MVV - De Graafschap
11 mei 2016 14:03
Ik kom nu uit op 3.122 niet-verkochte plaatsen. 8.800 - 3.122 = 5.678. Capaciteit uitvak 500 dus al een dikke 5.000 man
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
11 mei 2016 15:10
Malpertoni
Expert Boarder
Wat kunnen de mensen zich druk maken over de toeschouwers aantallen. Voor mij geldt een ding en dat is WINNEN van die superboeren. Hoe deze overwinning wordt bereikt zal mij een worst wezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Hill28
11 mei 2016 15:19
We zijn wel heel druk aan het tellen inderdaad:D
Aan de andere kant is het ook leuk om te weten of de tent vrijdag vol zit. Al is het maar zodat mensen weten dat ze beter een kaartje in de voorverkoop kunnen halen dan gokken op de wedstrijddag. Ook ontstaat er een soort flow als de kaartjes snel gaan, waardoor nog meer mensen kaarten gaan halen. En dat is natuurlijk alleen maar goed voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk
11 mei 2016 16:17
thomas043 schreef : Ik kom nu uit op 3.122 niet-verkochte plaatsen. 8.800 - 3.122 = 5.678. Capaciteit uitvak 500 dus al een dikke 5.000 man
Zouden ze bij De Graafschap ook zo aan het tellen zijn? Daar zijn voor maandag al meer dan 9.000 kaarten verkocht las ik haha
11 mei 2016 16:41
11 mei 2016 16:42 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Malpertoni schreef : Wat kunnen de mensen zich druk maken over de toeschouwers aantallen. Voor mij geldt een ding en dat is WINNEN van die superboeren. Hoe deze overwinning wordt bereikt zal mij een worst wezen.
Zjus en dao is oppe Eenzjelsaajt altied mie plaots:
Opa, de Crit en met miech e paar aandere stoon altied op vak A neeve de badjakkers vaan trepke B...!
Extra zitplaotse besjikbaar dus
En liever 3.000 maan die ziech laote huure daan 5.000 doei musche mie !
En veur die vaan us oppe veld : Draon goon met ut mets tusse de tan!
11 mei 2016 16:49
11 mei 2016 16:51 door Schapendonk.
11 mei 2016 16:58
11 mei 2016 16:59
11 mei 2016 17:02 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Tip gratuit. Maandag 23 mei vrij pakken.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
11 mei 2016 17:17
11 mei 2016 17:26 door MVVke.
omnisciens schreef : Toch nog een vraagje. Ik heb mijn kaart gekocht bij de balie wel op mijn sk plaats maar op mijn kaart staat alleen de tribune en vak. Gewoon je sk meenemen dan of wat?
Örges ieder in dit oonderwerp höb iech geleze tot 't inderdaod zoe is tot d'n keertsje same mèt de sezoenskaart d'ch 't rech gief um d'n eige plaots ''op te eise''.
11 mei 2016 23:55
MVVke schreef :
omnisciens schreef : Toch nog een vraagje. Ik heb mijn kaart gekocht bij de balie wel op mijn sk plaats maar op mijn kaart staat alleen de tribune en vak. Gewoon je sk meenemen dan of wat?
Örges ieder in dit oonderwerp höb iech geleze tot 't inderdaod zoe is tot d'n keertsje same mèt de sezoenskaart d'ch 't rech gief um d'n eige plaots ''op te eise''.
Oh daanke jong, vergit dun beer neet op te haole vriedag,
staon oonder veur vak D boschpoort
Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
12 mei 2016 03:35
12 mei 2016 03:37 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Eh... ik zal me waarschijnlijk niet populair maken met het volgende idee. Maar toch... Het stadion raakt behoorlijk vol en het enthousiasme voor MVV zal groot zijn. Het lijkt me daarom een goed idee als Veer zien MVV toch nog eens een keer de collectebussen langs de rijen van de tribunes laat gaan. Dat levert Veer zien MVV zeker de nodige pecunia op. Neet principieel zeike, gewoen doen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn
12 mei 2016 04:40
gaston satijn
Platinum Boarder
Ben Salemans schreef : Eh... ik zal me waarschijnlijk niet populair maken met het volgende idee. Maar toch... Het stadion raakt behoorlijk vol en het enthousiasme voor MVV zal groot zijn. Het lijkt me daarom een goed idee als Veer zien MVV toch nog eens een keer de collectebussen langs de rijen van de tribunes laat gaan. Dat levert Veer zien MVV zeker de nodige pecunia op. Neet principieel zeike, gewoen doen!
Geen idee waarom je je niet populair maakt hier mee, is toch een heel goed idee
12 mei 2016 08:23
Napoleon
Platinum Boarder
Ben Salemans schreef : Eh... ik zal me waarschijnlijk niet populair maken met het volgende idee. Maar toch... Het stadion raakt behoorlijk vol en het enthousiasme voor MVV zal groot zijn. Het lijkt me daarom een goed idee als Veer zien MVV toch nog eens een keer de collectebussen langs de rijen van de tribunes laat gaan. Dat levert Veer zien MVV zeker de nodige pecunia op. Neet principieel zeike, gewoen doen!
Vind dat geen goed idee, en ook vooral niet het moment.
VZM moet gewoon zorgen dat het publiek de catering weet te vinden en snel wordt geholpen, dat levert veel meer op en de mensen krijgen er iets voor terug
Dus geen collecte , maar broodjes frikandel , fris en bier !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk, tuutsje
12 mei 2016 08:39
Napoleon schreef :
VZM moet gewoon zorgen dat het publiek de catering weet te vinden en snel wordt geholpen, dat levert veel meer op en de mensen krijgen er iets voor terug
Sluit me hier bij aan. Zorg bv voor een extra tappunt om te lange rijen te voorkomen. Mensen zijn dan vask geneigd om net een keer extra langs te lopen.
12 mei 2016 08:59
Napoleon schreef :
Inderdaad een collectebus zou nu echt geen goodwill creeeren, eerder het tegenovergestelde.. een hoop hoongelach van supporters die nu net weer eens komen kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Tijd voor maken pagina: 0.725 seconden