MVV - De Graafschap

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

Re: MVV - De Graafschap

12 May 2016 09:08
Van Facebook:
Tussenstand ‪#‎MVVgra‬: 5.500
AS: Nog 150 tickets beschikbaar -> Naar verwachting morgen uitverkocht
Q-park: Nog 450 tickets beschikbaar

Sommigen vinden het tegen vallen maar ik vind het heel netjes.. het is pas donderdag, ik verwacht toch nog aardig wat kaartverkoop morgenavond. En MVV speelt al heeeeeel lang Jupiler league. Een enkel succesje zal niet meteen alle supporters terughalen die jaren geleden zijn afgehaakt.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 May 2016 09:54
MVVke wrote:
omnisciens wrote: Toch nog een vraagje. Ik heb mijn kaart gekocht bij de balie wel op mijn sk plaats maar op mijn kaart staat alleen de tribune en vak. Gewoon je sk meenemen dan of wat?

Örges ieder in dit oonderwerp höb iech geleze tot 't inderdaod zoe is tot d'n keertsje same mèt de sezoenskaart d'ch 't rech gief um d'n eige plaots ''op te eise''.

Niet iedereen zal mijn mening hierin delen, maar als je een SD kaart hebt kom je haast altijd.
Als er dan van die glorie hunters op je plaats gaan zitten, moeten ze gewoon voor je schuiven.

• HIER!!
  • HIER!!'s Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

12 May 2016 10:09
Ben maar blij met die gloryhunters... dat is overal zo!! Je kan alleen nieiwe sipporters krijgen Door glorieH...
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

12 May 2016 11:04
Heeft dat de Graafschap geen forum of gastenboek?

Kan nergens iets vinden.

• Kay
  • Kay's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

12 May 2016 11:17
Napoleon wrote:
Ben Salemans wrote: Eh... ik zal me waarschijnlijk niet populair maken met het volgende idee. Maar toch... Het stadion raakt behoorlijk vol en het enthousiasme voor MVV zal groot zijn. Het lijkt me daarom een goed idee als Veer zien MVV toch nog eens een keer de collectebussen langs de rijen van de tribunes laat gaan. Dat levert Veer zien MVV zeker de nodige pecunia op. Neet principieel zeike, gewoen doen!

Vind dat geen goed idee, en ook vooral niet het moment.
VZM moet gewoon zorgen dat het publiek de catering weet te vinden en snel wordt geholpen, dat levert veel meer op en de mensen krijgen er iets voor terug
Dus geen collecte , maar broodjes frikandel , fris en bier !
Zulke collectanten dus:

Maar dan met Alfa erop.
The following user(s) said Thank You: seppo, Boer458

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 May 2016 11:57
Badjakker wrote: Heeft dat de Graafschap geen forum of gastenboek?

Kan nergens iets vinden.

Alleen op social media via Facebook.

P.S. een SD kaart is een kaartje met flashgeheugen en geen seizoenskaart. ;)

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 May 2016 12:01
En wie hebben we als scheidsrechter.

Scheidsrechter Danny Makkelie

''Heeft nog een appeltje te schillen met De Graafschap.''

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

12 May 2016 12:36
Voorbeschouwing MVV:

Bijna 6000 kaarten dus verkocht!

Halve Finale Play-Offs: MVV - De Graafschap

Dit Pinksterweekend staan de halve finales van de Play-Offs op het programma voor MVV Maastricht. Eredivisionist De Graafschap komt vrijdag 13 mei naar De Geusselt (18.30u). Op Pinkstermaandag 16 mei bezoekt de ploeg van Ron Elsen de Vijverberg (12.30u).

De Graafschap baarde opzien door zondag 8 mei jl. een beslissende rol te spelen in de strijd om het kampioenschap van de Eredivisie. De ploeg snoepte Ajax op de eigen Vijverberg twee punten af door met 1-1 gelijk te spelen. Grote man aan de zijde van de Doetinchemmers was Maastrichtenaar en oud MVV'er Bryan Smeets. Hij was in de twee helft verantwoordelijk voor de gelijkmaker die Ajax uiteindelijk het kampioenschap kostte. Vrijdag keert Smeets weer terug op het oude nest. De 23-jarige middenvelder speelde zes seizoenen voor de Geusseltclub. In 144 wedstrijden wist hij 24 keer het net te vinden. Iedereen met een rood-wit hart herinnert zich nog de kogel die hij op 1 februari 2015 jl. afvuurde in de derby tegen Roda JC. Eén van zijn mooiste en belangrijkste goals die hij in het shirt met de ster op de borst maakte.

Waar Bryan Smeets met zijn ploeg het ná de winterstop prima deed (18 punten uit 17 wedstrijden), was het voor de winterstop vooral een stuurloos elftal dat wel wilde, maar niet kon. Vijf punten was de totale opbrengst na de eerste 17 wedstrijden van de Superboeren in de Eredivisie dit seizoen. De conclusie die daaruit getrokken kan worden is, dat de blauw-witten in een flow zitten. Maar... de druk in de Jupiler Play-Offs ligt totaal aan de zijde van De Graafschap.

MVV mag, moet niets. In Volendam, jl. vrijdag, was dat al te zien. MVV speelde frivool en met veel geestdrift. Thuisploeg FC Volendam werd bestreden met aanvallend spel. Dat is ongetwijfeld wat de technische staf in het tweeluik met De Graafschap weer voor ogen heeft.

Bij de Sterrendragers kan trainer Ron Elsen beschikken over een fitte selectie. Met uitzondering van de langgeblesseerden is iedereen fit. Schorsingen zijn er geen.

Stadion de Geusselt zal vrijdag volgepakt zijn. Inmiddels zijn er bijna 6000 kaarten verkocht voor deze halve finale-pot. Naar verwachting zal dat aantal nog stijgen. Voor de Angel-Side en de Q-Parktribune zijn nog maar een beperkt aantal kaarten te verkrijgen. Deze tribunes zullen vrijdag zeker uitverkocht zijn, dus wees er op tijd bij als u een kaart voor betreffende tribunes wil.

De wedstrijd wordt vrijdag geleid door scheidsrechter Danny Makkelie. Aanvang 18.30 uur. De return vindt plaats op maandag 16 mei om 12.30 uur.

www.mvv.nl/nieuws/halve-finale-play-offs...p?platform=hootsuite

• seppo
  • seppo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 May 2016 13:20
Tussenstand ‪#‎MVVgra‬: 5.800
Angel-Side: Nog 50 kaarten online/balie, nog 50 aan de kassa (18-20u)
Beste nu je tickets www.mvv.nl/tickets

Dat betekend dus sowieso een extra (goede) speler erbij volgend seizoen? Misschien wel 2, als we de volgende ronde halen (ongeacht uitslag)
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs, Jacques, SJENG@BOSCHPOORT

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 May 2016 16:15
seppo wrote: Tussenstand ‪#‎MVVgra‬: 5.800
Angel-Side: Nog 50 kaarten online/balie, nog 50 aan de kassa (18-20u)
Beste nu je tickets www.mvv.nl/tickets

Dat betekend dus sowieso een extra (goede) speler erbij volgend seizoen? Misschien wel 2, als we de volgende ronde halen (ongeacht uitslag)

Diech kins diech get doen veur e bittekke.... :P unne mins mot neet euverdrieve in besjeijenheit:

Es eederein oppe Eenzjelsaajt en de Boschpoort ziech ein gleeske drink...
( hoof gein pilske te zien mer maag aoch e gleeske limenaat zien...)
Daan mot met die cent toch zeeker nog twie speulerkes ekstra (4us totaal) meugelik zien ! :thumbsup:

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 May 2016 17:39

Limburger en Graafschapper Smeets: 'wij moeten ons schamen als MVV doorgaat'

DOETINCHEM - Graafschapper Bryan Smeets was de gevierde man bij veel voetbalfans toen hij tegen Ajax de 1-1 maakte. In Amsterdam waren ze minder blij met de middenvelder die vrijdag terugkeert op het oude nest in de nacompetitie. 'MVV kan erg lastig zijn.'

De nacompetitie gaat beginnen voor De Graafschap. Twee rondes overleven en de Superboeren spelen ook volgend seizoen op het hoogste niveau. De eerste hindernis vrijdagavond is MVV. In Maastricht keert Bryan Smeets terug bij zijn oude club. 'Ik ben echt een jongen van MVV. Het is mijn geboortestad. Iedereen kent me. Mijn eerste stappen in het profvoetbal heb ik daar gezet', zegt een trotse Smeets.

De huidige middenvelder van De Graafschap had niet kunnen denken dat hij al zo snel weer zou terugkeren in de vertrouwde Geuselt. 'Het is hier mijn eerste seizoen. Dan verwacht je dat niet binnen een jaar. Ik verheug mij er enorm op. Hoe ik ontvangen zal worden door de fans? Ik kan mij niet voorstellen op een vervelende manier. Je kan het nooit voor iedereen goed doen en aan de andere kant, ik ben wel wat gewend.'
Stil in De Geuselt

In Maastricht kan het vrijdagavond een zware wedstrijd worden voor De Graafschap, zo verwacht Smeets. 'Als het lekker druk wordt en zij gaan er vol voor heb je een moeilijke avond. Maar als wij als De Graafschap ons niveau halen, kan het ook zo stil zijn in het stadion. Dan heb je ze te pakken. Ik vind dat wij op alle posities betere spelers hebben. Als wij MVV niet verslaan over twee wedstrijden, moeten we ons schamen.'
Radiostilte

Smeets hield deze week twee dagen zijn telefoon uit. De stoere middenvelder met het kale hoofd moest zondag na het stuntduel met Ajax tientallen media te woord staan. 'Ik ben wel anderhalf uur bezig geweest. Blijkbaar hoort het erbij', lacht hij.' Later kreeg de populaire Smeets via social media wel allerlei verwensingen naar het hoofd geslingerd door fans van de Amsterdamse club. 'Ach, dat hebben we dan ook weer gehad', reageert de Limburger nuchter. 'Maar eigenlijk is het te gek voor woorden. Ik heb gewoon mijn ding gedaan in die wedstrijd.'
Grootspraak

'Dat ik bedreigd ben, is grootspraak geweest', vervolgt Smeets. 'Van beide kanten kwamen berichten en soms was dat negatief en zijn er ook indere dingen gebeurd. Maar die Ajax-fans maken het alleen maar erger op deze manier. Lekker belangrijk allemaal. De focus is bij mij al lang op MVV gericht. Daar gaan we voor een resultaat.'

www.omroepgelderland.nl/nieuws/2109968/L...men-als-MVV-doorgaat

Stil zal 't neet weure :thinking:

Nog kleine 2000 kaarten online te koap.

• peter ruiver
  • peter ruiver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Draan wie verkes Wullem !!

12 May 2016 17:47
Kay wrote:
Napoleon wrote:
Ben Salemans wrote: Eh... ik zal me waarschijnlijk niet populair maken met het volgende idee. Maar toch... Het stadion raakt behoorlijk vol en het enthousiasme voor MVV zal groot zijn. Het lijkt me daarom een goed idee als Veer zien MVV toch nog eens een keer de collectebussen langs de rijen van de tribunes laat gaan. Dat levert Veer zien MVV zeker de nodige pecunia op. Neet principieel zeike, gewoen doen!

Vind dat geen goed idee, en ook vooral niet het moment.
VZM moet gewoon zorgen dat het publiek de catering weet te vinden en snel wordt geholpen, dat levert veel meer op en de mensen krijgen er iets voor terug
Dus geen collecte , maar broodjes frikandel , fris en bier !
Zulke collectanten dus:

Maar dan met Alfa erop.

Zolang der kaaije frikandellen en hamburgers geserveerd waere zal de omzet bie de catering neet toenemen !!
Draan wie verkes Wullem !!

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 May 2016 17:56
Jan Vreman blikt vooruit: MVV - De Graafschap

Jan Vreman blikt vooruit: MVV - De Graafschap
De Jupiler Play-Offs staan voor De Graafschap op het punt van beginnen. Trainer Jan Vreman blikt ook in aanloop naar die duels vooruit. MVV Maastricht is in de halve finales de tegenstander.

Vreman over MVV-uit

Aan de vooravond van het tweeluik met MVV zit de sfeer er aardig in bij De Graafschap. Na de afsluitende training voor het heenduel wordt duidelijk dat Robin Pröpper terugkeert in de basis. Dean Koolhof heeft wat last van zijn lies en Piotr Parzyszek van zijn voet. Trainer Vreman heeft nog meer nieuws in petto: "Cas Peters begint niet, Youssef (El Jebli) blijft staan. Ik denk dat Youssef het goed heeft ingevuld tegen Ajax, ik vond dat heel verfrissend, er ging veel dreiging vanuit."

Vorig jaar promoveerde De Graafschap nog via de nacompetitie naar de Eredivisie. MVV, de nummer tien van de Jupiler League, zit nu in hetzelfde schuitje. "Vorig jaar hebben wij het gedaan vanuit die positie. Dan weet je wat er kan gebeuren. Maar wat wij moeten doen, is gewoon ons eigen ding doen. Dat hebben we het hele jaar gedaan. Van onze eigen kracht uitgaan en zo ga je ook de nacompetitie in."

"We doen om een reden mee aan de play-offs: om te winnen. Anders heeft het geen zin. Dat hebben we vorig jaar aangegeven en dat is nu hetzelfde verhaal", vervolgt Vreman, die MVV driemaal zag spelen. "MVV is een collectief met veel voetballend vermogen op het middenveld, zodoende heeft het Volendam verslagen. Het is absoluut een elftal dat wat kan." Hoe De Graafschap de Limburgers gaat bestrijden? In ieder geval door: "Heel veel energie erin te stoppen."

MVV krijgt welverdiende complimenten van Vreman. Ook ik heb er wel vertrouwen in morgen. Vanaf de eerste minuut erop, en niet naar achter gaan leunen. Eventueel proberen de nul te houden. En ook het aantal gele kaarten beperkt houden.

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

12 May 2016 18:38
peter ruiver wrote:
Zolang der kaaije frikandellen en hamburgers geserveerd waere zal de omzet bie de catering neet toenemen !!

Klopt die oven snacks bij de cateringpunten zijn niet optimaal.. maar in de food corner krijg je weldegelijk warm en lekker eten!

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 May 2016 19:19
jeoff wrote:
peter ruiver wrote:

Klopt die oven snacks bij de cateringpunten zijn niet optimaal.. maar in de food corner krijg je weldegelijk warm en lekker eten!

Morgen worden zoveel snacks verkocht dat ze geen tijd hebben om koud te worden.
Uiteraard wel een puntje van aandacht, al eet ik alleen bier.

Ik ben eens benieuwd met welke 11 Ron gaat starten, aangezien iedereen fit is(buiten de lang geblesseerden). Zelfde 11 als de laatste wedstrijd?

Time to create page: 0.376 seconds