MVV - De Graafschap

12 mei 2016 23:05
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #166
Nu al nerveus en heel erg veel zin. Vol gas morgen. De spelers en wij zelf.
Ik hoop op een zeer zwoel sfeertje waar die boeren stront van schijten.
Dan komt alles goed. Tot morgen allemaal.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2016 23:05
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #167
Als die in het Mestreechs praat dan verstaan ze hem niet. ;)

Enige keer dat ik geklapt heb dat Bryan Smeets gewisseld werd was destijds toen hij een periode enorm laks oogde en veel mensen even klaar met hem waren, terechte kritiek toen. Daarna na zijn sarcastisch applaus naar het publiek nog een discussie met hem gehad in de Ster. Toen heeft hij de handschoen opgepakt en begon die keihard te werken met als hoogtepunt zijn goal tegen de moffen. Daarna geluk gehad met zijn transfer naar De Graafschap dat die onverwachts gepromoveerd zijn. Met andere woorden ik ga hem niet uitfluiten, tenzij daar aanleiding voor is met geprovoceer van zijn kant waar ik niet van uitga. Maar denk dat hij het stiekem wel moeilijk heeft, kan zeggen wat die wil.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

12 mei 2016 23:27
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - De Graafschap #168
toch weer meer dan 1000 kaarten verkocht vandaag.. volgens de update van MVV zitten ze nu op 6625 verkochte kaarten!

13 mei 2016 07:27
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #169
Matchday!!!!

Ik heb er zin in, lang geleden dat ik me zo verheugd heb om naar us MVVke te gaan.

13 mei 2016 08:10 13 mei 2016 08:10 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #170
Jongens wat een gezeik over die Smeets hier, het gaat over dat MVV vanavond moet winnen liefst met 2-3 goals verschil
Dat Smeets een buikloop krijgt , het interesseert me geen zak hij speelt bij de Boeren klaar !

Heb er zin in, goed weer, goede grasmat ;-) kut scheids , veel succes supporters , 100 ID controle, veel politie , lekker man !!!

Voorspel een 4-1 voor MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, MVVgirl

13 mei 2016 08:50
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #171
MATCHDAY!!

KomOpDieRoeje!!

Iech zik 2-0 venaovend veur die vaan us!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Badjakker

13 mei 2016 09:55 13 mei 2016 09:59 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #172
Rechtstreeks vaanoet Banneux ND: 't TEIKE

Ouch weurt hei al get gefluusterd.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

13 mei 2016 10:00
DeBezem
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #173
Voor MVV is het van belang dat ze vanaf minuut 1 er volop in knallen en zo proberen de Graafschap direct te overrompelen, publiek er direct achter en ik voorzie een mooi resultaat (winst!!) na 90 minuten spelen (en het ouderwetse inslaapmoment direct naar rust voorkomen).

Ik hoop in ieder geval niet dat we net als tegen Volendam naar achteren gaan lopen, wanneer we op voorsprong komen. Gewoon blijven gaan net als tegen die van daarachter vorig jaar, daar ligt de kracht van MVV: naar voren voetballen!!

Iedereen is fit en aan motivatie zou het niet moeten ontbreken, ze voetballen potdomme voor Eredivisie-promotie en voor een volle Geusselt! Meer motivatie kun je niet krijgen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

13 mei 2016 10:43
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #174
Iech hoop op een sfeer zo es tegen de duitsers, als dat meugelijk is kinne veer van eder team winne!

Nog even en dan geit t gebeure!

LOAT US DRUIME!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

13 mei 2016 10:50
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #175
Normaal gesproken moet de Graafschap hier met gemak kunnen winnen, ze hebben veel meer kwaliteit. Mvv is niet voor niets op de 10e plaats geëindigd. Natuurlijk hoop ik ook op een wonder maar blijf wel realistisch.
Voor mij mag het 18:30 uur zijn, die spanning heb ik al lang niet meer gehad voor een wedstrijd van Mvv.
Laten we hopen op een wondertje....makkelijk zal het vanavond niet worden. Hopelijk geen al te grote teleurstelling vanavond.

13 mei 2016 10:53
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #176

Driver schreef : Normaal gesproken moet de Graafschap hier met gemak kunnen winnen, ze hebben veel meer kwaliteit. Mvv is niet voor niets op de 10e plaats geëindigd. Natuurlijk hoop ik ook op een wonder maar blijf wel realistisch.
Voor mij mag het 18:30 uur zijn, die spanning heb ik al lang niet meer gehad voor een wedstrijd van Mvv.
Laten we hopen op een wondertje....makkelijk zal het vanavond niet worden. Hopelijk geen al te grote teleurstelling vanavond.

't Zouw al helpe is diene naomgenoot vaan de Graafschap neet geit score....

13 mei 2016 11:14
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap #177
MVV Maastricht - De Graafschap: 0 - 1

Discutabele penalty nekt MVV Maastricht (0-1)

De Graafschap heeft op vrijdag 19 september jl. in Maastricht MVV een overwinning weten te ontfutselen. In Stadion de Geusselt was MVV zeker in de eerste helft de betere ploeg, bleef het heel lang 0-0, maar ging De Graafschap na een discutabele strafschop met de volle 3 punten naar huis: 0-1.

MVV Maastricht begonm aan de wedstrijd zoals het dat vorige week tegen VVV Venlo ook deed: furieus. Dat leidde tot een drietal goede kansen voor de thuisclub. Er was echter nog een overeenkomst met vorige week: de kansen werden niet afgemaakt. De enige kans die werd afgemaakt, Mark Veldmate werkte een voorzet achter doelman Heusinkveld, keurde de scheidsrechter af wegens hands. De Graafschap counterde een aantal keer gevaarlijk en bereikte het doel van Jo Coppens enkele malen, maar de Belgische MVV-doelman wenste niet gepasseerd te worden en deed daar dan ook alles aan. Een schot, kort voor rust, was het gevaarlijkste wapenfeit van de Superboeren. Coppens tikte de bal ternauwernood over het aluminium.

In de tweede helft zakte MVV te ver terug en kwam De Graafschap beter in haar spel. Het leidde verder niet tot grote kansen, maar enkele minuten voor tijd wisten de gasten toch te scoren. Dat deden ze met de hulp van scheidsrechter Boom, die bij een vrije trap hands constateerde van Bryan Smeets. De MVV-middenvelder kreeg de bal echter snoeihard tegen zich aan geschoten, terijwl hij zijn handen naast zijn lichaam had en een verre van "onnatuurlijke beweging" maakte, laaat staan "met de hand naar de bal bewoog". Iedereen met een rood-wit shirt viel over de scheidsrechter heen, maar die hield voet bij stuk. Het tafereel leverde drie gele kaarten op aan MVV-zijde. Dat alles mocht niet baten dat Lazic de onverdiende pingel toch binnen schoot: 0-1. MVV drong nog heel even aan, maar tot een geslaagde doelpoging kwam het ensemble van Ron Elsen niet meer.

Dit was het verslag van de laatste thuiswedstrijd die we tegen De Graafschap hebben gespeeld. Vandaag mag Smeets ook wel hands maken in eigen strafschopgebied. :thumbsup:

13 mei 2016 11:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #178
Als we vlak voor tijd zo'n onterechte penalty tegen krijgen zal het denk ik nog lang onrustig blijven in de geusselt...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

13 mei 2016 11:47
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #179
Discutabele penalty nekt De Graafschap (1-0)

MVV heeft heeft op vrijdag 13 mei in Maastricht de leiding genomen in het tweeluik dat de 2e ronde van de play-offs heet. In Stadion de Geusselt was De Graafschap zeker in de eerste helft de betere, bleef het heel lang 0-0, maar kon MVV de polonaise lopen na een discutabele strafschop: 1-0.

De Graafschap begon aan de wedstrijd zoals het dat vorige week tegen Ajax ook deed: furieus. Dat leidde tot een drietal goede kansen voor de bezoekers. De enige kans die werd afgemaakt, Vincent Vermeij werkte een voorzet achter doelman Jo Coppens, keurde scheidsrechter Makkelie af wegens hands. De Graafschap counterde een aantal keer gevaarlijk en bereikte het doel van Jo Coppens enkele malen, maar de Belgische MVV-doelman wenste niet gepasseerd te worden en deed daar dan ook alles aan. Een schot van Smeets, kort voor rust, was het gevaarlijkste wapenfeit van de Superboeren. Coppens tikte de bal ternauwernood over het aluminium.

In de tweede helft zakte MVV nog verder terug en kwam De Graafschap steeds beter in haar spel. Het leidde verder niet tot grote kansen, maar enkele minuten voor tijd wist de thuisclub toch te scoren. Dat deden ze met de hulp van scheidsrechter Makkelie, die bij een vrije trap hands constateerde van Bryan Smeets. De middenvelder van De Graafschap op bekend terrein kreeg de bal echter snoeihard tegen zich aan geschoten, terwijl hij zijn handen naast zijn lichaam had en een verre van "onnatuurlijke beweging" maakte, laat staan "met de hand naar de bal bewoog". Iedereen met een blauw-wit shirt viel over de scheidsrechter heen, maar die hield voet bij stuk. Het tafereel leverde drie gele kaarten op aan Doetinchemse-zijde. Dat alles mocht niet baten dat Stef Peeters de onverdiende pingel toch binnen schoot: 1-0. De Graafschap drong nog heel even aan, maar tot een geslaagde doelpoging kwam het ensemble van Jan Vreman niet meer. En zo gaat MVV vol vertrouwen 2e Pinksterdag richting het Oosten van het land om de voorsprong te verdedigen richting de laatste horde om promotie te bewerkstelligen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, mvv4ever

13 mei 2016 12:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap #180
Hij doet MVV graag pijn in play offs?
Van mij krijgt hij geen applaus meer.
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden