MVV - De Graafschap

10 mei 2016 12:30
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #61

gaston satijn schreef : Verder vraag ik me af hoeveel mensen er daar in het uitvak gaan?

550
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 13:29 10 mei 2016 13:31 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #62
Om 13-00 is de voorverkoop wederom begonnen aan de balie en om 12.30 uur stonden de eerste supporters al te wachten.
Topdrukte voor kantoor dus gelieve enig geduld te hebben met alles en iedereen. Alles zal worden geregeld. Koop de keertsjes zoveel mogelijk online en in de voorverkoop en wacht niet tot vrijdagavond aan de kassa's.
#Vollepetajawwerwèts

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

10 mei 2016 13:38
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
MVV - De Graafschap #63
Zojuist (digitaal) 4 kaarten besteld. Als ik alle nog beschikbare kaarten per tribunevak optel dan zijn er nu nog 3354 kaarten te koop.

10 mei 2016 14:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #64
Dan zijn er meer dan 6000 mensen al met een kaartje. Dit belooft wat te worden. Nu MVV nog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin

10 mei 2016 14:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #65
Dat is volgens mij iets te enthousiast; capaciteit is ongeveer 8800 plaatsen, 550 in uitvak er af maakt 8250 te verkopen. Volgens de telling van mr sjaan zijn er dan ongeveer 4900 "thuiskaartjes" verkocht en tel daar de 210 kaartjes van de graafschap bij op, en je zit op een ruime 5100 verkochte kaarten totaal.

Uiteindelijk Boven de 6000 moet gemakkelijk lukken, 7000 misschien ook wel. Mooie score.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Schapendonk

10 mei 2016 14:24 10 mei 2016 14:25 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - De Graafschap #66
Vanavond na 17:00 uur worden de gereserveerde kaarten voor Seizoenkaarthouders vrijgegeven. Dan kun je beter zien hoe veel kaarten er nog echt beschikbaar zijn.

10 mei 2016 14:25 10 mei 2016 14:25 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #67
En de 1500 SK houders, die kaarten staan ook op 'Vergeven' in het systeem, terwijl misschien niet iedereen daar al gebruikt van gemaakt heeft. na 17u vanavond komen die vrij.

EDIT: Jeoff was me net voor

Boe is dat feeske?

10 mei 2016 14:33
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #68
Eerlijk gezegd....het zou me niets verwonderen al de hele tent vol zit vrijdag. Het is nu pas dinsdag en de kaartjes vliegen de deur uit.....dit gebeurt wel eens een enkele keer maar dan zijn de kassa's op de wedstrijd dag zelf gesloten....ga er maar vanuit dat er vrijdag ook nog wel een hoop mensen zijn die een kaartje aan het stadion zullen kopen. Misschien ben ik dan toch niet de enige die hier een heel goed gevoel bij heeft en dat er iets moois in de lucht hangt. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

10 mei 2016 14:36
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #69
Volgens RTV Maastricht: ''Vanmiddag stond de teller op 3000 verkochte kaarten. Er kunnen maximaal 8.800 supporters in De Geusselt.''

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

10 mei 2016 14:45
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap #70
Het zal denk ik toch ver uitverkocht raken. De 8250 plaatsen die beschikbaar zijn voor de thuisvakken.
Heerlijk de hel van Maastricht is back! Hopelijk laat iedereen wat van zich horen!

En dat De Graafschap zo weinig kaarten heeft verkocht vind ik toch best triest eigenlijk.
18.30 is misschien toch wel een beetje een rot tijd maar dan nog had ik toch een vol uitvak verwacht van De Graafschap fans.

10 mei 2016 15:01 10 mei 2016 15:03 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - De Graafschap #71
Die PSV supporters zouden ook MVV moeten komen steunen. Bekeken vanuit een 'vlindereffect' is MVV bepalend geweest voor het verloop van de carrière van Bryan Smeets. MVV heeft ervoor gezorgd (bewust of onbewust) dat Smeets op 8 mei 2016 als profvoetballer op het veld stond in Doetinchem in het blauw wit. Als MVV hem nooit als talent gescout en opgeleid zou hebben, dan had hij (mits hij niet andere wegen bewandeld zou hebben (zeer kleine kans)) nooit de gelijkmaker hebben kunnen scoren. Het eindresultaat van die wedstrijd zou misschien anders zijn geweest waardoor Ajax kampioen werd. Feitelijk heeft het bestaan en handelen van MVV, in deze uitkomst van omstandigheden, Ajax de titel weerhouden. (Natuurlijk in samenwerking met het vlinderffect van de graafschap zelf en die van de hele competitie.).

Dus neutrale support uit Eindhoven zouden beiden clubs recht aan doen.

Hopelijk houden ze de nul vrijdag. Ik hoop op een 2-0 overwinning. Met een uit doelpunt in de return.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

10 mei 2016 16:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV - De Graafschap #72
Draaf je niet een beetje door Houten?
Misschien moeten de PSV supporters een hele grote taart bij de ouders van Bryan laten bezorgen want als die 23 jaar geleden niet...
:whistle:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

10 mei 2016 16:59
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #73
Nu we toch bezig zijn.....als opa en oma smeets niet......

10 mei 2016 17:32 10 mei 2016 17:35 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #74
De Angel-Side is inmiddels volledig uitverkocht!

Er zijn nu nog 2.975 plaatsen vrij. Dat betekent dat van de 8250 beschikbare plaatsen er 5.275 bezet zijn. Dan ga ik er wel van uit dat de gereserveerde seizoenkaartplaatsen online zijn vrijgegeven. Wel vreemd dat in het artikel van RTV Maastricht gesteld wordt dat er "pas" 3.000 verkocht zijn...

10 mei 2016 17:33
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #75

gaston satijn schreef : Nu we toch bezig zijn.....als opa en oma smeets niet......

Es d'n Hiere God Adam en Eva neet gesjaope had....

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden