team zit, alleen moeten we het tijd geven en gunnen. Er is nu meer structuur te ken dan het begin van de afgelopen twee seizeinsbeginnen...wel dat eindeloos gebrei irriteerde.
Waarom niet eens een schot van de tweede linie of gewoon diep schieten, zoals jong PSV dat deed en waaruit de gelijkmaker uit heldere hemel viel....

Op naar de volgende wedstrijd, zegt LRB...
Dee al ging ut ins neet....
nog steeds ...
..nao 45 jaor MVV ...
.noets de mood......
Zjus :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, tcb, Zwegel

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden