MVV - De Graafschap

13 mei 2016 20:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #196
Applaus voor harde G Bryan :lachen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2016 20:40
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #197
Jammer, gelijkspel was wel terecht geweest. Loshaj vastleggen voor paar jaar svp.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

13 mei 2016 21:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #198
Als nu ook nog ex MVV'ers MVV van de eredivisie gaan afhouden dan wordt het heel moeilijk. Dit is niet zo zier tegen Bryan bedoelt maar schijnbaar is hij wel iemand die in belangrijke beladen duels kan scoren. Laat dit nu precies zijn wat MVV nodig heeft in de weg naar de eredivsie. De Graafschap was niet beter dan Volendam maar wel degelijker. MVV heeft een leuke ploeg maar mist een angel voorin. De Graafschap heeft ook geen angel maar dus wel Bryan....

13 mei 2016 21:16 13 mei 2016 21:21 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #199
Kin gebeure zoe'ne oetslaag (mazzelgoolke) mer iech hub genoote vaan de volle tribunes en ambiance !

Dit pebliek waor puur reklaam um veur us MVV-ke te keeze es profvoetballer.

Geleuf tot boer oet Merregraote aofwezig waor....aanders had meenigein met e blow pups rondgeloupe nao ut zinge vaan "alle boere zijn...." :whistle:

Sjoen veur de club um t sezoen aof te sleete met d'n opbringst vaan de wedstrijd, mochte veer neet weijer koume...
Meh iech hoop op e 0:1 oet en daan op zien Pruusies doorgoon!

Eenig minpunt waor de euverdreeve groete inzat vaan zoeveul goofie ( 5 waagels ME-ers) kwa koste....noets nuudig gewees .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

13 mei 2016 21:17
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #200
Mooie sfeer, zeer zonde van de tegengoal, maar toch zijn we de morele winnaar. Ik zou niet weten waarom we daar niet met 1-2 gaan winnen :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

13 mei 2016 21:22 13 mei 2016 21:26 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #201
De Graafschap viel me zwaar tegen , doodzonde van die 0-1 . Bij 0-0 had ik MVV een goede kans gegeven om door te komen . Denk niet dat we kansloos zijn , maar MVV kan zijn fav counterspel vergeten . Ik ben teleurgesteld door de uitslag , maar positief over het spel van MVV .

ps

Geef Loshay een contract AUB . Daar kan MVV nog veel plezier aan gaan beleven .

13 mei 2016 21:24
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #202

les rouges blancs schreef : Kin gebeure zoe'ne oetslaag, mer iech hub genoote vaan de volle tribunes en ambiance !

Dit pebliek waor puur reklaam um veur us MVV-ke te keeze es profvoetballer.

Geleuf tot boer oet Merregraote aofwezig waor....aanders had meenigein mmet blow puppse rondgeloupe nao ut zinge vaan "alle boere zijn...." :whistle:

Sjoen veur de club um t sezoen aof te sleete met d'n opbringst vaan de wedstrijd, mochte veer neet weijer koume...
Meh iech hoop op e 0:1 oet en daan op zien Pruusies doorgoon!

Ook ik heb genoten ondanks de nederlaag. De goal valt aan de verkeerde kant. De 10 minuten erna zie je dat MVV gebroken is. Dat waren de enige minuten dat MVV de onderliggende partij is. Wat mij opviel is dat de eindpass, sorry vooral bij Thomas te langzaam of niet goed was. Enfin het was een goede dag voor de penningmeester. Ik heb nog nooit zolang moeten wachten op mijn bier tijdens de wedstrijd :). Ook leuk om te zien dat praktisch iedereen na het fluitsignaal opstond om de spelers te bedanken door te klappen! Ook de gloryhunters!

Igg geen kansloze uitslag. Als de Graafschap maandag speelt zoals vandaag maken we nog een kansje. We spelen uit normaliter beter als thuis ;).Het seizoen kan bij mij zowiezo niet meer kapot. Alles wat nu extra nog komt vind ik meegenomen.

Fijn weekend mannen!

13 mei 2016 21:25
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #203
Godverdegodverdegodver... Wat is dit balen... Gelijkspel was terecht geweest, weer waren we gelijkwaardig aan een team dat op
papier beter is. En weer leggen we het af....

MVV speelde eigenlijk de hele wedstrijd heel okay, naar de mogelijkheden. Volgens mij hebben we weinig tot geen echte kansen weggegeven. Het nog een jaar huren van Werker heeft hopelijk absoluut topprioriteit. Het midden stond ook aardig. Loshaj speelde het eerste uur heel goed, daarna vond ik hem conditioneel erdoor zitten, Elsen had wat dat betreft Güvenc eerder moeten brengen. Soit.
Maar goed, MVV gaf weinig weg, maar creëerde zelf ook weinig. Uiteraard een logisch gevolg van de speelwijze, en ook zeer begrijpelijk vanwege het playoff systeem van twee wedstrijden. Croux vond ik zwak vandaag. Verheydt is prima als hij over de grond wordt aangespeeld en kan kaatsen. Daar ligt voor mij de kracht van MVV, snel combinerend proberen een doorbraak te forceren. Vandaag hanteerde MVV net als tegen Volendam veel te veel de lange bal. Verheydt mag dan groot en breed zijn, het goed doorkoppen van een bal is niet lastig en ook afhankelijk van spelers die meelopen. Dat lukt eigenlijk nauwelijks bij MVV. Op rechts wisselden Peeters, Loshaj en Nijs elkaar af, maar die hebben eigenlijk niet de snelheid om die rol te vervullen. De uitdaging voor de technische staf komende zomer ligt wat mij betreft, naast Werker, voorin.
Desalniettemin natuurlijk toch wat mogelijkheden gehad en een paar keer maakten spelers net verkeerde beslissingen, waardoor een mogelijke kans niet ontstond (oa croux die lobte van zijkant zestien ipv tegenstander uit te kappen en alleen op goal te gaan en later Verheydt die van 40 meter schoot waar MVV met z'n drieen tegen twee tegenstanders stond). Jammer.
En dan uiteraard valt hij aan de andere kant, zoals dit jaar al meerdere keren is voorgekomen. We zijn gelijkwaardig aan een op papier sterkere tegenstander, krijgen kansjes, en uiteindelijk de deksel op de neus. Net als eerder dit jaar oa tegen Sparta, VVV en Go Ahead.
Goed, maandag dan. We zijn niet kansloos. Natuurlijk, het wordt een hele opgave, de kans is groter dat we het niet halen dan wel. Maar niks is onmogelijk. In feite is er niks veranderd. Net als wanneer het 0-0 was geworden moeten we minstens 1x scoren in Doetinchem. En dat kan zeker! Dit de Graafschap is niet onverslaanbaar. It ain't over till it's over! Volle petaj erop gaan!

Een ding nog, wat was het heerlijk weer eens in een vol stadion te zitten. De sfeer was bij vlagen echt fantastisch! Jammer dat 4500 van de vanavond aanwezigen er pas weer bij zullen zijn als er weer zo'n wedstrijd op de planning staat. Laten we hopen dat dat aanstaande donderdag is!

13 mei 2016 21:37
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #204
Eigenlijk saaie wedstrijd maar vol spanning. Wedstrijd kwam niet los. Na de goal krijgt mvv een hele goede kans om alsnog gelijk te maken, wat zeer verdient was geweest. Maar verheijdt schiet net naast.

Buiten de wedstrijd een super sfeer op de tribunes, jammer dat die niet tot ontploften kwam bij een goal van mvv.

Bij 0-0 moest mvv 1x scoren, nu moet er 1x gescoord worden voor een gelijke stand. Niet veel verschil maar mvv moet nu.
Ik geloof nog steeds in een goed resultaat na het zien van deze wedstrijd.

:applaus:

13 mei 2016 21:40 13 mei 2016 21:44 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #205
Gewoon dom !

Als MVV 2 verdedigers bij de doelpalen zet bij de corners dan gaat die bal er nooit in

Alles bij elkaar telleurstellend, eerste helft zijn we niet losgekomen van die boeren, 2de helft lukte dat wat beter maar voor mijn gevoel was t te laat.

Elsen wilde niet verliezen dat was duidelijk, bracht super Turk veel te laat.
Vond het een slechte tactische wedstrijd van MVV met veel te veel spanning op ons spel, onvolwassen en vooral ook angstig.

Veel meer lef durven spelen ook al wordt je vast gezet en rekt je tegenstander vanaf minuut 1 tijd. In eigen huis moet je meer lef tonen

jammer, gemiste kans
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

13 mei 2016 21:41
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #206
Bij 0-0 moest mvv 1x scoren, nu moet er 1x gescoord worden voor een gelijke stand. Niet veel verschil maar mvv moet nu.

Dat is een wereld van verschil !! Bij 0-0 moet de Graafschap komen en kan MVV counteren . Nu moet mvv aanvallen en 2x scoren .

13 mei 2016 21:48 13 mei 2016 21:56 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - De Graafschap #207
Je hebt de wet van Murphy. Maar er bestaat ook de wet van MVV. De rode lijdraad in onze geschiedenis.

"Als een speler bij MVV vertrekt wegens het gebrek aan perspectief. Dan scoort hij tegen zijn oude club"
Ze lieten hem al de hele wedstrijd vrij staan, mocht vrij combineren door het centrum, en bij de corner (of vrijetrap?)mag hij zo binnenkoppen. Daar geven we het helemaal weg, die goal telt dubbel.

Het ontbrak vandaag niet aan strijd, maar aan kwaliteit en een beetje geluk. Zowel de Graafschap als MVV worden opgevreten in de volgende ronde mochten ze VVV treffen denk ik. Die ploeg voetbalt op een veel hoger niveau dan wat beiden ploegen vandaag lieten zien. Er zat geen lijn in het spel, teveel passes gingen fout en de omschakeling was onzuiver. Verheijdt had helaas de pech dat die bal langs het doel ging in de laatste minuut. Nu kan de tegenstander op de counter gaan spelen en ligt de tijdsdruk bij ons.

De graafschap uit, met de twaalfde man tegen je. Ik zie het niet gebeuren. En als we daar al miraculeus doorkomen vinden we wel ons waterloo in Venlo of Deventer. Hoewel ik ze in Deventer een grotere kans geef. Het moet doordachter, zuiverder en sneller dat combinatiespel wil je het hun achterhoede moeilijk maken. Verdedigend is het te afwachtend, de tegenstander mag de bal stil aan de voeten houden en zich die pass eens op zijn gemak gaan berekenen. Niemand zet druk tegen de bal, terwijl daar juist de kansen door komen door het storen. En vooral hoe de zondagsamateurs iedere keer op elkaar schreeuwen "NEET DOOR UT MIDDEN!!". Drie man bij elkaar op de middenstip proberen te poorten als spelverdeler, hoe kom je erop..

Pereira heeft ons een paar keer gered door goed zijn lichaam te gebruiken, complimenten. Knops en Moustafa vond ik vandaag minder spelen, veel slordigheidjes. De rest heeft een prima wedstrijd gespeeld. Alleen aanvallend bracht het bar weinig omdat er geen idee achter zat, vind ik. Uiteindelijk viel het geluk helaas de kant van De Graafschap op, die met dezelfde problemen voetbalde. Op naar Jong FC Utrecht ( Of zou het dan toch?...)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

13 mei 2016 21:48
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #208
Laatste 4 uitwedstrijden 3 x 1-2 en 1 x 1-3 gewonnen...Geen probleem!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Us Clubke, Boer458

13 mei 2016 21:51
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #209
De sfeer zat er inderdaad lekker in. Maandag het vervolg.... het kan zeker nog !

13 mei 2016 21:56
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #210

Sjonnie schreef : Bij 0-0 moest mvv 1x scoren, nu moet er 1x gescoord worden voor een gelijke stand. Niet veel verschil maar mvv moet nu.

Dat is een wereld van verschil !! Bij 0-0 moet de Graafschap komen en kan MVV counteren . Nu moet mvv aanvallen en 2x scoren .

Nee hoor, bij 0-0 gokken ze op thuis voordeel en spelen ook gewoon weer op de nul wetende dat 1 kans genoeg kan zijn.
Mvv hoefde er maar 1 te scoren en zij bibberen dat mvv geen 2e gaat maken, dan zouden zij er 3 moeten maken. Maar een 0-0 zou ook genoeg zijn voor verlenging en penalty s.

Nu bij 0-1 verlies moet je 0-1 winnen en hopen op meer, maar anders speel je verlenging en mischien penalty s. 2e is niet persé nodig.

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden