MVV - De Graafschap
- mvv4ever
-
Topic Author
- Platinum Member
-
MVV - De Graafschap
07 May 2016 09:44 - 07 May 2016 09:46Als we zo spelen als tegen Volendam gister. Dan vreten wij hun op in plaats van hun ons.
Ik verwacht 2 leuke wedstrijden die spannend zullen zijn. En dat beide teams er een spektakel stuk van maken.
Ik hoop en verwacht toch een kleine 7000 man in de geuselt. Waardoor het weer ouderwets een hel wordt in de geuselt.
Smeets : We vreten ze op
Smeets weet het zeker: "Wie het ook wordt, we vreten ze op"
De Graafschap heeft zondag niets meer om voor te spelen, maar kan wel een grote rol spelen in de titelstrijd. Ajax moet namelijk zien te winnen op de Vijverberg. Bryan Smeets kijkt alvast vooruit, want hij richt zich al op de play-offs.
De start zal zijn tegen FC Volendam of MVV. De ploeg uit Maastricht won maandag op eigen veld met 2-1, vanavond volgt de return. "Het zou mooi zijn om tegen mijn oude club te spelen", zegt Smeets tegenover Regio8. Hij speelde namelijk voor MVV.
"Wordt het Volendam, dan vreten we Volendam op", aldus Smeets. "Wordt het MVV, dan vreten we MVV op, maar ik ga liever naar De Geusselt." Vorig jaar won De Graafschap in de finaleronde van FC Volendam.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - De Graafschap
07 May 2016 09:59Als we spelen zoals gisteren heb ik er vertrouwen in, zeker op de Vijverberg. Hopelijk halen we inderdaad die 7.000 man, al zit dit tijdstip wel een paar honderd schelen wederom.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
07 May 2016 10:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
07 May 2016 12:20mvv4ever wrote: Let op Vrijdag de 13de! Om 18.30 is De Graafschap onze tegenstander.
Als we zo spelen als tegen Volendam gister. Dan vreten wij hun op in plaats van hun ons.
Ik verwacht 2 leuke wedstrijden die spannend zullen zijn. En dat beide teams er een spektakel stuk van maken.
Ik hoop en verwacht toch een kleine 7000 man in de geuselt. Waardoor het weer ouderwets een hel wordt in de geuselt.
Smeets : We vreten ze op
Smeets weet het zeker: "Wie het ook wordt, we vreten ze op"
De Graafschap heeft zondag niets meer om voor te spelen, maar kan wel een grote rol spelen in de titelstrijd. Ajax moet namelijk zien te winnen op de Vijverberg. Bryan Smeets kijkt alvast vooruit, want hij richt zich al op de play-offs.
De start zal zijn tegen FC Volendam of MVV. De ploeg uit Maastricht won maandag op eigen veld met 2-1, vanavond volgt de return. "Het zou mooi zijn om tegen mijn oude club te spelen", zegt Smeets tegenover Regio8. Hij speelde namelijk voor MVV.
"Wordt het Volendam, dan vreten we Volendam op", aldus Smeets. "Wordt het MVV, dan vreten we MVV op, maar ik ga liever naar De Geusselt." Vorig jaar won De Graafschap in de finaleronde van FC Volendam.
Helaas voor Smeets geldt: De wens is de vader van de gedachte.
Als MVV het niveau haalt van gisteravond, dan heeft De Graafschap geen schijn van kans tegen Us Matadoren.
Hij wilde zo graag hogerop, maar vindt nu toch zijn Waterloo.
Hij zal met spijt terugdenken aan zijn tijd in de Geusselt.
Thuis winnen wij met 3 - 1 en uit wordt het 1 - 2
- #Willy
-
- Senior Member
-
Re: Re:MVV - De Graafschap
08 May 2016 10:01Enfin, De Graafschap. Die zijn te pakken. Ik hoop dat de mensen die wel aanwezig kunnen zijn in De Geusselt de mannen naar de overwinning schreeuwen en de Superboeren met knikkende knietjes de kunstgrasmat opkomen.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
08 May 2016 11:09Maar laten we eerlijk zijn alleen werk zal je weerhouden om op tijd te zijn.
Als eten je weerhoud van naar MVV te komen, dan is thuis de rang orde niet in orde.
Je hebt namelijk een week om iets te regelen zodat je op tijd gegeten hebt.
Zo niet, Zoepen op een lege maag.
Ik persoonlijk denk niet dat dit tijdstip veel mensen weerhoud van te komen.
Het blijft wel jammer dat FOX deze invloeden kan blijven uit oefenen maar kom op volle gaas achter MVV staan.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
08 May 2016 11:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
08 May 2016 16:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Away
- Administrator
-
08 May 2016 16:44tuutsje wrote: Hopelijk heeft de Graafschap veel krachten verspeeld. Daar zag het wel igg wel naar uit. Wat een contrast, Ajax de titel weerhouden en MVV een ronde verder laten gaan! We are going home!
Ja en mooi dat Smeets die goal maakte, gun ik hem wel. Maar je ziet dat contrast wel vaker. Laat ze nu maar lekker overmoedig worden, dan pakt MVV de winst vrijdag!
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
08 May 2016 16:48Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
08 May 2016 16:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
08 May 2016 17:26 - 08 May 2016 17:30Geweldig Bryan! GE-WEL-DIG! :lachen:
Als hij vrijdag Verheijdt vrij voor de keeper zet, betaal ik de mortel van zijn standbeeld voor de Geusselt (Eigenlijk heeft hij die al verdiend vorig seizoen.)
Bryan come home :thumbsup:
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
08 May 2016 17:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- serke
-
- Elite Member
-
08 May 2016 17:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
08 May 2016 18:28Leuk voor Bryan uiteraard :thumbsup: