MVV - De Graafschap

12 mei 2016 19:31
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #151
tja, dan over de wedstrijd. Ben bang dat MVV het heel zwaar gaat krijgen. Sowieso omdat we MVV zijn en het, als het wat drukker wordt dan normaal, het bijna altijd laten afweten. Maar ook omdat een sterk punt van ons ook verreweg het sterkste punt van de Graafschap is: strijdlust. Het wordt dan op details en slimmigheid beslist waarin zij in de eredivisie natuurlijk veel ervaring hebben opgedaan. Enfin, ik reken op niks, dan kan het alleen maar meevallen en we hebben in ieder geval een leuk extra centje voor het nieuwe seizoen verdient.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2016 19:35
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #152
Vertrektijd de Graafschap-supporters vervroegd naar 14:15 ipv 15:15.
Dat zal flink wat uitsupport gaan kosten zo te lezen op Social Media.

Belachelijk ook eigenlijk aangezien mensen met werk of examens dingen regelen om om 15:15 te vertrekken.

Vol uitvak altijd +1.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Josef1982

12 mei 2016 19:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #153
Ik zou in ieder geval met Guvenc starten in de basis. Strijd vanaf het begin want dat zal de Graafschap niet anders doen. En hopenlijk heeft Coppens een engel op de lat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

12 mei 2016 19:42 12 mei 2016 19:43 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #154
Ik reken op volledige steun voor onze jongens ,en zeker naar de uitspraak van Smeets op voetbal primeur dat iedere speler van de graafschap beter is dan elke speler van us MVVKE laten we hem even laten weten waar hij vandaan komt en bij ieder balcontact een hels fluit concert naar zijn hoofd slingeren dii engerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

12 mei 2016 19:52
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #155

dreekemvvke schreef : Ik reken op volledige steun voor onze jongens ,en zeker naar de uitspraak van Smeets op voetbal primeur dat iedere speler van de graafschap beter is dan elke speler van us MVVKE laten we hem even laten weten waar hij vandaan komt en bij ieder balcontact een hels fluit concert naar zijn hoofd slingeren dii engerd.

Beetje overdreven Dreeke. Wat had Smeets dan moeten zeggen? Dat De Graafschap minder is dan MVV en hij vreest voor een afstraffing? Hij spreekt zijn ploeg moed in. Lijkt me niet dat we hem daarvoor moeten uitfluiten. Dat wij morgen maar eens laten zien hoe het hoort: een mooi applaus voor een door ons opgeleide speler, eine vaan us, die een mooie transfer heeft gemaakt. En daarna vol achter us MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Jacques, jesfen, opadiehard, Tuor, SJENG@BOSCHPOORT, gaston satijn, Zoewiezoe

12 mei 2016 20:14
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #156

Brncic schreef :

dreekemvvke schreef : Ik reken op volledige steun voor onze jongens ,en zeker naar de uitspraak van Smeets op voetbal primeur dat iedere speler van de graafschap beter is dan elke speler van us MVVKE laten we hem even laten weten waar hij vandaan komt en bij ieder balcontact een hels fluit concert naar zijn hoofd slingeren dii engerd.

Beetje overdreven Dreeke. Wat had Smeets dan moeten zeggen? Dat De Graafschap minder is dan MVV en hij vreest voor een afstraffing? Hij spreekt zijn ploeg moed in. Lijkt me niet dat we hem daarvoor moeten uitfluiten. Dat wij morgen maar eens laten zien hoe het hoort: een mooi applaus voor een door ons opgeleide speler, eine vaan us, die een mooie transfer heeft gemaakt. En daarna vol achter us MVV.

Ik vind inderdaad dat Bryan Smeets absoluut met een applaus verwelkomd mag worden. Hij heeft hier jarenlang gespeeld, heeft het prima gedaan en is een echte Sjeng. Bovendien vergeet ik nooit zijn prachtige goal vorig jaar in de derby tegen onze oosterburen.
Hij heeft niks verkeerds gezegd in mijn ogen. Hij kan moeilijk zeggen dat speler X van De Graafschap twee klassen minder is dan een speler van de aankomende tegenstander. Bovendien heeft hij in de media meerdere keren gezegd dat hij het mooi vindt weer in De Geusselt te mogen spelen, dat hij weer terugkeert op vertrouwde grond in zijn thuisstad bij de club waar hij is opgegroeid en doorgebroken. Als ik hem een interview hoor afsluiten met 'Op nao Mestreech' vind ik dat alleen maar mooi.

Bryan Smeets heeft, nota bene als zelfopgeleide speler, een verdienste voor de club gehad en zal door mij altijd met een applaus worden ontvangen. Ik hoop dat morgen vele MVV-fans dat eveneens zullen doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Jacques, Tuor, Raffalaldo, Brncic, gaston satijn, Zoewiezoe, bokkesprongen

12 mei 2016 20:57 12 mei 2016 21:01 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #157
De laatste keer dat we een ex-MVV'er begroeten met applaus was volgens mij Roelofsen die was verhuisd naar Nac in Breda. Het uitvak applaudiseerde en scandeerde zijn naam. Roelofsen klapte terug. MVV supporters blij en Roelofsen blij. De wedstrijd begon en de ex-MVV'er knalde er volgens mij 2 erin. De blijheid was gauw over. Geef de verhollandse Bryan maar applaus. Zal hem goed doen en zijn de Graafschap ook. Maar die heeft hij al zelf moed ingesproken, dat MVV niks voorsteld :lachen: ik heb verder niks met Bryan, gun hem alles maar hij krijgt van mij geen applaus. Dat vind ik weer net iets te ver gaan en krijg ik deja vu van.

12 mei 2016 21:25
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #158
We moeten toch wat om doen om ze uit hun spel te halen dacht ik zo

12 mei 2016 21:32
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #159

dreekemvvke schreef : We moeten toch wat om doen om ze uit hun spel te halen dacht ik zo

Ik heb er het volle vertrouwen in dat de spelers van MVV dit zullen doen en dat wij hun daarbij vocaal ruimschoots zullen steunen. Ik vind dat een jongen als Bryan gewoon op een normale manier behandeld moet worden. Geloof me, de uitspraken die hij doet zijn louter professioneel, van binnen zal hij toch in tweestrijd zitten.

12 mei 2016 21:42
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #160
Als je dan toch wilt applaudiseren voor Bryan, kun je dit beter doen als de wedstrijd voorbij is. Waarom een de Graafschap speler een goed gevoel geven vóór een NC duel? Tenslotte is het geen MVV'er meer. Als wij of andere clubs steeds moesten applaudiseren voor ex spelers dan kon je je handen blauw klappen. Ik vind hier het duel tè belangrijk voor. Van mij dus geen applaus maar ja het zal er toch wel van komen.

12 mei 2016 21:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #161

Kloeteklaos schreef :
Ik vind inderdaad dat Bryan Smeets absoluut met een applaus verwelkomd mag worden. Hij heeft hier jarenlang gespeeld, heeft het prima gedaan en is een echte Sjeng. Bovendien vergeet ik nooit zijn prachtige goal vorig jaar in de derby tegen onze oosterburen.
Hij heeft niks verkeerds gezegd in mijn ogen. Hij kan moeilijk zeggen dat speler X van De Graafschap twee klassen minder is dan een speler van de aankomende tegenstander. Bovendien heeft hij in de media meerdere keren gezegd dat hij het mooi vindt weer in De Geusselt te mogen spelen, dat hij weer terugkeert op vertrouwde grond in zijn thuisstad bij de club waar hij is opgegroeid en doorgebroken. Als ik hem een interview hoor afsluiten met 'Op nao Mestreech' vind ik dat alleen maar mooi.

Bryan Smeets heeft, nota bene als zelfopgeleide speler, een verdienste voor de club gehad en zal door mij altijd met een applaus worden ontvangen. Ik hoop dat morgen vele MVV-fans dat eveneens zullen doen.

Schapendonk schreef : De laatste keer dat we een ex-MVV'er begroeten met applaus was volgens mij Roelofsen die was verhuisd naar Nac in Breda. Het uitvak applaudiseerde en scandeerde zijn naam. Roelofsen klapte terug. MVV supporters blij en Roelofsen blij. De wedstrijd begon en de ex-MVV'er knalde er volgens mij 2 erin. De blijheid was gauw over. Geef de verhollandse Bryan maar applaus. Zal hem goed doen en zijn de Graafschap ook. Maar die heeft hij al zelf moed ingesproken, dat MVV niks voorsteld :lachen: ik heb verder niks met Bryan, gun hem alles maar hij krijgt van mij geen applaus. Dat vind ik weer net iets te ver gaan en krijg ik deja vu van.

dreekemvvke schreef : We moeten toch wat om doen om ze uit hun spel te halen dacht ik zo

Tsja, jullie hebben alle drie gelijk. Ik gun Smeets het beste, alleen al vanwege zijn goal tegen het oosten. Maar ik heb ook altijd het idee dat oud-spelers van MVV tegen MVV een tandje beter spelen dan normaal en sneller scoren. In recente tijden Schreurs en Nieuwendaal, bijvoorbeeld. Vijftien jaar geleden Perez en Landzaat. Roelofsen 25 jaar geleden. En don't get me started on Van der Luer. En een grote kracht van MVV kan een kolkende, vijandige Geusselt zijn, dus ik snap Dreeke ook heel goed.

Schapendonk, we hebben ook genoeg oud-spelers harder aangepakt en dat werkte niet altijd even goed - zie Schreurs. Van de andere kant: Van Hyfte en Rutjes waren vorig jaar duidelijk ontdaan over wat ze allemaal over zich heenkregen en mede daarom haalden ze nooit hun niveau. Ik ben niet zo bijgelovig dat ik denk dat een applaus voor Smeets - voor de wedstrijd - hem gaat stimuleren tot doelpunten. Maar tijdens de wedstrijd lach ik bij ieder balverlies van hem en roep ik wellicht wat bij een typisch Smeets-foutje. Wees gerust, ik denk niet dat De Graafschap een warm welkom krijgt morgen. Ik verwacht dat Boschpoort en Angel Side vanaf de eerste minuut dat de wedstrijd bezig is, in hun ouderwetse vorm zijn. RKC dat op bezoek kwam toen Maaskant ons trainde, dat idee, maar dan zonder dat we muntjes gooien. De derby vorig jaar. Dat hoeft niet eens tegen Bryan gericht te zijn.

Hebben jullie er ook al zo veel zin in? :blush: :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tuor, gaston satijn

12 mei 2016 21:52
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #162
Meer dan zin Jacques. Het is net alsof ik bloed ruik :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

12 mei 2016 21:56
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #163
Waar ik het meest benieuwd naar ben is hoe hij zich gedraagt tijdens het Maastrichts volkslied . Waar ik me mateloos aan erger is dat belachelijke accent tijdens zijn interviews ( AUB Bryan verloochen je afkomst niet ) :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, MVVgirl

12 mei 2016 21:59
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #164

Sjonnie schreef : Waar ik het meest benieuwd naar ben is hoe hij zich gedraagt tijdens het Maastrichts volkslied . Waar ik me mateloos aan erger is dat belachelijke accent tijdens zijn interviews ( AUB Bryan verloochen je afkomst niet ) :thumbsdown:

Ik lach me echt de ballen uit de broek. :lachen: :lachen: Verloochen je afkomst niet???? Ik pas mijn taal/accent ook enigszins aan als ik in het huilandse ben. En ja ik ben gewoon een echte sjeng, maar dit is wel extreem chauvinistisch.

12 mei 2016 22:14
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #165

Sjonnie schreef : Waar ik het meest benieuwd naar ben is hoe hij zich gedraagt tijdens het Maastrichts volkslied . Waar ik me mateloos aan erger is dat belachelijke accent tijdens zijn interviews ( AUB Bryan verloochen je afkomst niet ) :thumbsdown:

Heb hem ook in interviews gehoord en hij doet inderdaad wel heeeel erg zijn best om zo hollands mogelijk te klinken. Waarom ??????

Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden