MVV - De Graafschap

10 mei 2016 17:46
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #76
Makelie fluit vrijdag de wedstrijd.

www.vi.nl/nieuws/makkelie-ik-kan-niet-on...en.htm?channel=phone

Beetje ver gezocht misschien, maar ik hoop dat hij de Graafschap geen goedmakertjes gaat trakteren....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 18:46
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #77
Komt het nu door mij of hebben meerdere mensen problemen met het online systeem,
gisteren mail gestuurd voor wachtwoord seizoenskaart, met G-mail, niets ontvangen, vandaag met outlook, niets ontvangen, info balie gebeld, werd aangegeven dat het druk was. Ik heb aangegeven dat ik voor 5 uur dit moest hebben ivm seizoenskaart, werd aangegeven dat tijd voorseizoenskaart reserveren vermoedelijk later werd ivm met drukte, om 17.00 uur krijg ik nieuw wachtwoord.
Kaart besteld en betaald, krijg bevestigingsmail, alleen geen bijlage :angry:
Staat in de mail dat als er geen bijlage bij de mail zit, dat de kaart opgehaald kan worden bij de info balie :thumbsdown:

Zoals gezegd uitwedstrijden prima geregeld met festivalride, maar dit is gewoon klote.
Ik begrijp dat het druk is en weinig personeel maar dit slaat nergens op. Als ik een mail met bijlage verstuur heb ik nog nooit meegemaakt dat de bijlage niet mee wordt verzonden Moet ik vrij gaan nemen om mijn kaartje dat ik online besteld heb op te halen.

10 mei 2016 19:00
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #78

vette sajs schreef : Komt het nu door mij of hebben meerdere mensen problemen met het online systeem,
gisteren mail gestuurd voor wachtwoord seizoenskaart, met G-mail, niets ontvangen, vandaag met outlook, niets ontvangen, info balie gebeld, werd aangegeven dat het druk was. Ik heb aangegeven dat ik voor 5 uur dit moest hebben ivm seizoenskaart, werd aangegeven dat tijd voorseizoenskaart reserveren vermoedelijk later werd ivm met drukte, om 17.00 uur krijg ik nieuw wachtwoord.
Kaart besteld en betaald, krijg bevestigingsmail, alleen geen bijlage :angry:
Staat in de mail dat als er geen bijlage bij de mail zit, dat de kaart opgehaald kan worden bij de info balie :thumbsdown:

Zoals gezegd uitwedstrijden prima geregeld met festivalride, maar dit is gewoon klote.
Ik begrijp dat het druk is en weinig personeel maar dit slaat nergens op. Als ik een mail met bijlage verstuur heb ik nog nooit meegemaakt dat de bijlage niet mee wordt verzonden Moet ik vrij gaan nemen om mijn kaartje dat ik online besteld heb op te halen.

Ik heb zondag de kaarten gekocht en betaald, bewijs van betaling heb ik, alleen geen e-tickets, wel een foutmelding.
Vervolgens gebeld, gemaild, weer gebeld en nu een mail terug ontvangen dat als de rest van de kaarten wordt vrijgegeven ik 2 e-tickets gestuurd krijg :unsure: . Alleen Angelside is uitverkocht en ik heb hier toch echt 2 kaarten voor besteld en betaald !!
Hoop dat dit snel geregeld word want als ik door een of andere storing er niet bij kan zijn word ik gek.
Normaal nooit problemen gehad met e-tickets, maar nu hoor ik alleen maar problemen :thinking: .
Van mensen die vanmiddag aan de balie waren, hoorde ik dat er iemand 450 kaarten voor Noord kwam afhalen.
zou het dan toch?

10 mei 2016 19:05 10 mei 2016 19:17 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #79
Tjeh....koum iech veurige week vriedag oet ut ziekehoes vaanaof de ooperaasietoafel ( dees kier neet bij Tuutsje :P ),
kraog saovends zjus nog e kenske um e vief minuutsjes oppe sjet met te luustere....
Nao d'n euverwinnink op die paolingkboere....
Kröp ut blood boe ut neet kroepe kin ....
Hell Yeah!

Eigelik mos / mot iech nog toes blieve vaan menier d'n dokteur .... :(
Mer de jong heet ziech stiekem e keerstje gehaold vendaog!!!
Hell Yeah.....eine vaan de 4.600 die noe al verkoch zien ! :thumbsup:
Dus bin iech aoch weer present....
Um te zien wie ut späöl vaan uzze jonges miech bekoort....
Allabonneur :applaus:
Umtot iech eigelik neet maag.....dees kier neet bij Opa en de Cris neeve trepke B ...
mer oondergedooke en inkognietoo in vak G oppe Eenzjelsaajt!
Weliswoer mer met ein pups ....( met de aander bin iech nog blind)...
mer wat zow ut !
Iech stoon langs de lijn en...... :evil:

D'n oetslaag maag wie in 74 zien:

mer ouch wie in 77.... :blink:

alhoewel iech aoch tevrije bin es ut weurd wie de veurige Naocompetiesseiwedstrijd in 1988

en daan de Grand Finale teege Venlook :applaus:
Höb oet dee proomoossiewedstrijd destieds nog e vlegske oondereteikend door Arnold Vanderlyde,
dee us toen e hert oonder de reem koum steeke ....!!!!

Dus roop iech jeekerein op :

LAOT DE GEUSSELT VRIEDAAG OP ZIEN GROONDVESTE TRILLE...
'NNE BOONTE STöRM VAANAOF DE EENZJELSAAJT EUVER UT VELD AOFDAOLE

GRUUTS WIE VEER ZIEN OP UZZE MATADOORE ZINGE VEER DAAN

“Jao dat is us MVV”
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

10 mei 2016 19:10
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #80
Ik heb wel een mail met bevestiging ook met mijn stoel nummer, alleen geen bijlage?
dit kan nog leuk worden :angry: , ik zit hier al sinds de sintelbaan weg is.
Ik zal morgen nog maar eens bellen met het belske.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dominic

10 mei 2016 19:14
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #81
Hopelijk revanche op de verloren play off wedstrijd van 2009. Toen zijn wij genaaid door de scheidsrechter (wanneer niet eigenlijk!). Nu naaien wij de Graafschap. Volle bak in de Hel van Maastricht, 3-2 voor ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Schapendonk

10 mei 2016 19:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #82
Ik denk 2-0.

Maar iemand die 450 kaarten voor Noord kwam ophalen? Ik neem aan dat MVV even dubbel heeft gecheckt dat die kaarten niet bij PSV of De Graafschap terecht komen?

10 mei 2016 19:32
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #83

Hill28 schreef : Ik denk 2-0.

Maar iemand die 450 kaarten voor Noord kwam ophalen? Ik neem aan dat MVV even dubbel heeft gecheckt dat die kaarten niet bij PSV of De Graafschap terecht komen?

Was misschien iemand van de organisatie van de Graafschap die de kaarten voor het uitvak kwam halen (neem aan dat ze die in de bussen dan verstrekken)

10 mei 2016 19:39
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #84

pinobel schreef :

Hill28 schreef : Ik denk 2-0.

Was misschien iemand van de organisatie van de Graafschap die de kaarten voor het uitvak kwam halen (neem aan dat ze die in de bussen dan verstrekken)

Ik heb vernomen dat deze meneer wat die 450 kaarten is komen ophalen, ''gewoon'' een maastrichtenaar is..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

10 mei 2016 19:50
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #85
Iedereen nog nog kaarten enzo van MVV tegoed heeft...RUSTAAAAAAGHH!!!

De organisatie kan niet harder rennen dan dat ze al doen, en het ticketing systeem van KNVB is niet easy...maar daar kan MVV niks aan doen!!

Ik heb gister avond mail gestuurd om half 10 voor wachtwoord als SK houder, vandaag me de hele dag gek gemaakt dat die mail niet kwam maar er staat ANTWOORD BINNE 24 UUR. En zojuist....PING een mail en ik ben erbij!

Als je geen bijlage krijgt, probeer het mailtje eens te openen op andere computer, bij een vriend van mij loste dat het probleem op vanochtend!

Dus allemaal rustaaaaag, zeker als je betaalbewijs al hebt kom je gewoon binne, geen paniek!

Boe is dat feeske?

10 mei 2016 20:06 10 mei 2016 20:08 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #86
Ik zou eigenlijk totaal niet kunnen voorspellen wat de uitslag wordt. Maar het zou zo maar kunnen dat de Graafschap gelijk speelt tegen Ajax en zich vervolgens verslikt in MVV. Precies zoals MVV zich vaker verslikt in amateurclubjes in de beker. Ik hoop dat onze nieuwe Schapendonk uit Hasselt/Genk weer helemaal op dreef is. Ik doe een gok. 3-1.

10 mei 2016 20:18
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #87
Net twee kaarten voor de Boschpoorttribune gekocht, geen probleem meteen een email inclusief de 2 etickets als bijlage. Normaal sta ik op de Angelside, maar goed had ik maar eerder moeten boeken was te verwachten met de gloryhunters.

10 mei 2016 20:23
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #88
Met kaart boschpoorttribune kun je nog altijd angel-side op he
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

10 mei 2016 20:30
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #89
Ik heb net mijn mailtje geopend via webmail, nu zit er wel een bijlage bij :woohoo:
Snap er niets van, heb dit nog nooit gehad.
is trouwens ziggo mail, had het mailtje ook al doorgestuurd naar mijn gmail maar dan zat er ook geen bijlage bij.

Nu maar door naar de volgende ronde zodat ik het ticket systeem nog eens kan testen( weet nu wat ik moet doen) ;)
Meer stress voor een kaartje dan op het werk.

10 mei 2016 21:02
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #90

gaston satijn schreef : Met kaart boschpoorttribune kun je nog altijd angel-side op he

Ik weet het en ga ik ook doen voor de sfeer, maar bedankt voor de tip.

Tijd voor maken pagina: 0.573 seconden