>
Ontvangen bedankjes 845
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
dreekemvvke schreef : Ik reken op volledige steun voor onze jongens ,en zeker naar de uitspraak van Smeets op voetbal primeur dat iedere speler van de graafschap beter is dan elke speler van us MVVKE laten we hem even laten weten waar hij vandaan komt en bij ieder balcontact een hels fluit concert naar zijn hoofd slingeren dii engerd.
Brncic schreef :
dreekemvvke schreef : Ik reken op volledige steun voor onze jongens ,en zeker naar de uitspraak van Smeets op voetbal primeur dat iedere speler van de graafschap beter is dan elke speler van us MVVKE laten we hem even laten weten waar hij vandaan komt en bij ieder balcontact een hels fluit concert naar zijn hoofd slingeren dii engerd.
Beetje overdreven Dreeke. Wat had Smeets dan moeten zeggen? Dat De Graafschap minder is dan MVV en hij vreest voor een afstraffing? Hij spreekt zijn ploeg moed in. Lijkt me niet dat we hem daarvoor moeten uitfluiten. Dat wij morgen maar eens laten zien hoe het hoort: een mooi applaus voor een door ons opgeleide speler, eine vaan us, die een mooie transfer heeft gemaakt. En daarna vol achter us MVV.
dreekemvvke schreef : We moeten toch wat om doen om ze uit hun spel te halen dacht ik zo
Kloeteklaos schreef :
Ik vind inderdaad dat Bryan Smeets absoluut met een applaus verwelkomd mag worden. Hij heeft hier jarenlang gespeeld, heeft het prima gedaan en is een echte Sjeng. Bovendien vergeet ik nooit zijn prachtige goal vorig jaar in de derby tegen onze oosterburen.
Hij heeft niks verkeerds gezegd in mijn ogen. Hij kan moeilijk zeggen dat speler X van De Graafschap twee klassen minder is dan een speler van de aankomende tegenstander. Bovendien heeft hij in de media meerdere keren gezegd dat hij het mooi vindt weer in De Geusselt te mogen spelen, dat hij weer terugkeert op vertrouwde grond in zijn thuisstad bij de club waar hij is opgegroeid en doorgebroken. Als ik hem een interview hoor afsluiten met 'Op nao Mestreech' vind ik dat alleen maar mooi.
Bryan Smeets heeft, nota bene als zelfopgeleide speler, een verdienste voor de club gehad en zal door mij altijd met een applaus worden ontvangen. Ik hoop dat morgen vele MVV-fans dat eveneens zullen doen.
Schapendonk schreef : De laatste keer dat we een ex-MVV'er begroeten met applaus was volgens mij Roelofsen die was verhuisd naar Nac in Breda. Het uitvak applaudiseerde en scandeerde zijn naam. Roelofsen klapte terug. MVV supporters blij en Roelofsen blij. De wedstrijd begon en de ex-MVV'er knalde er volgens mij 2 erin. De blijheid was gauw over. Geef de verhollandse Bryan maar applaus. Zal hem goed doen en zijn de Graafschap ook. Maar die heeft hij al zelf moed ingesproken, dat MVV niks voorsteld ik heb verder niks met Bryan, gun hem alles maar hij krijgt van mij geen applaus. Dat vind ik weer net iets te ver gaan en krijg ik deja vu van.
dreekemvvke schreef : We moeten toch wat om doen om ze uit hun spel te halen dacht ik zo
Sjonnie schreef : Waar ik het meest benieuwd naar ben is hoe hij zich gedraagt tijdens het Maastrichts volkslied . Waar ik me mateloos aan erger is dat belachelijke accent tijdens zijn interviews ( AUB Bryan verloochen je afkomst niet )
Heb hem ook in interviews gehoord en hij doet inderdaad wel heeeel erg zijn best om zo hollands mogelijk te klinken. Waarom ??????Sjonnie schreef : Waar ik het meest benieuwd naar ben is hoe hij zich gedraagt tijdens het Maastrichts volkslied . Waar ik me mateloos aan erger is dat belachelijke accent tijdens zijn interviews ( AUB Bryan verloochen je afkomst niet )