>
Ontvangen bedankjes 586
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
vette sajs schreef : Komt het nu door mij of hebben meerdere mensen problemen met het online systeem,
gisteren mail gestuurd voor wachtwoord seizoenskaart, met G-mail, niets ontvangen, vandaag met outlook, niets ontvangen, info balie gebeld, werd aangegeven dat het druk was. Ik heb aangegeven dat ik voor 5 uur dit moest hebben ivm seizoenskaart, werd aangegeven dat tijd voorseizoenskaart reserveren vermoedelijk later werd ivm met drukte, om 17.00 uur krijg ik nieuw wachtwoord.
Kaart besteld en betaald, krijg bevestigingsmail, alleen geen bijlage
Staat in de mail dat als er geen bijlage bij de mail zit, dat de kaart opgehaald kan worden bij de info balie
Zoals gezegd uitwedstrijden prima geregeld met festivalride, maar dit is gewoon klote.
Ik begrijp dat het druk is en weinig personeel maar dit slaat nergens op. Als ik een mail met bijlage verstuur heb ik nog nooit meegemaakt dat de bijlage niet mee wordt verzonden Moet ik vrij gaan nemen om mijn kaartje dat ik online besteld heb op te halen.
Hill28 schreef : Ik denk 2-0.
Maar iemand die 450 kaarten voor Noord kwam ophalen? Ik neem aan dat MVV even dubbel heeft gecheckt dat die kaarten niet bij PSV of De Graafschap terecht komen?
pinobel schreef :
Hill28 schreef : Ik denk 2-0.
Maar iemand die 450 kaarten voor Noord kwam ophalen? Ik neem aan dat MVV even dubbel heeft gecheckt dat die kaarten niet bij PSV of De Graafschap terecht komen?
Was misschien iemand van de organisatie van de Graafschap die de kaarten voor het uitvak kwam halen (neem aan dat ze die in de bussen dan verstrekken)