MVV - De Graafschap

10 mei 2016 21:57
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #91
Nog te koop Boschpoort tribune 700 kaarten .

Noord 500 kaarten
e................Eretribune 700 kaarten . dus 1900 kaarten vol 8800 kaarten ? zijn we nu al met z,n 6800.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 22:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #92

bokkesprongen schreef : Nog te koop Boschpoort tribune 700 kaarten .

Noord 500 kaarten
e................Eretribune 700 kaarten . dus 1900 kaarten vol 8800 kaarten ? zijn we nu al met z,n 6800.

de (maximaal 1500) gereserveerde kaarten van de seizoenkaarthouders zijn nog altijd niet vrijgegeven voor de vrije verkoop (zou om 17u vanmiddag zijn), ik heb uur geleden echter mijn kaart nog geclaimd als SK houder. En aantal van die 1500 zijn waarschijnlijk in de vrije verkoop opgegaan, omdat sommigen het geduld niet hebben om de instructies voor seizoenkaarthouders op te volgen.

Verwacht hier een update van in de loop van morgen, als de kaarthouders de kans hebben gehad met de mail van vandaag/morgen te boeken.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

10 mei 2016 22:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #93
En hoofdtribune is natuurlijk voor een groot deel gereserveerd voor business club, die plaatsen staan niet online, dus daar moeten we eigenlijk voor corrigeren. Al hoop ik dat ook de business club zo goed als vol zit vrijdag. Sowieso commercieel nogal een kans, een wedstrijd als deze.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

10 mei 2016 22:25
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #94
Je hoort allerlei aantallen. Vraag me af of die niet te hoog zijn. Ron Elzen verklaart vandaag op Maastricht Gezien dat we tegen de 4000 aanzitten. Dat is toch absoluut niet te rijmen met de aantallen genoemde vrije plaatsen. Maar goed. We zien het wel.

10 mei 2016 22:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #95

pinobel schreef : Je hoort allerlei aantallen. Vraag me af of die niet te hoog zijn. Ron Elzen verklaart vandaag op Maastricht Gezien dat we tegen de 4000 aanzitten. Dat is toch absoluut niet te rijmen met de aantallen genoemde vrije plaatsen. Maar goed. We zien het wel.

Volgens telling bokkesprongen nog 1900 kaarten. Maar daar komen waarschijnlijk nog een hoop niet gereserveerde seizoenskaartplekken bij. Laten we zeggen 500 seizoenskaarten niet verkocht, dat betekent nog 2400 kaarten beschikbaar.

De 4000 van Elsen zal exclusief uitvak en exclusief business club zijn. Uitvak zijn 450 kaarten (of 550?). Business club, geen idee, laat ik belachelijk ruim tellen: 1500 kaarten.

8800 plaatsen - 4000 plaatsen verkocht - 550 uitvak - 1500 business club - 500 seizoenskaarten = 2250 kaarten nog beschikbaar. Dat zit aardig in de buurt van de telling van Bokkesprongen.

Voor wie het nog kan volgen, betekent dat dus dat we 4000 kaarten voor thuistribunes verkocht hebben, niet zijnde business club. Als De Graafschap inderdaad het uitvak uitverkoopt, en laten we zeggen 1000 mensen in de business club gaan zitten (dat zal wel te hoog zijn), dan zitten we alles bij elkaar op dit moment al op 5550 mensen. Als ik business club halveer alsnog boven de 5000 toeschouwers. Op een dinsdag voor de wedstrijd al, dat lukt MVV zelden. Met de kassa's gewoon open vrijdag en de komende dagen voorverkoop komen we gemakkelijk boven de 6000 toeschouwers uit, en gaat het richting de 7000.

Het blijft gegoochel met cijfers en een aantal zaken is gewoon gokken. Zoals je zegt, we zien wel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, bokkesprongen

10 mei 2016 22:55 10 mei 2016 22:58 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #96

bokkesprongen schreef : Nog te koop Boschpoort tribune 700 kaarten .

Noord 500 kaarten

Plaatsen seizoenskaart verlengd.
Daarna komen eventueel weer kaarten vrij as.
Zie nieuw bericht/mail. Mvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

10 mei 2016 22:56
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #97
Ik tel 2594 vrije plaatsen. Het uitvak heeft een capaciteit van 550 waarvan er ongeveer 200-250 verkocht zijn. Als we uitgaan van een scenario dat er 500 gereserveerde plekken voor seizoenskaarten nog niet verkocht zijn, komen we op ongeveer 5400 verkochte kaarten. Dit lijkt mij een realistisch aantal. Hopelijk zit het vrijdag vol en zullen wij als 12e man ervoor zorgen dat MVV een goed resultaat neerzet.

10 mei 2016 23:29
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #98
The Highway to Hell gaat vrijdag via de Geusselt voor de Graafschap. Zo te zien echt volle bak.
Ik kan niet wachten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

10 mei 2016 23:46
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - De Graafschap #99

Boschpoort schreef : Draaf je niet een beetje door Houten?
Misschien moeten de PSV supporters een hele grote taart bij de ouders van Bryan laten bezorgen want als die 23 jaar geleden niet...
:whistle:

Het begint natuurlijk bij Adam die zijn zuster bezwangert. Maar dat is niet het punt dat ik wilde maken. Waarom zou je de club moeten proberen te benadelen, die de held van de avond gevormd heeft? De logica van die PSV supporters klopt niet helemaal. Hopelijk blijven ze thuis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Tuor

11 mei 2016 08:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #100
Ach en als ze komen, ze komen toch niet over onze ROED WITTE MOER VAN GELUID heen!!!

Boe is dat feeske?

11 mei 2016 09:27
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #101
Tickets zijn geüpdate, nog 4400 kaarten beschikbaar (excl. uitvak). Met andere woorden, zo'n 4500 kaarten verkocht.

Noord: 1000 tickets te koop
Q-park: 1000 tickets te koop
Hoofd: 2000 tickets te koop
Angel Side: 400 tickets te koop

Denk dat we die 7.000 wel moeten kunnen halen als je weet dat er normaal aan de kassa meer kaarten worden verkocht dan in de online verkoop.

11 mei 2016 10:02
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #102
Beetje raar verhaal allemaal.. 400 s.k houders geen kaart?? Op de a.s

11 mei 2016 10:13
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #103

HIER!! schreef : Beetje raar verhaal allemaal.. 400 s.k houders geen kaart?? Op de a.s

Misschien wel een kaart maar op een andere plek. Het systeem is niet bepaald intuïtief, dus als je de instructies niet leest, lukt het je als seizoenkaarthouder niet om je eigen plek aan te klikken. Een andere vrije plek aanklikken is dan eenvoudiger dan de instructies erop na slaan. Plus als je nu een keer vrienden of familie meeneemt die er bij een gewone wedstrijd niet (altijd) bij zijn, kan het zijn dat je geen 4/5/6 stoelen op een rij kunt vinden rond je vaste plek. Ook dan zullen mensen waarschijnlijk geneigd zijn om van hun vaste plek af te wijken, ook als ze wel weten hoe het systeem werkt.
De mensen voor wie dit opgaat, zijn in de tellingen die sommigen hier gisteren gedaan hebben waarschijnlijk dubbel geteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques

11 mei 2016 10:16
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap #104
Dan valt de kaartverkoop toch een beetje tegen... hopen op meer volk..

11 mei 2016 10:29 11 mei 2016 10:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - De Graafschap #105
Ik ben zo iemand. Ik heb een seizoenskaart maar kon op een of andere manier niet meer inloggen. Ik heb toen een nieuw profiel aangemaakt. Kaartje geprint maar dan op een andere plek. Eerst wilde ik een kaartje nog bij de voorverkoop kopen maar toen ik de lange rij zag ben ik omgedraait. Ik denk dat ik daarom niet de enige ben geweest met seizoenskaart en inlogproblemen. Als ik me wilde registeren met mijn oude e-mail en naam kwam de melding:klant bestaat al. Vervolgens logde ik in met mijn wachtwoord wat ik altijd gebruikte en kwam de melding: klant bestaat niet. Een nieuw wachtwoord kon ik ook niet krijgen. Dus heb ik maar een nieuw profiel gemaakt onder een ander adres en ander e-mail. Ik had inmiddels wel al een mail gestuurd naar mvv en toen kreeg ik een nieuw wachtwoord. Maar omdat ik niet wilde wachten op een te laat antwoord was het kaartje al geprint.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden